Pyramid, то си има още и едноклетъчни ораганизми и природата не ги е унищожила и не знам ако се сравни масата на многоклетъчните с тази на едноклетъчните кои ще са повече.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Допускам, Тесла да (опита да) лицензира своите наработки по автономното шофиране но то, може да е само един аксесоар, за който, се съмнявам да стане решително предимство за повече от половината подвижен състав. Проблемите с батериите, обаче, няма да засегнат единствено тези с горивни елементи, т.е., малък, засега, процент. Решаваш тях, и масовостта, е факт.
Коментар
-
ED, Тесла е като Ейпъл и също прави неща които другите няма да могат може би никога да направят. Друг въпрос е че декарбонизацията е невъзможна и дори антиприродна. Ако не трябваше да има въглеводородни горива просто тях нямаше да ги има в природата и в бъдеще ще се използват. А ти не се заблуждавай че Тесла ще направи така че всички ще минат на електрически коли, 90 процента от производителите няма да могат със сигурност, те не разполагат с ресурсите на Тесла. Китайците нали напреднаха много и правят хубави смартфони, но по хубави от Ейпъл не могат и няма и да могат..ще им се но няма да се случи. Същата работа е и с автопроизводителите, никога няма да направят Тесли а е сигурно че електрическата платформа на Тесла също ще се промени с времето и другите ще догонват но в кавички. За автопилотите - няма да ги пооставят ако не са на Тесла и самите коли, хората се доверяват на бранда - марката и това че тесла правят някакъв супер автопилот означава че той ще си остане на Тесла и в техните коли. И така тесла ще си остане бранд, а това как технологиите и ще се прехвърлят на другите..ами ще им се на другите. А другите ако не приемат стандарт за 100 процента рециклируеми батерии въобще да не тръгват по този път, защото със сигурност ще имат проблеми с батериите и ще се натрупа една планина от нерециклирани батерии, особенно азиатците както обиичат да правят едни неща които трябва да се чупят че да си купиш ново да не им се затвори фабриката. Японците са правили касетофони с механика от пластмаси които съхнат и се свиват а частите се спукват, това знаеш ли го. И това от по късното производство а не тези които са правени по скоро през 80-те, умишлено са ги направили така че да не вземе да им спре производството на касетофони и то се вижда колко са били прозорливи. Хайде сега си представи като почнат да стават масови електромобилите и азиатците да ти правят батерии но от по късното им производство какво чудо ще бъде, със сигурност няма да са като на Тесла.Last edited by supertrader; 26.11.2020, 18:39.D.Y.F-091066
Коментар
-
Рубла, аз разбирам, има натиск върху вас за „политкоректност” но, нали уж форумът е инвеститорски? За сигурност (сиреч, когато целим охраняване интересите на инвеститорите), техните решения, е редно да,се опират на факти, а не на редактирана „реалност”, нали така? Червения има някакви забележки. ОК съм с това. Моля Ви, не бързайте да изтривате. Нека ги видим. Ако ли са обикновено заяждане, ще сигнализирам, става ли? Щото, не видях ... както и да е. Така...
Питах за многоклетъчната структура на организмите (в пряка връзка с електричките) та, да дам жокер:
ГОЛЕМИ ГАБАРИТИ, ако ТОВА е целта, може да се получат и с големи клетки: Яйцеклетката, примерно, е хиляди и милиарди пъти дори, по-голяма от обикновена соматична. Както сега, така и при динозаврите. Те са били супер-пупер огромни, а клетките им -същите като нашите, по размер. Т.е., Природата -и това, много отдавна ! - е достигнала до нещо определящо както частичната, така и пълната функционалност на нейните изделия. За себе си, аз изясних тези влияния върху дизайн, себестойност, функционалност И ПРОДАЖБИ ѝ на електромобилите та, да споделя: и сега, дори неявно, ДОРИ ТЕ, отиват към решението на динозаврите. Следва срив на себестойност, скок на качествените показатели и буквално, заливане на пазара. Предизвиквам опонентите на електричките.Нека да видим, разбрали ли са и доколко посланието на Господ, за което, само намекнах. Никакво отношение нямам лично освен скромен принос към едни неща, за които, някои опитват да ме „гаврят”,стоейки пет стъпала надолу и десет встрани а вие, Рубла, току сегментирате на несвързани участъци зараждащия се интегритет.
Моля Ви: Просто, по-внимателно с изтриването. Аз вече получих имунитет и нечии безсмислици трудно ме нараняват. Ако има нещо, ще сигнализирам. Благодаря предварително.Last edited by Pyramid; 26.11.2020, 15:19.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
4 пъти "ще" и нищо налице. А не е нищо, връщат коли в сервизите за дефекти, че и се оказа че нямат кола, която да могат да продават в Европа Щели да мислят нов модел, още "ще"та
Бетата версия на автопилота ДНЕС те вози от точка А до точка Б без нужда от намеса на шофьора. Ясно е че си далече от AI и не разбираш това което виждаш.
За сведение само - това НИКОЙ не го може (поне от традиционните произовдители). Единствено WAYMO на Гугъл, но при тях схемата е да картографират районите и да накичват колата с апаратура за десетки хиляди, за да се движи по картата (само в големите градове на САЩ).
Тесла от друга страна са готови с техническото решение (видно за всякакви чифути), което се подобрява експоненциално в рамките на седмици.
Както се развива технологията, в момента в който се легализира автономното шофиране на пазара ще има най-много две или три технологии – на Тесла, на Гугъл и може би още някой (подобно на Линукс в операционните системи). Тесла най-вероятно ще лицензират и продават софтуера на останалите играчи, които без тази функционалност ЩЕ фалират
- 1 like
Коментар
-
......би ми било интересно, какви забележки има червения. Леко ме е гъдел, разбира се, да предложи нещо смислено, ама все пак. Аз им разкривам дълбокия смисъл на грешките в подхода на Тесла при организация на най-важния елемент на техния предмет на дейност (нещо, което досега, ги спъва като букаи на краката), той нещо писал... ...... не ми стана ясно съдържанието на възражението му. Или, директно, отсъствието на такова. Самият факт, че са милиарди вложили в R&D, и че произвеждат нещо, значава само, че са вложили. Какво получава клиентът, е и въпрос, и отговор отделен.Last edited by RUBLA; 26.11.2020, 09:48.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
4 пъти "ще" и нищо налице. А не е нищо, връщат коли в сервизите за дефекти, че и се оказа че нямат кола, която да могат да продават в Европа Щели да мислят нов модел, още "ще"та
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеMateev добра новина би било да се появят литиеви батерии и по точно глобален стандарт за цял свят за литиеви батерии при които още с производството им да е заложено конструктивно да се рециклират напълно поединично от робот една по една а не технологии за смилане и филтрация с отпадък някакви проценти който трябва да се депонира някъде. На литиевите батерии само името им е литиево, кобалтоксид - окис на тежък метал.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеMateev добра новина би било да се появят литиеви батерии и по точно глобален стандарт за цял свят за литиеви батерии при които още с производството им да е заложено конструктивно да се рециклират напълно поединично от робот една по една а не технологии за смилане и филтрация с отпадък някакви проценти който трябва да се депонира някъде. На литиевите батерии само името им е литиево, кобалтоксид - окис на тежък метал.
Коментар
-
Mateev добра новина би било да се появят литиеви батерии и по точно глобален стандарт за цял свят за литиеви батерии при които още с производството им да е заложено конструктивно да се рециклират напълно поединично от робот една по една а не технологии за смилане и филтрация с отпадък някакви проценти който трябва да се депонира някъде. На литиевите батерии само името им е литиево, кобалтоксид - окис на тежък метал.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар