Първите микровълнови печки са стрували по 5000 долара. Сега струват 50.
Хибридна кола с бензинов двигател за зареждане на акумулатора съвсем не е играчка. Слабото двигателче не е мерило за пъргавината на машината. Тя ще е по-пъргава от каквито и да било монстри. А високата икономичнаст се постига поради рекуперацията на инерционната енергия при спиране. Това е особено важно в градовете. При това рекуперацията е с много високо КПД, защото енергията от спирането не се вкарва в акумулатора, а в суперкондензатор и се изразходва при потеглянето.
Всички автомобилни гиганти работят усилено в това направление. Няма да минат и две години и ще сме свидетели на масово предлагане на електромобили. При неотменимата тенденция на увеличение на цените на фосилните горива, ще сме свидетели и на масовото навлизане на второто поколение хибридни автомобили в бита. Нещо повече, няма да се учудя, ако ги направят задължителни със законова рамка.
Хибридна кола с бензинов двигател за зареждане на акумулатора съвсем не е играчка. Слабото двигателче не е мерило за пъргавината на машината. Тя ще е по-пъргава от каквито и да било монстри. А високата икономичнаст се постига поради рекуперацията на инерционната енергия при спиране. Това е особено важно в градовете. При това рекуперацията е с много високо КПД, защото енергията от спирането не се вкарва в акумулатора, а в суперкондензатор и се изразходва при потеглянето.
Всички автомобилни гиганти работят усилено в това направление. Няма да минат и две години и ще сме свидетели на масово предлагане на електромобили. При неотменимата тенденция на увеличение на цените на фосилните горива, ще сме свидетели и на масовото навлизане на второто поколение хибридни автомобили в бита. Нещо повече, няма да се учудя, ако ги направят задължителни със законова рамка.

Коментар