Първоначално изпратено от YMEH_TOCTEP
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Възмутен съм от Булбанк
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от kirilabПървоначално изпратено от poro3-6 лв?! Средно 5 лв. на сметка?! Колко разплащателни сметки поддържа Булбанк!? То излезе, че половината ви от печалбата отива за поддържане на сметки.
А на другите "възмутени" от разхода на сметка - да ви изброя ли другите банки в БГ, които ползват същата система - Флекскюб, съответно плащат подобен разход, или си ги знаете?
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Матю СтоксКак не станах клиент на Булбанк.
Преди 5 години обикалях банковите офиси с цел проучване на условия за потребителски кредит. Влязох и в централния офис на Булбанк. Три работни места, от които две заети със служители, а при един от служителите имаше клиент. Другият служител беше забол глава в монитора. Казах „добър ден” и седнах на един страничен фотьойл за изчакващи посетители. Нула внимание! След около 2 мин. станах и любезно казах „Довиждане, благодаря за обслужването!”, след което си тръгнах. Повече не съм влизал в тази банка. И като чета бурната тема (над 100 постинга за ден) - слава Богу!
Справка за коректност 1: обикновената кореспонденция струва не 40, а 60 ст. Наистина няма логика при всяка промяна на тарифата банката да пише писма.
Справка за коректност 2: когато промени тарифата си, банката съобщава за това на своя сайт – въпрос на добра корпоративна практика.
Та, добре ще е, ако киро даде линк на поро къде ще да е публикувана подобна новина на сайта на Булбанк...
http://www.unicreditbulbank.bg/bulba...30_04_09_CARDS
Коментар
� -
Уникредит Булбанк пуска нов депозит - "Девет месеца и половина", съобщиха от банката. В зависимост от размера на сумата лихвата е до 9.5% в левове и 7% в евро. Лихвите са на годишна база. Такава лихва се два за влогове над 20 000 лв. или над 10 000 евро. До тази сума лихвата е 9% в левове и 6.5% в евро.
Срокът на депозита е 9 месеца и половина (или 285 дни), като банката позволява неограничено довнасяне по време на срока на депозита. Ако след довнасяне на средства преди падежа, сумата по депозита нарасне и премине в по-висока лихвена група, до падежа клиентът получава по-високия лихвен процент.
Банката удължава и срока на свои промоционални оферти до края на юни - "Девет седмици и половина", "Растяща лихва", както и стандартните срочни депозити във всички валути за срок от 6, 12 и 24 месеца.
Коментар
� -
Как не станах клиент на Булбанк.
Преди 5 години обикалях банковите офиси с цел проучване на условия за потребителски кредит. Влязох и в централния офис на Булбанк. Три работни места, от които две заети със служители, а при един от служителите имаше клиент. Другият служител беше забол глава в монитора. Казах „добър ден” и седнах на един страничен фотьойл за изчакващи посетители. Нула внимание! След около 2 мин. станах и любезно казах „Довиждане, благодаря за обслужването!”, след което си тръгнах. Повече не съм влизал в тази банка. И като чета бурната тема (над 100 постинга за ден) - слава Богу!
Справка за коректност 1: обикновената кореспонденция струва не 40, а 60 ст. Наистина няма логика при всяка промяна на тарифата банката да пише писма.
Справка за коректност 2: когато промени тарифата си, банката съобщава за това на своя сайт – въпрос на добра корпоративна практика.
Та, добре ще е, ако киро даде линк на поро къде ще да е публикувана подобна новина на сайта на Булбанк. Ако такава новина липсва, това би било наистина лоша новина за киро и неговите началници.
Цялата полемика тук (като изключим излишното куткудякане) би била полезна, ако бъде прочетена от защитниците на потребителя. Така, както в закон бяха защитени правата за потребителския кредит, елементарно е да се впише и текст, който да продължи в духа на тази полемика. Просто е: когато сметката е толкова малка, че в резултат на плащане на месечни такси тя стане нула, да се закрие автоматично. И банки като тази да не могат да извиват ръцете на потребителя.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от poroТова, че някои хора от Булбанк, ПИБ, Алианц и др. глътнаха малко парички за да убедят други хора да внедрят индийската недосмислица, нaречена FlexCube, не значи, че трябва да износвате неоправдано високите разходи по поддръжката й на клиентите си.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от kirilabПървоначално изпратено от poroKirilab, говорех образно, разбира се. Щом може да си позволите да плащате 20 млн. лева на година за поддържане на сметки, няма проблем. Едва ли обаче, разходите за уведомяване на клиентите за промените ще са по-големи. Доста нелогично, както и да е. Не знаех, че още сте със Флекскюб-а. Това обяснява доста от нещата
Остави сметките сега, кажи за сиренето.Явно ние + другите 5-6 банки, които минаха или минават на Флекс са се заблудили нещо.
Та понеже метафората за сиренето предизвика толкова оживление - пояснявам:
Идеята беше, че някои искат да си пазаруват сиренето на Женския Пазар, някои в Елемаг. Последните знаят, че плащат по-скъпо, но са си направили преценката и очакват я удобство, я качество, я по-голям избор, я символ на положение в обществото - всеки си има свои причини. Така и с банките. Който не приема тарифата, лихвите, Общите Условия и т.н. което си е негово право - избира друга банка, която го устройва.* think positive * think simple * think big *
* be moderate * be cool * be yourself *
Коментар
� -
Първоначално изпратено от fant0masПървоначално изпратено от kirilabПървоначално изпратено от fant0mas
Верно е, че колеги трябва да се уважават, ама ти редовно индиректно плюеш в ПИБския форум - искаш ли да ти постна доказателствата - или ще си спомниш за негарантирането на промоционалните депозити? Или ПИБ не са ви конкуренти?
Писал съм ПРЕФЕРЕНЦИАЛНИТЕ И ИНДИВИДУАЛНО ДОГОВОРЕНИ, а не ПРОМОЦИОНАЛНИТЕ, както си е по закон, та дори и съм сложил цитат от закона. Освен това, ако това ви успокоява - аз също съм клиент на ПИБ с поне 2 продукта, както и на още шест банки. Така че недейте да ме префразирате, моля.
Намесваш се, само когато има пушек и леко подклаждаш огъня, нали?
Или искаш да кажеш, че си дал точен отговор на въпроса на borchela?
Що ни правите на луди, бе ?
Ето ти цитат
http://forum.investor.bg/viewtopic.p...=desc&start=25
на това, което си написал в ПИБ
Коментар
� -
Първоначално изпратено от NoLandПървоначално изпратено от Peter(Petar)Към Форекс Мастъра и другите участници, изразили негативното си отношение
към т.нар. такса обслужване.
Това е такса, която си се плаща навсякъде по света. HypoVereinsbank тегли от сметката ми в Германия на всяко едно тримесечие 15 Евро, ако средното ми дневно покритие за 90-те дена не е 1500 евро. Тоест плащам си таксата, но при определени предпоставки се освобождавам от нея.
Същата политика следват и доста други банки в Германия. Има разбира се и банки, които имат kostenloses Girokonto.
Първоначално изпратено от kirilab......б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави.
Държа да отбележа, че така е прието да се прави в ЕС и въпросът, дали от гледна точка на банката това е практично или не, не се поставя въобще. Таксата “обслужване на сметка” покрива точно такива дейности.
P.S. Сравнението със сиренето истински ме разсмя.
Между другото, HypoVereinsbank са част от Уникред!!!!!!!!!!!
А Deutsche Bank, Comerzbank, Postbank и те ли са част от Уникредит? Питам, защото си имат месечна такса от 5-10 Евро.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от kirilabПървоначално изпратено от poroKirilab, говорех образно, разбира се. Щом може да си позволите да плащате 20 млн. лева на година за поддържане на сметки, няма проблем. Едва ли обаче, разходите за уведомяване на клиентите за промените ще са по-големи. Доста нелогично, както и да е. Не знаех, че още сте със Флекскюб-а. Това обяснява доста от нещата
Остави сметките сега, кажи за сиренето.Явно ние + другите 5-6 банки, които минаха или минават на Флекс са се заблудили нещо.
Та понеже метафората за сиренето предизвика толкова оживление - пояснявам:
Идеята беше, че някои искат да си пазаруват сиренето на Женския Пазар, някои в Елемаг. Последните знаят, че плащат по-скъпо, но са си направили преценката и очакват я удобство, я качество, я по-голям избор, я символ на положение в обществото - всеки си има свои причини. Така и с банките. Който не приема тарифата, лихвите, Общите Условия и т.н. което си е негово право - избира друга банка, която го устройва.* think positive * think simple * think big *
* be moderate * be cool * be yourself *
Коментар
� -
Първоначално изпратено от kirilabПървоначално изпратено от fant0mas
Верно е, че колеги трябва да се уважават, ама ти редовно индиректно плюеш в ПИБския форум - искаш ли да ти постна доказателствата - или ще си спомниш за негарантирането на промоционалните депозити? Или ПИБ не са ви конкуренти?
Писал съм ПРЕФЕРЕНЦИАЛНИТЕ И ИНДИВИДУАЛНО ДОГОВОРЕНИ, а не ПРОМОЦИОНАЛНИТЕ, както си е по закон, та дори и съм сложил цитат от закона. Освен това, ако това ви успокоява - аз също съм клиент на ПИБ с поне 2 продукта, както и на още шест банки. Така че недейте да ме префразирате, моля.
Намесваш се, само когато има пушек и леко подклаждаш огъня, нали?
Или искаш да кажеш, че си дал точен отговор на въпроса на borchela?
Що ни правите на луди, бе ?
Ето ти цитат
http://forum.investor.bg/viewtopic.p...=desc&start=25
на това, което си написал в ПИБ
Първоначално изпратено от kirilabПървоначално изпратено от borchelaЗаради спестяванията в ПИБ - сега като са ги поставили под наблюдение означава ли това че може да се влошат нещата?
Ще ви помоля и за друг въпрос - 50 000лв ми гарантира БНБ като вложения, но това ми е разпращателната сметка - тогава гарантират ли ми ги тези, ако мудис каже че банката не е добре?
И още нещо, когато сумата по депозит е в евро БНБ пак ли гарантира този депозит до 50 000 лв но във валута?
Коментар
� -
Първоначално изпратено от poroKirilab, говорех образно, разбира се. Щом може да си позволите да плащате 20 млн. лева на година за поддържане на сметки, няма проблем. Едва ли обаче, разходите за уведомяване на клиентите за промените ще са по-големи. Доста нелогично, както и да е. Не знаех, че още сте със Флекскюб-а. Това обяснява доста от нещата
Остави сметките сега, кажи за сиренето.Явно ние + другите 5-6 банки, които минаха или минават на Флекс са се заблудили нещо.
Та понеже метафората за сиренето предизвика толкова оживление - пояснявам:
Идеята беше, че някои искат да си пазаруват сиренето на Женския Пазар, някои в Елемаг. Последните знаят, че плащат по-скъпо, но са си направили преценката и очакват я удобство, я качество, я по-голям избор, я символ на положение в обществото - всеки си има свои причини. Така и с банките. Който не приема тарифата, лихвите, Общите Условия и т.н. което си е негово право - избира друга банка, която го устройва.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Peter(Petar)Към Форекс Мастъра и другите участници, изразили негативното си отношение
към т.нар. такса обслужване.
Това е такса, която си се плаща навсякъде по света. HypoVereinsbank тегли от сметката ми в Германия на всяко едно тримесечие 15 Евро, ако средното ми дневно покритие за 90-те дена не е 1500 евро. Тоест плащам си таксата, но при определени предпоставки се освобождавам от нея.
Същата политика следват и доста други банки в Германия. Има разбира се и банки, които имат kostenloses Girokonto.
Първоначално изпратено от kirilab......б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави.
Държа да отбележа, че така е прието да се прави в ЕС и въпросът, дали от гледна точка на банката това е практично или не, не се поставя въобще. Таксата “обслужване на сметка” покрива точно такива дейности.
P.S. Сравнението със сиренето истински ме разсмя.
Между другото, HypoVereinsbank са част от Уникред!!!!!!!!!!!Crash&Burn
Коментар
�
Коментар