IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възмутен съм от Булбанк

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от YMEH_TOCTEP
    Първоначално изпратено от kirilab
    Първоначално изпратено от poro
    3-6 лв?! Средно 5 лв. на сметка?! Колко разплащателни сметки поддържа Булбанк!? То излезе, че половината ви от печалбата отива за поддържане на сметки.
    Колега "poro", печалбата на банката за миналата година е към 300мил. лв. така че дори да се плаща по 5лв на сметка на милион сметки - пак не ти излизат цифрите. Или ако кажеш - средно 2-3 сметки на клиент, та 3 милиона общо - пак порядъкът е различен.

    А на другите "възмутени" от разхода на сметка - да ви изброя ли другите банки в БГ, които ползват същата система - Флекскюб, съответно плащат подобен разход, или си ги знаете?
    Нещо не съм убеден, че за флекскюб се плаща за всяка сметка. Ще споделиш ли на кого точно ги плащате тези пари, на интегратора или на производителя?
    Флексюба дойде от малайзийците в Хброс и от там биохим и уникреди, на брой сметка е таксата

    Коментар


    • Първоначално изпратено от kirilab
      Първоначално изпратено от poro
      3-6 лв?! Средно 5 лв. на сметка?! Колко разплащателни сметки поддържа Булбанк!? То излезе, че половината ви от печалбата отива за поддържане на сметки.
      Колега "poro", печалбата на банката за миналата година е към 300мил. лв. така че дори да се плаща по 5лв на сметка на милион сметки - пак не ти излизат цифрите. Или ако кажеш - средно 2-3 сметки на клиент, та 3 милиона общо - пак порядъкът е различен.

      А на другите "възмутени" от разхода на сметка - да ви изброя ли другите банки в БГ, които ползват същата система - Флекскюб, съответно плащат подобен разход, или си ги знаете?
      Нещо не съм убеден, че за флекскюб се плаща за всяка сметка. Ще споделиш ли на кого точно ги плащате тези пари, на интегратора или на производителя?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Матю Стокс
        Как не станах клиент на Булбанк.
        Преди 5 години обикалях банковите офиси с цел проучване на условия за потребителски кредит. Влязох и в централния офис на Булбанк. Три работни места, от които две заети със служители, а при един от служителите имаше клиент. Другият служител беше забол глава в монитора. Казах „добър ден” и седнах на един страничен фотьойл за изчакващи посетители. Нула внимание! След около 2 мин. станах и любезно казах „Довиждане, благодаря за обслужването!”, след което си тръгнах. Повече не съм влизал в тази банка. И като чета бурната тема (над 100 постинга за ден) - слава Богу!
        Справка за коректност 1: обикновената кореспонденция струва не 40, а 60 ст. Наистина няма логика при всяка промяна на тарифата банката да пише писма.
        Справка за коректност 2: когато промени тарифата си, банката съобщава за това на своя сайт – въпрос на добра корпоративна практика.
        Та, добре ще е, ако киро даде линк на поро къде ще да е публикувана подобна новина на сайта на Булбанк...
        Ето линк:
        http://www.unicreditbulbank.bg/bulba...30_04_09_CARDS

        Коментар


        • Уникредит Булбанк пуска нов депозит - "Девет месеца и половина", съобщиха от банката. В зависимост от размера на сумата лихвата е до 9.5% в левове и 7% в евро. Лихвите са на годишна база. Такава лихва се два за влогове над 20 000 лв. или над 10 000 евро. До тази сума лихвата е 9% в левове и 6.5% в евро.

          Срокът на депозита е 9 месеца и половина (или 285 дни), като банката позволява неограничено довнасяне по време на срока на депозита. Ако след довнасяне на средства преди падежа, сумата по депозита нарасне и премине в по-висока лихвена група, до падежа клиентът получава по-високия лихвен процент.

          Банката удължава и срока на свои промоционални оферти до края на юни - "Девет седмици и половина", "Растяща лихва", както и стандартните срочни депозити във всички валути за срок от 6, 12 и 24 месеца.

          Коментар


          • Как не станах клиент на Булбанк.
            Преди 5 години обикалях банковите офиси с цел проучване на условия за потребителски кредит. Влязох и в централния офис на Булбанк. Три работни места, от които две заети със служители, а при един от служителите имаше клиент. Другият служител беше забол глава в монитора. Казах „добър ден” и седнах на един страничен фотьойл за изчакващи посетители. Нула внимание! След около 2 мин. станах и любезно казах „Довиждане, благодаря за обслужването!”, след което си тръгнах. Повече не съм влизал в тази банка. И като чета бурната тема (над 100 постинга за ден) - слава Богу!
            Справка за коректност 1: обикновената кореспонденция струва не 40, а 60 ст. Наистина няма логика при всяка промяна на тарифата банката да пише писма.
            Справка за коректност 2: когато промени тарифата си, банката съобщава за това на своя сайт – въпрос на добра корпоративна практика.
            Та, добре ще е, ако киро даде линк на поро къде ще да е публикувана подобна новина на сайта на Булбанк. Ако такава новина липсва, това би било наистина лоша новина за киро и неговите началници.
            Цялата полемика тук (като изключим излишното куткудякане) би била полезна, ако бъде прочетена от защитниците на потребителя. Така, както в закон бяха защитени правата за потребителския кредит, елементарно е да се впише и текст, който да продължи в духа на тази полемика. Просто е: когато сметката е толкова малка, че в резултат на плащане на месечни такси тя стане нула, да се закрие автоматично. И банки като тази да не могат да извиват ръцете на потребителя.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от poro
              Това, че някои хора от Булбанк, ПИБ, Алианц и др. глътнаха малко парички за да убедят други хора да внедрят индийската недосмислица, нaречена FlexCube, не значи, че трябва да износвате неоправдано високите разходи по поддръжката й на клиентите си.
              Флекс кюба се смята за един от най добрите счетоводни продукти. Макар и скъп е най добрата програма за банка от мащаба на Булбанк. Майдаса на Райфа и Дименшъна на ДСк и Биохим са по сложни и тромави. Проблема рядко е във продукта най често е виновно (както казват шофьорите) зад кормилното (клавиатурното) устройство

              Коментар


              • Това, че някои хора от Булбанк, ПИБ, Алианц и др. глътнаха малко парички за да убедят други хора да внедрят индийската недосмислица, нaречена FlexCube, не значи, че трябва да износвате неоправдано високите разходи по поддръжката й на клиентите си.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от kirilab
                  Първоначално изпратено от poro
                  Kirilab, говорех образно, разбира се. Щом може да си позволите да плащате 20 млн. лева на година за поддържане на сметки, няма проблем. Едва ли обаче, разходите за уведомяване на клиентите за промените ще са по-големи. Доста нелогично, както и да е. Не знаех, че още сте със Флекскюб-а. Това обяснява доста от нещата
                  Остави сметките сега, кажи за сиренето.
                  Аз си мислех, че банките тепърва минават на Флекс, пък за теб било "още сте на Флекс" Явно ние + другите 5-6 банки, които минаха или минават на Флекс са се заблудили нещо.

                  Та понеже метафората за сиренето предизвика толкова оживление - пояснявам:
                  Идеята беше, че някои искат да си пазаруват сиренето на Женския Пазар, някои в Елемаг. Последните знаят, че плащат по-скъпо, но са си направили преценката и очакват я удобство, я качество, я по-голям избор, я символ на положение в обществото - всеки си има свои причини. Така и с банките. Който не приема тарифата, лихвите, Общите Условия и т.н. което си е негово право - избира друга банка, която го устройва.
                  Да де, ама сиренето на Женския пазар въобще не е толкова евтино. Доста по-евтино е в "Европа" и "Фантастико".
                  * think positive * think simple * think big *
                  * be moderate * be cool * be yourself *

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fant0mas
                    Първоначално изпратено от kirilab
                    Първоначално изпратено от fant0mas

                    Верно е, че колеги трябва да се уважават, ама ти редовно индиректно плюеш в ПИБския форум - искаш ли да ти постна доказателствата - или ще си спомниш за негарантирането на промоционалните депозити? Или ПИБ не са ви конкуренти?
                    Г-не,

                    Писал съм ПРЕФЕРЕНЦИАЛНИТЕ И ИНДИВИДУАЛНО ДОГОВОРЕНИ, а не ПРОМОЦИОНАЛНИТЕ, както си е по закон, та дори и съм сложил цитат от закона. Освен това, ако това ви успокоява - аз също съм клиент на ПИБ с поне 2 продукта, както и на още шест банки. Така че недейте да ме префразирате, моля.
                    Таааака ли?
                    Намесваш се, само когато има пушек и леко подклаждаш огъня, нали?
                    Или искаш да кажеш, че си дал точен отговор на въпроса на borchela?
                    Що ни правите на луди, бе ?
                    Ето ти цитат
                    http://forum.investor.bg/viewtopic.p...=desc&start=25
                    на това, което си написал в ПИБ
                    Аз пак чета ПРЕФЕРЕНЦИАЛНИ И ИНДИВИДУАЛНО ДОГОВОРЕНИ УСЛОВИЯ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от NoLand
                      Първоначално изпратено от Peter(Petar)
                      Към Форекс Мастъра и другите участници, изразили негативното си отношение
                      към т.нар. такса обслужване.
                      Това е такса, която си се плаща навсякъде по света. HypoVereinsbank тегли от сметката ми в Германия на всяко едно тримесечие 15 Евро, ако средното ми дневно покритие за 90-те дена не е 1500 евро. Тоест плащам си таксата, но при определени предпоставки се освобождавам от нея.
                      Същата политика следват и доста други банки в Германия. Има разбира се и банки, които имат kostenloses Girokonto.

                      Първоначално изпратено от kirilab
                      ......б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави.
                      За всяка промяна на такси, на лихвени проценти итн. HypoVereinsbank ми праща уведомление (както с писмо, така и на онлайн-сметката ми).
                      Държа да отбележа, че така е прието да се прави в ЕС и въпросът, дали от гледна точка на банката това е практично или не, не се поставя въобще. Таксата “обслужване на сметка” покрива точно такива дейности.

                      P.S. Сравнението със сиренето истински ме разсмя.
                      ПЕТАР - опитай с английска банка - там няма такса за текущи сметки - сигурен съм.
                      Между другото, HypoVereinsbank са част от Уникред!!!!!!!!!!!
                      Мерси, че ми каза
                      А Deutsche Bank, Comerzbank, Postbank и те ли са част от Уникредит? Питам, защото си имат месечна такса от 5-10 Евро.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от kirilab
                        Първоначално изпратено от poro
                        Kirilab, говорех образно, разбира се. Щом може да си позволите да плащате 20 млн. лева на година за поддържане на сметки, няма проблем. Едва ли обаче, разходите за уведомяване на клиентите за промените ще са по-големи. Доста нелогично, както и да е. Не знаех, че още сте със Флекскюб-а. Това обяснява доста от нещата
                        Остави сметките сега, кажи за сиренето.
                        Аз си мислех, че банките тепърва минават на Флекс, пък за теб било "още сте на Флекс" Явно ние + другите 5-6 банки, които минаха или минават на Флекс са се заблудили нещо.

                        Та понеже метафората за сиренето предизвика толкова оживление - пояснявам:
                        Идеята беше, че някои искат да си пазаруват сиренето на Женския Пазар, някои в Елемаг. Последните знаят, че плащат по-скъпо, но са си направили преценката и очакват я удобство, я качество, я по-голям избор, я символ на положение в обществото - всеки си има свои причини. Така и с банките. Който не приема тарифата, лихвите, Общите Условия и т.н. което си е негово право - избира друга банка, която го устройва.
                        Да де, ама сиренето на Женския пазар въобще не е толкова евтино. Доста по-евтино е в "Европа" и "Фантастико".
                        * think positive * think simple * think big *
                        * be moderate * be cool * be yourself *

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от kirilab
                          Първоначално изпратено от fant0mas

                          Верно е, че колеги трябва да се уважават, ама ти редовно индиректно плюеш в ПИБския форум - искаш ли да ти постна доказателствата - или ще си спомниш за негарантирането на промоционалните депозити? Или ПИБ не са ви конкуренти?
                          Г-не,

                          Писал съм ПРЕФЕРЕНЦИАЛНИТЕ И ИНДИВИДУАЛНО ДОГОВОРЕНИ, а не ПРОМОЦИОНАЛНИТЕ, както си е по закон, та дори и съм сложил цитат от закона. Освен това, ако това ви успокоява - аз също съм клиент на ПИБ с поне 2 продукта, както и на още шест банки. Така че недейте да ме префразирате, моля.
                          Таааака ли?
                          Намесваш се, само когато има пушек и леко подклаждаш огъня, нали?
                          Или искаш да кажеш, че си дал точен отговор на въпроса на borchela?
                          Що ни правите на луди, бе ?
                          Ето ти цитат
                          http://forum.investor.bg/viewtopic.p...=desc&start=25
                          на това, което си написал в ПИБ


                          Първоначално изпратено от kirilab
                          Първоначално изпратено от borchela
                          Заради спестяванията в ПИБ - сега като са ги поставили под наблюдение означава ли това че може да се влошат нещата?

                          Ще ви помоля и за друг въпрос - 50 000лв ми гарантира БНБ като вложения, но това ми е разпращателната сметка - тогава гарантират ли ми ги тези, ако мудис каже че банката не е добре?

                          И още нещо, когато сумата по депозит е в евро БНБ пак ли гарантира този депозит до 50 000 лв но във валута?
                          Гарантират се всички средства по депозити, влогове, сметки и т.н. на физ. и юр. лица във всякаква валута до равностойността на 100хил. лв. на 1 клиент в 1 банка. Тоест, ако имате 2 х 75хил лв в една банка - само 100 са ви гарантирани, а ако са в 2 банки - всичките. Освен това не са гарантирани депозитите с преференциални и индивидуално договорени условия - нито главница нито лихва.

                          Коментар


                          • Флексът си е супер. Въпрос на настройки

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от poro
                              Kirilab, говорех образно, разбира се. Щом може да си позволите да плащате 20 млн. лева на година за поддържане на сметки, няма проблем. Едва ли обаче, разходите за уведомяване на клиентите за промените ще са по-големи. Доста нелогично, както и да е. Не знаех, че още сте със Флекскюб-а. Това обяснява доста от нещата
                              Остави сметките сега, кажи за сиренето.
                              Аз си мислех, че банките тепърва минават на Флекс, пък за теб било "още сте на Флекс" Явно ние + другите 5-6 банки, които минаха или минават на Флекс са се заблудили нещо.

                              Та понеже метафората за сиренето предизвика толкова оживление - пояснявам:
                              Идеята беше, че някои искат да си пазаруват сиренето на Женския Пазар, някои в Елемаг. Последните знаят, че плащат по-скъпо, но са си направили преценката и очакват я удобство, я качество, я по-голям избор, я символ на положение в обществото - всеки си има свои причини. Така и с банките. Който не приема тарифата, лихвите, Общите Условия и т.н. което си е негово право - избира друга банка, която го устройва.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Peter(Petar)
                                Към Форекс Мастъра и другите участници, изразили негативното си отношение
                                към т.нар. такса обслужване.
                                Това е такса, която си се плаща навсякъде по света. HypoVereinsbank тегли от сметката ми в Германия на всяко едно тримесечие 15 Евро, ако средното ми дневно покритие за 90-те дена не е 1500 евро. Тоест плащам си таксата, но при определени предпоставки се освобождавам от нея.
                                Същата политика следват и доста други банки в Германия. Има разбира се и банки, които имат kostenloses Girokonto.

                                Първоначално изпратено от kirilab
                                ......б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави.
                                За всяка промяна на такси, на лихвени проценти итн. HypoVereinsbank ми праща уведомление (както с писмо, така и на онлайн-сметката ми).
                                Държа да отбележа, че така е прието да се прави в ЕС и въпросът, дали от гледна точка на банката това е практично или не, не се поставя въобще. Таксата “обслужване на сметка” покрива точно такива дейности.

                                P.S. Сравнението със сиренето истински ме разсмя.
                                ПЕТАР - опитай с английска банка - там няма такса за текущи сметки - сигурен съм.
                                Между другото, HypoVereinsbank са част от Уникред!!!!!!!!!!!
                                Crash&Burn

                                Коментар

                                X