If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Привет vajvaj. Вчера ти писах , че ще проверя дали така стоят нещата при закриването на валутни сметки. Е , днес ти казвам , че днес моята сестра си закри двете сметки там . Честито пак на ОПТИМИЗАНТА , който рече , че така се очиствали от ненужни клиенти. Едната сметка имаше нелоша сума пари , а през другата минаваха преводи от чужбина. Наздраве на рекламиращите банката
Левовата - капут!
Фирмената - утре!
Имам две приятелчета със сметки там - агитацията върви успешно, надявам се до края на седмицата сметките им да са само споменЪ :-)
+1, още един клиент си заминава...всичко е точно толкова зле колкото се изписа, но капката която ми преля е наглите писаници на кирчо. ЧАО кире и много поздрави на подметката която скоро ще ти се отбележи на задника
Мдаааа, СпоменЪ е прав!
Да се подиграваш с недоволни клиентие като да дразниш снайперистите. Не усещаш кога ще ти пуснат един в десетката. От снощи си нанесъл повече вреди на банката си отколкото всички повишения на лихви и такси до сега.
+1
И на мен ми хрумна същото още след втория му пост тук
ако аз съм му шеф на тоз юнак - и го усетя какви ги върши - директно си е заминал
Интересно какво ли трябва да ги правят тези, които хептен нищо не вършат .
Привет vajvaj. Вчера ти писах , че ще проверя дали така стоят нещата при закриването на валутни сметки. Е , днес ти казвам , че днес моята сестра си закри двете сметки там . Честито пак на ОПТИМИЗАНТА , който рече , че така се очиствали от ненужни клиенти. Едната сметка имаше нелоша сума пари , а през другата минаваха преводи от чужбина. Наздраве на рекламиращите банката
Левовата - капут!
Фирмената - утре!
Имам две приятелчета със сметки там - агитацията върви успешно, надявам се до края на седмицата сметките им да са само споменЪ :-)
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура
Мдаааа, СпоменЪ е прав!
Да се подиграваш с недоволни клиентие като да дразниш снайперистите. Не усещаш кога ще ти пуснат един в десетката. От снощи си нанесъл повече вреди на банката си отколкото всички повишения на лихви и такси до сега.
Привет vajvaj. Вчера ти писах , че ще проверя дали така стоят нещата при закриването на валутни сметки. Е , днес ти казвам , че днес моята сестра си закри двете сметки там . Честито пак на ОПТИМИЗАНТА , който рече , че така се очиствали от ненужни клиенти. Едната сметка имаше нелоша сума пари , а през другата минаваха преводи от чужбина. Наздраве на рекламиращите банката
Що продължавате да се занимавате с тоя нещастник. оторизиран бил, ама не говори като представител. Глупак!
Спомене ти тука имаш много фенове, дето дано не срещаш ама след постовете на тоя молоумник по добре не разправяй че и ти си банкер, че боя вече ще е в кърпа вързан
кириле, я ми кажи каде да пратя аз майл да се оплача от теб . Дано Булбанк разкрият кой точно си и да те върнат обратно в ДСК или откъдето си изпълзял. Обиждаш ме с тия постове бе пич, обижда ме наглата ти простотия.
Айде заключваите темата, няма нужда от повече реклама тая прогнила банка
По принцип отделихме на този човек твърде много време, но си струва да се припомни един от първите му постове тук:
Първоначално изпратено от kirilab
Естествено - кой тегли 20лв от кредитна карта на банкомат. Прочетете си тарифата, и ако ще теглите, теглете по много, за да е по-малка комисионата. В Америка за такова теглене от банкомат щяха веднага да ви блокират картата (поради проявена от вас лоша финансова култура)
Мдаааа, СпоменЪ е прав!
Да се подиграваш с недоволни клиентие като да дразниш снайперистите. Не усещаш кога ще ти пуснат един в десетката. От снощи си нанесъл повече вреди на банката си отколкото всички повишения на лихви и такси до сега.
+1
И на мен ми хрумна същото още след втория му пост тук
ако аз съм му шеф на тоз юнак - и го усетя какви ги върши - директно си е заминал
kirilab, толкова глупости изписа за тези 3-4 дена, че ако някой твой шеф вземе да ги прочете и разбере, че си ги писал ти, дупе да ти е яко батка.
банка (и особено най-голямата в страната), кореспондира с клиентите си (особено недоволните), чрез специално оторизирани за целта хора (ако ти беше такъв щеше да се регистрираш във форума с имената си и да се представиш точно какъв го играеш в Булбанк).
за мен е очевадно, че се появи с добри подбуди и с цел да дадеш разумен отговор по някои наболели въпроси, но видимо не успя. просто хората са изнервени и с право, а ти вместо да ги убеждаваш в правотата на Банката, още повече ги дразниш с абсурдните си примери за "сиренето" и "Женския пазар".
в заключение ще си позволя да те посъветвам: спри с отговорите, понеже така вредиш не само на Булбанк, но и на всички останали банки. дразниш хората, защото те са си в правото и допълнително ги настройваш към банковата система.
Добре, "батка", спирам. Само да ти кажа, щото явно това те вълнува, че имам пълномощно (демек - оторизиран съм). Просто тук изразявам свое мнение, защото форумът не е официален канал за комуникация мажду банка и клиенти, което се вижда от епитетите по мой и на банката адрес. Бай-бай
Мдаааа, СпоменЪ е прав!
Да се подиграваш с недоволни клиентие като да дразниш снайперистите. Не усещаш кога ще ти пуснат един в десетката. От снощи си нанесъл повече вреди на банката си отколкото всички повишения на лихви и такси до сега.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура
kirilab, толкова глупости изписа за тези 3-4 дена, че ако някой твой шеф вземе да ги прочете и разбере, че си ги писал ти, дупе да ти е яко батка.
банка (и особено най-голямата в страната), кореспондира с клиентите си (особено недоволните), чрез специално оторизирани за целта хора (ако ти беше такъв щеше да се регистрираш във форума с имената си и да се представиш точно какъв го играеш в Булбанк).
за мен е очевадно, че се появи с добри подбуди и с цел да дадеш разумен отговор по някои наболели въпроси, но видимо не успя. просто хората са изнервени и с право, а ти вместо да ги убеждаваш в правотата на Банката, още повече ги дразниш с абсурдните си примери за "сиренето" и "Женския пазар".
в заключение ще си позволя да те посъветвам: спри с отговорите, понеже така вредиш не само на Булбанк, но и на всички останали банки. дразниш хората, защото те са си в правото и допълнително ги настройваш към банковата система.
Как не станах клиент на Булбанк.
Преди 5 години обикалях банковите офиси с цел проучване на условия за потребителски кредит. Влязох и в централния офис на Булбанк. Три работни места, от които две заети със служители, а при един от служителите имаше клиент. Другият служител беше забол глава в монитора. Казах „добър ден” и седнах на един страничен фотьойл за изчакващи посетители. Нула внимание! След около 2 мин. станах и любезно казах „Довиждане, благодаря за обслужването!”, след което си тръгнах. Повече не съм влизал в тази банка. И като чета бурната тема (над 100 постинга за ден) - слава Богу!
Справка за коректност 1: обикновената кореспонденция струва не 40, а 60 ст. Наистина няма логика при всяка промяна на тарифата банката да пише писма.
Справка за коректност 2: когато промени тарифата си, банката съобщава за това на своя сайт – въпрос на добра корпоративна практика.
Та, добре ще е, ако киро даде линк на поро къде ще да е публикувана подобна новина на сайта на Булбанк...
Моля, не заблуждавайте форума. Става въпрос за промяната на тарифата, от която Вашият клиент baat да разбере, че му начислявате такса за управление на двата лева. Това съобщихте ли го на публиката?
Как не станах клиент на Булбанк.
Преди 5 години обикалях банковите офиси с цел проучване на условия за потребителски кредит. Влязох и в централния офис на Булбанк. Три работни места, от които две заети със служители, а при един от служителите имаше клиент. Другият служител беше забол глава в монитора. Казах „добър ден” и седнах на един страничен фотьойл за изчакващи посетители. Нула внимание! След около 2 мин. станах и любезно казах „Довиждане, благодаря за обслужването!”, след което си тръгнах. Повече не съм влизал в тази банка. И като чета бурната тема (над 100 постинга за ден) - слава Богу!
Справка за коректност 1: обикновената кореспонденция струва не 40, а 60 ст. Наистина няма логика при всяка промяна на тарифата банката да пише писма.
Справка за коректност 2: когато промени тарифата си, банката съобщава за това на своя сайт – въпрос на добра корпоративна практика.
Та, добре ще е, ако киро даде линк на поро къде ще да е публикувана подобна новина на сайта на Булбанк...
Моля, не заблуждавайте форума. Става въпрос за промяната на тарифата, от която Вашият клиент baat да разбере, че му начислявате такса за управление на двата лева. Това съобщихте ли го на публиката?
....
Та понеже метафората за сиренето предизвика толкова оживление - пояснявам:
Идеята беше, че някои искат да си пазаруват сиренето на Женския Пазар, някои в Елемаг. Последните знаят, че плащат по-скъпо, но са си направили преценката и очакват я удобство, я качество, я по-голям избор, я символ на положение в обществото - всеки си има свои причини. Така и с банките. Който не приема тарифата, лихвите, Общите Условия и т.н. което си е негово право - избира друга банка, която го устройва.
Добре де, толкова ли не стана ясно, че проблемът не е в цената , а в начина по който се променя.
Това, че някои хора от Булбанк, ПИБ, Алианц и др. глътнаха малко парички за да убедят други хора да внедрят индийската недосмислица, нaречена FlexCube, не значи, че трябва да износвате неоправдано високите разходи по поддръжката й на клиентите си.
Флекс кюба се смята за един от най добрите счетоводни продукти. Макар и скъп е най добрата програма за банка от мащаба на Булбанк. Майдаса на Райфа и Дименшъна на ДСк и Биохим са по сложни и тромави. Проблема рядко е във продукта най често е виновно (както казват шофьорите) зад кормилното (клавиатурното) устройство
Там е и един от основните проблеми на Булбанк - изключително некадърно имплементирана Core система в резултат на което страдат като служителите така и клиентите, като последните по-бързо намират решение на проблема .
Единствено ако си голям корпоративен клиент има смисъл да си при тях, останалото им банкиране е под всякаква критика.
п.с. Нямам нито сметки, нито съм служител на банката, както и не планувам да правя нито едно от двете.
Коментар