IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възмутен съм от Булбанк

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от vajvaj
    Първоначално изпратено от the cat
    Привет vajvaj. Вчера ти писах , че ще проверя дали така стоят нещата при закриването на валутни сметки. Е , днес ти казвам , че днес моята сестра си закри двете сметки там . Честито пак на ОПТИМИЗАНТА , който рече , че така се очиствали от ненужни клиенти. Едната сметка имаше нелоша сума пари , а през другата минаваха преводи от чужбина. Наздраве на рекламиращите банката
    Левовата - капут!
    Фирмената - утре!
    Имам две приятелчета със сметки там - агитацията върви успешно, надявам се до края на седмицата сметките им да са само споменЪ :-)
    +1, още един клиент си заминава...всичко е точно толкова зле колкото се изписа, но капката която ми преля е наглите писаници на кирчо. ЧАО кире и много поздрави на подметката която скоро ще ти се отбележи на задника

    Коментар


    • Първоначално изпратено от marin1
      Първоначално изпратено от vajvaj
      Мдаааа, СпоменЪ е прав!
      Да се подиграваш с недоволни клиентие като да дразниш снайперистите. Не усещаш кога ще ти пуснат един в десетката. От снощи си нанесъл повече вреди на банката си отколкото всички повишения на лихви и такси до сега.
      +1
      И на мен ми хрумна същото още след втория му пост тук
      ако аз съм му шеф на тоз юнак - и го усетя какви ги върши - директно си е заминал
      Интересно какво ли трябва да ги правят тези, които хептен нищо не вършат .

      Коментар


      • Първоначално изпратено от the cat
        Привет vajvaj. Вчера ти писах , че ще проверя дали така стоят нещата при закриването на валутни сметки. Е , днес ти казвам , че днес моята сестра си закри двете сметки там . Честито пак на ОПТИМИЗАНТА , който рече , че така се очиствали от ненужни клиенти. Едната сметка имаше нелоша сума пари , а през другата минаваха преводи от чужбина. Наздраве на рекламиращите банката
        Левовата - капут!
        Фирмената - утре!
        Имам две приятелчета със сметки там - агитацията върви успешно, надявам се до края на седмицата сметките им да са само споменЪ :-)
        При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура

        Коментар


        • Първоначално изпратено от vajvaj
          Мдаааа, СпоменЪ е прав!
          Да се подиграваш с недоволни клиентие като да дразниш снайперистите. Не усещаш кога ще ти пуснат един в десетката. От снощи си нанесъл повече вреди на банката си отколкото всички повишения на лихви и такси до сега.
          Привет vajvaj. Вчера ти писах , че ще проверя дали така стоят нещата при закриването на валутни сметки. Е , днес ти казвам , че днес моята сестра си закри двете сметки там . Честито пак на ОПТИМИЗАНТА , който рече , че така се очиствали от ненужни клиенти. Едната сметка имаше нелоша сума пари , а през другата минаваха преводи от чужбина. Наздраве на рекламиращите банката

          Коментар


          • Що продължавате да се занимавате с тоя нещастник. оторизиран бил, ама не говори като представител. Глупак!
            Спомене ти тука имаш много фенове, дето дано не срещаш ама след постовете на тоя молоумник по добре не разправяй че и ти си банкер, че боя вече ще е в кърпа вързан

            кириле, я ми кажи каде да пратя аз майл да се оплача от теб . Дано Булбанк разкрият кой точно си и да те върнат обратно в ДСК или откъдето си изпълзял. Обиждаш ме с тия постове бе пич, обижда ме наглата ти простотия.
            Айде заключваите темата, няма нужда от повече реклама тая прогнила банка

            Коментар


            • Първоначално изпратено от blah blah
              По принцип отделихме на този човек твърде много време, но си струва да се припомни един от първите му постове тук:

              Първоначално изпратено от kirilab
              Естествено - кой тегли 20лв от кредитна карта на банкомат. Прочетете си тарифата, и ако ще теглите, теглете по много, за да е по-малка комисионата. В Америка за такова теглене от банкомат щяха веднага да ви блокират картата (поради проявена от вас лоша финансова култура)


              No comment.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от vajvaj
                Мдаааа, СпоменЪ е прав!
                Да се подиграваш с недоволни клиентие като да дразниш снайперистите. Не усещаш кога ще ти пуснат един в десетката. От снощи си нанесъл повече вреди на банката си отколкото всички повишения на лихви и такси до сега.
                +1
                И на мен ми хрумна същото още след втория му пост тук
                ако аз съм му шеф на тоз юнак - и го усетя какви ги върши - директно си е заминал
                remember remember the fifth of november

                Коментар


                • Първоначално изпратено от споменЪ
                  kirilab, толкова глупости изписа за тези 3-4 дена, че ако някой твой шеф вземе да ги прочете и разбере, че си ги писал ти, дупе да ти е яко батка.
                  банка (и особено най-голямата в страната), кореспондира с клиентите си (особено недоволните), чрез специално оторизирани за целта хора (ако ти беше такъв щеше да се регистрираш във форума с имената си и да се представиш точно какъв го играеш в Булбанк).
                  за мен е очевадно, че се появи с добри подбуди и с цел да дадеш разумен отговор по някои наболели въпроси, но видимо не успя. просто хората са изнервени и с право, а ти вместо да ги убеждаваш в правотата на Банката, още повече ги дразниш с абсурдните си примери за "сиренето" и "Женския пазар".
                  в заключение ще си позволя да те посъветвам: спри с отговорите, понеже така вредиш не само на Булбанк, но и на всички останали банки. дразниш хората, защото те са си в правото и допълнително ги настройваш към банковата система.
                  Добре, "батка", спирам. Само да ти кажа, щото явно това те вълнува, че имам пълномощно (демек - оторизиран съм). Просто тук изразявам свое мнение, защото форумът не е официален канал за комуникация мажду банка и клиенти, което се вижда от епитетите по мой и на банката адрес. Бай-бай

                  Коментар


                  • Мдаааа, СпоменЪ е прав!
                    Да се подиграваш с недоволни клиентие като да дразниш снайперистите. Не усещаш кога ще ти пуснат един в десетката. От снощи си нанесъл повече вреди на банката си отколкото всички повишения на лихви и такси до сега.
                    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура

                    Коментар


                    • Напротив, пичът си е съвсем на място и дава обективна представа за кадрите на банковата система.

                      Коментар


                      • kirilab, толкова глупости изписа за тези 3-4 дена, че ако някой твой шеф вземе да ги прочете и разбере, че си ги писал ти, дупе да ти е яко батка.
                        банка (и особено най-голямата в страната), кореспондира с клиентите си (особено недоволните), чрез специално оторизирани за целта хора (ако ти беше такъв щеше да се регистрираш във форума с имената си и да се представиш точно какъв го играеш в Булбанк).
                        за мен е очевадно, че се появи с добри подбуди и с цел да дадеш разумен отговор по някои наболели въпроси, но видимо не успя. просто хората са изнервени и с право, а ти вместо да ги убеждаваш в правотата на Банката, още повече ги дразниш с абсурдните си примери за "сиренето" и "Женския пазар".
                        в заключение ще си позволя да те посъветвам: спри с отговорите, понеже така вредиш не само на Булбанк, но и на всички останали банки. дразниш хората, защото те са си в правото и допълнително ги настройваш към банковата система.

                        Коментар


                        • ...

                          Първоначално изпратено от Матю Стокс
                          Първоначално изпратено от kirilab
                          Първоначално изпратено от Матю Стокс
                          Как не станах клиент на Булбанк.
                          Преди 5 години обикалях банковите офиси с цел проучване на условия за потребителски кредит. Влязох и в централния офис на Булбанк. Три работни места, от които две заети със служители, а при един от служителите имаше клиент. Другият служител беше забол глава в монитора. Казах „добър ден” и седнах на един страничен фотьойл за изчакващи посетители. Нула внимание! След около 2 мин. станах и любезно казах „Довиждане, благодаря за обслужването!”, след което си тръгнах. Повече не съм влизал в тази банка. И като чета бурната тема (над 100 постинга за ден) - слава Богу!
                          Справка за коректност 1: обикновената кореспонденция струва не 40, а 60 ст. Наистина няма логика при всяка промяна на тарифата банката да пише писма.
                          Справка за коректност 2: когато промени тарифата си, банката съобщава за това на своя сайт – въпрос на добра корпоративна практика.
                          Та, добре ще е, ако киро даде линк на поро къде ще да е публикувана подобна новина на сайта на Булбанк...
                          Ето линк:
                          http://www.unicreditbulbank.bg/bulba...30_04_09_CARDS
                          Моля, не заблуждавайте форума. Става въпрос за промяната на тарифата, от която Вашият клиент baat да разбере, че му начислявате такса за управление на двата лева. Това съобщихте ли го на публиката?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от kirilab
                            Първоначално изпратено от Матю Стокс
                            Как не станах клиент на Булбанк.
                            Преди 5 години обикалях банковите офиси с цел проучване на условия за потребителски кредит. Влязох и в централния офис на Булбанк. Три работни места, от които две заети със служители, а при един от служителите имаше клиент. Другият служител беше забол глава в монитора. Казах „добър ден” и седнах на един страничен фотьойл за изчакващи посетители. Нула внимание! След около 2 мин. станах и любезно казах „Довиждане, благодаря за обслужването!”, след което си тръгнах. Повече не съм влизал в тази банка. И като чета бурната тема (над 100 постинга за ден) - слава Богу!
                            Справка за коректност 1: обикновената кореспонденция струва не 40, а 60 ст. Наистина няма логика при всяка промяна на тарифата банката да пише писма.
                            Справка за коректност 2: когато промени тарифата си, банката съобщава за това на своя сайт – въпрос на добра корпоративна практика.
                            Та, добре ще е, ако киро даде линк на поро къде ще да е публикувана подобна новина на сайта на Булбанк...
                            Ето линк:
                            http://www.unicreditbulbank.bg/bulba...30_04_09_CARDS
                            Моля, не заблуждавайте форума. Става въпрос за промяната на тарифата, от която Вашият клиент baat да разбере, че му начислявате такса за управление на двата лева. Това съобщихте ли го на публиката?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от kirilab

                              ....
                              Та понеже метафората за сиренето предизвика толкова оживление - пояснявам:
                              Идеята беше, че някои искат да си пазаруват сиренето на Женския Пазар, някои в Елемаг. Последните знаят, че плащат по-скъпо, но са си направили преценката и очакват я удобство, я качество, я по-голям избор, я символ на положение в обществото - всеки си има свои причини. Така и с банките. Който не приема тарифата, лихвите, Общите Условия и т.н. което си е негово право - избира друга банка, която го устройва.
                              Добре де, толкова ли не стана ясно, че проблемът не е в цената , а в начина по който се променя.

                              Наистина не мисля че е сложно за проумяване.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Rapana
                                Първоначално изпратено от poro
                                Това, че някои хора от Булбанк, ПИБ, Алианц и др. глътнаха малко парички за да убедят други хора да внедрят индийската недосмислица, нaречена FlexCube, не значи, че трябва да износвате неоправдано високите разходи по поддръжката й на клиентите си.
                                Флекс кюба се смята за един от най добрите счетоводни продукти. Макар и скъп е най добрата програма за банка от мащаба на Булбанк. Майдаса на Райфа и Дименшъна на ДСк и Биохим са по сложни и тромави. Проблема рядко е във продукта най често е виновно (както казват шофьорите) зад кормилното (клавиатурното) устройство
                                Там е и един от основните проблеми на Булбанк - изключително некадърно имплементирана Core система в резултат на което страдат като служителите така и клиентите, като последните по-бързо намират решение на проблема .
                                Единствено ако си голям корпоративен клиент има смисъл да си при тях, останалото им банкиране е под всякаква критика.
                                п.с. Нямам нито сметки, нито съм служител на банката, както и не планувам да правя нито едно от двете.

                                Коментар

                                X