IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възмутен съм от Булбанк

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Булбанк са брутално най-наглата банка в отношението си към клиентите- нови такси, скрити и неясни, относно всичките им продукти.
    Недоволните и възмутените не са един и два. Правят си, каквото поискат. Особено с кредитните си продукти. Променят погасителните планове, лихвите, таксите, съотношението погасена главница- лихва... и т.н. При това без абсолютно никакво уведомяване на клиентите.
    Типичен пример как една банка е решила да решава моментните си финансови проблеми на гърба на клиентите. Обидно е!
    Лично познавам не един меко казано възмутени от тази банка.

    Коментар


    • Re: Възмутен съм от Булбанк

      Първоначално изпратено от SPEKO

      УВАЖАЕМИ Kirilab,

      Искате хората да не са анонимни, а вие какъв сте?
      Много моля да разкриете IP адреса си и поне 2 от имената ви, за да се подадe сигнал и да се провери дали сте служител на Булбанк?
      Уважаеми SPEKO,

      Служител съм и съм си написал името дори, за разлика от "събеседниците", ако мога така да ги нарека. Единствената причина, поради която пиша тук, е желанието да обясня, ако някой нещо пита или евентуално да реша, доколкото мога, проблем по повод работата с УниКредит Булбанк. Досега, независимо от призива ми, никой не е казал конкретно - имам еди какъв си проблем и искам еди-какво си. Нито в лично съобщение, нито във форума. Естествено ругатните по мой или на банката повод не подлежат на решение, ако авторите на тези толкова цветисти епитети и сравнения искат да се изявят публично по този начин или да си излеят тук мъката - да са живи и здрави... Само ми е интересно дали само хората със специално и много лично отношение към банката отварят тази тема и четат, като съответно разказват личните си драми с Булбанк (пък дори и отпреди години) или пък като цяло софистицираната аудитория на форума investor.bg е толкова взискателна, че нещо никак не можем да им угодим, за разлика от други банки, които основно биват хвалени

      Та - отново моля, ако някой има конкретен въпрос или проблем за решаване - пишете тук или като лично съобщение.

      Коментар


      • Няма да им плащаш бре,

        остави 1-2 евро и им остави писмо с входящ номер, че а посмяха да взимат такси от сметка с отрицателно салдо , а ги даваш на съд веднага.

        Да си я закриват служебно.

        Сменил съм всичко що се нарича банка в БГ , ама като Алианц и Булбанк , такава простотия нЕма .

        Две са добрите банки в БГ , Корпоративна и ЦКБ . В корп таксата на фирмена сметка е все още 5 лева ( ПЕТ ! ) месечно.

        Първоначално изпратено от stdmv
        Отскоро закриването на сметка в евро е с такса 30 евро. Ама ще я закрия и ще ги платя, пък да се задавят...

        Коментар


        • "...На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти. .."
          Много добре разбирам-НО отворете си база данни И ПРОЧЕТЕТЕ Внимателно за
          условията на този продукт, мин. салдо= 5000/ пет/ хиляди единици и как се определят лихвените проценти...Между другото все още съм клиент на УНИКРЕДИТБУЛБАНК , но е крайно време да се разбере ,ЧЕ причината за отвратително-тромавото обслуж. ВЕЧЕ не е в резултат на обединението на "ХЕБРОС",
          ТБ "БИОХИМ", ТБ " БУЛБАНК" а се касае за едни ОТВРАТИТЕЛНИ кадри , ЗАЩОТО
          БПБ АД-Юробанк АД работи със същият софтуер , НО няколко пъти по-ВЕДРО...
          УНИКРЕДИТБУЛБАНК АД ще придобива бавно и постепенно затихващи функции
          НАЙ–ВЕЧЕ в резултат на ПУМИЯРСКИ кадри и на ДЕБЕЛОКОЖИ лежачи
          не е препоръка за покупко-продажба

          Коментар


          • Re: Възмутен съм от Булбанк

            Това, което в Булбанк не разбирате с добро е, че не можете да променяте условията в ущърб за клиентите си когато и както ви харесва.

            Пак давам пример: когато аз сключвах договор за валутна сметка, закриването й струваше 8 евро, ако не греша, и таксата беше 4 евро на месец. Аз при тези условия съм се съгласил.

            Изведнъж вдигате таксата на 10 евро, а закриването на 30 евро.

            Аз на такива условия не съм се съгласявал. Ако Пунчев ги е измислил, моля да поеме разликата в разходите на всеки един клиент.

            Между другото, как обосновавате разликата в таксата по левови сметки и по валутни сметки? Да не би токът за левовете по сървърите да е по-скъп за валутните сметки?

            И защо сметките на физически лица се таксуват различно от сметките на търговци?

            Ако утре вдигнете таксата на 1000 евро и закриването на 2000, значи ли че трябва безусловно да сме съгласни с вашите простотии?

            Коментар


            • Re: Възмутен съм от Булбанк

              Първоначално изпратено от kirilab
              Първоначално изпратено от baat
              ...Бях бесен.
              Платих си таксите и поисках закриване на сметката. При първа възможност ще изтегля и другата си сметка.
              След като се прибрах отворих сайта на банката да потърся имейл на кйто да изразя възмущението си. Имат специален имейл за мнения. В началото на страницата с имейла се мъдри следното
              "2009-та ще е годината на качественото обслужване."
              Левон Хампарцумян
              Смятам, че качественото обслужване не представлява едностранна промяна на условия без уведомяване, особено при такива такси.
              Въпросната сметка беше открита в банка Биохим преди две години от дружество за допълнително пенсионно осигуряване за да ми изплатят една сума. Останала е от тогава и ако не бях разбрал случайно щеше да си остане и да събира такси. Вероятно не е единствената такава сметка затова ако имате подобна сметка в бившите банки биохим и хеброс с които булбанк се обедини, попитайте дали не ви събират такси.
              Уважаеми г-не,

              Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
              Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...

              На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.

              Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...
              УВАЖАЕМИ Kirilab,

              Искате хората да не са анонимни, а вие какъв сте?
              Много моля да разкриете IP адреса си и поне 2 от имената ви, за да се подадe сигнал и да се провери дали сте служител на Булбанк?

              Коментар


              • Че то има ли в България читава банка?

                Има ли текава която да не мисли клиентите си за кръводарители?

                Така е в банановите държави!

                Индустриалци, банкери и застрахователи имат най-мощните лобита

                в парламента и си гласуват закони удобни единствено на тях!

                Искам да споделя с вас огорчението си от една банка за която смятах че е що

                годе читава!Става въпрос за Алианс!Имам кредит там!

                Промяната на месечните вноски става без мое знание и

                без да бъда уведомен!Съобщиха ми с два

                месеца закъснение като ми искаха доплащане със задна дата и лихви за

                просрочие!

                Желая ви всички до един да останете без работа и без пукната пара,

                да минете на просия!

                Скапани педали, пожелавам ви скорошен фалит!

                Коментар


                • "2009-та ще е годината на качественото обслужване."
                  Левон Хампарцумян
                  Обичам тази банка, тя е доказателство, че едно нещо /дружество или човек/, както се роди така и ще си умре. Външно търговска банка беше създадена за да изпере ония пари 1985-1989, от тогава още нейната посока е накриво създадена и разни ЕГН та като мен и други такива, не са и на нивото. Когато италианците им обясниха, че най-много се печели от ЕГН та, започнаха да ни зарибяват, но както с отвращением, както казват руснаците.
                  Преди два месеца докато закривах фирма, от НОИ ми обясниха, че едно плащане от декември 2007 за 25 лева, не е получено. Намерих вносната бележка с мокър печат през един от клоновете в София. НОИ ми казаха, че трябва да се оправям сам с банката, не е техен проблем. В клона където показах вносната бележка, обясниха, че тя е истинска, но докато не им донеса и ордера за внесена такса за превод, няма да проследят плащането. Ордера съм изхвърлил,разбира се и се оказа, че съм внесъл пари, които не са стигнали до НОИ, но парите ги няма, вносната бележка няма стойност на документ, нито за НОИ, нито за Булбанк. Имам два пътя, да тръгна да съдя Булбанк, или като поредната овца клиент да платя на НОИ още веднъж /вече 45/ лева заради лихвите.Признавам си че платих отново, за 25 лева няма да ходя 3 години по съдилища, но ми е гадно.
                  Дано сега, когато Кадафи им е мажоритар, пак да се заемат основно с изпиране на едни държавни пари/либийски/ и намерят себе си. Дано са щастливи с моите нещастни 25 лева, не искам да имам нищо общо с тях.

                  Коментар


                  • Ей колеги с това се разправям по цял ден. Тия скрити такси са само върха на айсберга. Точно на Булбанк не съм клиент но други три банки ми разказаха играта. Просто идея си нямате всички фирми дето сме в областта на недвижимите имоти какво ни се случва. Само поискваш някаква малка промяна по кредит и лихвата става + 3%. Ама Юрибора пада - лихвата става "не по малко от еди колко си %(най често 9-10 та и нагоре. Започнаха да работят клиентите с клаузи в договорите от рода "ако не минават еди какви си обороти сае вдига лихвата с 2%" и сега нали е криза в сектора за обороти въобще не можем да говорим (като са подписвани договорите тези условия бяха постижими) и смятай за какво иде реч. Естевствено и ние обърнахме страната и ги усетихме че се плашат от просрочия и на всяка подобна подигравка реагираме с умишленио закъснение няколко дни, докато не възстановят нещата.... Абе вече като видя чре ми звънят от Банката не вдигам при положение че до преди 1 година ни водеха в две от Банките ВИП клиент и ни канеха по разни коктейли, звъняха всеки ден, абе само дето сви... не ни правеха. Сега им умряха печалбите и се чудят как да избият пари от тук от там... И аз като бивш банков служител много се дразня като правят такива номерца от рода депозита ти е 3 месечен ама ако не идеш на всеки падеж моментално минава на някаква клоняща към нула лихва......

                    Коментар


                    • Булбанк си има лоша слава отдавна, а Кирчо е известен във форума с ведрото си отношение към клиентите. Прочетете и първите му мнения и ще разберете качеството на къстъмър сървис - Булбанк. И не го приемайте лично - човекът се отнася така към всички имащи неблагоразумието да имат нещо общо с банката, в която работи.

                      Коментар


                      • Как така "не желае" работодателя" ? Това е абсолютно незаконно. И по КТ и по ЗДС е длъжен са ти преведе заплатата в посочена от теб банка! За тази цел банките са измислили услугата "масово плащане" и я предлагат на работодателите. Той превежда заплатите на всички работници и служители с един превод в обслужващата (неговата си) банка, като преводут е прифружен с един файл със списък на работниците и техните банкови сметки в различни банки. ПОсле обслужващата банка ги разхвърля по сметките.
                        netware5 , прав си , но първо счетоводителката мрънка , че само ти си на терсене , след това заплатата ти идва с един , два дни закъснение от другите ....

                        Коментар


                        • "2009-та ще е годината на качественото обслужване."
                          Левон Хампарцумян
                          Обичам тази банка, тя е доказателство, че едно нещо /дружество или човек/, както се роди така и ще си умре. Външно търговска банка беше създадена за да изпере ония пари 1985-1989, от тогава още нейната посока е накриво създадена и разни ЕГН та като мен и други такива, не са и на нивото. Когато италианците им обясниха, че най-много се печели от ЕГН та, започнаха да ни зарибяват, но както с отвращением, както казват руснаците.
                          Преди два месеца докато закривах фирма, от НОИ ми обясниха, че едно плащане от декември 2007 за 25 лева, не е получено. Намерих вносната бележка с мокър печат през един от клоновете в София. НОИ ми казаха, че трябва да се оправям сам с банката, не е техен проблем. В клона където показах вносната бележка, обясниха, че тя е истинска, но докато не им донеса и ордера за внесена такса за превод, няма да проследят плащането. Ордера съм изхвърлил,разбира се и се оказа, че съм внесъл пари, които не са стигнали до НОИ, но парите ги няма, вносната бележка няма стойност на документ, нито за НОИ, нито за Булбанк. Имам два пътя, да тръгна да съдя Булбанк, или като поредната овца клиент да платя на НОИ още веднъж /вече 45/ лева заради лихвите.Признавам си че платих отново, за 25 лева няма да ходя 3 години по съдилища, но ми е гадно.
                          Дано сега, когато Кадафи им е мажоритар, пак да се заемат основно с изпиране на едни държавни пари/либийски/ и намерят себе си. Дано са щастливи с моите нещастни 25 лева, не искам да имам нищо общо с тях.

                          Коментар


                          • Еи кво сте се разгорещили по темата.

                            Принципно всички банки променят условията си едностранно и не уведомяват клиентите изрично. Смятат се че като са качили на сайта си променените условия е достатъчно за оповестяване.
                            Между другото и ДСК доколкото знам имат подобна практика.

                            Лично аз отдавна не ползвам Булбанк, защото са ми много тромави, нямам време да вися половин час докато ме обслужат на касата ....
                            Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                            Коментар


                            • Малко на шега,но за размисъл.... Банките са едни от най дълго живеещите структури-нужно е време за спечелване на доверие и подбор на personal.Неусетно май този пост разкрива строго секретна банкова тайна;-)))Че времевия и хоризонт е като на бакалия с име под наем с регистрация в офшорна зона... ""Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от onakilev

                                Е, а ако ти превеждат заплатата в някоя банка и работодателят не желае да превежда в друга, пак имаш избор, нали? ...да си стоиш вкъщи!
                                Как така "не желае" работодателя" ? Това е абсолютно незаконно. И по КТ и по ЗДС е длъжен са ти преведе заплатата в посочена от теб банка! За тази цел банките са измислили услугата "масово плащане" и я предлагат на работодателите. Той превежда заплатите на всички работници и служители с един превод в обслужващата (неговата си) банка, като преводут е прифружен с един файл със списък на работниците и техните банкови сметки в различни банки. ПОсле обслужващата банка ги разхвърля по сметките.
                                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                                Коментар

                                Working...
                                X