IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възмутен съм от Булбанк

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Re: Възмутен съм от Булбанк

    Мерси за отговорите
    - преди година ми се наложи да искам Общи условия и се оказа, че никой не ги пази като хронология. Дано се е променило нещо.

    - за извлеченията се молих на 4 последнователно сменящи се relationship manager-ки и в няколко клона. Признавам че последната ги разпечата. Междувременно се опитваха да ме изнудват, като ми начислят такса от 25-30 лв, понеже "извънредно" съм искал извлечения или защото не съм си ги искал в моя клон (аз пък си мислех, че може да ме обслужат във всеки клон - нали затова са 250 клона уж. Иначе все едно, че е един).

    - дали често се променя тарифата не е тема на разговора. Темата е, че е променена и ми се налагат нови такси, по вече открити сметки. Аз съм ги открил при старите условия и искам да се спазват те. (дори и да приема някаква актуализация не бива да е в пъти). Ако промяна от 8 евро на 30 евро не е радикална, не знам кое е радикално?

    - колкото до различните такси за различни видове клиенти - това се нарича дискриминация и е забранено от закона.

    До другите колеги: и на мен много неща не ми харесват, но не си позволявам да псувам или обиждам колегата. Все пак дискусия се води с нормален тон, не с обиди.

    Ясно ми е, че в България за прав се счита този, който вика най-силно и обижда най-много. Но това следва да се промени.

    Не нападайте лично колегата от Булбанк, както и той не го прави. Честно казано, проявява завидно самообладание при обидите, които се сипят.

    Първоначално изпратено от kirilab
    ОК, тук въпросите на г-на са смислени и отговарям:
    - за общите условия по кредитите - за всеки кредит важат общите условия към момента на подписването на договора, така че промяната им не засяга вече сключени договори; независимо, че се налага да се води регистър (има такъв) със всички варианти, съществували във времето и в трите предишни банки - за всеки договор имаме общи условия, валидни към този момент и в тази банка. Та - знаем точно приложимата версия.

    - за извлеченията - ще ви ги пратим, дайте си данните и периода в лично съобщение или ако предпочитате - пишете на сайта

    - за промените в ТАРИФАТА (явно от отзивите много хора се заблуждават, че тарифата е там, където са лихвените нива) - те хич не са толкова чести, колкото изглежда - ще се обявяват на сайта, който е нов - може да го оцените поне. Вярно е, че Биохим нямаше такса за сметки, Булбанк имаше - от сливането насам има такива и за бившите клиенти на Биохим. Не смятам, че промяната е радикална, освен това, както казах сме имали доста случаи да връщаме такси и наказателни лихви на очевидно неуведомени клиенти - който смята, че е потърпевш - да пише жалба и ще я разгледаме най-сериозно.

    - по конкретните нива на таксите за закриване на сметка, за левови и валутни сметки и за юридически лица - не мога да коментирам защо са точно такива, а не други, не ги правя аз.

    Първоначално изпратено от stdmv
    Определено не е хубаво, че отнасяш негативите лично. Иначе аз съм благодарен, че има някой насреща, с който може да се дискутира.

    Ето, аз посочих няколко конкретни нарушения от страна на банката:

    - Не можете да променяте условията в ущърб за клиентите си когато и както ви харесва. Да не говорим, че дори не уведомявате

    - Когато аз сключвах договор за валутна сметка, закриването й струваше 8 евро, ако не греша, и таксата беше 4 евро на месец. Аз при тези условия съм се съгласил. Изведнъж вдигате таксата на 10 евро, а закриването на 30 евро.

    - Година и половина събирахте такси за сметки, а не изпратихте едно извлечение. Питам защо тогава събирате такси?

    - Как обосновавате разликата в таксата по левови сметки и по валутни сметки? Да не би токът за левовете по сървърите да е по-скъп за валутните сметки?

    - Защо сметките на физически лица се таксуват различно от сметките на търговци?

    - Защо се променят Общите условия на банката по време на отношения с клиенти (например при ипотека)? Такъв договор се сключва за 20-30 години, а дори не знаете в Булбанк при коя версия на общите условия е сключен. Не се пази регистър за това.

    Първоначално изпратено от kirilab
    .... никой не е казал конкретно - имам еди какъв си проблем и искам еди-какво си. Нито в лично съобщение, нито във форума.

    Та - отново моля, ако някой има конкретен въпрос или проблем за решаване - пишете тук или като лично съобщение.

    Коментар


    • Кириле ( предполагам че така се казваш),

      най много ме дразни тоя псевдо учитив и възпитан тон, дето се мъчиш да подържаш. Стана за смях и излагаш и банката. Корпоративна култура и подобни трябва да е темата на следващия ви teambuilding. Хората ти се семят в лицето на глупостите, ти вместо по мъжки да ни натеглиш по една на всички се обясняваш като ощипана мома. Корпоративен лилипут такъв. Седи си там на бюрцето и ги разправяй тия на другите ботове при вас. Ама аз май нямам култура на писане по форумите и затова трябва да ми забранят. Инвесторе - спите.

      Коментар


      • Пиян мъж се прибира в 4. 30 през нощта, влиза в спалнята и почва да буди жена си :

        -Жено, ставай!
        Тя:

        -Остави ме ... спи ми се...
        Той:
        Хайде по-бързо ..ставай, че спечелих шестица от тотото!
        Тя:

        -Стига бее! Колко е часът? Къде ще ходим сега? Вече всичко е затворено
        - и кръчми и барове...
        Той:

        -Какви кръчми, какви барове ма ? ! Ставай и си заминавай! ! !

        Коментар


        • Аз пък съм доволен от БУЛБАНК като обслужване.


          Първоначално изпратено от KPAHK
          Аз пък винаги съм се чудел как може да има хора които да търпят толкова подигравки и унижения и да са клиенти на тази жалка банка.

          Никога не съм им бил клиент няма и да бъда - това е препоръка :-)

          Между другото много се радвам като ми изпратят "преференциални" условия за компанията в която работя и тези условия са в пъти по-лоши от която и да е друга банка без преференции
          Мнението ми не е препоръка!!!

          Коментар


          • Re: Възмутен съм от Булбанк

            Първоначално изпратено от Pastir
            Първоначално изпратено от kirilab
            Първоначално изпратено от Pastir
            Първоначално изпратено от YMEH_TOCTEP
            Първоначално изпратено от kirilab
            Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и
            а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг,
            б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа.
            Хахаха. Ама в магазина знаем колко струва сиренето преди да го купим. А в банката се оказва, че сме яли сирене дори без да сме усетили, така насън сигурно, и освен това не знаем на каква цена. Етаби малоумния ПР братче. Трябва да те уволнят.

            Банката не е длъжна, добре, но защо да не е практично. Моята банка ми праща редовно поща за справки и новини. Просто вмъкваш там, че нещо ще се промени от другия месец и ако не ме устройва да дойда да си изтегля парите при старите условия. Просто признай, че сте нагли крадци и толкова.

            И аз съм на същото мнение, това момче се е вкарало в матрицата и трябва да бъде уволнен незабавно.Лошото е, че така са му промили мозъка, че даже си мисли, че е прав.Дано скоро някой от шефовете му попадне на тия писаници и да вземе съответните мерки. Има си хора, които да отразяват позицията на банката в публичното пространство и съм сигурен, че той не е един от тях.

            Не може така - сутринта нахранил свинята и тръгнал после да пише от името на най-голямата банка в България.
            Абсолютно прав сте - "момчето" не пише от името на банката, а от свое собствено , официалната позиция има кой да я изразява. Надявам се да имам право да си пиша мнението, ако пък ви пречи и не искате диалог - също няма проблем, ще си го запазя за себе си. 8)
            Щом разсъждаватe по проблематика свързана с дейността на банката в качството си на нейн служител, значи до известна степен пишете от името на банката. Може наистина да се опитвате да помогнете, но не е това начина. И с какъв акъл обявявате кой кога е изпратил оплакване? Да му бяхте написали и трите имена за по сигурно. Аз може да не искам целия форум да знае, че съм подал оплакване.

            Казвате, че ако беше подал молба щяхте да му върнете парите? Значи признавате, че може и да не сте били прави да му ги взимате? Или сте на принципа, ако мине... Изобщо първо защитавате таксите (със 100 % неадекватни сравнения), а после говорите за връщане на пари.
            Човекът сам си е казал, че е влязъл на сайта и там има имейл за мнения. А аз съвсем преднамерено не съм му казал името. И не съм казал дали или не ще върнем таксите, само казах, че име случаи, когато сме ги връщали - с преценката, че клиентът е прав в претенциите си. Понякога хората правят грешки, включително и тези, които работят в банки. Но когато няма претенции или искания, а въпрос - какво точно да направим - ще отговорим на въпроса...

            Коментар


            • Това за връщането на парите с хубава идея, но също така се нарича неравнопоставено третиране на клиентите. Как така на един ще връщат, а другите да продължават да ги доят.
              Или на всички или на никой. Кви са тия ад-хок решения.

              Аз сметка в банка, която ми използва парите и отгоре на това да ми удържа такси не държа.

              Коментар


              • Аз пък винаги съм се чудел как може да има хора които да търпят толкова подигравки и унижения и да са клиенти на тази жалка банка.

                Никога не съм им бил клиент няма и да бъда - това е препоръка :-)

                Между другото много се радвам като ми изпратят "преференциални" условия за компанията в която работя и тези условия са в пъти по-лоши от която и да е друга банка без преференции

                Коментар


                • Re: Възмутен съм от Булбанк

                  Първоначално изпратено от kirilab
                  Първоначално изпратено от Pastir
                  Първоначално изпратено от YMEH_TOCTEP
                  Първоначално изпратено от kirilab
                  Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и
                  а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг,
                  б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа.
                  Хахаха. Ама в магазина знаем колко струва сиренето преди да го купим. А в банката се оказва, че сме яли сирене дори без да сме усетили, така насън сигурно, и освен това не знаем на каква цена. Етаби малоумния ПР братче. Трябва да те уволнят.

                  Банката не е длъжна, добре, но защо да не е практично. Моята банка ми праща редовно поща за справки и новини. Просто вмъкваш там, че нещо ще се промени от другия месец и ако не ме устройва да дойда да си изтегля парите при старите условия. Просто признай, че сте нагли крадци и толкова.

                  И аз съм на същото мнение, това момче се е вкарало в матрицата и трябва да бъде уволнен незабавно.Лошото е, че така са му промили мозъка, че даже си мисли, че е прав.Дано скоро някой от шефовете му попадне на тия писаници и да вземе съответните мерки. Има си хора, които да отразяват позицията на банката в публичното пространство и съм сигурен, че той не е един от тях.

                  Не може така - сутринта нахранил свинята и тръгнал после да пише от името на най-голямата банка в България.
                  Абсолютно прав сте - "момчето" не пише от името на банката, а от свое собствено , официалната позиция има кой да я изразява. Надявам се да имам право да си пиша мнението, ако пък ви пречи и не искате диалог - също няма проблем, ще си го запазя за себе си. 8)
                  Щом разсъждаватe по проблематика свързана с дейността на банката в качството си на нейн служител, значи до известна степен пишете от името на банката. Може наистина да се опитвате да помогнете, но не е това начина. И с какъв акъл обявявате кой кога е изпратил оплакване? Да му бяхте написали и трите имена за по сигурно. Аз може да не искам целия форум да знае, че съм подал оплакване.

                  Казвате, че ако беше подал молба щяхте да му върнете парите? Значи признавате, че може и да не сте били прави да му ги взимате? Или сте на принципа, ако мине... Изобщо първо защитавате таксите (със 100 % неадекватни сравнения), а после говорите за връщане на пари.

                  Коментар


                  • Re: Възмутен съм от Булбанк

                    Първоначално изпратено от Pastir
                    Първоначално изпратено от YMEH_TOCTEP
                    Първоначално изпратено от kirilab
                    Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и
                    а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг,
                    б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа.
                    Хахаха. Ама в магазина знаем колко струва сиренето преди да го купим. А в банката се оказва, че сме яли сирене дори без да сме усетили, така насън сигурно, и освен това не знаем на каква цена. Етаби малоумния ПР братче. Трябва да те уволнят.

                    Банката не е длъжна, добре, но защо да не е практично. Моята банка ми праща редовно поща за справки и новини. Просто вмъкваш там, че нещо ще се промени от другия месец и ако не ме устройва да дойда да си изтегля парите при старите условия. Просто признай, че сте нагли крадци и толкова.

                    И аз съм на същото мнение, това момче се е вкарало в матрицата и трябва да бъде уволнен незабавно.Лошото е, че така са му промили мозъка, че даже си мисли, че е прав.Дано скоро някой от шефовете му попадне на тия писаници и да вземе съответните мерки. Има си хора, които да отразяват позицията на банката в публичното пространство и съм сигурен, че той не е един от тях.

                    Не може така - сутринта нахранил свинята и тръгнал после да пише от името на най-голямата банка в България.
                    Абсолютно прав сте - "момчето" не пише от името на банката, а от свое собствено , официалната позиция има кой да я изразява. Надявам се да имам право да си пиша мнението, ако пък ви пречи и не искате диалог - също няма проблем, ще си го запазя за себе си. 8)

                    Коментар


                    • Re: Възмутен съм от Булбанк

                      Първоначално изпратено от YMEH_TOCTEP
                      Първоначално изпратено от kirilab
                      Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и
                      а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг,
                      б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа.
                      Хахаха. Ама в магазина знаем колко струва сиренето преди да го купим. А в банката се оказва, че сме яли сирене дори без да сме усетили, така насън сигурно, и освен това не знаем на каква цена. Етаби малоумния ПР братче. Трябва да те уволнят.

                      Банката не е длъжна, добре, но защо да не е практично. Моята банка ми праща редовно поща за справки и новини. Просто вмъкваш там, че нещо ще се промени от другия месец и ако не ме устройва да дойда да си изтегля парите при старите условия. Просто признай, че сте нагли крадци и толкова.

                      И аз съм на същото мнение, това момче се е вкарало в матрицата и трябва да бъде уволнен незабавно.Лошото е, че така са му промили мозъка, че даже си мисли, че е прав.Дано скоро някой от шефовете му попадне на тия писаници и да вземе съответните мерки. Има си хора, които да отразяват позицията на банката в публичното пространство и съм сигурен, че той не е един от тях.

                      Не може така - сутринта нахранил свинята и тръгнал после да пише от името на най-голямата банка в България.

                      Коментар


                      • Re: Възмутен съм от Булбанк

                        Първоначално изпратено от YMEH_TOCTEP
                        Първоначално изпратено от kirilab
                        Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и
                        а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг,
                        б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа.
                        Хахаха. Ама в магазина знаем колко струва сиренето преди да го купим. А в банката се оказва, че сме яли сирене дори без да сме усетили, така насън сигурно, и освен това не знаем на каква цена. Етаби малоумния ПР братче. Трябва да те уволнят.

                        Банката не е длъжна, добре, но защо да не е практично. Моята банка ми праща редовно поща за справки и новини. Просто вмъкваш там, че нещо ще се промени от другия месец и ако не ме устройва да дойда да си изтегля парите при старите условия. Просто признай, че сте нагли крадци и толкова.
                        този наистина ли е ПР ? ако наистина е служител и от банката го усетят какви простотии ръси публично, не само че ще го изритат а може и затвор да отнесе

                        Коментар


                        • Re: Възмутен съм от Булбанк

                          ОК, тук въпросите на г-на са смислени и отговарям:
                          - за общите условия по кредитите - за всеки кредит важат общите условия към момента на подписването на договора, така че промяната им не засяга вече сключени договори; независимо, че се налага да се води регистър (има такъв) със всички варианти, съществували във времето и в трите предишни банки - за всеки договор имаме общи условия, валидни към този момент и в тази банка. Та - знаем точно приложимата версия.

                          - за извлеченията - ще ви ги пратим, дайте си данните и периода в лично съобщение или ако предпочитате - пишете на сайта

                          - за промените в ТАРИФАТА (явно от отзивите много хора се заблуждават, че тарифата е там, където са лихвените нива) - те хич не са толкова чести, колкото изглежда - ще се обявяват на сайта, който е нов - може да го оцените поне. Вярно е, че Биохим нямаше такса за сметки, Булбанк имаше - от сливането насам има такива и за бившите клиенти на Биохим. Не смятам, че промяната е радикална, освен това, както казах сме имали доста случаи да връщаме такси и наказателни лихви на очевидно неуведомени клиенти - който смята, че е потърпевш - да пише жалба и ще я разгледаме най-сериозно.

                          - по конкретните нива на таксите за закриване на сметка, за левови и валутни сметки и за юридически лица - не мога да коментирам защо са точно такива, а не други, не ги правя аз.

                          Първоначално изпратено от stdmv
                          Определено не е хубаво, че отнасяш негативите лично. Иначе аз съм благодарен, че има някой насреща, с който може да се дискутира.

                          Ето, аз посочих няколко конкретни нарушения от страна на банката:

                          - Не можете да променяте условията в ущърб за клиентите си когато и както ви харесва. Да не говорим, че дори не уведомявате

                          - Когато аз сключвах договор за валутна сметка, закриването й струваше 8 евро, ако не греша, и таксата беше 4 евро на месец. Аз при тези условия съм се съгласил. Изведнъж вдигате таксата на 10 евро, а закриването на 30 евро.

                          - Година и половина събирахте такси за сметки, а не изпратихте едно извлечение. Питам защо тогава събирате такси?

                          - Как обосновавате разликата в таксата по левови сметки и по валутни сметки? Да не би токът за левовете по сървърите да е по-скъп за валутните сметки?

                          - Защо сметките на физически лица се таксуват различно от сметките на търговци?

                          - Защо се променят Общите условия на банката по време на отношения с клиенти (например при ипотека)? Такъв договор се сключва за 20-30 години, а дори не знаете в Булбанк при коя версия на общите условия е сключен. Не се пази регистър за това.

                          Първоначално изпратено от kirilab
                          .... никой не е казал конкретно - имам еди какъв си проблем и искам еди-какво си. Нито в лично съобщение, нито във форума.

                          Та - отново моля, ако някой има конкретен въпрос или проблем за решаване - пишете тук или като лично съобщение.

                          Коментар


                          • Re: Възмутен съм от Булбанк

                            Определено не е хубаво, че отнасяш негативите лично. Иначе аз съм благодарен, че има някой насреща, с който може да се дискутира.

                            Ето, аз посочих няколко конкретни нарушения от страна на банката:

                            - Не можете да променяте условията в ущърб за клиентите си когато и както ви харесва. Да не говорим, че дори не уведомявате

                            - Когато аз сключвах договор за валутна сметка, закриването й струваше 8 евро, ако не греша, и таксата беше 4 евро на месец. Аз при тези условия съм се съгласил. Изведнъж вдигате таксата на 10 евро, а закриването на 30 евро.

                            - Година и половина събирахте такси за сметки, а не изпратихте едно извлечение. Питам защо тогава събирате такси?

                            - Как обосновавате разликата в таксата по левови сметки и по валутни сметки? Да не би токът за левовете по сървърите да е по-скъп за валутните сметки?

                            - Защо сметките на физически лица се таксуват различно от сметките на търговци?

                            - Защо се променят Общите условия на банката по време на отношения с клиенти (например при ипотека)? Такъв договор се сключва за 20-30 години, а дори не знаете в Булбанк при коя версия на общите условия е сключен. Не се пази регистър за това.

                            Първоначално изпратено от kirilab
                            .... никой не е казал конкретно - имам еди какъв си проблем и искам еди-какво си. Нито в лично съобщение, нито във форума.

                            Та - отново моля, ако някой има конкретен въпрос или проблем за решаване - пишете тук или като лично съобщение.

                            Коментар


                            • Re: Възмутен съм от Булбанк

                              Първоначално изпратено от kirilab
                              Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и
                              а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг,
                              б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа.
                              Хахаха. Ама в магазина знаем колко струва сиренето преди да го купим. А в банката се оказва, че сме яли сирене дори без да сме усетили, така насън сигурно, и освен това не знаем на каква цена. Етаби малоумния ПР братче. Трябва да те уволнят.

                              Банката не е длъжна, добре, но защо да не е практично. Моята банка ми праща редовно поща за справки и новини. Просто вмъкваш там, че нещо ще се промени от другия месец и ако не ме устройва да дойда да си изтегля парите при старите условия. Просто признай, че сте нагли крадци и толкова.

                              Коментар


                              • Re: Възмутен съм от Булбанк

                                Първоначално изпратено от kirilab
                                Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и
                                а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг,
                                б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа.
                                каква бизнес стратегия има , да си ебеш клиентите завързани на тъмно ???

                                като сравняваш банков продукт със сирене поне малко не ти ли става неудобно ??? - или ти си и магазинер ?

                                това вашето изнудване е като да отидеш на някой ресторант за пръв път и да ти дадат меню -> сервитьора да ти каже, че можеш всичко да си поръчаш и да ти донесе каквото си си харесал –> след като си изял и изпил всичко накрая искаш сметката и тук следва изненадата –> сервитьора идва със сметка на която цените са няколко пъти вдигнати и ти дава новото меню да ги сравниш –> но ти нямаш толкова пари за да платиш - какво правиш накрая и ще платиш ли сметката по новите цени ?

                                сервитьора длъжен ли е да те "информира", че са вдигнали цените след като си поръчал по старите цени ?

                                отворко, хубаво ли ти става накрая и ще се върнеш ли втори път в това заведение ???

                                тука има един с МЛЕКО , ти си следващия със СИРЕНЕТО
                                fuск the bеаr - give me the bееr

                                Коментар

                                Working...
                                X