Re: Възмутен съм от Булбанк
Мерси за отговорите
- преди година ми се наложи да искам Общи условия и се оказа, че никой не ги пази като хронология. Дано се е променило нещо.
- за извлеченията се молих на 4 последнователно сменящи се relationship manager-ки и в няколко клона. Признавам че последната ги разпечата. Междувременно се опитваха да ме изнудват, като ми начислят такса от 25-30 лв, понеже "извънредно" съм искал извлечения или защото не съм си ги искал в моя клон (аз пък си мислех, че може да ме обслужат във всеки клон - нали затова са 250 клона уж. Иначе все едно, че е един).
- дали често се променя тарифата не е тема на разговора. Темата е, че е променена и ми се налагат нови такси, по вече открити сметки. Аз съм ги открил при старите условия и искам да се спазват те. (дори и да приема някаква актуализация не бива да е в пъти). Ако промяна от 8 евро на 30 евро не е радикална, не знам кое е радикално?
- колкото до различните такси за различни видове клиенти - това се нарича дискриминация и е забранено от закона.
До другите колеги: и на мен много неща не ми харесват, но не си позволявам да псувам или обиждам колегата. Все пак дискусия се води с нормален тон, не с обиди.
Ясно ми е, че в България за прав се счита този, който вика най-силно и обижда най-много. Но това следва да се промени.
Не нападайте лично колегата от Булбанк, както и той не го прави. Честно казано, проявява завидно самообладание при обидите, които се сипят.
Мерси за отговорите
- преди година ми се наложи да искам Общи условия и се оказа, че никой не ги пази като хронология. Дано се е променило нещо.
- за извлеченията се молих на 4 последнователно сменящи се relationship manager-ки и в няколко клона. Признавам че последната ги разпечата. Междувременно се опитваха да ме изнудват, като ми начислят такса от 25-30 лв, понеже "извънредно" съм искал извлечения или защото не съм си ги искал в моя клон (аз пък си мислех, че може да ме обслужат във всеки клон - нали затова са 250 клона уж. Иначе все едно, че е един).
- дали често се променя тарифата не е тема на разговора. Темата е, че е променена и ми се налагат нови такси, по вече открити сметки. Аз съм ги открил при старите условия и искам да се спазват те. (дори и да приема някаква актуализация не бива да е в пъти). Ако промяна от 8 евро на 30 евро не е радикална, не знам кое е радикално?
- колкото до различните такси за различни видове клиенти - това се нарича дискриминация и е забранено от закона.
До другите колеги: и на мен много неща не ми харесват, но не си позволявам да псувам или обиждам колегата. Все пак дискусия се води с нормален тон, не с обиди.
Ясно ми е, че в България за прав се счита този, който вика най-силно и обижда най-много. Но това следва да се промени.
Не нападайте лично колегата от Булбанк, както и той не го прави. Честно казано, проявява завидно самообладание при обидите, които се сипят.
Първоначално изпратено от kirilab
Коментар