Такива банки НЕ ТРЯБВА ДА СЪЩЕСТВУВАТ. Те са бич за цялата банкерска общност. Срам ме е, че такива хора ходят и дишат. Чувствам вината почти като моя.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Възмутен съм от Булбанк
Collapse
X
-
Re: Възмутен съм от Булбанк
Първоначално изпратено от vajvajПървоначално изпратено от kirilab
Уважаеми г-не,
Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...
На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.
Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...
Приятелю vajvaj сестра ми има сметки там.. Ако това , което казваш е вярно утре на тези ОПТИМИЗАНТИ ще загубят още 2 сметки. Обещавам им го.
Коментар
-
Re: Възмутен съм от Булбанк
Първоначално изпратено от kirilab
Уважаеми г-не,
Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...
На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.
Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура
Коментар
-
Първоначално изпратено от kirilabда бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) .
Тая банка тръгна надолу още като я харизаха на италианобономакароно... Ама сега още по-яко се е засилила по надолнището. Тъй наречената такса "поддръжка" си е чист данък, незаконно удържан от частно дружество.
Абсолютен кретенизъм е удържането на такава "такса" от сметка с отрицателен баланс. Това е АБСОЛЮТНО НЕЗАКОННО! Къде е БНБ? Къде спят сладко сладко от "Банков Надзор"???
Сега е момента /не за апартамента/ а за попълване на държавния бюджет със солени глоби!Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Коментар
-
Re: Възмутен съм от Булбанк
Първоначално изпратено от kirilabПърво, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа.
..
Коментар
-
лелеле, мислех да не коментирам, но мейла на тоз господин е черешката на депозитите!
Как така, бе, господине, ще променяте таксите, а няма да уведомявате? Виждам, споменали сте сиренето, ами цената му като се промени е видимо, нали? Едно писмо струва 40 стотинки! Включете в таксата за поддръжка и разходите за писма, щото аз не виждам какво може да оправдае тази такса ?
А, колкото до некадърноста на служителите ви и аз имам коментар -> в офиса ви на Витошка, една мърла инфаркт щеше да ми докара, като не успя да ми сметне кредита и ми прасна четворна сума, като я питах за баланса! Отивам треперещ в офиса на Сердика да проверя при друга служителка и там ми заявяват, че не могли да ми видят баланса!!! Накрая в ЦУМ след 30 минутно чакане да обслужат ЕДИН клиент пред мен оправихме работата!
А това за "сторнирането", е господина може да не е специалист по банкови дела за да знае,че има такава врътка! Добра практика би било да си подбирате клиентите според опита им в банковите дела ако очаквате да са запознати с всички процедури, а некомпетентните потенциални клиенти да ги пращате на друго място да си вършат бизнеса!BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu
Коментар
-
Re: Възмутен съм от Булбанк
Първоначално изпратено от kirilab"2009-та ще е годината на качественото обслужване."
Левон Хампарцумян
Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...
На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.
Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...
Да се чуди човек -
Да плаче ли?
Да се смее ли ......remember remember the fifth of november
Коментар
-
На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...
Работите с правата на монополист , но пазара скоро ще ви покаже къде е мястото ви..... щом дребните спестители са ви в повече ....
За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.
Коментар
-
Re: Възмутен съм от Булбанк
Първоначално изпратено от kirilabПървоначално изпратено от baat...Бях бесен.
Платих си таксите и поисках закриване на сметката. При първа възможност ще изтегля и другата си сметка.
След като се прибрах отворих сайта на банката да потърся имейл на кйто да изразя възмущението си. Имат специален имейл за мнения. В началото на страницата с имейла се мъдри следното
"2009-та ще е годината на качественото обслужване."
Левон Хампарцумян
Въпросната сметка беше открита в банка Биохим преди две години от дружество за допълнително пенсионно осигуряване за да ми изплатят една сума. Останала е от тогава и ако не бях разбрал случайно щеше да си остане и да събира такси. Вероятно не е единствената такава сметка затова ако имате подобна сметка в бившите банки биохим и хеброс с които булбанк се обедини, попитайте дали не ви събират такси.
Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...
На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.
Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...
-Ало-о-о, Булбанк ли е?
- Не тук е Райфайзен.
-Нищо, нищо и на вас да Ви е.....Не-заслужил инвеститор
Коментар
-
Кирилаб направо ми е жал за теб. То е явно че си от мениджмънта на тая банка. И мненията ти гледах и се пукнах да се хиля - най доброто е за човека дето изтеглил 20 лева и трябвало да му спрат картата щото нямал незнам си ква култура, а и примерите след това, мани мани.
Истината е че сте за смях. Не ми се разказва за моите нелепи приключения в Булбанк. Най много ми харесваше че като си внасям пари по моята сметка ми взимаха такса. Красота! И броенето. Аведнъж една касиерска ми поиска печат на пълномощно от физическо лице на физическо лице, пояснявам - не печат на нотариуса, а на физическото лице. Това също е топ 3 на глупостите.
Ама не сте виновни вие де, а ние. Щото някой като продава сирене за 10 лева, а пазарната му цена е 2, го продава известно време и после се мята на работа при вас явно,демек пазара и клиентите го отсвирват.
Тази банка обаче още я има. Нормално. За България.
Коментар
-
Re: Възмутен съм от Булбанк
Първоначално изпратено от baat...Бях бесен.
Платих си таксите и поисках закриване на сметката. При първа възможност ще изтегля и другата си сметка.
След като се прибрах отворих сайта на банката да потърся имейл на кйто да изразя възмущението си. Имат специален имейл за мнения. В началото на страницата с имейла се мъдри следното
"2009-та ще е годината на качественото обслужване."
Левон Хампарцумян
Въпросната сметка беше открита в банка Биохим преди две години от дружество за допълнително пенсионно осигуряване за да ми изплатят една сума. Останала е от тогава и ако не бях разбрал случайно щеше да си остане и да събира такси. Вероятно не е единствената такава сметка затова ако имате подобна сметка в бившите банки биохим и хеброс с които булбанк се обедини, попитайте дали не ви събират такси.
Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...
На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.
Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...
Коментар
Коментар