IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възмутен съм от Булбанк

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Такива банки НЕ ТРЯБВА ДА СЪЩЕСТВУВАТ. Те са бич за цялата банкерска общност. Срам ме е, че такива хора ходят и дишат. Чувствам вината почти като моя.
    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура

    Коментар


    • Re: Възмутен съм от Булбанк

      Първоначално изпратено от vajvaj
      Първоначално изпратено от kirilab

      Уважаеми г-не,

      Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
      Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...

      На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.

      Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...
      Егати безочливите изроди! Да не се беше обаждал, по-малко щети щеше да навлечеш. Имам две сметки в Булбанк - утре отивам да ги закрия. И приятелите си, които имат сметки там и тях ще убедя да ги закрият. Ако това ви е отношението към клиента - дано пукнете свине такива, дано пара не видите през целия си живот. Глупако неприятен, балъците умират, не разбра ли. А такива като теб ще търкат пейките пред бюрата по труда до второ пришествие. Пю, боклук!


      Приятелю vajvaj сестра ми има сметки там.. Ако това , което казваш е вярно утре на тези ОПТИМИЗАНТИ ще загубят още 2 сметки. Обещавам им го.

      Коментар


      • Re: Възмутен съм от Булбанк

        Първоначално изпратено от kirilab

        Уважаеми г-не,

        Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
        Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...

        На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.

        Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...
        Егати безочливите изроди! Да не се беше обаждал, по-малко щети щеше да навлечеш. Имам две сметки в Булбанк - утре отивам да ги закрия. И приятелите си, които имат сметки там и тях ще убедя да ги закрият. Ако това ви е отношението към клиента - дано пукнете свине такива, дано пара не видите през целия си живот. Глупако неприятен, балъците умират, не разбра ли. А такива като теб ще търкат пейките пред бюрата по труда до второ пришествие. Пю, боклук!
        При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура

        Коментар


        • kirilab написа:
          "е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор"

          Е, а ако ти превеждат заплатата в някоя банка и работодателят не желае да превежда в друга, пак имаш избор, нали? ...да си стоиш вкъщи![/quote]
          Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от kirilab
            да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) .
            А защо трябва ти пише писмо, да ти се обяснява, па и да ти се моли за нещо което е негово право???

            Тая банка тръгна надолу още като я харизаха на италианобономакароно... Ама сега още по-яко се е засилила по надолнището. Тъй наречената такса "поддръжка" си е чист данък, незаконно удържан от частно дружество.

            Абсолютен кретенизъм е удържането на такава "такса" от сметка с отрицателен баланс. Това е АБСОЛЮТНО НЕЗАКОННО! Къде е БНБ? Къде спят сладко сладко от "Банков Надзор"???

            Сега е момента /не за апартамента/ а за попълване на държавния бюджет със солени глоби!
            Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

            Коментар


            • Re: Възмутен съм от Булбанк

              Първоначално изпратено от kirilab
              Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа.
              ..
              Върховна наглост е да променяш договорни условия без дори да уведомиш този в чийто ущърб са/ все едно да оповръщаш цялата шведска маса/. Дори не става въпрос за морал , става въпрос хора които не са на този свят щом смятат това за нормална търговска практика.

              Коментар


              • лелеле, мислех да не коментирам, но мейла на тоз господин е черешката на депозитите!

                Как така, бе, господине, ще променяте таксите, а няма да уведомявате? Виждам, споменали сте сиренето, ами цената му като се промени е видимо, нали? Едно писмо струва 40 стотинки! Включете в таксата за поддръжка и разходите за писма, щото аз не виждам какво може да оправдае тази такса ?

                А, колкото до некадърноста на служителите ви и аз имам коментар -> в офиса ви на Витошка, една мърла инфаркт щеше да ми докара, като не успя да ми сметне кредита и ми прасна четворна сума, като я питах за баланса! Отивам треперещ в офиса на Сердика да проверя при друга служителка и там ми заявяват, че не могли да ми видят баланса!!! Накрая в ЦУМ след 30 минутно чакане да обслужат ЕДИН клиент пред мен оправихме работата!

                А това за "сторнирането", е господина може да не е специалист по банкови дела за да знае,че има такава врътка! Добра практика би било да си подбирате клиентите според опита им в банковите дела ако очаквате да са запознати с всички процедури, а некомпетентните потенциални клиенти да ги пращате на друго място да си вършат бизнеса!
                BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu

                Коментар


                • Re: Възмутен съм от Булбанк

                  Първоначално изпратено от kirilab
                  "2009-та ще е годината на качественото обслужване."
                  Левон Хампарцумян
                  Уважаеми г-не,

                  Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
                  Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...

                  На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.

                  Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...
                  Боже, Боже, Колко мъка има на този Свят!!!
                  Да се чуди човек -
                  Да плаче ли?
                  Да се смее ли ......
                  remember remember the fifth of november

                  Коментар


                  • Re: Възмутен съм от Булбанк

                    Kire, обиждаш ме. Другите банки ме считат за платежоспособен, а вие в Булбанк не. Не така, щото ще го приема лично и ще се върна пак при вас в Булбанк.
                    “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

                    Коментар


                    • На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...
                      kirilab , съжалявам ,че това беше най добрата банка преди години..... беше.
                      Работите с правата на монополист , но пазара скоро ще ви покаже къде е мястото ви..... щом дребните спестители са ви в повече ....

                      За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.

                      Коментар


                      • Re: Възмутен съм от Булбанк

                        Първоначално изпратено от kirilab
                        Първоначално изпратено от baat
                        ...Бях бесен.
                        Платих си таксите и поисках закриване на сметката. При първа възможност ще изтегля и другата си сметка.
                        След като се прибрах отворих сайта на банката да потърся имейл на кйто да изразя възмущението си. Имат специален имейл за мнения. В началото на страницата с имейла се мъдри следното
                        "2009-та ще е годината на качественото обслужване."
                        Левон Хампарцумян
                        Смятам, че качественото обслужване не представлява едностранна промяна на условия без уведомяване, особено при такива такси.
                        Въпросната сметка беше открита в банка Биохим преди две години от дружество за допълнително пенсионно осигуряване за да ми изплатят една сума. Останала е от тогава и ако не бях разбрал случайно щеше да си остане и да събира такси. Вероятно не е единствената такава сметка затова ако имате подобна сметка в бившите банки биохим и хеброс с които булбанк се обедини, попитайте дали не ви събират такси.
                        Уважаеми г-не,

                        Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
                        Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...

                        На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.

                        Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...
                        Ако трябва да обобщя накратко ситуацията:

                        -Ало-о-о, Булбанк ли е?
                        - Не тук е Райфайзен.
                        -Нищо, нищо и на вас да Ви е.....
                        Не-заслужил инвеститор

                        Коментар


                        • този форум трябва да ми плаща да пиша в него - нещата тук са трагични
                          ако ли не - духайте
                          Не е съвет за покупко-продажба на акции

                          Коментар


                          • Кирилаб направо ми е жал за теб. То е явно че си от мениджмънта на тая банка. И мненията ти гледах и се пукнах да се хиля - най доброто е за човека дето изтеглил 20 лева и трябвало да му спрат картата щото нямал незнам си ква култура, а и примерите след това, мани мани.
                            Истината е че сте за смях. Не ми се разказва за моите нелепи приключения в Булбанк. Най много ми харесваше че като си внасям пари по моята сметка ми взимаха такса. Красота! И броенето. Аведнъж една касиерска ми поиска печат на пълномощно от физическо лице на физическо лице, пояснявам - не печат на нотариуса, а на физическото лице. Това също е топ 3 на глупостите.
                            Ама не сте виновни вие де, а ние. Щото някой като продава сирене за 10 лева, а пазарната му цена е 2, го продава известно време и после се мята на работа при вас явно ,демек пазара и клиентите го отсвирват.
                            Тази банка обаче още я има. Нормално. За България.

                            Коментар


                            • Kirilab, събуди се, к'ви са тези глупости дето ги бръщолевиш........това въобще няма нищо общо с реалността...или се правиш на пич?....Твоите точкУвани определения нямат никаква стойност....най-малко......юридическа, стига газира темата. Best regards

                              Коментар


                              • Re: Възмутен съм от Булбанк

                                Първоначално изпратено от baat
                                ...Бях бесен.
                                Платих си таксите и поисках закриване на сметката. При първа възможност ще изтегля и другата си сметка.
                                След като се прибрах отворих сайта на банката да потърся имейл на кйто да изразя възмущението си. Имат специален имейл за мнения. В началото на страницата с имейла се мъдри следното
                                "2009-та ще е годината на качественото обслужване."
                                Левон Хампарцумян
                                Смятам, че качественото обслужване не представлява едностранна промяна на условия без уведомяване, особено при такива такси.
                                Въпросната сметка беше открита в банка Биохим преди две години от дружество за допълнително пенсионно осигуряване за да ми изплатят една сума. Останала е от тогава и ако не бях разбрал случайно щеше да си остане и да събира такси. Вероятно не е единствената такава сметка затова ако имате подобна сметка в бившите банки биохим и хеброс с които булбанк се обедини, попитайте дали не ви събират такси.
                                Уважаеми г-не,

                                Видяхме ви мейла пуснат в събота в 9.30 вечерта, ако искате да дискутираме тук - също може:
                                Първо, тарифата на банката, както и цената на бензина или сиренето в магазина е елемент на бизнес стратегията на фирмата и а) вие имате право на мнение и на избор - да ползвате услугите или не, както и да ядете сирене по 10лв/кг или по 2лв/кг, б) банката не е длъжна да ви информира за всяка промяна в тарифата - не е практично и не е прието това да се прави. И си го пише в самата тарифа. Второ, ако толкова са ви нервирали таксите - да бяхте написали в писмото си "моля да ми сторнирате таксите, защото не бях уведомен" (най-вероятно щяхме да го направим) а не "какво толкова прави банката за поддържане на сметка, че взема по два лева всеки месец?". На последния ви ироничен въпрос отговорът е ясен - само наличието на вашата сметка в системата струва пари на банката. Някои банки не взимат месечна такса за сметка, други взимат - това е положението...

                                На другаря fantomas, който говори разбрал-недоразбрал му пояснявам - Депозитна Атака не е продукт, а търговска инициатива с промоции по много депозитни продукти. За "огромната" загуба на клиенти дето не е ясно откъде сте я видели - ако банката губи клиенти като бройка а не губи или даже печели пазарен дял (например по активи, печалба или ипотечни кредити) - браво на нея - оптимизира си клиентката база и фокусира върху най-доходните клиенти.

                                Не бих казал, че Булбанк няма слабости и кусури, но със сигурност знам, че хората във филиалите се стараят, и ми се струва, че не заслужават анонимно и не много осведомено плюене по този жалък начин...

                                Коментар

                                Working...
                                X