IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И какво като имате скоро Ханука Евреи.мойте къси за 20692.69 излязоха.яяяяяяяьхааааааааааааа
    Миши ти ше ходиш ли да празнуваш в израел

    и аз в началото се чудех - има ли сега война и защо по дяволити тия индекси дигат . явно няма война
    Last edited by the architect; 10.04.2017, 18:42.

    Коментар


    • Ford ще изплати дивидент от $ 0,15 на акция през второто тримесечие

      http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2616061.html
      Импов това ли е дивидента от толкова хвалената компания от теб?

      Коментар


      • Емблематичност е нещо, което ми е много субективно за да го коментирам. Както това, че когато споменах пикапите, говорих за Форд, а не Форд Европа. Факт е, че Мустанг, откакто пристигна официално в Европа се радва на все повече популярност. И все пак най-важните модели за марката в Европа са Фиеста и Фокус. За разлика от Опел, който никога не е печелил и загуби маса пари на GM, Форд успява да е профитабилен от 2015 и в Европа. Сравнението за качеството - отново субективно.
        Мненията ми не са препоръка за търговия.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от margen Разгледай мнение

          Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
          не сравнявай америка със света.
          както и, че визирах емблематичността на марката, НЕ броят продажби.
          в европа форд е на нивото на опел, като даже опел последните години задминаха европейските фордове по качество.

          затова считам, че не бъркам

          Тесла е автомобил, който за европейците е в категорията при Порше, БМВ, Мерцедес.

          поради този факт, считм за неуместно да споменаваме Тесла, когато се говори за форд, бид и пр.

          пс: към даденият момента, няма автопроизводител, който да не е разработил и да не оптимизира електроварианти в сериите си. категорията ще е определяща.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

            Форд в Европа ще последва съдбата на Опел. в момента единственото возило, което крепи Форд като емблематична марка е Мустанга!
            останалата им леш и пълен шит!
            Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
            Мненията ми не са препоръка за търговия.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

              Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

              За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
              Ти си знаеш, ама аз да ти напомня, че Форд невинаги са снасяли, както и това че Форд бяха 1.5, бяха и 20 а гледам че са гонели и 40, когато аз не съм се занимавал с борси. А това, че дълга им е 10 пъти на капитала не те ли притеснява? Тази акция съм я купувал на 2.5-2 долара и голям страх брах тогава заради този дълг, въпреки че продаваха много добре в онзи момент
              Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

                За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
                Да естествено,че ще изчакам по-добри нива за вход.
                Фери все ме изпреварва,същото и аз щях да напиша за Форд.
                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                  Ми нека знае - те защото си обичат техните си коли - ама Ford си продава добре другаде.
                  Форд в Европа ще последва съдбата на Опел. в момента единственото возило, което крепи Форд като емблематична марка е Мустанга!
                  останалата им леш и пълен шит!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                    Да точно това имам предвид,Не можеш да сравняваш Тесла с Форд,погрешно е.
                    за Протокола: не съм толкова ентусиазиран колкото изглежда,просто виждам Компяния,която е много иновативна,секси,и се харесва на Всички,т.е. има сериозен фундамент за сериозен Гейн.

                    В момента нямам акции на Тесла,след като ги отиграх няколко пъти,за по 20 пункта,сега ще градя по-дългосрочна позиция.
                    Има един-два гапа да се затворят и тогава.
                    За мен -за година,две ще има доста хляб в техните акции.
                    Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

                    За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
                    Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                      грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                      в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"
                      Да точно това имам предвид,Не можеш да сравняваш Тесла с Форд,погрешно е.
                      за Протокола: не съм толкова ентусиазиран колкото изглежда,просто виждам Компяния,която е много иновативна,секси,и се харесва на Всички,т.е. има сериозен фундамент за сериозен Гейн.

                      В момента нямам акции на Тесла,след като ги отиграх няколко пъти,за по 20 пункта,сега ще градя по-дългосрочна позиция.
                      Има един-два гапа да се затворят и тогава.
                      За мен -за година,две ще има доста хляб в техните акции.
                      Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                        грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                        в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"
                        Ми нека знае - те защото си обичат техните си коли - ама Ford си продава добре другаде.
                        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                          Кой я знае - акцията е склонна към значително воатилство - тук всичко се базира на ентусиазъм и надежди. Реално досега е по-скоро ного шум за нищо, макар - разбира се - компанията засега да се развива добре... но както казах - смятам, че конкуренцията в секторът на електрическите коли до 2, максимум три години рязко ще се изостри, защото ного по-могъщите немски концерни рязко ще нахлуят в - с брилянтни и секси и ногобройни нови електрически модели.
                          грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                          в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
                            Tesla ще я закарат над 450! въпрос на кратко време е
                            Кой я знае - акцията е склонна към значително воатилство - тук всичко се базира на ентусиазъм и надежди. Реално досега е по-скоро ного шум за нищо, макар - разбира се - компанията засега да се развива добре... но както казах - смятам, че конкуренцията в секторът на електрическите коли до 2, максимум три години рязко ще се изостри, защото ного по-могъщите немски концерни рязко ще нахлуят в - с брилянтни и секси и ногобройни нови електрически модели.
                            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                            Коментар


                            • Tesla ще я закарат над 450! въпрос на кратко време е

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                                По пазарна оценка!!!

                                http://www.economic.bg/bg/news/8/tes...aren-dyal.html

                                Знам,че е трудно на нашенския манталитет да птозре бъдещето,но.....,кой разбрал разбрал.

                                40% ръст от началоъото на годината!!!!!

                                Ти си чакай дивидент от ФорТ

                                Тесла е луксозен бранд,не ми ври в очите разни китайски чикии.
                                Виж какво чудовище завод са построили в невада,до месеци започват да бълват по 500 000 коли на година!!!!

                                Явно не си бил в Калифорния, за да видиш,как всичко живо се обръща след Тесла.

                                Относно името само балкански субект може да говори така.
                                Колата е кръстена на Никола Тесла.
                                Смесваш теми а това е лош знак - за това ,че здраво си яхнал вълната на ентусиазма ...
                                Относно сравнението с ръста - опомни се човече,... много неудачно ... Все едно да кажа , че по-добре да се инвестира в ABG отколкото в Nordex - щото ABG скочи 30% последните два дни
                                Нищо не казваш за соларните покриви дето ще ги слагат .... колко ще оскъпяват електричката и колко ток ще дават... или целта е да генерират паричен поток към братчеда
                                За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                                Коментар

                                Working...
                                X