If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Все от някъде се почва де споко Испанецо да почне да взима евраците редовно да им тръгне строителството ипотеките също бележат ръст па глей как се набият и в Тесла
Нямам никакви хартии в кви и да са автомобили...
Те докато почнат, твърде могъщите концерни ще ги довършат...
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Миналата година - 6 коли, сега 63 С това темпо ще превземат световните пазари ама през 3038 година
Ама добре е де - помислих, че миналата година са продали една, а сега цели 10...
Все от някъде се почва де споко Испанецо да почне да взима евраците редовно да им тръгне строителството ипотеките също бележат ръст па глей как се набият и в Тесла
Нямам никакви хартии в кви и да са автомобили...
Импе,въртиш сучеш не признаваш Тесла,а те са вече на второ място след Форд,и много скоро ще ги изпреварят.
Само след няколко месеца ще пуснат евтиния модел 3,и ще избухнат!!!
Не,че сега не са високо,но има много ръст там да се прави.
Ама не дей,вземи си Форд,йовтинки са.
На второ място по какво?
Какво ще избухнат - ще поскъпнат ли? Че аз това го слушам две години и половина - толкова горе-долу ме зарибяват по телефонът всякакви анонимни представителченца на разни финансови къщи и пирамиди. Ford снасят 65 цента дивидент - прилично е дори след данъчното безжалостно дранье в САЩ, при цена около 10.60 еврака в момента... Теслите платили ли са и пукнат цент досега? При тях винаги всичко е: "ЩЕ".
Колко точно ръст ще стане според тебе? Защо мислиш, че по правене на електрически коли ще са лидер? Те дори и сега не са лидер. Измислили си някакъв модел №3 - я прочети колко нови модела са измислили само BMW и Daimler и ще ги изпонапускат в следващите 2-3 години? И Ford започват да фабрикуват електрически коли - и то в Китай. А китайските BYD които и сега бият теслите не само по продажби, но и по пробег?
Теслата винаги ще си остане пълна тесла. Не знам кой би си купил кола с такова име, освен някой перничанин.
И аз не гледам коя акция колко струва - а какво ми носи насреща.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Импе,въртиш сучеш не признаваш Тесла,а те са вече на второ място след Форд,и много скоро ще ги изпреварят.
Само след няколко месеца ще пуснат евтиния модел 3,и ще избухнат!!!
Не,че сега не са високо,но има много ръст там да се прави.
Ама не дей,вземи си Форд,йовтинки са.
Tesla излитане в Испания: продажби растат 950 процента през първото тримесечие
Гледам Ford нещо поевтиняха - според вас: защо? Някой следи я ли? Виждат ми се сгодни за допълване на тази цена - 10.60 еврака, снасят добър дивидент като за САЩ, отчетът им е стабилен... или нещо ми убягва, ърм?
А и чувам: могъща фабрика в Китай ще строят. За електрически коли - но конкуренция ще имат силна от една страна - BYD, скоро и немските, но от друга - огромен пазар.
Импе,въртиш сучеш не признаваш Тесла,а те са вече на второ място след Форд,и много скоро ще ги изпреварят.
Само след няколко месеца ще пуснат евтиния модел 3,и ще избухнат!!!
Не,че сега не са високо,но има много ръст там да се прави.
Ама не дей,вземи си Форд,йовтинки са.
Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
"Anyone who claims to stand for free markets, free trade, and limited government but who attempts to defend the existence or importance of the Federal Reserve or central banking is a liar. Either you support free markets and freedom of pricing or you support central bank price-fixing and creeping socialism. There is no third way or middle road — socialism and the free market are mutually incompatible. A little bit of socialism in the form of price-fixing is like a little bit of gangrene, if left unchecked it will eventually infect and kill the whole." - Paul-Martin Foss via The Mises Institute
това ми хареса и затова го поставам тук.
това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Това го научих още в началото ...
А ти не се ли притесняваш, че може да не ти стигне времето при фючърсите да направиш профит и да ти паркират един танкер пред вратата ....образно казано ... Какво всъщвост би се случило на практика ако контракта изтече а ти си го проспал някъде по морето ?
Не, че не съм им ручал кифтетата преди години..... с едни мисля 10у бондове. Тогава имаше голам и малък контракт. Аз правех арбитраж. Малкият не беше ликвиден и правих по някой лев от спреда, като не помня вече точно, но откривах 5 малки срещу 2 големи. И веднъж ядох голямо дърво. Описвал съм го тук.
Това го научих още в началото ...
А ти не се ли притесняваш, че може да не ти стигне времето при фючърсите да направиш профит и да ти паркират един танкер пред вратата ....образно казано ... Какво всъщвост би се случило на практика ако контракта изтече а ти си го проспал някъде по морето ?
За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Пролетта правят профилактика на ядрени централи , когато потреблението за бита (газ ) е сравнително ниско ...
А да се играе по разликата на фючърсите ми идва в повече ...контра, че и ре-контра ...
Миналата година когато се облажих от UNG гледах един аматьорски сайт. Пича даваше инфо за спрените реактори, времето, приноса на ВЕИ за енергийната система - актуализано ежедневно ... Може и да го знаеш ... не ми се търси в темата , но постнах линка минала пролет ...
Между другото - покрай твой пост се зачетох за UNG ... ще трябва да почерпя по бира
Едва ли съм открил топлата вода, неизвестна за акулите, но.... Освен, през април винаги да пускат от евтинкото.... Профилактика, това, онова....
Пролетта правят профилактика на ядрени централи , когато потреблението за бита (газ ) е сравнително ниско ...
А да се играе по разликата на фючърсите ми идва в повече ...контра, че и ре-контра ...
Миналата година когато се облажих от UNG гледах един аматьорски сайт. Пича даваше инфо за спрените реактори, времето, приноса на ВЕИ за енергийната система - актуализано ежедневно ... Може и да го знаеш ... не ми се търси в темата , но постнах линка минала пролет ...
Между другото - покрай твой пост се зачетох за UNG ... ще трябва да почерпя по бира
Едва ли съм открил топлата вода, неизвестна за акулите, но.... Освен, през април винаги да пускат от евтинкото.... Профилактика, това, онова....
Ще ми се да го отиграя по някакъв начин и вероятно ще го направя.
Засега единствено сигурно, което очаквам е, че затапването на цената през фючърсите за 2018 ще подейства дисциплиниращо на сегашните участници в добива и ще елиминира влизането на нови играчи. От там и идеята ми за дълги в шистови производители от Марселус и Утика със силен баланс. Пък ако тръгне и някаква консолидация в сектора - може да се превърне в дългосрочна инвестиция.
Също и ако бъркам жестоко
И мен ме блазни тази разлика, но уви - за нея си има основателна причина.
От доста време има голяма разлика между цените на газта в североизточните райони (Марселус и Утика) и около Хенри Хъб.
Между декември'2015 и февруари'2016, когато при Хенри Хъб цената падна под $2, по същото време горе в дясно мисля съм виждал цени под долар.
Ако тези два района бъдат добре свързани с тръби цените при Хенри Хъб и в североизтока ще тръгнат една към друга и разликата ще се свие до транспортния разход. На пръв поглед това са точно 60-те цента.
Виж кой какви тръби слага и кога планира да пусне газта през тях.
На първо четене откривам тези: http://www.roverpipelinefacts.com/
Аз планирам да прегледам тези компании, който ще са на входа на тръбата.
Днес съм се зачел в : http://finviz.com/quote.ashx?t=RRC&ty=c&ta=0&p=m
също: http://finviz.com/quote.ashx?t=AR&ty=c&ta=0&p=m
По-скоро ме интересува разликата между MAR 2018 и APR 2018
Един шорт март, лонг април?
И мен ме блазни тази разлика, но уви - за нея си има основателна причина.
От доста време има голяма разлика между цените на газта в североизточните райони (Марселус и Утика) и около Хенри Хъб.
Между декември'2015 и февруари'2016, когато при Хенри Хъб цената падна под $2, по същото време горе в дясно мисля съм виждал цени под долар.
Ако тези два района бъдат добре свързани с тръби цените при Хенри Хъб и в североизтока ще тръгнат една към друга и разликата ще се свие до транспортния разход. На пръв поглед това са точно 60-те цента.
Виж кой какви тръби слага и кога планира да пусне газта през тях.
На първо четене откривам тези: http://www.roverpipelinefacts.com/
Аз планирам да прегледам тези компании, който ще са на входа на тръбата.
Днес съм се зачел в : http://finviz.com/quote.ashx?t=RRC&ty=c&ta=0&p=m
също: http://finviz.com/quote.ashx?t=AR&ty=c&ta=0&p=m
П.С. Другата причина за разликата между мартенския и априлския не я коментирах, но ти си я знаеш.
Щатите имат лек проблем със запълването на хранилищата си за газ за предстоящия зимен сезон.
А те решават подобни проблеми като покажат парите. Затова очаквам чак до есента сравнително високите цени, които виждаме сега, без много мърдане надолу или нагоре. След това и неизвестността от идващата зима поддържа фючърсите горе. Какво ще правят обаче пролетта с целия този съплай, който ще влезе до есента?
Гледам Ford нещо поевтиняха - според вас: защо? Някой следи я ли? Виждат ми се сгодни за допълване на тази цена - 10.60 еврака, снасят добър дивидент като за САЩ, отчетът им е стабилен... или нещо ми убягва, ърм?
А и чувам: могъща фабрика в Китай ще строят. За електрически коли - но конкуренция ще имат силна от една страна - BYD, скоро и немските, но от друга - огромен пазар.
Last edited by Императорът; 08.04.2017, 12:29.
Причина: Могъща фабрика за.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар