IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
    Nqmam ni]o protiw електричките, най вероятно бих си купил и аз такава, но проблемът е батериите и техният заряд, да не говорим за теглото. Има достатъчно клипчета че колата "гори" около 15-25 киловата за 100км. Ако погледнем масовият случай това означава около 300-350 км с един заряд. Не казвам че е малко, но за мен е недостатъчно като тръгна за бг. В момента в който започнат да минават по 500км със скорост около 110-120 средна, а не както сега около 70 тогава и аз бих си купил. Но когато - тогава
    Бе четох набързо че теслата се зарежда до 50% за двайс минути, 80% за 40 минути, и 100% за 75 минути. Това е със суперчарджер. Ако ги има нагъсто, то няма проблеми и до България да караш.
    https://www.quora.com/How-long-does-...y-charge-a-car
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Nqmam ni]o protiw електричките, най вероятно бих си купил и аз такава, но проблемът е батериите и техният заряд, да не говорим за теглото. Има достатъчно клипчета че колата "гори" около 15-25 киловата за 100км. Ако погледнем масовият случай това означава около 300-350 км с един заряд. Не казвам че е малко, но за мен е недостатъчно като тръгна за бг. В момента в който започнат да минават по 500км със скорост около 110-120 средна, а не както сега около 70 тогава и аз бих си купил. Но когато - тогава

      Коментар


      • Last edited by Имхотеп; 02.12.2018, 16:29. Причина: Дублиране
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • A, има кона, $20600
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
            Споменавам тесла защото не знам за друга. Има и една шеви волт, но нищо не съм чел за нея.

            Сравни теслата с поне ауди а6, от един клас са горе-долу, става въпрос за тесла 3.
            Бърз сърч казва че теслата струва $46К, а ауди а6 $50К.
            Тук има някакви инсентивс май $7500, но не знам дали са включени.

            Не знам кво е това кона, тук май няма такова нещо.
            https://www.youtube.com/watch?v=qe2PGCCODu0

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Братчед колко струва една нормална кола с двг и колко една електричка- хайде с това да почнем искаш ли- например хюндай- сигурно кона и и35 са еднакви по габарити и тегло колко струва единия, колко струва другия, пробег, подръжка

              Няма да гледаме теслата защото те нямат бензинови и дизелови агрегати
              Споменавам тесла защото не знам за друга. Има и една шеви волт, но нищо не съм чел за нея.

              Сравни теслата с поне ауди а6, от един клас са горе-долу, става въпрос за тесла 3.
              Бърз сърч казва че теслата струва $46К, а ауди а6 $50К.
              Тук има някакви инсентивс май $7500, но не знам дали са включени.

              Не знам кво е това кона, тук май няма такова нещо.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                ...А, какво е това „кона”?
                погледни следващият пост- модел на хюндай

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Братчед колко струва една нормална кола с двг и колко една електричка- хайде с това да почнем искаш ли- например хюндай- сигурно кона и и35 са еднакви по габарити и тегло колко струва единия, колко струва другия, пробег, подръжка

                  Няма да гледаме теслата защото те нямат бензинови и дизелови агрегати
                  ...А, какво е това „кона”?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                    Безимен, гледам че бързо се учиш, похвално!
                    все още правиш грешки, но това е нормално. С течение на времето ще се ошлайфаш.
                    Има видеа в ютуб, сравняват цената на експлоатацията. За 10000 мили някакъв е платил $206 за ток, като включва и част от цената на суперчарджера. Сравнено с другата му кола , е спестил $1200 от гориво. Това на пръв поглед. При теслата обаче няма смяна на масла, на свещи, ремъци, и други подобни консумативи. Те не са смятани.
                    Такива работи. Това разбира се не означава че трябва да си кажеш ой въх, въй, лели мали, е са ше си купа тесла.
                    Всяко нещо с времето си.
                    Братчед колко струва една нормална кола с двг и колко една електричка- хайде с това да почнем искаш ли- например хюндай- сигурно кона и и35 са еднакви по габарити и тегло колко струва единия, колко струва другия, пробег, подръжка

                    Няма да гледаме теслата защото те нямат бензинови и дизелови агрегати

                    Специално за теб се разтърсих и ето какво намерих
                    Hyundai Kona Electric с базова цена €34,600 в Германия

                    https://hyundai.bg/cars/67_Hyundai-KONA-WEB.pdf-- това е ценовата листа на хюндай българия
                    ако сравняваме двете с еднакви характеристики- срди е с цена 44500лв в бг което е около 23000евро
                    Last edited by v_tin; 02.12.2018, 16:22.

                    Коментар


                    • Електричките определено влияят на пазара и още как- например щерката иска кола, няма да и купя поло или ароса, ще и купя кона- е малко е по скъп, но какво да се прави, така е модерно

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                        Няма да споря със специалист в областта на радиоактивните продукти. Козирувам и продължавам напред.

                        Малко ме спира единствено фактът, че по незнайно /за мен/ какви причини - тежките дестилати на нефта са по-радиоактивни "май" - температурите ли влияят, наляганията, може би... Няма да се губя в догадки!

                        В интерес на истината - вчера видях Тесла в София! Може да не е само една, де! Къде гледам и аз! Станах ѝ фен от пръв поглед /на живо/!!! Беше спряна на кръстовището - на "Гоце Делчев" и бул. "България"... Това го казвам, именно заради внушителния вид /размери/ на електромобила. Значи - имаше къде да спре /до контейнерите/... Това не е важно! Все пак съм ѝ вече фен! То - за градски условия - нам дали..., ама - нали ми хареса... Разбира се - създава впечатление за доста обемист багажник, ама - надали... Това не е важно: вече знаем, че тази кола не е предназначена за багаж! Тя респектира!

                        Значи - фен съм на Тесла /вече/. Това означава, че съм фен и на нейните защитници! Когато /и ако!/ правя допълнения към постовете тук - нека се има предвид новата ми позиция...


                        п.п. На Пирамид няма да отговарям. Вероятно забележките му са провокирани от времената, когато се противопоставях на опитите му да ни омайва с разни негови фантазии... На Имхотеп - също няма да кажа нищо, защото очаквах реакцията му на неразбиране...

                        Все пак - прави впечатление, че напоследък Пирамид и Имхотеп имат много общи виждания по отношение "громенето на врага"... Като дупе и гащи са! )) Не зная каква е причината за това... Но ми идва на ум - ни в клин, ни в ръкав - една народна мъдрост: "Младите - като се харесват - ми, нека пък да се вземат! Нема да им пречимЕ!" ))
                        Бъркаш нещо. Противопоставях се аз на нелепите ти и неверни твърдения за загубите от пренос на ел.енергия в ЕЕС, където, ти не с пъти, ами къде с порядъци, беше встрани от фактите. И не е да имаме симпатии с Импотеция, не. Просто, наистина, се оливаш. При това, ама Претенции - един път. Няма да се „вземаме” с Импотеция. За „обичане” и дума да не става. Решил си да се излагаш - опитах, дружески, да те освестя. Някое и друго попадения, които имаш, току бледнеят на менторския ти фон.

                        Коментар


                        • Безимен, гледам че бързо се учиш, похвално!
                          все още правиш грешки, но това е нормално. С течение на времето ще се ошлайфаш.
                          Има видеа в ютуб, сравняват цената на експлоатацията. За 10000 мили някакъв е платил $206 за ток, като включва и част от цената на суперчарджера. Сравнено с другата му кола , е спестил $1200 от гориво. Това на пръв поглед. При теслата обаче няма смяна на масла, на свещи, ремъци, и други подобни консумативи. Те не са смятани.
                          Такива работи. Това разбира се не означава че трябва да си кажеш ой въх, въй, лели мали, е са ше си купа тесла.
                          Всяко нещо с времето си.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Pyramid не са скъпи вече електричките, ако купуваш нов автомобил и на лизинг е по изгодно и евтино. Много по лесно и по прецизно се управлява, при тези цени на застраховките може и да навлязат и тук по масово мисля. Голяма разлика има и със сигурност ще помага за по малко малуси. Един бензинов SUV лапа в града над 15 литра дори със старт стоп да е, 100 хиляди км. градско са 30 хиляди лева а за един таксиметров автомобил пък са нищо пробег. Само липсата на места за зареждане е проблем. На Запад нищо чудно да избухне скандал по някое време, този новия петрол като го добиват при сондирането се използват радиоктивни каши и при добива има малко такива елементи в петрола, при рафиниране в най леките фракции има най малко май но в нафтата би следвало да са повече. Може и това да е негласната причина за намаляване на дизеловите, защото в рафинериите вече могат да вадят много дизел от по тежката част на петрола. Имам доста съмнения, а за ГО системата помените си е сигурен начин да бутат народа към ел. и той ще се усети че с ел; малусите ще са по малко;


                            Няма да споря със специалист в областта на радиоактивните продукти. Козирувам и продължавам напред.

                            Малко ме спира единствено фактът, че по незнайно /за мен/ какви причини - тежките дестилати на нефта са по-радиоактивни "май" - температурите ли влияят, наляганията, може би... Няма да се губя в догадки!

                            В интерес на истината - вчера видях Тесла в София! Може да не е само една, де! Къде гледам и аз! Станах ѝ фен от пръв поглед /на живо/!!! Беше спряна на кръстовището - на "Гоце Делчев" и бул. "България"... Това го казвам, именно заради внушителния вид /размери/ на електромобила. Значи - имаше къде да спре /до контейнерите/... Това не е важно! Все пак съм ѝ вече фен! То - за градски условия - нам дали..., ама - нали ми хареса... Разбира се - създава впечатление за доста обемист багажник, ама - надали... Това не е важно: вече знаем, че тази кола не е предназначена за багаж! Тя респектира!

                            Значи - фен съм на Тесла /вече/. Това означава, че съм фен и на нейните защитници! Когато /и ако!/ правя допълнения към постовете тук - нека се има предвид новата ми позиция...


                            п.п. На Пирамид няма да отговарям. Вероятно забележките му са провокирани от времената, когато се противопоставях на опитите му да ни омайва с разни негови фантазии... На Имхотеп - също няма да кажа нищо, защото очаквах реакцията му на неразбиране...

                            Все пак - прави впечатление, че напоследък Пирамид и Имхотеп имат много общи виждания по отношение "громенето на врага"... Като дупе и гащи са! )) Не зная каква е причината за това... Но ми идва на ум - ни в клин, ни в ръкав - една народна мъдрост: "Младите - като се харесват - ми, нека пък да се вземат! Нема да им пречимЕ!" ))

                            Коментар


                            • Безимен, опитах да го прочета. Ама ми се изчете читалото бе!
                              Четеш, четеш, четеш... край няма!
                              Едниственото което разбрах, е че си научил някои нови неща, и че си оптимист.
                              Похвално!
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Безимен, брат, не умееш да говориш простичко. И ти се смеят, дори истини да казваш. Не се дуй, пор фавор. Чак толкива пр0сти, че да се ловим на „важен” тон, не сме.
                                Просто, кратко, ясно. Че то, и Жужъл Транслейт ти губи мисълта.
                                Last edited by Pyramid; 02.12.2018, 13:18.

                                Коментар

                                Working...
                                X