IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Заради айфона една камара производители отдавна ги няма на пазара за сметка на други основно азиатски. Да сложим един бас след 10 год какво ще е разпределението на ТОП производителите на автомобили? Тесла ще държи лъвския пай по приходи, а китайците ще продават най-много бройки EV-та. От сегашните ТОП 5 може би VW ще има някакви шансове щото се усетиха макар и малко късно.
    Преди години цената на нефта беше 150 долара за барел и имаше едни хора дето предричаха, че нефта свършвал, че цената щяла да върви нагоре. А то кво стана - некви реднеци измислиха шистовото сондиране и нефта падна.

    Некви хора тука говориха за биткоините, блок чейн - бла, бла. А па то кво стана.

    Те така и с Тесла. За Тесла говореха че ще фалира всеки момент, обаче тя на косъм избегна фалита. Но това не значи че няма да фалира точно когато никой не очаква. Та Тесла може да фалира всеки един момент.

    Все още няма килър продукт както беше АйФона или гейм ченджер както му викат. Може да има добър драйвинг експериансе, обаче проблемът със зареждането е сериозен. И става за втора кола и градска кола. Но все още е до там.

    Ако продажбите им не тръгнат в Китай с тоя завод дето го строя там, може и да глътнат вода.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

      Отдавна се работи по тази тема. Тесла и Мъск не бяха първите. Тойта отдавна имат Приус (плъгин хибрид). Имаше и там разни други пускаха. Но това е нещо като манията по Айфоните с реклама и шум му се получиха нещата. И другото което е голяма подкрепа на държавата и щата Калифорния изиграха сериозна роля. И накрая медиите и разбираш ли колко било екологично и отговорно към природата, бла, бла. Та някои хора си накупиха втора кола електричка или си взеха първа такава да я карат из града, щото като излизат от града хващат самолет.
      Заради айфона една камара производители отдавна ги няма на пазара за сметка на други основно азиатски. Да сложим един бас след 10 год какво ще е разпределението на ТОП производителите на автомобили? Тесла ще държи лъвския пай по приходи, а китайците ще продават най-много бройки EV-та. От сегашните ТОП 5 може би VW ще има някакви шансове щото се усетиха макар и малко късно.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

        АКО в бъдеще не се махне скъпата, тежка и неефективна сегашна батерия! Подобен електромобил НЕ Е конкурентен!


        Ако щеш ми вярвай. Обемите, които Мъск прави - изобщо не са съпоставими с обемите на ТОПЛИННИТЕ ДВИГАТЕЛИ, нищо че графиките ТИ /му/ игнорират останалите съвременни движители!
        Пак говориш наизуст:
        Tesla 3 – 1 611kg
        Mercedes C – 1 575kg

        M3 издухва всичко в седан сегмента, когато става въпрос за driving experience. И една от основните причини странно но факт – батерията! М3 е с по-нисък център на тежестта от 911 и ако разбираш поне малко се сещаш какво значи това.

        Продажбите пък са покъртителни - 5 пъти повече (в проценти е в стотин) от следващия в класацията „конкурент“ с ДВГ C клас.

        Всичко ново е съпроводено с голяма доза недоверие и песимизъм от лидерите към даден момент в историята. Ей това филмче ще ти даде идея какво ще се случи следващите 4-5 години.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Сега е лесно да се каже като се виждат резултатите и търсенето. Въпросът е ако не беше Мъск и Тесла, дали щяхме да говорим за EV революция изобщо?!?
          Гледай сега:
          tesla S
          tesla 3
          tesla X
          tesla Y
          Отдавна се работи по тази тема. Тесла и Мъск не бяха първите. Тойта отдавна имат Приус (плъгин хибрид). Имаше и там разни други пускаха. Но това е нещо като манията по Айфоните с реклама и шум му се получиха нещата. И другото което е голяма подкрепа на държавата и щата Калифорния изиграха сериозна роля. И накрая медиите и разбираш ли колко било екологично и отговорно към природата, бла, бла. Та някои хора си накупиха втора кола електричка или си взеха първа такава да я карат из града, щото като излизат от града хващат самолет.

          Коментар


          • Понеже някой надолу спомена климатичните промени и как 95% от учените ги потвърждавали и бла бла.

            Ето малко инфо. Статията е от Архива на Асошейтед Прес да не каже някой нещо фалшив източник.

            Писаниците са от 1989 год (демек отпреди 30 год). Та тогава пак са предричали как до 2000 щяло да има цели нации погълнати от Океана.


            https://www.apnews.com/bd45c372caf118ec99964ea547880cd0


            UNITED NATIONS (AP) _ A senior U.N. environmental official says entire nations could be wiped off the face of the Earth by rising sea levels if the global warming trend is not reversed by the year 2000. Coastal flooding and crop failures would create an exodus of ″eco- refugees,′ ′ threatening political chaos, said Noel Brown, director of the New York office of the U.N. Environment Program, or UNEP.

            He said governments have a 10-year window of opportunity to solve the greenhouse effect before it goes beyond human control.


            Та толкоз за тая дъвка. Дъвче се от поне 30 год и все следващите 10 год ще се издавим ако не направим нещо.

            Коментар


            • Гледах едно предаване за BYTON. Мениджъра каза, че в Китай има "нареждане" за развитието на ел коли и, че всичко се развива екстремно бързо. За 18 месеца са взели всички разрешителни, направили са joint venture за производство с града в, който са. Направили са и прототипите. Завода е почти завършен. Сега трябва да наберат едни 500 милиона долара и след година и половина започват да произвеждат по 300 000 коли годишно във висок клас. 45 000 долара базата. Ако сега смарт устройствата се носят в ръка, то в BYTON направо влизаш в смарт среда.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Сега е лесно да се каже като се виждат резултатите и търсенето. Въпросът е ако не беше Мъск и Тесла, дали щяхме да говорим за EV революция изобщо?!?
                Гледай сега:
                tesla S
                tesla 3
                tesla X
                tesla Y

                За революция говориш само ти - ходИ да ти леят куршум... ))


                Идея си нямаш като правиш реклама на нещо, което в тоя му вид няма как да се наложи на пазара, АКО в бъдеще не се махне скъпата, тежка и неефективна сегашна батерия! Подобен електромобил НЕ Е конкурентен!


                Ако щеш ми вярвай. Обемите, които Мъск прави - изобщо не са съпоставими с обемите на ТОПЛИННИТЕ ДВИГАТЕЛИ, нищо че графиките ТИ /му/ игнорират останалите съвременни движители!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  ED - автомобилния пазар в момента е много труден, най лесната му част я държи Мъск и за неговите коли се чака ред още. Нормално е производителите да искат да отидат при него образно казано, никой не иска да се измъчва.
                  Сега е лесно да се каже като се виждат резултатите и търсенето. Въпросът е ако не беше Мъск и Тесла, дали щяхме да говорим за EV революция изобщо?!?
                  Гледай сега:
                  tesla S
                  tesla 3
                  tesla X
                  tesla Y

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от pinoccio Разгледай мнение

                    Те са си имали големи закачки, при това понякога доста остри и на моменти неприемливи. Спорът им е бил най-вече относно ефира - има ли го или го няма. Първоначално Айнщайн го е отричал, после пък го приел. Все пак Тесла е бил по-голямата откачалка. Тесла пък не приемал Общата теория на относителността - за пространство-времето. Накрая двамата пък осъществили проекта "Филаделфия" - резултатите от който са най-голямата загадка в историята на физическите експерименти. Големите умове са много тщеславни, не искат да делят славата с никого. Което е тъжно.
                    Не съм запознат. Това че са имали препирни е повече от нормално. По-скоро жалкото е че трудът на Тесла не е довел до реализиране на голяма част от изобретенията му. От това което знам почти всичко е унищожено или "прибрано" от властите.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Ха, някъде бях чел за Айнщайн че на въпроса "как се чувства като най-умния човек на земята?" Отговорил -" няма как да знам. Трябва да питате Тесла"
                      Те са си имали големи закачки, при това понякога доста остри и на моменти неприемливи. Спорът им е бил най-вече относно ефира - има ли го или го няма. Първоначално Айнщайн го е отричал, после пък го приел. Все пак Тесла е бил по-голямата откачалка. Тесла пък не приемал Общата теория на относителността - за пространство-времето. Накрая двамата пък осъществили проекта "Филаделфия" - резултатите от който са най-голямата загадка в историята на физическите експерименти. Големите умове са много тщеславни, не искат да делят славата с никого. Което е тъжно.

                      Коментар


                      • безимeн за пари става въпрос, всеки иска те да са при него и да продава и печели. Едните продават петрол, другите автомобили и всеки с интереса си.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • ED - автомобилния пазар в момента е много труден, най лесната му част я държи Мъск и за неговите коли се чака ред още. Нормално е производителите да искат да отидат при него образно казано, никой не иска да се измъчва.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                            Мъск можем да определим като шарлатанин, АКО не познава много от законите на физиката... /да не изброявам още поне 10-на науки - частни или общи/. Мъск - нито е откривател, нито пък новатор. Той е яхнал идеята на некомпетентни правителства и журналисти
                            Иди да ти леат куршум, че нещо си вманиачeн на тема анти Мъск

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от pinoccio Разгледай мнение
                              Нещата от Специалната теория на относителността са били вдъхновени от возенето му в трамвая в Берн, когато отивал сутрин на работа, забележи къде, в патентното ведомство. Представял си, че трамваите не се разминават, а се движат в една посока с една и съща скорост. И станало, каквото станало.
                              Да бе, и аз така!
                              Като съм гледал от купето на влака през прозореца и ако нашият и съседният тръгнат лека-полека едновременно в една посока, се стряскам и се чудя: земята с хората ли тръгна назад, пък ние стоим, кво ли; кво става, къде съм? Даже леко ми се завива свят...
                              Пък аз да не знам, че специалната теория на относителността чукала в главата ми... Тюх, че не съм се родил по рано - щешеше аз да я измисля и сега да се гордеете, че Айнщайн пише във форума! Брех!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от pinoccio Разгледай мнение

                                Дори не е въпрос толкова на формули и сметки. Самият Айнщайн е казвал, че въображението е по-благодатно от формулите и сметките. Самият той, също като Тесла, не е боравел кой знае колко с формули. Затова пък е автор на най-гениалната в същото време. Нещата от Специалната теория на относителността са били вдъхновени от возенето му в трамвая в Берн, когато отивал сутрин на работа, забележи къде, в патентното ведомство. Представял си, че трамваите не се разминават, а се движат в една посока с една и съща скорост. И станало, каквото станало.
                                Ха, някъде бях чел за Айнщайн че на въпроса "как се чувства като най-умния човек на земята?" Отговорил -" няма как да знам. Трябва да питате Тесла"

                                Коментар

                                Working...
                                X