Първоначално изпратено от BobyB
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
От поста ти оставам с впечатлението, че богатите трябва да са непременно и лекомислени... Не зная как се става "богат" - най-вероятно - като се харчи много и без да се търси най-изгодното и конкурентоспособното на пазара?
Когато отпадне митът, наречен еко-електромобил - остава скъпо и неконкурентно возило. Разбира се, че НЯМА НАЧИН "европейците" - в лицето на своите "супер"-избаници - да не направят един реверанс към Мъск, но ние сме тук и ще гледаме театрото.../дали ще усетим цената на лобирането? - все някой ще изгърми!/ Тази година може да имаме интересни новини, пълни с красиви графики...
))
Донесете малко вода от девет кладенци - и какво е пътуването с нов автомобил - удоволствие..., но не и колкото /видите ли/ - с електромобила..., иначе - когато падне капацитетът на батерията - ще почнем да чупим пръсти, че Мъск ни е прецакал за пореден път - не само с пробега на нашият скъп и прескъп електромобил..., който - видите ли - за нов автомобил - возел божествено... Е, има ли такъв нов,автомобил, който да не вози леко и плавно?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
Норвегия, Холандия, Дания, Германия и др. богати държави
От поста ти оставам с впечатлението, че богатите трябва да са непременно и лекомислени... Не зная как се става "богат" - най-вероятно - като се харчи много и без да се търси най-изгодното и конкурентоспособното на пазара?
Когато отпадне митът, наречен еко-електромобил - остава скъпо и неконкурентно возило. Разбира се, че НЯМА НАЧИН "европейците" - в лицето на своите "супер"-избаници - да не направят един реверанс към Мъск, но ние сме тук и ще гледаме театрото.../дали ще усетим цената на лобирането? - все някой ще изгърми!/ Тази година може да имаме интересни новини, пълни с красиви графики...
))
Донесете малко вода от девет кладенци - и какво е пътуването с нов автомобил - удоволствие..., но не и колкото /видите ли/ - с електромобила..., иначе - когато падне капацитетът на батерията - ще почнем да чупим пръсти, че Мъск ни е прецакал за пореден път - не само с пробега на нашият скъп и прескъп електромобил..., който - видите ли - за нов автомобил - возел божествено... Е, има ли такъв нов,автомобил, който да не вози леко и плавно?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
Норвегия, Холандия, Дания, Германия и др. богати държави
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.
Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.
Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.
Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.
За продажбите нещо си в грешка. Цифрите друго показват - доста им се радват
"Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина." Ще гледаме, ама колко да гледаме вече.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Последното тримесечие имат малка печалба. Може догодина да излязат на печалба. Надеждите им са за увеличаване на продажбите на на М3. Даже вече имал сертификати за Европа и ние ще може да си го купим за скромните 58 000 Евра или версия с екстри за 69 000 Евра.
Като гледам цените май пазар за това нящо няма да има в Европа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ееее, те трябваше да излязат на печалба август по план. Со фар, со гууд.
Като гледам цените май пазар за това нящо няма да има в Европа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.
Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.
Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.
Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.
Много си черноглед!
Погледни в темата назад: има ИСТИНСКИ снимки на хора, които се тълпят да купуват!
Айде малко по-оптимистично, остави го тия отчети - манипулирани са /както винаги!/, за да можем ние да се вредим и да си купим без да чакаме! Отчитайте правилно пазарните подсказки... и не забравяте, че Мъск е велик!
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Отчета излезе - 1 милиард зелени гущерчета загуба за годината.
Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.
Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.
Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Много щуротии четете. От това което покзават продажбите по-скоро си бетонира позицията на авто пазара. До скоро мечките се надпреварваха да обясняват, че тесла не може да излезе на печалба, след това че не може да изкара 2ро тримесечие на печалба а те къртат
Мислят да уволняват още и да намаляват цените на M3, щото той е единствения криво ляво достъпен автомобил дето се продава.
Другите с цени по 100 000+ долара/евро явно купувачите не им се радват много. Да дадеш толкоз пари, за да имаш пробег до центъра на града и обратно, ако живееш в предградията. Доста ограничен кръг от купувачи има.
Така че ще гледаме как вървят продажбите на М3 и на какви цени и колко загуба ще запишат догодина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеЩо не казахте че Тесла съкращавала персонал бе - цели 7%. И съкращавала производството на луксозните си модели S и X.
Явно хората, желаещи да притежават луксозна електричка, с която могат да отидат само до центъра на града са попривършили.
Което па значи че фалита на Тесла не се е разминал все още. Още дебне зад ъгъла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеЩо не казахте че Тесла съкращавала персонал бе - цели 7%. И съкращавала производството на луксозните си модели S и X.
Явно хората, желаещи да притежават луксозна електричка, с която могат да отидат само до центъра на града са попривършили.
Което па значи че фалита на Тесла не се е разминал все още. Още дебне зад ъгъла.Last edited by Pyramid; 31.01.2019, 20:36.
Коментар
-
Що не казахте че Тесла съкращавала персонал бе - цели 7%. И съкращавала производството на луксозните си модели S и X.
Явно хората, желаещи да притежават луксозна електричка, с която могат да отидат само до центъра на града са попривършили.
Което па значи че фалита на Тесла не се е разминал все още. Още дебне зад ъгъла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Реактора докато го подкараш, панелките са се изплатили по сегашните им цени. Оттам нататък няма какво да говорим.
ПП: още веднъж - локално производство и локална консумация. И бай Пешо безработенТой има фалшив ТЕЛК, няма да умре от глад на село.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ся тия 10000 декара бяха на око казани. Имай впредвид че панелите се разполагат под ъгъл - мисля 45 градуса.. Това означава че ефективно заемат 1 кв м площ. А това също означава че имаш по един метър от двете страни свободен за обслужване. Това прави по един метър между редовете. Не знам дали трябва повече, но тези 10000 декара са близо до истината.
Не държа да е 100% истина, но евентуалната разлика ще е малка.
Безспорно е обаче че ядрен реактор дава тези 1гв постоянно, докато соларките зависят от времето.
Но - въпрос на преценка е дали едното или другото. За безопасност обаче даже не си струва да се говори.
ПП: още веднъж - локално производство и локална консумация. И бай Пешо безработенТой има фалшив ТЕЛК, няма да умре от глад на село.
Коментар
Коментар