IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Определено да, това си е джипка/сув/
    Бе само прилича на жипка. Не може се завреш вътре. То има един нисан джук, който наричам джоук, толкова е малък, сигурно за деца до седми клас са го правили.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Е че коната голяма ли е
      Определено да, това си е джипка/сув/

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса
        Е че коната голяма ли е
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса

          Коментар


          • https://www.skeletontech.com/
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
              Може ли линк? От любопитство.

              Коментар


              • R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                  Ето я статията, съвсем по темата е.
                  https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/
                  За пореден път лошо похарчени пари и резултати няма да има....

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                    В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.
                    Ето я статията, съвсем по темата е.
                    https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                      Тесла продава основно на американския пазар, май?, а там европейските коли имат мито. Не е много коректно сравнението ти.
                      Офф, темата е много голяма, за да се ичерпа с 2-3 изречения.
                      Идеята е че при еднаква стикерна цена за покупка на Модел 3, Мерцедес C, BMW 3 и Ауди А4 купувачите избират Тесла!!! И не защото е американска компания, атакувана от преса и лобита а заради описаните вече причини.

                      Ако се разгледат перспективите за продажби пред Тесла то те са невероятни. Всяка от трите (Мерцедес, BMW и Ауди) продава глобално по около 2 мил автомобила (и десетки модели) за година като са стъпили на всеки възможен пазар с дистрибуторска мрежа и пр. Тесла продава в САЩ, Европа (Западно-Северна) и Китай около 350-400 хил. автомобила с един по-масов модел и два луксозни, които не могат да генерират големи продажби. В много щати нямат представителства заради законодателни забрани и засега успешни опити на лобитата да ограничат представителствата на Тесла.
                      С времето ограниченията за Тесла в САЩ ще отпадат, Европа ще бъде покрита изцяло, ще бъдат откривани огромни пазари в Азия (Китай и Индия), Австралия и пр. С отварянето на Китайския завод и отпадането на мита в Китай продажбите на Модел 3 за една година на-вероятно ще се удвоят. След това ще отворят завод и в Европа, където митата също ще отпаднат и респективно цената ще стане много по-конкурентна от сега. При тези пазари Тесла ще може спокойно да продава 700-800 хил автомобила само с настоящите модели. Интересно за целия пазар ще е като пуснат догодина Модел Y (SUV), за който пазара е два до три пъти по-голям. С 4 модела (S, X, 3, Y) ако имат производствен капацитет ще минат без проблем 2 до 2.5 мил. автомобила на година. Ако пуснат и пикапа за САЩ още поне половин милион автомобила.

                      При все по-голямото приемане на EV можем да си представим какви са перспективите за продажби на останалите марки, които изостават технологично и ценово в производството на електрички.
                      Last edited by ED; 19.07.2019, 11:28.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Дано са практични че с такъв малък пробег може да има закъсали по трасето постоянно.
                        В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                          Ако се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.
                          Тесла продава основно на американския пазар, май?, а там европейските коли имат мито. Не е много коректно сравнението ти.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
                            Електроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.

                            Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
                            Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.
                            Дано са практични че с такъв малък пробег може да има закъсали по трасето постоянно.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              скъпички са още, като започнат да ги дават по 2 за лев, ще си взема една
                              Всичко на този свят е относително - зависи от коя страна на вратата на тоалетната си

                              Ако купуваш и сравняваш рено или тойота с ДВГ и Батерия е ясно че ще надуят цената на електричката за да те откажат. Традиционните производители нямат интерес клиента да купува електричка щото почти няма поддръжка, издържа 2-3 пъти повече от ДВГ и като всяка нова технология трябва да се инвестира, а те имат милиарди инвестирани в остаряла, която трябва да изхвърлят, ако потребителя залети твърде бързо към електричките.

                              Не мога да разбера нарочно ли се правиш на недоразбран, или това е тролска стратегия. Преди време беше питал дали някой знае защо традиционните производители не правят добри EVта. Надлъжко и нашироко ти описах ЗАЩО. Ако не ти си чете - твоя работа, но поне не продължавай със същите нескопосани аргументи.
                              Ако се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.

                              Коментар


                              • Електроавтобусите у нас били със суперкондензатори, а не батерии, пише в една статия тука от вчера.

                                Много по-бързо се зареждат и са много по-леки, не деградират с времето или циклите на зареждане, както е при батериите, по-евтини са, не им пука от температурата.
                                Имат сила за курс в едната посока, 12-20 км., то ест зареждат се на всеки край на маршрута.

                                Коментар

                                Working...
                                X