Либералкомунистите не се интересуват от чистотата на въздуха и глобални затопляния. Те просто искат да контролират всичко. Постоянно ти навират под носа , ВЕИ-та, финни частици, автономни автомобили. За какво ти е автономен електрически автомоби без шофьор? За какво?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Интересно... Новодошъл в темата - не говори по факти от същата тема, а се концентрира върху квалификации? Кой си ти бе, мушмурок? /да отговоря в "твоя" стил на "НЕспамене"/. Кой си ти, Ве - наглец!
И, тъй като те интересува много, ще ти отговоря: спонсорира ме един шейх, а в свободното си време "работя" на Граждански договорИ в 2 гаража. Това - достатъчно ли ти е, относно моята "трудова" биография? Ай сиктир, ве - "принципният"!
.................................................. ..................
Колко дискусии. Имам надежди, защото НИКОЙ ТУК не желае да си купи Тесла... Но - до 10 години - буквално всичко ще бъдеЛО... Нека изчакаме, за да се уверим, че нещата тръгват ОТ ТУК! Все пак противниците спорят най-настървено именно тук: Няколко човека защитават изгубена кауза, вярвайки в бъдАщето /светло/, но... НЕ РИСКУВАТ да се превърнат в опитни зайчета... )) Зимата идва: "Студът едва настъпи, а Tesla вече заспа зимен сън"...
Споко, де! Това е заглавие от миналата година... Тази година времето остана сравнително топло..., но миналата - точно по това време, вижте какво стана:
"Автомобилите Model 3 в САЩ и Канада замръзнаха!"
Това е втората зима на Tesla – Model 3. Зимата неизменно идва и проблемите започват, а температурите дори не са паднали толкова много.
В Канада и САЩ, където са разпространени повече Тесли, студът още не е в своя пик, но собствениците му вече се оплакват от проблеми!!!
/трите удивителни НЕ са случайно поставени тук!!!/
Доставките на Model 3 започнаха преди две години, но най-вече в Калифорния, където зима практически няма. През лятото електромобилът достига северните части на САЩ, както и в Канада. Електромобилът не е тестван при минусови температури! Според екипа на Tesla автомобилът би трябвало да работи /дори/ в такива климатични условия, без да се налага стартирането на автоматичното подгряване на батерията, необходимо за нормалнато й функциониране.
Да, ама не!
Не помага дори предварително дистанционно загряване, което продължава 10 минути, при това, ако температурата навън е -7 градуса, а в колата е -1 градус, като това не би трябвало да е проблем...
Повечето собственици на електромобилите, експлоатирани при минусови температури - се оплакват, че имат проблем с отварянето на вратите, прозорците, като и на портовете за зареждане...
Не помня двигател с вътрешно горене да е имал такива проблеми при много по-ниски минусови температури!
А сервизите на Tesla - в минусовите температури се пълнят в търсене на решение на проблема...
.................................................. ..............
Фактите горе - изглежда възпират ВСИЧКИ в тоя форум, за да се ориентираМЕ към електромобилите - като към част от светлото /НИ/ бъдеще...
Други ТУК ни подсказват, че и за тях /както за мен!/ - гроздето е кисело!
Трети пък мислим, че "Страх - лозе пази!"
Всеки се самоопределя по някакъв начин...
Коментар
-
Първоначално изпратено от tenoke Разгледай мнениеБезимен, сериозно си я оспамил тази тема. Туко що я прочетох и е много очевидно, че си си решил отдавна че тесла не става, и вече игнорираш всички положителни индикатори.
Както и да го погледнеш, ако сравниш всичко електрическите коли са по-'здравословни' под всякакви критерии. Има ли проблеми? Има, естествено. Но по никакъв начин не изглежда всякаш честно сравняваш нещата. В гараж ли работиш, че толкова ги ненавиждаш?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеДаммм... Вярата в светлото бъдеще...
Откъде ми е познат този стил?
Някой, когото са издигнали на пиедестал... И една ръка, която сочи нанякъде... Накъде сочи?
Да. Светлото бъдАще е някъде там...
))
;-)
Коментар
-
Безимен, сериозно си я оспамил тази тема. Туко що я прочетох и е много очевидно, че си си решил отдавна че тесла не става, и вече игнорираш всички положителни индикатори.
Както и да го погледнеш, ако сравниш всичко електрическите коли са по-'здравословни' под всякакви критерии. Има ли проблеми? Има, естествено. Но по никакъв начин не изглежда всякаш честно сравняваш нещата. В гараж ли работиш, че толкова ги ненавиждаш?
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
А бе аз съм завършил вишу по някаква икономика и не съм наясно с физичните закони, но си мисля че ако първичното желязо се топи при да кажем 1000градуса, едва ли вторичното желязо ще се топи при 800, а третичното при 600. Най вероятно всичките железа се топят при 1000 градуса, така че си леко в грешка и малко наляво
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
ТОВА Е ЯСНО. СПОКО.
Ама при ТЕЦ и др. Може да реализираш и икономия от мащаба, а може и изобщо да не е ТЕЦ. Доказах че, смени ли се у нас половината,автопарк, ще гълта колкото Белене вцпълен обем. Което е много но, поне, с по-скромни в пъти емисии. Тук всякабръмчишка кади, та се не трае. Кпд реално, под 15%... В общи.линии, ще равнят, +/- но, това е световна тенденция и, поне в града, отровите ще изват и по-късно, и по-филтрирани. Дя повтарям ли, че себестойността на вторичните материали, е в пъти по-ниска/ В т.ч. ѝ енергийно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ти не разбираш ли че се прехвърля замърсяването при производителите на ток или и за теб тока идва от контакта
Ама при ТЕЦ и др. Може да реализираш и икономия от мащаба, а може и изобщо да не е ТЕЦ. Доказах че, смени ли се у нас половината,автопарк, ще гълта колкото Белене вцпълен обем. Което е много но, поне, с по-скромни в пъти емисии. Тук всякабръмчишка кади, та се не трае. Кпд реално, под 15%... В общи.линии, ще равнят, +/- но, това е световна тенденция и, поне в града, отровите ще изват и по-късно, и по-филтрирани. Дя повтарям ли, че себестойността на вторичните материали, е в пъти по-ниска/ В т.ч. ѝ енергийно.
Коментар
-
Това е обратната страна на медала, за която знам, че я има: Лудост. Ама проблемът е негов.[/QUOTE]
Този архаичен лозунг май отново ще стане актуален.
Иначе вярно, че няма какво толкоз да му се фиксирмае на Мъск. Той си е една олекотена версия на Хауърд Хюз (вж. филма "Авиатора" на Мартин Скорсези). Ще мине и ще замине.
От цялата дандания около Ел Мобилите започвам да си мисля че АвтоМото индустрията вдига удобна топка на Яндренната Енергетика от една страна. И опитва да натисне цените на петрола от друга страна. Е това изби малко на конспирация ама що не все пак е форум.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Само не са казали, на кой етап колко емисии правят електричките...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Човека толкова се е фиксирал на тема анти Мъск, че търси под вола теле.
Има една приказка „if you torture the data long enough, it will confess to anything“. С други думи от време на време се появяват спонсорирани проучвания (познай от кого), които интерпретират данните много интересно.
В Шведското например се взема предвид, че за производството на 100 kWh батерия (максималната на пазара) са необходими 150-200 kgCO2/kWh. Една камара проучвания, които между другото се обновяват ежегодно данните са съвсем различни (виж снимката по-долу). От модела GREET е видно че за kWh са необходими 37kgCO2. Разликата е има-няма 4 пъти
Значи, сравнява се максималната батерия (100 kWh) с ДВГ разход на Приус (мноого икономична количка).
Хайде да сравним (сравними неща) – Тесла Модел 3 и БМВ 3.
Тесла 3 long range – 75 kwh. 37kgCO2/ kWh при 75kWh. Батерията ще има CO2 отпечатък от 2,775 kg. При 12 000 мили на година
БМВ 3 – при среден разход от 27mpg са 312 галона (който иска да конвертира) или 8430 мили. При 12 000 мили на година
Простичко казано за околко 8 месеца и половина теслата е на breakeven с БМВто. Тези данни са при съществуващия микс от енергоизточници. А сме наясно, че делът на зелените източници постоянно расте (основно по икономически причини)
И тук разбира се не са взети предвид рафинирането на бензина, транспорта, изпаренията, загубите ……….
[ATTACH=CONFIG]n3518622[/ATTACH]Last edited by Pyramid; 21.11.2019, 15:20.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Без да му споделям позицията, обаче, има нещо добро в случая, което приветствам: Не е безразличен. Контра е но, поне ясно е заявил позиция и последователно, я отстоява.
Има една приказка „if you torture the data long enough, it will confess to anything“. С други думи от време на време се появяват спонсорирани проучвания (познай от кого), които интерпретират данните много интересно.
В Шведското например се взема предвид, че за производството на 100 kWh батерия (максималната на пазара) са необходими 150-200 kgCO2/kWh. Една камара проучвания, които между другото се обновяват ежегодно данните са съвсем различни (виж снимката по-долу). От модела GREET е видно че за kWh са необходими 37kgCO2. Разликата е има-няма 4 пъти
Значи, сравнява се максималната батерия (100 kWh) с ДВГ разход на Приус (мноого икономична количка).
Хайде да сравним (сравними неща) – Тесла Модел 3 и БМВ 3.
Тесла 3 long range – 75 kwh. 37kgCO2/ kWh при 75kWh. Батерията ще има CO2 отпечатък от 2,775 kg. При 12 000 мили на година
БМВ 3 – при среден разход от 27mpg са 312 галона (който иска да конвертира) или 8430 мили. При 12 000 мили на година
Простичко казано за околко 8 месеца и половина теслата е на breakeven с БМВто. Тези данни са при съществуващия микс от енергоизточници. А сме наясно, че делът на зелените източници постоянно расте (основно по икономически причини)
И тук разбира се не са взети предвид рафинирането на бензина, транспорта, изпаренията, загубите ……….
Last edited by ED; 21.11.2019, 13:46.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Нищо добро не виждам. Лесно е да заемеш погрешна позиция. Лошото е е да се привържеш към нея и да продължаваш упорито да я отстояваш дори и когато има неопровержими доказателства че е погрешна. Че май вече са и две позиции.
- eл автомобили с литиеви батерии никога няма да променят пазара на автомобили с двг
- може и да го променят, но няма да е благодарение на Тесла, а на китайски vaporware
А реалността вече е друга. Пазарът е дълбоко променен, традиционните производители трескаво се опитват да догонят Тесла, виждаме вълна от сливания, съкращаване на работната сила и истерични вопли за оцеляване
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПри производството на пакет батерии с капацитет 100kWh се отделя 15-20 тона въглероден двуокис още преди да е стартиран за пръв път електромобилът[/B]. Тази калкулация е на база 50-70% дял на изкопаемите горива в микса на електричеството, използван в производствения процес...
те ти факт - газова турбина с 60%кпд срещу 1тон въгледвуокис дава над 5Мвтч
Сам си реши колко е вярна сметката за батерията и 15-20т....
Коментар
Коментар