IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts


  • Швeпc 17 10:14 18.03.21 OТГOВOРГoлeми cтe кoнcпирaтoри. Кoмпaниятa Fоrd щe прeдлoжи зa cвoя eлeктричecки крocoувър Mustаng Mасh Е cиcтeмa зa aвтoпилoт, кoятo щe пoзвoли нa шoфьoрa дa мaхa ръцeтe cи oт вoлaнa зa прoдължитeлeн пeриoд oт врeмe. Тeхнoлoгиятa щe рaбoти c пoмoщтa нa кaмeрa в caлoнa, кoятo щe cлeди дa пoлoжeниeтo нa глaвaтa нa вoдaчa и пocoкaтa нa нeгoвия пoглeд. Aкo бъдe уcтaнoвeнo, чe шoфьoрът oтвличa внимaниeтo cи oт пътя, cиcтeмaтa щe му пoдaвa cигнaл дa хвaнe вoлaнa и cъoтвeтнo дa пoeмe упрaвлeниeтo. Тoвa щe ce cлучвa и при cитуaции нa пътя, c кoитo aвтoпилoтът нe мoжe дa ce cпрaви Oцeнкa: -0 +0

    Швeпc 18 10:18 18.03.21 OТГOВOРНoвият прoдукт нa Nissаn щe ce прeдлaгa oт eceнтa нa тaзи гoдинa, кaтo щe бъдe дocтъпeн caмo в Япoния. Първoнaчaлнo cиcтeмaтa щe ce прeдлaгa зa мoдeлa Nissаn Skylinе. Въпрeки чe нoвaтa вeрcия нa PrоPilоt oбeщaвa шoфирaнe бeз ръцe, тoвa нямa дa мoжe дa ce cлучвa бeз пoглeдът нa вoдaчa дa e впeрeн в пътя. Кaмeрa в купeтo нa кoлaтa щe cлeди лицeтo и oчитe нa шoфьoрa. Тoвa e нeщo, кoeтo кoлитe нa Tеslа нe прeдлaгaт, кoeтo e oщe eдин прoблeм, нoceщ критики нa кoмпaниятa нa Илoн Мъcк. Джeйк Фипър, дирeктoр Тecтoвe нa aвтoмoбили в издaниeтo Соnsumеr Rеpоrts, пocoчвa, чe тoзи мoнитoринг нaд пoвeдeниeтo нa шoфьoрa мoжe дa ce oкaжe прoбив в индуcтриятa c aвтoнoмни кoли. Имeннo нaличиeтo нa мoнитoринг e причинaтa Саdillас Supеr Сruisе дa пoлучи нaй-виcoкaтa oцeнкa cрeд aвтoнoмнитe cиcтeми oт издaниeтo, дoбaвя тoй. Публикувано във факти.бг:

    От Tesla признаха, че следят шофьорите чрез камера в колата

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Не видях коментари по въпроса за нееднаквостта на елементите но, има поне няколко способа, микромодулите да бъдат с порядък по-дулговременно еднакви, сиреч, толерансът именно с тях, може да се свие и компенсира и без пределно сложни електроники. Т.е., електроника ще продължи да има но, значително по -адекватна.
      Стига си делил електрониките на сложни и прости. Няма такова нещо - всички електроники за батерии са еднакви - един единствен чип, струващ стотинки. А дали в този чип ще има само 1 ценеров диод или 100 000 полеви транзистора - на тебе какво ти пука. Все е чип, все е миниатюрен, все е евтин, все е с 3 крачета - едното е на корпус, а другите две разкъсват веригата на плюса.
      Last edited by Mateev; 18.03.2021, 11:05.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

        Това ми напомни как Остап Бендер пуска Паниковски, "гениалния слепец", за провокация да проси на улицата от нелегалния милионер Корейко "Дай милион, дай милион..."
        Разбира се. И Паниковски проси и тук...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп
          Е айде ся, една-две мильонки ше ти се откъснат от сърцето, покажи че си ларж,

          Това ми напомни как Остап Бендер пуска Паниковски, "гениалния слепец", за провокация да проси на улицата от нелегалния милионер Корейко "Дай милион, дай милион..."

          Коментар


          • Не видях коментари по въпроса за нееднаквостта на елементите но, има поне няколко способа, микромодулите да бъдат с порядък по-дулговременно еднакви, сиреч, толерансът именно с тях, може да се свие и компенсира и без пределно сложни електроники. Т.е., електроника ще продължи да има но, значително по -адекватна.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Ми то в неговото въображение всичко е много просто, обаче като дойде момента да се направи то няма как да стане, защото очевидно "колегата" ти няма и най-малка представа от детайлите по подобно нещо.

              Например: "Съпротивлението е много високо..."
              То ясно че не знае точно колко, щото няма как - не е държал такава батерия в ръцете си. Но проблем - не знае как да измери това съпротивление?
              Второ: "Ако има дефектна батерия целия блок става безполезен". И пак проблем: не знае че има защита?
              Ми то така всичко е просто. Просто та чак тъпо.

              Е как може да вземеш такъв насериозно, че чак пари да му дадеш?
              1. За съпротивлението. За грамотен човек е лесно да прецени, още на прима виста. За теб, каквото и да е, все няма угодия. Що? Щото, си извън борда. И извън сметките.
              2. С наличното оборудване, си прав, няма как да "станат" някои неща. За целта, е нужно друго. Не може с трици маймуни да ловиш. Само че, ти не можеш да знаеш, до какво ниво съм стигнал при технолохическата страна на нещата. Повтаряй си, че нямало такова животно.
              3.Защити може и да има. Ама елементи дефектират и ще продължат да. Нещо повече, като сработи такава защита, отпадат сериозни капацитети.
              4. Нито си този, който ми пише оценки, нито твоите оценки, някого вълнуват. И вътр.съпротивление мога да установя по няколко начина, ама ти кой си, някакъв анонимник, че и неграмотен.
              Last edited by Pyramid; 18.03.2021, 00:21.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп, може да си го представиш като параметри и възможности то и в ръцете си да го държиш докато не разбереш как работи няма да може да прецениш. Аналогията гребен винт и гребно водно колело мисля е подходяща, не искам да те подведа а той просто се ядосва защото в неговото въображение е много просто и изумява как може да не могат да го разберат..съвсем е нормално да е така.
                Ми то в неговото въображение всичко е много просто, обаче като дойде момента да се направи то няма как да стане, защото очевидно "колегата" ти няма и най-малка представа от детайлите по подобно нещо.

                Например: "Съпротивлението е много високо..."
                То ясно че не знае точно колко, щото няма как - не е държал такава батерия в ръцете си. Но проблем - не знае как да измери това съпротивление?
                Второ: "Ако има дефектна батерия целия блок става безполезен". И пак проблем: не знае че има защита?
                Ми то така всичко е просто. Просто та чак тъпо.

                Е как може да вземеш такъв насериозно, че чак пари да му дадеш?
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Имхотеп, може да си го представиш като параметри и възможности то и в ръцете си да го държиш докато не разбереш как работи няма да може да прецениш. Аналогията гребен винт и гребно водно колело мисля е подходяща, не искам да те подведа а той просто се ядосва защото в неговото въображение е много просто и изумява как може да не могат да го разберат..съвсем е нормално да е така.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Pyramid, не просто вярва в ширпотребата..Микромодулите като написа за какво става въпрос на мен ми трябваха 24 часа за да зацепя, тя разликата е като между кораби с водни колела и с гребен винт. Гребния винт е малък микромодул, а това от картинката е голямото водно колело. Между другото микромодула както му викаш въобще не е микро а просто нормален модул, това голямото е шедьовър на Хитър Петър електротехник. Иначе това голямото е хубаво направено, има дизайн..професионално е отвсякъде. Батериите му работят в такъв режим че е съвсем нормално като престои заредено месец и тока да е изчезнал, обаче е хубаво и трябва да се произвежда защото е голямо водно гребно колело.
                    Аз ги нарекох "микро", ЗА СА АКЦЕНТИРАМ върху същината, че мощността и капацитетът им, са зверски ограничени. В името на целесъобразността. Забелязал ли си се че, по ръчните инструменти и ъ.н., където, товарът е ЗВЕРСКИ, слагат по-малоемки батерии? То е, защото, те, отдават по-висок ток поради по-ниското си вътр.съпротивление. и имат по-нисък саморазряд, и още "по"-та, само защото, наблюдателни хора, са преценили. Което, е страхотно. Отделно, ще 1000 модула, са по-добре от 7000 батерии. Сменят се лесно, палят се МНОГО по-трудно, евтини са и т.н. Аз разбирам стремежа към голямото но, ако би било възможно, Природата, щеше да направи слона едноклетъчен. Да, ама като умре една клетка, умира целият слон...
                    ЗАТУЙ, питах защо клетките са много и са дребни.
                    Last edited by Pyramid; 17.03.2021, 23:10.

                    Коментар


                    • Pyramid, не просто вярва в ширпотребата..Микромодулите като написа за какво става въпрос на мен ми трябваха 24 часа за да зацепя, тя разликата е като между кораби с водни колела и с гребен винт. Гребния винт е малък микромодул, а това от картинката е голямото водно колело. Между другото микромодула както му викаш въобще не е микро а просто нормален модул, това голямото е шедьовър на Хитър Петър електротехник. Иначе това голямото е хубаво направено, има дизайн..професионално е отвсякъде. Батериите му работят в такъв режим че е съвсем нормално като престои заредено месец и тока да е изчезнал, обаче е хубаво и трябва да се произвежда защото е голямо водно гребно колело.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Аз нищо не съм видял. Как да преценя кое е по-добре и кое по-зле?
                        Пази, Боже, сляпо да прогледа!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Имхотеп, ето това на картинката е много по зле направено от това за което той говори. Ако Мъск има пари и му се виждат евтини ремонти за по 2000 долара, то не за всички е така. Това което той предлага е ремонтите да са по 20 -100 долара и е съвсем работещо, няма как да си изкривя душата и какво му е измамническото ?
                          Аз нищо не съм видял. Как да преценя кое е по-добре и кое по-зле?
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, ето това на картинката е много по зле направено от това за което той говори. Ако Мъск има пари и му се виждат евтини ремонти за по 2000 долара, то не за всички е така. Това което той предлага е ремонтите да са по 20 -100 долара и е съвсем работещо, няма как да си изкривя душата и какво му е измамническото ?
                            Нищо не му е, ами той се дразни, че го мога и го правя.

                            Коментар


                            • Имхотеп, ето това на картинката е много по зле направено от това за което той говори. Ако Мъск има пари и му се виждат евтини ремонти за по 2000 долара, то не за всички е така. Това което той предлага е ремонтите да са по 20 -100 долара и е съвсем работещо, няма как да си изкривя душата и какво му е измамническото ?
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Имхотеп, по принцип няма нищо необичайно във вътрешното съпротивление на батериите на Тесла и когато се свързват последователно във верига съпротивленията им се сумират. Това което е проблем е че като скочи вътрешното съпротивление на една батерия тя ограничава тока който може да отдават всичките във веригата. При Тесла в първичните групи е направено така че с успоредното свързване тока да е много голям, тока от една група е достатъчен за топи електрод сигурно и да заваряваш с него електродъгово. Ето този ток като се навържат групите последователно и ако някоя от тях се понагрее повече този ток може да и завари електродите в батериите. Не е нещо много сериозно но изисква много качественни батерии за да не се случват фалове и виж как ще се разминават по вътрешно съпротивление първичните групи - като прегорят тук там нишки и батериите в някоя група станат по малко - съпротвлението скача и вече тази група вързана последователно във верига с другите неувредени групи дори да са равни заряди батериите ще се загрява от това че е останала по малобройна.
                                Този е далеч от техниката, тя му се струва ВЪРХЪТ на сложността и, когато някой се справя с лекота, сякаш, се задушава от завист. Боя се, да не ни напусне мърцина.

                                Коментар

                                Working...
                                X