If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Здравейте! Виждам, че тук са се събрали хора, които повече от мен разбират от електромобили и затова ще помоля да ми отговорят (който има проверена информация) на следния въпрос: Правени ли са сериозни изследвания и какъв е резултата, как електромагнитните излъчвания в електроавтомобилите влияят на здравето както на водача и пътниците в автомобила, така и на хората вблизост.
При такава голяма мощност на задвижването, както и нелинейността на обекта, няма как да не се излъчват всякакви боклучави хармоници и то с доста голяма енергия.
Предварително благодаря.
Поне на мен, НЕ ми е известно, ако и някъде, да са правени. Работата е там, че основната честота, е от порядъка на десетки Hz и, дори с много високо съдържание на хармоници да е, максимум, да понагази в SW диапазона, където - по самите проводници, а отгоре, има яки екрани - я има, я не, единици ватове. Един вид, дори на 2-та метра, вече ще гони шумови нива, там нейде. Не, едва ли нещо са изпитвали.
73!
Здравейте! Виждам, че тук са се събрали хора, които повече от мен разбират от електромобили и затова ще помоля да ми отговорят (който има проверена информация) на следния въпрос: Правени ли са сериозни изследвания и какъв е резултата, как електромагнитните излъчвания в електроавтомобилите влияят на здравето както на водача и пътниците в автомобила, така и на хората вблизост.
При такава голяма мощност на задвижването, както и нелинейността на обекта, няма как да не се излъчват всякакви боклучави хармоници и то с доста голяма енергия.
Предварително благодаря.
Имхотеп, информиран съм за напреженията при разредено и заредено състояние, но на практика положението се оказва друго и затова усреднявам писах че напрежението е 4 волта. Да му мислят тези които правят контролерите за управление на тези неща при батериите. Има филмчета как навиват литиевойонни батерии, в общи линии слагат каквото им падне в смисъл много разновидности.
Прочее, сега се сетих, че Матеев излъга (или поне, не каза цялата истина) поне още веднъж: Когато обяви, че само литиевата химия била нямала ефект на паметта. Ей нА, дори неразредени докрай, оловните акумулатори, ги.зареждат всеки път от там насетне, до дупка и пак, се представят стандартно...
Отгоре на това в Австралия в същия момент също пада ябълка. Ефективно може да се каже, че се привличат двете ябълки от противоположните страни на Земята, а самата тя е само посредник, трансмитер, и не създава привличане в конкретния случай.
Не може. Щото, ябълките падат една.срещу другас ускорение, чиято стойност, никога.не.биха постигнали сами...
А масата?
Теглото произлиза от масата, по-точно от две маси. Вектор го прави Вторият закон на Нютон. Там влизат и инерчните сили, които вече произлизат само от една маса.
Просто, съотношението е толква огромно, че ускорението на Земята, е незабележимо малко.
Отгоре на това в Австралия в същия момент също пада ябълка. Ефективно може да се каже, че се привличат двете ябълки от противоположните страни на Земята, а самата тя е само посредник, трансмитер, и не създава привличане в конкретния случай.
А масата?
Теглото произлиза от масата, по-точно от две маси. Вектор го прави Вторият закон на Нютон. Там влизат и инерчните сили, които вече произлизат само от една маса.
Е, не точно: И ДВЕТЕ маси. Ето как е, според Нютон: F1=F2=[(G*m1*m2)/r^2], където
m1 и m2 са масите на.двете матриални точки, G - гравитационната константа, и r-разстоянито между тях (от център до център на масите).
Оттам, идва и ускорението а=F/m. Т.е.ѝ Земята, се движи към всяка падаща ябълка със ускорение, пропорционално на.съотношението на.масите им. Просто, съотношението е толква огромно, че ускорението на Земята, е незабележимо малко.
За който не е изучавал технически дисциплини, плътност на тока, се изразява в ампери на квадратен (мили) метър, теглото е СИЛА (Т.е., ВЕКТОР), А не скалар
А масата?
Теглото произлиза от масата, по-точно от две маси. Вектор го прави Вторият закон на Нютон. Там влизат и инерчните сили, които вече произлизат само от една маса.
Аз на твое място бих се информирал.
Нещата са малко по-различни.
Има, наистина, малки разлики (напр.напрежението на батерията се нормира при номинален товар, а не на празен ход и изцяло заредена до пръсване) но, Трейдърко, като цяло схваща нещата, НЕ злоупотребява с познания.
За който не е изучавал технически дисциплини, плътност на тока, се изразява в ампери на квадратен (мили) метър, теглото е СИЛА (Т.е., ВЕКТОР), А не скалар, а оловото е близо 4 пъти по-плътно от лития, като дори при литиевите батерии, тече не толкова през литий, а през мед, алуминий и никел, и т.н. Доколкото, един аспирант, би следвало да е заформящ се учен и да знае тези подробности, а Матеев явно, не ги то, имам обосновано съмнение, че някога, е бил аспирант. Сиреч, че послъгва.
И да, много високи плътности на тока, има в оловната система, а също, в сребърно-цинковата, сярно-натриевата и т.н.
Last edited by X_Y; 24.03.2021, 10:30.
Причина: Повече не редактирайте след мен или мнението ще бъде изтрито.
Хайде направи сравнението на токовете при литиеви и оловни батерии с еднакво тегло, и ще разбереш в какво се състои поредната ти изцепка.
Много си бос, много си некомпетентен, а самочувствието ти е безкрайно. Както е казал Айнщайн, има само 2 безкрайни неща .... нататък си знаеш.
Абе не знам аз. Ти си провери понятията "ток", "плътност на тока"и пак виж, съществува ли мерна единица "ампер на килограм". Аз твърдя, че няма такава.
До момента, показваш лоша езикова прецизност, която, не сочи към компетентност.
Както сам се изцепи преди малко, "нататък си знаеш".
Коментар