IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Много си прав. Ала в киселинния акумулатор, шестват къде по-леките от литиевите, ВОДОРОДНИ йони.
    Не изпускай това: Ред на относителната активност – Уикипедия (wikipedia.org)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

      отдавна не бях влизал у форумо и кво глеам.... ами тая тема сте я превърнали в техническа работилница бре .............
      то поток на съзнанието ....... то всекви идеи тука маршируват, ноу хау технологии, спорове кое как бачкало и кое как трябвало да се измайстори...... и кво общо има тва с темата да питам аз ???
      нъл си има тема ТЕХНОЛОГИИ там що не ги обсъждате тия технически идеи и новости ......... тая тема нъл уж е за влиянието на електричките на пазаря бре ...............
      В основата на целия мазал стои Pyramid. Той където и да се появи, се получава същия мазал. Вече 2 теми се затриха заради него, и сега и с тази е на път да се случи същото.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

        Не ми се измъквай с бъдещето, което все още е неопределено. Твоята безсмислена концепция касае миналото, опитвайки се да подобри някакъв проблем на батериите с нелитиева химия, който проблем не съществува. Не че ми пука за това, но ти влезе в темата с гръмките думи:

        1. Аз реших проблема с батериите на електрическите леки коли
        2. Аз направих изобретение и дори подадох заявка за патент
        3. Аз комуникирам с Мъск
        4. Вие сте прости и тъпи и не можете да разберете моята гениалност

        Та ако го нямаше това надуване като пуйка, което не отговаря на реалноста, с тебе можеше и да водим някакъв разумен технически диалог. За съжаление обаче твоята голяма уста с нелепи и малоумни технически твърдения, както и твоите обиди, настроиха всички хора срещу тебе, в това число а мене самия.

        Ти сам си избра позицията от другата страна на бариерата като някакъв уж по-умен и по-велик от всички нас, но в процеса на диалога стана ясно, че си въздух под нялагане и нищо повече. Допускаш елементарни технически грешки, зле си с математиката, и най-вече - логиката ти куца отвсякъде. Не можеш да правиш елементарни логически съждения, както и не можеш да откриваш причинно-следствените връзки.

        Самочувствието ти не е подкрепено с нищо от реалния живот. Има си наименование това състояние на мозъка и психиката, но няма да го споменавам, за да не ми изтрият постинга. Ще те успокоя обаче, като ти кажа, че около 1.1% от хората страдат от такова психическо заболяване като твоето.
        Поредно неумеене да се чете. И ДОМИСЛИ, ДОМИСЛИ, ДОМИСЛИ. Добре, че форумът пази хронология та, който иска, да проверява. Сам те хващам неведнъж в лъжи и манипулации. Не си актуален.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Матеев, естественно че избора на електрохимията не е конкретизиран и в момента на практика литиевата се налага доста силно, но има и различна литиева с желязо, с кобалт..Ние не знаем какво е положението при съседния химичен елемент натрий, има някакви публикации и развитие и не ги правят хора които не разбират. Факт е че се използват оловни батерии за ел. коли и то точно там откъдето има очаквания едва ли не пазара да го залеят с литиеви, дори батериите са проблем за производители на ел.коли там - предлагат без батерии коли. Има литиева химия със солиден електролит която не може да отдава голям ток а е евтина. Тесла като погледнеш сега сайта им не са заковали на място батериите които ще вграждат, мисля че 4 вида бяха литиеви.
          Това, че литиевите батерии са най-добрите, се дължи на литиевия атом, който е активен метал и реагира много лесно с почти всичко, поради което в природата не съществува в чиста форма. По-добри от лития са само металите от неговата група, като например натрий, калий, рубидий, цезий, франций ..... Последните обаче са радиоактивни, така че за в бъдеще ще се надяваме само на натриеви и калиеви батерии, ако разбира се учените разрешат проблемите, с които в момента се борят.

          Няма шанс да се появи акумулаторна батерия с по-добри параметри от литиевата, освен разбира се натриева и калиева, но в едно по-далечно бъдеще. Има обаче шанс да се появи нещо, работещо на съвсем друг, коренно различен принцип. Например още преди време обсъждахме едни батерии, състоящи се от слоеве течни метали, но те се нуждаят от темепратури от няколко стотин градуса вътре в тях, пък и вибрациите на една кола ще им влияят отрицателно.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Много си прав. Ала в киселинния акумулатор, шестват къде по-леките от литиевите, ВОДОРОДНИ йони.
            отдавна не бях влизал у форумо и кво глеам.... ами тая тема сте я превърнали в техническа работилница бре .............
            то поток на съзнанието ....... то всекви идеи тука маршируват, ноу хау технологии, спорове кое как бачкало и кое как трябвало да се измайстори...... и кво общо има тва с темата да питам аз ???
            нъл си има тема ТЕХНОЛОГИИ там що не ги обсъждате тия технически идеи и новости ......... тая тема нъл уж е за влиянието на електричките на пазаря бре ...............

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
              ...
              1.Изгряват и нови системи. С подобни и по-добри показатели по няколко линии, вече е натрий-йонната.......
              Не ми се измъквай с бъдещето, което все още е неопределено. Твоята безсмислена концепция касае миналото, опитвайки се да подобри някакъв проблем на батериите с нелитиева химия, който проблем не съществува. Не че ми пука за това, но ти влезе в темата с гръмките думи:

              1. Аз реших проблема с батериите на електрическите леки коли
              2. Аз направих изобретение и дори подадох заявка за патент
              3. Аз комуникирам с Мъск
              4. Вие сте прости и тъпи и не можете да разберете моята гениалност

              Та ако го нямаше това надуване като пуйка, което не отговаря на реалноста, с тебе можеше и да водим някакъв разумен технически диалог. За съжаление обаче твоята голяма уста с нелепи и малоумни технически твърдения, както и твоите обиди, настроиха всички хора срещу тебе, в това число а мене самия.

              Ти сам си избра позицията от другата страна на бариерата като някакъв уж по-умен и по-велик от всички нас, но в процеса на диалога стана ясно, че си въздух под нялагане и нищо повече. Допускаш елементарни технически грешки, зле си с математиката, и най-вече - логиката ти куца отвсякъде. Не можеш да правиш елементарни логически съждения, както и не можеш да откриваш причинно-следствените връзки.

              Самочувствието ти не е подкрепено с нищо от реалния живот. Има си наименование това състояние на мозъка и психиката, но няма да го споменавам, за да не ми изтрият постинга. Ще те успокоя обаче, като ти кажа, че около 1.1% от хората страдат от такова психическо заболяване като твоето.



              Коментар


              • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                "Магията" е там, че литиевият атом е много по-лек от, например, оловния. А и двата носят един заряд (минус един електрон) като йони.

                А дано не ме изтрият пак тъпите мудераторки за нищо.
                Много си прав. Ала в киселинния акумулатор, шестват къде по-леките от литиевите, ВОДОРОДНИ йони. Оловото, единствено, ги "привързва" към електтодната маса, локализирайки ги, да не бягат. Което, не е задача от лесните.
                Last edited by Pyramid; 21.03.2021, 17:20.

                Коментар


                • "Магията" е там, че литиевият атом е много по-лек от, например, оловния. А и двата носят един заряд (минус един електрон) като йони.

                  А дано не ме изтрият пак тъпите мудераторки за нищо.

                  Коментар


                  • За протокола,аз и Трейдърко, живеем в различни краища на страната. Модерацията, ако има достъп до нашите IP- та, може да потвърди: РАЗЛИЧНИ ХОРА СМЕ, МАТЕЕВ. Просто, ти си предубеден.

                    Коментар


                    • Матеев, естественно че избора на електрохимията не е конкретизиран и в момента на практика литиевата се налага доста силно, но има и различна литиева с желязо, с кобалт..Ние не знаем какво е положението при съседния химичен елемент натрий, има някакви публикации и развитие и не ги правят хора които не разбират. Факт е че се използват оловни батерии за ел. коли и то точно там откъдето има очаквания едва ли не пазара да го залеят с литиеви, дори батериите са проблем за производители на ел.коли там - предлагат без батерии коли. Има литиева химия със солиден електролит която не може да отдава голям ток а е евтина. Тесла като погледнеш сега сайта им не са заковали на място батериите които ще вграждат, мисля че 4 вида бяха литиеви.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                        Ама ти си същия като Тодор Несторов - не четеш какво се пише в темата и продължаваш да пееш една и съща нелепа песен. Да не си втори негов ник?

                        Повтарям ти с дебели червени букви:

                        ВСИЧКИ ВИДОВЕ ХИМИИ ОСВЕН ЛИТИЕВАТА СА НЕПОДХОДЯЩИ ЗА ЛЕКИ КОЛИ !!!

                        Тяхното усъвършенстване се е случило още преди 20-30 години и каквото е можело да се направи по тях, вече е направено.

                        НИЩО ПОВЕЧЕ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПОДОБРИ ПО БАТЕРИИТЕ С НЕЛИТИЕВАТА ХИМИЯ !!!
                        Предлагам да основеш Литиева Църква и да станеш неин „пророк”. Това, че удряш греда, нека не те притеснява. Можеш още.

                        А, усъвършенстването на всички останали химии, продължава и в момента.
                        Last edited by Pyramid; 21.03.2021, 17:22.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                          Стига се излага. Продължаваш и продължаваш да приказваш абсолютни безсмислици.

                          Твоята концепция с микромодули и таблетки е възможна само и единствено при нелитиевата химия, но тя вече загива и най-важното - тя е тотално непригодна за леки коли поради описаните от мене 8 причини 2-3 постинга по-надолу..
                          Чакай малко. Изпускаш факта технологии на производството. Заявих веднъж, ще повторя с риск да,се засегнеш: ИМА ПОВЕЧЕ ТЕХНОЛОГИИ, приложими към производството на елементите, отколкото дори допускаш. Някои сега, се използват за други цели. След пренастройка и прецизиране, те могат да повишат с порядъци еднаквостта и, „изведнъж”, да се наложи да приемаш факти, доскоро отричани от теб. Същото, в много по-силна степен, важи и при сондирането, за което, ти предлагах да те информирам ОТ ПЪРВА РЪКА (ТОГАВА, още ти вярвах к те имах за приятел), от което, ТИ можеше да натрупаш в пъти повече, отколкото някога си имал. Наду се, и изтърва. Момента, ПАЗАРА, КОНТРОЛА НАД СТАНДАРТИ...ВСИЧКО.

                          Не съм ти аз виновен, драги. Простреля се в крака, щото повярва на собствената си подмяна, предназначена за пред клиентите ти: КОМПЕТЕНТНОСТТА, ТОВА НЕ СА ТЕРАБАЙТИТЕ НА ДИСКОВЕТЕ ТИ. Тя е нещо много повече.

                          Както и да е. Светът се движи и без теб.
                          Last edited by Pyramid; 21.03.2021, 17:16.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, модулите могат да бъдат 24 волтови както са при тесла, дори 48 също могат и пак ще паснат и т.н.т. това вече е излишна конкретика.
                            На текущата поточна линия могат ли да се направят леки промени и тези батерии които сега се произвеждат да придобият други параметри като по голям макс. ток да могат да го отдават за кратко време - това също е възможно. Тодор се дразни от конкретиката и с право, големия бял заек може да стане на една отлетяла за някъде птица където няма да знаеш дори къде.
                            Ама ти си същия като Тодор Несторов - не четеш какво се пише в темата и продължаваш да пееш една и съща нелепа песен. Да не си втори негов ник?

                            Повтарям ти с дебели червени букви:

                            ВСИЧКИ ВИДОВЕ ХИМИИ ОСВЕН ЛИТИЕВАТА СА НЕПОДХОДЯЩИ ЗА ЛЕКИ КОЛИ !!!

                            Тяхното усъвършенстване се е случило още преди 20-30 години и каквото е можело да се направи по тях, вече е направено.

                            НИЩО ПОВЕЧЕ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПОДОБРИ ПО БАТЕРИИТЕ С НЕЛИТИЕВАТА ХИМИЯ !!!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                              Изпуснах нещо. Камиони ли ще задвижвате с тия 300кВт? Щото 12 секунди ускорение са горе-долу до 300км/ч за лека кола.
                              Матеев плаче за „Тесла” и подобни. А, за средостатистическият потребител, така формулирана концепция, е завишена по отношение на разходите.
                              После - към неговия пост след твоя - да напомним, че
                              1.Изгряват и нови системи. С подобни и по-добри показатели по няколко линии, вече е натрий-йонната...
                              2.Коригирайки концепцията, приложими са ѝ дриги батерии. Не разбирам, защо М.иска да вярваме, че светът ще спре да се върти, ако нещата не се правят само както той би искал. От памтивека е така и, слава Богу, видът хомо, вече е близо 8 милиарда. При тези темпове на множене, обаче, литият физически няма да стигне та, другите химии (с всичките си слаби места), просто, нямат алтернатива.
                              3.Онова, по което той плюе, съвсем не е истина от последна инстанция за всики електрички но, за редица от тях, си е просто бонус. Т.е., ще бъде използвано, каквото и да казва Матеев.
                              4.Още една система без силно изразена памет, е старата оловна а, доказахме, и тя има значителни резерви за поевтиняване. Доколкото съм чел, теоретично, до 150 Wh (колкото на литиевата днес).
                              и т.н.
                              Както всички виждат, цивлизиваният спор, не ми е чужд. Но, за разлика от някои, се старая да НЕ смесвам понятия. Прецизно погледнато, това прави Матеев, подменяйки пред публика „натрупани СВЕДЕНИЯ” с„компетентност”, две различни категории. Пояснявам: Тук е ФОРУМ, МЯСТО ЗА ДИСКУСИИ. Не е шоурум а, повечето от нас, НЕ СА наивници. Предлагам на Матеев да уважава този факт и интелекта на форумците, и да спре с манипулациите си. Дотягат.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Освен това, никъде не пише, че е за всички EV. За по- гъзарските и само като опция. 150 kW също не са малко, и повечето коли дори нямат нужда от толкова. РАЗБИРА СЕ, не е като бензинката но, тя и цялата EV концепция, е по-различна. Нали искаме ефикасно и чисто? Макар не единствен но, и това е някакъв начин. А, замяната, на секционирана на дребно батерия и поддръжката и в пълна кондиция, е по-лесно. И - повтарям - има конструктивни основания да живее по-дълго.
                                Стига се излага. Продължаваш и продължаваш да приказваш абсолютни безсмислици.

                                Твоята концепция с микромодули и таблетки е възможна само и единствено при нелитиевата химия, но тя вече загива и най-важното - тя е тотално непригодна за леки коли поради описаните от мене 8 причини 2-3 постинга по-надолу..

                                Коментар

                                Working...
                                X