Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеКореспонденцията ни с Мъск потече. Ще видим, как ще се развият нещата.
Бас ловя, че в рамките на утрешния работен ден - великодушно ще направиш жеста на Матеев - да участва в "иновацията" срещу минимум 1 000 000,- $
Под тази сума, защо да участва? Срок - до утре!
Ако ти трябва учебника за доказване на "иновацията" - ще го потърся (без хонорар и авторско участие)
(и когато се събудиш - ще има два варианта: или пачките до теб, или краката - отвити)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеКореспонденцията ни с Мъск потече. Ще видим, как ще се развият нещата.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, разбрах идеята, напълно съм съгласен с теб. Понеже образованието все пак си е казало думата, а така пишеше в учебниците ни - всичко да се ремонтира и аз се подведох по идеята да са много достъпни за ремонт модулите и конструкцията на такава батерия. Но ти си прав, тя не е скъпа както казваш и ще бъде по скъпо да се ремонтира чак толкова на дребно отколкото да се смени и то кагато е удобно и да попадне за ремонт на подходящо място. При положение че са много достъпни за ремонт на ниво микромодул, това е което трябва да се цели.
Коментар
-
Pyramid, разбрах идеята, напълно съм съгласен с теб. Понеже образованието все пак си е казало думата, а така пишеше в учебниците ни - всичко да се ремонтира и аз се подведох по идеята да са много достъпни за ремонт модулите и конструкцията на такава батерия. Но ти си прав, тя не е скъпа както казваш и ще бъде по скъпо да се ремонтира чак толкова на дребно отколкото да се смени и то кагато е удобно и да попадне за ремонт на подходящо място. При положение че са много достъпни за ремонт на ниво микромодул, това е което трябва да се цели.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНедостатък е да са в общ корпус, няма да може да се подменят елементи които са изолирани и става като в батерията на Тесла - разкарваш някакъв багаж и си мислиш че батерията е страхотна.
Да не забравяме че, дори микромодули с излезли от строя елементи, НЕ излизат директно от строя, а губят само процент от напрежението си. Сменяш, когато ѝ можеш, ѝ искаш. Известно време, може да се кара ѝ така.Last edited by Pyramid; 15.03.2021, 09:44.
Коментар
-
Първоначално изпратено от X_Y Разгледай мнениеМненията са преместени във "Всичко е по темата".
А сега, се връщаме към темата;
Лека ретроспекция: Оказа се, пътят към Големите, Мощни, Трайни и сигурни Батерии (не само за EV, сми и за стационарно съхранение) минава не по най-прекия маршрут, а през едни трънаци, наречени микромодулна структура със повишено (в случая EV - средно) напрежение И сериозно ограничаване единичния капацитет на акум.клетка, при безкорпусни индивидуални клетки в общи за микромодулуте корпуси от пластмаса. ОБЩИЯ КОРПУС на батерията, НИКОЙ НЕ Е ОТМЕНЯЛ И НЕ МОЖЕ ДА ОТМЕНИ (засега) така че, всички микромодули, СА ЗАЩИТЕНИ.
Обобщаваме: РАЗМЕРЪТ ИМА ЗНАЧЕНИЕ. И оптималният, е значително под този на днешните традиционни клетки като, разбира се, също зависи от типогабарита (в киловатчасови батерии - единици ватчасови елементи, е мегаватчасови батерии - единици киловатчасови елементи и т.н.) Напук на твърденията на един от опонентите ми, такава структура, добре проектирана, е дори по-технологична и дълготрайна, а логистично, ги превъзхожда не с проценти, а в пъти. Поне лист с предимства мога да изпиша. Ще поздравя тогова, който изпише десет от най-тежките проблеми на такава организация, ако поне на 4 от тях, не успея да приведа добре обосновано решение (т.е., да видя някой, който, "да ме изненада с нерешим Проблем) . Преди, очаквах критика по същество, получи се "както винаги", което, не беше умно и модерацията, с право, опита да въведе ред. Ако се въздържим от нападки и ВСИЧКИ покажат НИВО, ще е чудесно. Дори, по нечии мнения, да изгубя.
Заповядайте, очаквам КРИТИКА ПО СЪЩЕСТВО.
- Или признавате, че постановката има право на живот.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение- Какво е общото между диарията и електромобилите?
- Страхът, че няма да стигнеш до вкъщи...
Коментар
-
Mateev , със сигурност може архитектурата на батерията да бъде друга. Това с отлъчването чрез прегаряне на връзката на батерия която съвсем е излязла от строя е доста грубо решение на проблема ако въобще е решение. Напълно съм съгласен че няма как да не изобилстват индивидуални батерии с отклонени параметри. Първо реалния капацитет е повече от препоръчително да се следва, а той е заряд на 80 процента и разряд до 20 процента от максималния и минималния съответно за да се излезе от режимите в които батериите са най натоварени термично и това ги унищожава. Това и Хитър Петър го знае, другото е че конструкцията не става а отделните батерии ако не могат да се управляват защото управлението ще влоши сигуацията то могат да се наблюдават и след кратък интервал на експлоатация батерията да се преработи до оптимална конфигурация дори без да отпадне нито една батерия ако няма такива с драстични отклонения или с късо съединение. И в общи линии колкото по голям е капацитета на батерията, толкова повече стават и проблемите с балансирането ако се цели и да може да отдава голям ток т.е. може би един модул тип Хитър Петър ще се наложи да има като буфер при изтрелването на болида при положение че се държи много на ускорението. Основното е че с такъв дизаин няма как да се мине, а той не търпи да работят съвместно и два вида батерии.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар