Първоначално изпратено от Имхотеп
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Не видях коментари по въпроса за нееднаквостта на елементите но, има поне няколко способа, микромодулите да бъдат с порядък по-дулговременно еднакви, сиреч, толерансът именно с тях, може да се свие и компенсира и без пределно сложни електроники. Т.е., електроника ще продължи да има но, значително по -адекватна.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ми то в неговото въображение всичко е много просто, обаче като дойде момента да се направи то няма как да стане, защото очевидно "колегата" ти няма и най-малка представа от детайлите по подобно нещо.
Например: "Съпротивлението е много високо..."
То ясно че не знае точно колко, щото няма как - не е държал такава батерия в ръцете си. Но проблем - не знае как да измери това съпротивление?
Второ: "Ако има дефектна батерия целия блок става безполезен". И пак проблем: не знае че има защита?
Ми то така всичко е просто. Просто та чак тъпо.
Е как може да вземеш такъв насериозно, че чак пари да му дадеш?
2. С наличното оборудване, си прав, няма как да "станат" някои неща. За целта, е нужно друго. Не може с трици маймуни да ловиш. Само че, ти не можеш да знаеш, до какво ниво съм стигнал при технолохическата страна на нещата. Повтаряй си, че нямало такова животно.
3.Защити може и да има. Ама елементи дефектират и ще продължат да. Нещо повече, като сработи такава защита, отпадат сериозни капацитети.
4. Нито си този, който ми пише оценки, нито твоите оценки, някого вълнуват. И вътр.съпротивление мога да установя по няколко начина, ама ти кой си, някакъв анонимник, че и неграмотен.Last edited by Pyramid; 18.03.2021, 00:21.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, може да си го представиш като параметри и възможности то и в ръцете си да го държиш докато не разбереш как работи няма да може да прецениш. Аналогията гребен винт и гребно водно колело мисля е подходяща, не искам да те подведа а той просто се ядосва защото в неговото въображение е много просто и изумява как може да не могат да го разберат..съвсем е нормално да е така.
Например: "Съпротивлението е много високо..."
То ясно че не знае точно колко, щото няма как - не е държал такава батерия в ръцете си. Но проблем - не знае как да измери това съпротивление?
Второ: "Ако има дефектна батерия целия блок става безполезен". И пак проблем: не знае че има защита?
Ми то така всичко е просто. Просто та чак тъпо.
Е как може да вземеш такъв насериозно, че чак пари да му дадеш?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Имхотеп, може да си го представиш като параметри и възможности то и в ръцете си да го държиш докато не разбереш как работи няма да може да прецениш. Аналогията гребен винт и гребно водно колело мисля е подходяща, не искам да те подведа а той просто се ядосва защото в неговото въображение е много просто и изумява как може да не могат да го разберат..съвсем е нормално да е така.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, не просто вярва в ширпотребата..Микромодулите като написа за какво става въпрос на мен ми трябваха 24 часа за да зацепя, тя разликата е като между кораби с водни колела и с гребен винт. Гребния винт е малък микромодул, а това от картинката е голямото водно колело. Между другото микромодула както му викаш въобще не е микро а просто нормален модул, това голямото е шедьовър на Хитър Петър електротехник. Иначе това голямото е хубаво направено, има дизайн..професионално е отвсякъде. Батериите му работят в такъв режим че е съвсем нормално като престои заредено месец и тока да е изчезнал, обаче е хубаво и трябва да се произвежда защото е голямо водно гребно колело.
ЗАТУЙ, питах защо клетките са много и са дребни.Last edited by Pyramid; 17.03.2021, 23:10.
Коментар
-
Pyramid, не просто вярва в ширпотребата..Микромодулите като написа за какво става въпрос на мен ми трябваха 24 часа за да зацепя, тя разликата е като между кораби с водни колела и с гребен винт. Гребния винт е малък микромодул, а това от картинката е голямото водно колело. Между другото микромодула както му викаш въобще не е микро а просто нормален модул, това голямото е шедьовър на Хитър Петър електротехник. Иначе това голямото е хубаво направено, има дизайн..професионално е отвсякъде. Батериите му работят в такъв режим че е съвсем нормално като престои заредено месец и тока да е изчезнал, обаче е хубаво и трябва да се произвежда защото е голямо водно гребно колело.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Аз нищо не съм видял. Как да преценя кое е по-добре и кое по-зле?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ето това на картинката е много по зле направено от това за което той говори. Ако Мъск има пари и му се виждат евтини ремонти за по 2000 долара, то не за всички е така. Това което той предлага е ремонтите да са по 20 -100 долара и е съвсем работещо, няма как да си изкривя душата и какво му е измамническото ?Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, ето това на картинката е много по зле направено от това за което той говори. Ако Мъск има пари и му се виждат евтини ремонти за по 2000 долара, то не за всички е така. Това което той предлага е ремонтите да са по 20 -100 долара и е съвсем работещо, няма как да си изкривя душата и какво му е измамническото ?
Коментар
-
Имхотеп, ето това на картинката е много по зле направено от това за което той говори. Ако Мъск има пари и му се виждат евтини ремонти за по 2000 долара, то не за всички е така. Това което той предлага е ремонтите да са по 20 -100 долара и е съвсем работещо, няма как да си изкривя душата и какво му е измамническото ?D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, по принцип няма нищо необичайно във вътрешното съпротивление на батериите на Тесла и когато се свързват последователно във верига съпротивленията им се сумират. Това което е проблем е че като скочи вътрешното съпротивление на една батерия тя ограничава тока който може да отдават всичките във веригата. При Тесла в първичните групи е направено така че с успоредното свързване тока да е много голям, тока от една група е достатъчен за топи електрод сигурно и да заваряваш с него електродъгово. Ето този ток като се навържат групите последователно и ако някоя от тях се понагрее повече този ток може да и завари електродите в батериите. Не е нещо много сериозно но изисква много качественни батерии за да не се случват фалове и виж как ще се разминават по вътрешно съпротивление първичните групи - като прегорят тук там нишки и батериите в някоя група станат по малко - съпротвлението скача и вече тази група вързана последователно във верига с другите неувредени групи дори да са равни заряди батериите ще се загрява от това че е останала по малобройна.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
То ясно че се сумират. И в детската градина го знаят това.
Когато обаче се биеш в гърдите какъв Голем изобретател си, би трябвало да познаваш това за което говориш в детайли.
А другото за стопените електроди са приказки изпод шипковия храст.
Ето това по-доле е правено от хора с голям опит, тествано е по всички изисквания за безопасност.
А некъв тук ще прави същото ама по-малко.
И не че ще прави, ами си развива логореята тук без да знае за кво говори.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти кажи за другите , те да те оценят, измамник ли си или изобретател? Пари искаш от хората, покажи им защо да ти вярват?
Аз отдавна те знам кое от двете си.
А няма да кажеш защото не знаеш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеСупертрейдър кои са точно тия микромодули че не съм виждал? Ако става въпрос за плямпаниците на "колегата" ти то не си струва даже да се споменава.
В крайна сметка една батерия ще струва много по-скъпо от сега. Доколкото знам размерът на тези неща се оптимизира предварително, все пак има и течно охлаждане, и фигуративно казано е много по-еФтино и лесно да свържеш 16 маркуча отколкото 160. То оптимизацията не е само за това: взема се в предвид и вероятността елемент да дефектира. Ми купувал съм безкорпусни елементи на ролки, от десет хиляди може да има някой неработещ, но по-вероятно е да няма.
Специално за батериите трябва да се спазват предписанията при производство и употреба.
Ако са китайски - едно наум, почти сигурно не са спазени условията преди да ги изпратят нанякъде.
После - каква е статистиката колко тесли са се запалили заради батерия?
И накрая, според теб редно ли е човек който е любител по темата да се занимава с "разработки" и "изобретения"?
Например аз обичам хард рок, кефят ме соло китаристите, Ричи Блекмор, Зак Уайлд... ...
Обаче даже не мога смоук он дъ уотър да издрънкам. И разбира се не пипам китара. Слушам само и се кефя.
Ммм?
Коментар
Коментар