IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts


  • Всъщност, има кой да ги спре - електричките.

    Това го знаят и децата в детската градина: настоящата литиево-йонна батерия НЕ СТАВА! Оная пък - на Мъск - още повече не става! Скъпа е!





    ... прочее..., в прекия и в преносен смисъл на думата - вирусите не ходят толкова високо - /също като теб../...






    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      По-вЕдро, хора. Никой няма да спре електричките. Максимум, някакви игри и кризи, да ги позабавят.

      Прочее, безименният се поумълча, да не е пострадал нещо?
      Я като си много ербап ми сметни след колко км електричка роно зои и рено клио ще излязат на една цена- дали при тази цена няма да е след около 200000км

      Коментар


      • По-вЕдро, хора. Никой няма да спре електричките. Максимум, някакви игри и кризи, да ги позабавят.

        Прочее, безименният се поумълча, да не е пострадал нещо?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          От години слушам едни и същи сюжети на едни и същи загубеняци. За последните 2 години шортаджиите са на минус над 10 милиарда долара от Тесла.
          защо ли:

          https://youtu.be/c93NLvUFDI0
          Изглежда имаш проблем с писан текст

          Коментар


          • Модел Y започва доставки 8-9 месеца предсрочно. Кросоувърите са над 40% от целия пазар.
            Тежки времена идват за традиционните авто производители.

            https://youtu.be/c93NLvUFDI0

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Братчед къртиш мивки без да лепиш плочки. Колко автомобила събира един каркариер, като информация знаеш ли нещо по въпроса?? Нормалните са около 5000-6000 направиха вече такива и по 8000 автомобила. Колко електрички произвежда тесла за седмица?И за колко време ще напълни един каркариер? Доставките все си мисля че са според търсенето- ти разбира се може да ме опровергаеш. Имаш заявка за 100 коли този месец- доставяш на пазара 100 коли , имаш заявка за ................... доставяш..................Това е, сложно няма.Каркариера като го натоварят с 5000 коли ще разтовари 100 парчета в норвегия, 200 в германия, 50 в дания и така нататък. Това което ти пишеш няма абсолютно никакъв смисъл и ми се струва че ръцете ти не правят връзка с главата, а бе с няколко думи пишеш глупости и ми се струва че не си работил никога в частния сектор. Ако си в държавният сектор- тогава такива неща са позволени, дори ще се издигнеш
              От години слушам едни и същи сюжети на едни и същи загубеняци. За последните 2 години шортаджиите са на минус над 10 милиарда долара от Тесла.
              защо ли:

              https://youtu.be/c93NLvUFDI0

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Лафа май беше че безкрайна е само вселената и човешката тъпота
                Добре е че в Тесла мислят доста повече от теб
                Само за сведение – продажбите не са линейни всеки месец поради простия факт, че Тесла търсят как да оптимизират разходите на всяко ниво – включително и в логистиката. За всяка държава доставките се правят на етапи. В един месец товариш за континентална Европа, в Следващия за UK, след това за Австралия и т.к. Ако има производител, който ще излезе сух от евентуална криза то шансовете са на страната на Тесла.
                Ама ти продължавай с бисерите.
                Братчед къртиш мивки без да лепиш плочки. Колко автомобила събира един каркариер, като информация знаеш ли нещо по въпроса?? Нормалните са около 5000-6000 направиха вече такива и по 8000 автомобила. Колко електрички произвежда тесла за седмица?И за колко време ще напълни един каркариер? Доставките все си мисля че са според търсенето- ти разбира се може да ме опровергаеш. Имаш заявка за 100 коли този месец- доставяш на пазара 100 коли , имаш заявка за ................... доставяш..................Това е, сложно няма.Каркариера като го натоварят с 5000 коли ще разтовари 100 парчета в норвегия, 200 в германия, 50 в дания и така нататък. Това което ти пишеш няма абсолютно никакъв смисъл и ми се струва че ръцете ти не правят връзка с главата, а бе с няколко думи пишеш глупости и ми се струва че не си работил никога в частния сектор. Ако си в държавният сектор- тогава такива неща са позволени, дори ще се издигнеш

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                  Към началото на м. МАРТ 2020 г - Tesla търпи тежки месеци на два от европейските си пазари /които Илон Мъск очакваше да се разраснат тази година/ - информира Bloomberg.

                  Американският производител на електромобили Тесла - е продал едва 83 нови коли в Норвегия през февруари 2020..., а за сравнение през февруари 2019 г. броят им е бил 1 016. Информацията е от органите на транспорта в Норвегия.

                  В Холандия регистрациите на нови автомобили на Tesla са се сринали с 66% до 155 автомобила през февруари 2020.

                  Европейският център за дистрибуция на Tesla е в Холандия, а Норвегия смятахме /според рекламата на Мъск!/, че е един от най-големите пазари за електрички в Европа...
                  Лафа май беше че безкрайна е само вселената и човешката тъпота
                  Добре е че в Тесла мислят доста повече от теб
                  Само за сведение – продажбите не са линейни всеки месец поради простия факт, че Тесла търсят как да оптимизират разходите на всяко ниво – включително и в логистиката. За всяка държава доставките се правят на етапи. В един месец товариш за континентална Европа, в Следващия за UK, след това за Австралия и т.к. Ако има производител, който ще излезе сух от евентуална криза то шансовете са на страната на Тесла.
                  Ама ти продължавай с бисерите.

                  Коментар


                  • Верно, че корона-вирусът е мотив за оправдания... Защо оправданията са - гледайки само графики на акциите?

                    Можем да погледнем и продажбите през настоящата година.

                    .................................................. ....

                    Към началото на м. МАРТ 2020 г - Tesla търпи тежки месеци на два от европейските си пазари /които Илон Мъск очакваше да се разраснат тази година/ - информира Bloomberg.

                    Американският производител на електромобили Тесла - е продал едва 83 нови коли в Норвегия през февруари 2020..., а за сравнение през февруари 2019 г. броят им е бил 1 016. Информацията е от органите на транспорта в Норвегия.

                    В Холандия регистрациите на нови автомобили на Tesla са се сринали с 66% до 155 автомобила през февруари 2020.

                    Европейският център за дистрибуция на Tesla е в Холандия, а Норвегия смятахме /според рекламата на Мъск!/, че е един от най-големите пазари за електрички в Европа...

                    Да споменем мимоходом, че тези - силно спадащи резултати - допълват -реално 15-процентния спад в САЩ /"най-големият" пазар на Tesla.../

                    Когато данните са от отговорни държавни институции - като че се получава силен контраст с възторжения плам на Мъск...

                    Нещата не са трудни за разбиране и истината постепенно се разбулва...

                    .................................................. .......

                    Интересно нещо са графиките на акциите: спадат!

                    Да, ама..., тая "пазарна капитализация", която балонира някои "играчи" - реално няма отзвук върху продажбите... Жалко! АКО не беше така - ехееее - "балоните" щяха да привличат мухите - както меда...

                    .................................................. ........

                    За да сравним продажбите на ВОДЕЩИТЕ автомобилопроизводители - ето как са разпределени първите 5 в Германия... /Тесла и Мъск - може само да мечтаят за продажби с такива бройки.../

                    Миналия месец в Германия са продадени 246 300 коли. Първите месеци на 2020 г. влизат в Топ 3 по продажби за последните 20 години.

                    Германците предпочитат родната продукция...

                    1. Най-популярният бранд през януари е Volkswagen с 48 744 продадени бройки /през 2019 г. VW беше лидер по продажби в целия свят!/.

                    2. Вторият е Mercedes-Benz, от чиито автомобили са продадени 26 034 екземпляра (+ 2,9%).

                    3. Трети е Audi - с 22 066 продажби (+ 1,2%).

                    4. Четвърто място завоюва BMW с 20 454 бройки на баварския производител, което е ръст от 6,5%.

                    5. Интересно: петото място печели америкият Ford с 17 355 продадени нови коли.

                    ..........................................

                    Не е необходимо да споменаваме къде се намира Тесла в подобна класация, за да не пометне Мъск.

                    Иначе - ако сравняваме графиките на акциите - като че почти няма разлика, ноооо...

                    Продажбите са важни - и това не са фиктивните еквилибристики /на Тесла/, а ония, реални продажби, които правят ВОДЕЩИТЕ КОМПАНИИ - виж горната класация: между които са и други водещи гиганти в автомобилното производство, като: Тойота, Рено-Нисан...

                    Коментар


                    • Заради корона вируса всичко е в киреча, но авто индустрията (и петролната) изглежда покъртително:

                      Click image for larger version

Name:	AUTOS.jpg
Views:	1
Size:	26.5 КБ
ID:	3554446

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        При положение че според Consumer report е най-харесвания автомобил от собствениците си не го мисли Мъск

                        [ATTACH=CONFIG]n3553648[/ATTACH]
                        Абе и аз най-много харесвам бугати и ферари и съм сигурен че 90% ги харесват ама никога няма да си ги купят. Кой е тоя дето е дал 2 торби с пари ще я плюе? Ще мълчи като комунист на разпит
                        Last edited by bota156; 11.03.2020, 21:20.
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                          Наздраве!
                          При положение че според Consumer report е най-харесвания автомобил от собствениците си не го мисли Мъск

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200311_205652.jpg
Views:	1
Size:	41.6 КБ
ID:	3553648

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                            Едно интересно четиво

                            https://newatlas.com/energy/toomen-p...percapacitors/
                            Изобщо не е ясно имат ли продукт или е vaporware. И да, интересно е.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение




                              Епа - неАм думи! Честито на комплексарите от Тесла и наздраве! Един милион - ако ще и за 13 години - не е малко!

                              Другите автопроизводители - затова ги наричаме водещи: ЕДИН МИЛИОН ГИ ПЛАСИРАТ ЗА МЕСЕЦ!

                              ..........................................

                              НЕма се вманиачаваме сега, че Мъск още не е РАПОРТУВАЛ за загубата през 2019...

                              Също - един милион все още ви е рано /може би - към края на 2020/ - но както върви - с какво друго да покрием поредната губеща финансова 2020 година?

                              Наздраве!
                              Е, нЕма бе. нЕма такова животно! Всички инвеститори на Тесла са неинформирани и прОсти, един е Дизел, а безсмисленият, е негов пророк...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                                Добре че го каза това защото току що излезе милионният автомобил от Тесла! Хахаха пукай шампанското!
                                https://electrek.co/2020/03/09/tesla...-electric-car/
                                [ATTACH=CONFIG]n3552290[/ATTACH]



                                Колкото до "опасното", Тесла е и статистически и по краш тестове най-безопасната кола в света.



                                Епа - неАм думи! Честито на комплексарите от Тесла и наздраве! Един милион - ако ще и за 13 години - не е малко!

                                Другите автопроизводители - затова ги наричаме водещи: ЕДИН МИЛИОН ГИ ПЛАСИРАТ ЗА МЕСЕЦ!

                                ..........................................

                                НЕма се вманиачаваме сега, че Мъск още не е РАПОРТУВАЛ за загубата през 2019...

                                Също - един милион все още ви е рано /може би - към края на 2020/ - но както върви - с какво друго да покрием поредната губеща финансова 2020 година?

                                Наздраве!
                                Last edited by безимeн; 10.03.2020, 19:51.

                                Коментар

                                Working...
                                X