Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Китай май ще се окаже меката на Тесла в условията на пандемия. При нормализиране на обстановката, няма да се учудя да продават по 15 хил бройки месечно до края на годината.
Tesla sales in China hit record high during the pandemic, represent 25% of country’s EV sales
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеАко вярваме на долуспоменатия носител на Тиквен медал, Професор безимен, електричките дори не са се появили...щото, забележете, Той не ги харесвал. Велик. Мрънкател и пророк. Някога, едни такива като него, казвали за един куп неща, че „такова животно нема”. Щото у тяхно село, до момента, не било имало. Да изброим ли всички подобни „пророчества”, илу да се ограничим до 5, макс.10 ?
Без хронология, само изброяваме: локомотив, балон, самолет, кино, електричество, тегло на въздуха, микроби, атоми...
Иноваторите от друга страна, за да се преборят за място под слънцето не правят компромиси с продуктите, които искат да наложат и това е една от причините техните продукти да са много по-добри от конкурентите.
От време на време се оспорва качеството на батериите, приложимостта в ежедневието и се промотират всевъзможни алтернативни - хибриди, хидроген … Той пък се оказва доста деструктивен
Scared the daylights out of us’: Explosion at hydrogen fuel plant damages 60 homesLast edited by ED; 14.04.2020, 21:54.
Коментар
-
Ако вярваме на долуспоменатия носител на Тиквен медал, Професор безимен, електричките дори не са се появили...щото, забележете, Той не ги харесвал. Велик. Мрънкател и пророк. Някога, едни такива като него, казвали за един куп неща, че „такова животно нема”. Щото у тяхно село, до момента, не било имало. Да изброим ли всички подобни „пророчества”, илу да се ограничим до 5, макс.10 ?
Без хронология, само изброяваме: локомотив, балон, самолет, кино, електричество, тегло на въздуха, микроби, атоми...Last edited by Pyramid; 08.04.2020, 23:23.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеВ Горна Оряховица - някой казал "Хумболт", а пирамид чул само "Болт" - и изградил "теза" - както останалите си...
Още по-здрав!
Не се цупи! Тезата "ти" работи, но ОТДАВНА се продава от други. Ти се опита да зарибяваш тук, но разбра, че на 360 лв. няма кой да си я купи и вече смъкна цената тройно...
Все пак - и при "работеща" теза - никой не хвърля пари на вятъра!
Не се цупи! Пробвай в Горна Оряховица. Шансът ти е несъизмеримо по-голям!
Продавало се било от други, ама
друг път не, че нещо но, и най-близкия аналог, е три пъти по-несъвършен. Оттам, първите години, (бяях виждал едни продажби от 30000 лв за цяла година, или околоне 200 бр.) и, преди месец и нещо, някой тук изкопа, че уж са спаднали до 7000 лв.Пак за цяла година, или около 50-60 бр. (Което е нормално, при недомислен и неефикасен продукт т.е., пародия.). Че и „отдавна”. го били „продавали” АХА. Някой му казал на нашия, какво си бил мислел той, че аз съм си бил мислел, и той, без сам да мисли, пуска тези си измишльотини, вариации и др.пушилки.
Тъжното е, че още няма чак толква добри психиатри, като за Професор безимен...Last edited by Pyramid; 08.04.2020, 23:30.
Коментар
-
В Горна Оряховица - някой казал "Хумболт", а пирамид чул само "Болт" - и изградил "теза" - както останалите си...
Още по-здрав!
Не се цупи! Тезата "ти" работи, но ОТДАВНА се продава от други. Ти се опита да зарибяваш тук, но разбра, че на 360 лв. няма кой да си я купи и вече смъкна цената тройно...
Все пак - и при "работеща" теза - никой не хвърля пари на вятъра!
Не се цупи! Пробвай в Горна Оряховица. Шансът ти е несъизмеримо по-голям!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Чуваш, ама не можеш да докажеш! И КОЙ се нагърбва с "компетенциите"? Онзи, който направи пътека, за да иска парите ни за НЕРАБОТЕЩА идея!
Ако имаш тези - развивай си ги! Недей цъфва след всеки мой пост: вече ти казах, че съм хетеросексуален. Друг си търси, моля!
А, за цъфтенето, не решаваш ти.
По-здрав!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Болтовото съединение , чувам, Е БИЛО патентовано но, мнооого отдавна и патентът е изтекъл също много отдавна. Доти думата „болт” била като фамилията на някой си мистър Болт, дето пръв получил пагента.
Иначе, благодарим за ценната информация. След нея, ти вече не си некомпетентен и директно, ти връчваме професорско звание и медал.
-Тиквен. Ама да не си помислиш нещо, и той е кръстен на Него.
Чуваш, ама не можеш да докажеш! И КОЙ се нагърбва с "компетенциите"? Онзи, който направи пътека, за да иска парите ни за НЕРАБОТЕЩА идея!
Ако имаш тези - развивай си ги! Недей цъфва след всеки мой пост: вече ти казах, че съм хетеросексуален. Друг си търси, моля!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеТова, което прави Мъск - СЕ ПРАВИ МНОГО ГОДИНИ, ПРЕДИ той да се намести в Тесла и по-късно да отстрани създателите на компанията.
Това е факт. От този факт произтичат много реалности, най-важната от които - производството на електромобили НЕ Е нова ниша, нито пък нова технология.
Поправям се: това е "нова технология" САМО за новоизлюпващите се, за които - разбира се - всяка технология е нова! Няма как, пич /това е твое обръщение/ - учите се, защото технологиите са ви нови...
Изброените производители на електромобили отдавна произвеждат масово. Две от компаниите - години наред изпреварват Тесла и държат първите две места по производство в Китай.
.................................................
Нека сравня сравнимото:
Имаме 2 електромобила /сравнително равностойни/, за които реално може да се направи паралел. Говоря за Kитaйcĸият мoдeл Nіо ЕЅ8 и за мoдeлът нa Теѕlа Моdеl Х ЅUV e нaй-близĸият ĸoнĸypeнт нa ĸитaйcĸия eлeĸтpoмoбил.
Nіо ЕЅ8 беше представен през 2018 г.
1. Ускорението на Тесла oт 0 дo 96 ĸилoмeтpa в чac зa минимyм 3,2 ceĸyнди, дoĸaтo нa ĸитaйcĸия ĸoнĸypeнт Nіо - са му необходими 4,1 ceĸyнди/ цяла секунда разлика, което е от значение в гонките по виражите на формулите..., все пак говорим за масов електромобил, а не за състезателен!/
2. Бaзoвaтa вepcия нa мoдeлa нa Теѕlа ce пpoдaвa нa 89 500 дoлapa, a нaй-cĸъпaтa дocтигa 104 000 дoлapa. Kитaйcĸият й ĸoнĸypeнт Nіо има доста по-ниска цена - мeждy 67 000 и 68 000 дoлapa.
.................................................. .....
В тоя смисъл - интерпретации, като тая: Тесла да лицензира и да продава нещо, което правят останалите, за да печели от него - доста е сложно, ако МНОГО го правят ПРЕДИ Тесла и освен това - доста по-сполучливо от Тесла /продаваемо!/ - щом като реализират много по-големи обеми от Тесла ...
Автопроизводителите, които разработват паралелно двата вида двигатели - предпочитат да ги ОБЕДИНЯТ в плъг-ин хибридите, които наистина са предпочитани от "чистите" електрички, предвид МНОГОТО проблеми на последните /най-нашумелият от които - ПРОБЛЕМНАТА литиево-йонна батерия..., но има и много други.../
Предлагам на Мъск да лицензира и резбовите съединения: болта и гайката, които СЕ ИЗПОЛЗВАТ МАСОВО, без да са патентовани...
Иначе, благодарим за ценната информация. След нея, ти вече не си некомпетентен и директно, ти връчваме професорско звание и медал.
-Тиквен. Ама да не си помислиш нещо, и той е кръстен на Него.Last edited by Pyramid; 08.04.2020, 21:33.
Коментар
-
Това, което прави Мъск - СЕ ПРАВИ МНОГО ГОДИНИ, ПРЕДИ той да се намести в Тесла и по-късно да отстрани създателите на компанията.
Това е факт. От този факт произтичат много реалности, най-важната от които - производството на електромобили НЕ Е нова ниша, нито пък нова технология.
Поправям се: това е "нова технология" САМО за новоизлюпващите се, за които - разбира се - всяка технология е нова! Няма как, пич /това е твое обръщение/ - учите се, защото технологиите са ви нови...
Изброените производители на електромобили отдавна произвеждат масово. Две от компаниите - години наред изпреварват Тесла и държат първите две места по производство в Китай.
.................................................
Нека сравня сравнимото:
Имаме 2 електромобила /сравнително равностойни/, за които реално може да се направи паралел. Говоря за Kитaйcĸият мoдeл Nіо ЕЅ8 и за мoдeлът нa Теѕlа Моdеl Х ЅUV e нaй-близĸият ĸoнĸypeнт нa ĸитaйcĸия eлeĸтpoмoбил.
Nіо ЕЅ8 беше представен през 2018 г.
1. Ускорението на Тесла oт 0 дo 96 ĸилoмeтpa в чac зa минимyм 3,2 ceĸyнди, дoĸaтo нa ĸитaйcĸия ĸoнĸypeнт Nіо - са му необходими 4,1 ceĸyнди/ цяла секунда разлика, което е от значение в гонките по виражите на формулите..., все пак говорим за масов електромобил, а не за състезателен!/
2. Бaзoвaтa вepcия нa мoдeлa нa Теѕlа ce пpoдaвa нa 89 500 дoлapa, a нaй-cĸъпaтa дocтигa 104 000 дoлapa. Kитaйcĸият й ĸoнĸypeнт Nіо има доста по-ниска цена - мeждy 67 000 и 68 000 дoлapa.
.................................................. .....
В тоя смисъл - интерпретации, като тая: Тесла да лицензира и да продава нещо, което правят останалите, за да печели от него - доста е сложно, ако МНОГО го правят ПРЕДИ Тесла и освен това - доста по-сполучливо от Тесла /продаваемо!/ - щом като реализират много по-големи обеми от Тесла ...
Автопроизводителите, които разработват паралелно двата вида двигатели - предпочитат да ги ОБЕДИНЯТ в плъг-ин хибридите, които наистина са предпочитани от "чистите" електрички, предвид МНОГОТО проблеми на последните /най-нашумелият от които - ПРОБЛЕМНАТА литиево-йонна батерия..., но има и много други.../
Предлагам на Мъск да лицензира и резбовите съединения: болта и гайката, които СЕ ИЗПОЛЗВАТ МАСОВО, без да са патентовани...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Калифорнийската компания Mullen Technologies подписа договор за партньорство с китайската Qiantu Motor. Заедно те [B][U]ще сглобяват и продават електрическата спортна кола Qiantu K50 в Северна Америка от 2020 г
Това което направи Елън Мъск с Тесла скоро няма кой да го повтори. Когато се появи нова индустрия или пазарна ниша се формира пазарен лидер (заради технология, разпознаваемост, възприемане от потребителите и т.н.), който обира лъвския дял. Последователи ще има много, но оцелелите в тази ниша - особено в авто индустрията ще са малцина.
Като се има предвид, че целта на Тесла е да ускори транзита към електрически транспорт и голямата технологична преднина в момента, най-вероятно е да лицензират задвижващата част от автомобила (батерия, електромотор и пр.) и да започнат да я предлагат на всички останали. Отвън ще виждаме ФИАТ, ПЕЖО или Мерцедес, а задвижването ще е от Тесла.
Подозирам, че Тесла ще се позиционира както и до сега във високия сегмент на премиум автомобили, а в същото време ще предлага задвижването на други марки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Така мислиш ти! Екологията тепърва ЩЕ се дискутира и много ОЩЕ факти ще се появяват на бял свят!
И ти твърдиш онова там, по-долу... Губят ти се много моменти от истинското познание, ама като те чете човек - "Еко-Ястреб".
Грета, ама на години. Нищо ненаучила, много нещо, изпозабравила. И мъжка, с Его и самочувствие. Добре, че ви има и такива, непресъхващ извор на хумор, сатира и забава.
Коментар
-
Калифорнийската компания Mullen Technologies подписа договор за партньорство с китайската Qiantu Motor. Заедно те ще сглобяват и продават електрическата спортна кола Qiantu K50 в Северна Америка от 2020 г. Въпреки че в договора е посочено "използването на ключови компоненти от САЩ", по всичко личи, че е решено да се доставят готови комплекти от град Суджоу, където могат да се правят по 50 000 бройки годишно. В град Морено Вали, Калифорния, е завършен заводът за сглобяване. Електричките ще се предлагат "на неочаквано достъпна цена".
Емблемата на Qiantu е водно конче. В салона преобладава кожа и алкантара. Виртуалният приборен панел е допълнен от централен екран с диагонал 15,6 инча.
Луксозен спортен автомобил с алуминиева пространствена рамка и каросерия от въглеродни влакна с мощност 435 к.с. и 680 Нм, като ускорението от място до 100 км/ч става за 4,6 сек.
Mullen Technologies притежава мрежата от дилъри Mullen Auto Sales, цифровата платформа CarHub, партньорство с Beijing Kingdom Motors и новооткрит регионален офис в Шанхай…
..............................................
Дизайнът /според мен/ превъзхожда тоя – на Тесла...
Все пак – за да не убиваме надеждите на Мъск, никой не може да надмине ускорението от 3.2 сек. на /НЯКОИ/ Тесли...)..., то – и цената на Тесла трудно би я надминал някой /помним: мощността и пробегът на моделите на Тесла СА в пряка връзка с каталожната цена на батерията – над $ 50 000/
Както казва българският народ: „Имаш Тесла – пиеш мляко!” ... пардон – мисля, че ставаше дума за крава...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Стига сте претопляли стари манджи. Темата с екологичността между EV и ДВГ отдавна е затворена. От време на време се пускат "спонсорирани" партенки, които сме опровергавали многократно.
Така мислиш ти! Екологията тепърва ЩЕ се дискутира и много ОЩЕ факти ще се появяват на бял свят!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Каквото и обяснение да чуеш няма особено значение, защото си се заредил с толкова негативизъм, че няма смисъл да влизам в полемика.
В икономиката и особено в авто-продажбите има силно изразен цикличен или сезонен ефект валиден за цялата индустрия! Първото тримесечие е най-слабото исторически. Ако искаш да направиш коректни изводи за дадена компания, бизнес или тенденция сравняваш еднакви тримесечия, за да „елиминираш“ сезонния ефект.
Спокойно, следващото тримесечие ще имаш много поводи за „плюене“. Спада заради спирането на американските заводи ще е значителен и пускането на Шанхайския завод няма как да компенсира изоставането.
Кой Шанхайски завод?
С 1000 Тесли за седмица, ли? /а дано, де.../
Те са наистина добри.
............................................
И не ми внушавай вина в условията на пандемия! НЕ аз, а ти почна първи /да "плюеш"/ - за да се "похвалиш" - видите ли - по-добри сте били /с Мъск/ - и това го почна ти - именно в условията на пандемия!
А какво се оказа - САМО в Германия надхвърлят 2 пъти продажбите на Мъск /в пандемията!!!/
Коментар
Коментар