IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts


  • Понеже продължаваш да пишеш глупости …
    https://energiya.bg/?p=7231
    Половината от тея трилиони субсидии са ВЪГЛИЩА. От тях какво се произвежда - гориво за коли или ТОК?[/QUOTE]

    Такаа, разбрахме че държавите сибсидират фосилните горива с 5 ТРИЛИОНА долара. Толкоз за това кое се субсидира и с колко!?!
    Знаем че към днешна дата най-евтините мощности за производство на електроенергия са от перкопанели. Ако субсидии в такива размери (че дори и 10% от тях) към петрол и въглища се пренасочат към възобновяеми източници + (батерии), фалитите във въгледобива ще са на всеки километър.
    Та пак да задам въпроса. Без субсидиите за петрола за трилиони долари годишно на каква цена ще зареждаш на бензиностанцията?
    Не е толкова просто разбира се - политика, национална сигурност, синдикати, безработица и пр.


    Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    По въпроса за бъдещите очаквания ти написах да отидеш в темата за политика, там са по думичката "ЩЕ"- Бъдеще време. Само не разбрах кога ще се избият милиардите загуба и дали премията в германия за рено зои не изкривява дългата ръка на пазара
    Вътин, пазара не ти е силна страна. Бъдещите очаквания са фактор #1 (в политиката не знам)
    За изкривяването мисля вече отговорих – като се премахнат субсидиите за петрола, ще метнеш стария таралясник за скраб на минутата.

    Коментар


    • Време е смешникът да подкара каруците... ))

      Каква била "преднината" на Тесла? Тоя е слънчасал от месеци... )) Аве пич, Земи се събудиш! ))

      Тесла е джудже, което - се опитва да продава минимум 3 /ТРИ/ ПЪТИ над себестойността - ако приемем, че себестойността на подобно превозно средство е $ 50 000. Тя НЕ Е толкова! Това е първата грешка на Мъск. Друга грешка е изкуственото надуване на отчетите в последното тримесечие на текущата финансова година. Това замъглява съзнанието на лековерните! Да, така ще им прибере парите, но това НЕ Е вариант за ДЪЛГОСРОЧНО съществуване на пазара, ако и акцията да се надува, но - без да се реализират ПРОДАЖБИ..., УВИ!

      Мъск добре знае горното, затова бърза да, което може в тоя момент. Времето НЕ работи за него, камо ли пък той да "обръщал" пазара на автомобилите... СМЕХ! Нито има база, нито има специалисти /които постоянно прогонва!/, нито има работници /с които сключва договори, клаузите в които - НЕ спазва - и така прогонва и самите СИ работници!/...

      Смешникът /долу/ говори, как Тесла щяла да настига: GM, FORD, CHRYSLER... До вчера говореше, че Тесла имала продажби, повече от всички..., но – когато сам той видя приходите на големите и нямаше какво да каже за тия $ 425 милиарда да 2019 г. – сега пее друга песНИЧКА... :)) „ЩЕ..., ЩЕ..., ЩЕ!”

      Тесла не може да се мери с една Дачия по продажби, камо ли – ЩЯЛА да излезе на големите!

      Говорим за ПРОДАЖБИ, за РЕАЛИЗАЦИЯ! Това не е като да надуеш един балон на борсата!

      Тесла НЕ може да направи 500 000 продажби за годината, камо ли да излезе – на колко? Хайде де, смешко, кажи – дали си запомнил нещо от онова, което съм казал като цифри?

      90 000 000 бр. автомобили!

      ДЕВЕТДЕСЕТ МИЛИОНА автомобили се реализират ЕЖЕГОДНО в света!

      .................................................. .............

      Хайде да видим как стои въпросът с луксозните возила, които Тесла НЯМА ШАНС да доближи в продажбите, които – ДОРИ през 2019 г. РАСТАТ!

      Смешникът твърди, че – НЕ, те намаляваЛИ... Е, не е така – те нарастват и през 2019 г.! /друг път ще си кажем още подробности, защото – нарастването ЩЕ Е ОЩЕ по-голямо при автомобилното производство в СЛЕДВАЩИТЕ години, ако и това да не е силно изразено в луксозния сегмент, има си причини, но не като Тесла – от 10 години – само празни приказки.../

      СПРАВКА: погледнИ продажбите и устойчивият им ръст през ПОСЛЕДНИТЕ години, въпреки тъпотиите, които раздуваш, заедно с платените журналисти!


      Да видим какво продадоха през 2019 г. луксозните марки - и как Тесла се "вписва" по продажби в тая група /за сега/... Но Тесла щяла да прави милиони продажби... )) Тя първо нека достигне продажбите на китайците, които я превъзхождат ЧЕТИРИКРАТНО / и повече!/... А кога Тесла ЩЕ "стигне" продажбите на Дачия?!? )) Разбира се, че Дачия и през 2020 ще е ПРЕДИ Тесла по продажби! ))

      На Смешко /тук/, както и на Мъск - им подхожда оная умна приказка на българина:

      "Напънала се планината и родила... мишка!" ))



      Last edited by безимeн; 14.02.2020, 21:55.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

        Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

        Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.

        Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
        Еди, нали разбираш, че ако някой жаден за знания ум ти глътне набързо поста, той би си помислил, че правителствата по света събират данъци и след това ги плащат на производителите на фосилни горива.

        В публикацията пише съвсем друго нещо.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

          Пазара, а и инвеститорите понякога грешат. Все още не знаем дали са прави или не в случая. Тесла прави коли, продава ги, не е тотален балон. Но пък все още няма година завършила с печалба. Да не говорим че сега новата фабрика в Китай покрай тоя коронавирус какво ще стане с нея.
          Така е. Няма как да знаем със сигурност какво ще е бъдещето. Затова залагаме на вероятности. С оглед на историята и постигнатите резултати до момента, шансовете са на страната на Тесла и начинанията с които се е захванал Мъск.

          Забележете в дискусията между оптимиста и песимиста за Тесла за какво спорят. Не дали ще ги бъде елетричките. Това вече е ясно за хората които разбират. Спора е каква е преднината на Тесла пред останалите авто производители - 2 или 10 години!
          Вадете си изводите:

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

            Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

            Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.

            Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
            Бъркаш инвеститор с глупак

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.
              Пазара, а и инвеститорите понякога грешат. Все още не знаем дали са прави или не в случая. Тесла прави коли, продава ги, не е тотален балон. Но пък все още няма година завършила с печалба. Да не говорим че сега новата фабрика в Китай покрай тоя коронавирус какво ще стане с нея.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

                Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

                Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.
                )
                Аз лично нямам нищо против да си купя електрокар и да си ходя до работа. Проблемът идва когато искам да се прибера до бг. Нормално се прибирам за около 28-30 часа+ време ако спим някъде. С електрокара ще мина 48 часа при всички случай. По въпроса за бъдещите очаквания ти написах да отидеш в темата за политика, там са по думичката "ЩЕ"- Бъдеще време. Само не разбрах кога ще се избият милиардите загуба и дали премията в германия за рено зои не изкривява дългата ръка на пазара

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

                  Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

                  Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.

                  Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
                  Понеже продължаваш да пишеш глупости …
                  https://energiya.bg/?p=7231
                  Половината от тея трилиони субсидии са ВЪГЛИЩА. От тях какво се произвежда - гориво за коли или ТОК?
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Специално за загубите на тесла май че не е сгрешил- само за 2019 са на загуба по спомен около 750 милиона

                    Oткaктo прeди 15 гoдини, кoмпaниятa зaпoчвa дa ce зaнимaвa cъc cвoятa cвoeoбрaзнa рeвoлюция в aвтoмoбилocтрoeнeтo, зaгубитe ѝ ce изчиcлявaт нa нaд $6 млрд. Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт тeкущaтa гoдинa тe ca в рaзмeр нa $702 млн. Пo инфoрмaция нa NBС финaнcoвитe зaгуби нa Tеslа зa 2019 ca нaй-гoлeмитe зa пocлeднитe гoдини. Oт caмaтa кoмпaния cъщo нe крият рaзoчaрoвaниeтo cи. Финaнcoвият дирeктoр Зaкaри Киркхoр кoнcтaтирa, чe пocлeднитe чeтири мeceцa ca eдни oт нaй-cлoжнитe в цялaтa иcтoрия нa Tеslа.

                    Другите неща трябва да ги напишеш в темата за политика тъй като там са експертите
                    Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

                    Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

                    Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.

                    Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
                    Last edited by ED; 14.02.2020, 17:07.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Два факта:
                      1) Тесла в САЩ няма никакви субсидии и се продава като топъл хляб.
                      2) субсидиите за горивата са от поядъка на няколко трилиона в световен мащаб според световната банка. Ако ги няма цената на петрола ще е няколко пъти по-висока. Пита се в задачата какви коли ще предпочете купувача ако на ток му е 10-20 пъти по-евтино да се движи?
                      Я пак си помисли.
                      Тези субсидии за топлене и за производство на евтин ток ли са или за придвижване?
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Два факта:
                        1) Тесла в САЩ няма никакви субсидии и се продава като топъл хляб.
                        2) субсидиите за горивата са от поядъка на няколко трилиона в световен мащаб според световната банка. Ако ги няма цената на петрола ще е няколко пъти по-висока. Пита се в задачата какви коли ще предпочете купувача ако на ток му е 10-20 пъти по-евтино да се движи?
                        Откога няма субсидии- а преди имаше ли?? Я извади една справка кой колко коли е продал за миналата година- падаш си по тези неща. И дай справка за субсидии на горивата, сигурно имаш предвид акцизите и данъците които потребителя плаща. Специално за говедария няма данък или акциз , затова горивата са по долар за литър

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Безимения много неща разправя и почти всички са с погрешни изводи.
                          Справка Амазон.
                          Специално за загубите на тесла май че не е сгрешил- само за 2019 са на загуба по спомен около 750 милиона

                          Oткaктo прeди 15 гoдини, кoмпaниятa зaпoчвa дa ce зaнимaвa cъc cвoятa cвoeoбрaзнa рeвoлюция в aвтoмoбилocтрoeнeтo, зaгубитe ѝ ce изчиcлявaт нa нaд $6 млрд. Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт тeкущaтa гoдинa тe ca в рaзмeр нa $702 млн. Пo инфoрмaция нa NBС финaнcoвитe зaгуби нa Tеslа зa 2019 ca нaй-гoлeмитe зa пocлeднитe гoдини. Oт caмaтa кoмпaния cъщo нe крият рaзoчaрoвaниeтo cи. Финaнcoвият дирeктoр Зaкaри Киркхoр кoнcтaтирa, чe пocлeднитe чeтири мeceцa ca eдни oт нaй-cлoжнитe в цялaтa иcтoрия нa Tеslа.

                          Другите неща трябва да ги напишеш в темата за политика тъй като там са експертите
                          Last edited by v_tin; 14.02.2020, 16:32.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Гледам че съм пропуснал в задачата с басейните нещо, а то е- какво мислите за конкуренцията на теслите- например сега при мен върви реклама на рено зои с 6-8 хиляди премия. Не го знам колко струва, но тази премия май изкривява цялата пазарна логика- да оцелее по добрият
                            Два факта:
                            1) Тесла в САЩ няма никакви субсидии и се продава като топъл хляб.
                            2) субсидиите за горивата са от поядъка на няколко трилиона в световен мащаб според световната банка. Ако ги няма цената на петрола ще е няколко пъти по-висока. Пита се в задачата какви коли ще предпочете купувача ако на ток му е 10-20 пъти по-евтино да се движи?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Загубите и кроссубсидирането смяташ ли го, защото безименният говореше за 7 милиарда загуби. Хайде пак задачката с басейните- ако печалбата на теслите нараства с 40% на година за колко време ще се избият тези 7 милиарда
                              Безимения много неща разправя и почти всички са с погрешни изводи.

                              Печалбата на инвеститора се формира от дивидент + капиталова печалба.
                              Не знам защо сте се впрегнали толкова за инвеститорите в Тесла, които са много напред (отчасти благодарение на донорите скъсяващи компанията).

                              А иначе да научиш нещо полезно - цената на една компания няма нищо общо с печалбата която реализора днес или е реализирала вчера, а с очакванията за дисконтирани бъдещи приходи. И ако не сте разбрали очакванията са традиционните производители да губят (отразено в стойността на акциите им), а за Тесла да се увеличават с чудовищни темпове за тази индустрия.

                              Справка Амазон.

                              Коментар


                              • Гледам че съм пропуснал в задачата с басейните нещо, а то е- какво мислите за конкуренцията на теслите- например сега при мен върви реклама на рено зои с 6-8 хиляди премия. Не го знам колко струва, но тази премия май изкривява цялата пазарна логика- да оцелее по добрият

                                Коментар

                                Working...
                                X