Каза безименният, че и сега дори, батериите били "многоклетъчни". На пръв поглед да, обаче, и само в модулите. А ТЕ, са съединени...според случая. Стрингове за напрежение, и паралелни стрингове-за ток. Една батерийка да излезе от строя поради влошено вътр.съпротивление, и се губят:
1.Балансът между токовете в модулите, водейки до увеличена нееднаквост при натоварване (и учестено излизане от строя, поради това, оттам-целият живот на батерията)
2.Нагряването вътре в модула (със сходни последици)
3.Промяна във вътрешното съпротивление на засегнатия модул И т.н.
4.Бях забравил за запалване, когато отива цялата електричка (често, барабар с пътниците).
После, това "многоклетъчие", не стига докрай. И цялата батерия, съдържа много никел, което, Е проблем при рециклирането. Дори NiMH да е, все тая. Много, не на място, пречи...
Страдат още:
изравняването на температурите, вкл.нагряване и охлаждане, страда вътрешното съпротивление (увеличава се), страда и максимално отдаваната мощност, а още, запазва се повишената пожарната опасност: Не успее ли БАТЕРИЯТА да "абсорбира" дефекта на един елемент и да го маскира под товар, загубата на няколкото му ватчаса капацитет, е много по-забележима и т.н. А, по отношение брътвежана пишман-"експерта" безименен, че било "нула новост", патентното проучване, показа точно обратното. И за изобретателската стъпка -също. Е, на кого да вярваме? На един увлечен в драскане на всяка цена, или на чиновници които, ДА ПРОУЧВАТ, ИМ Е РАБОТАТА И ОТГОВАРЯТ ЗА ДОСТОВЕРНОСТТА НА ИЗВОДИТЕ СИ? Тук, безименният, е анонимен а, написалият доказано лъжа, си губи работа и източник на приходи?
И Матеев, такъв или инакъв, не хули презглава (макар да можеше, би ме сдъвкал и изплюл) защото, техниката е нещо обективно, и може да му се смеят. Такааа. А на мен, не ми пука от смеха на безличия разни импотентни, пишман "лордове" с по 4 ника и т.н. затуй (язък за циганката, дето ме хвалеше) аз си ви и казвам лично за път, по който, ще се развият сериозна част от батериите на ел.средства.
Похвалих се. Яжте ми...
1.Балансът между токовете в модулите, водейки до увеличена нееднаквост при натоварване (и учестено излизане от строя, поради това, оттам-целият живот на батерията)
2.Нагряването вътре в модула (със сходни последици)
3.Промяна във вътрешното съпротивление на засегнатия модул И т.н.
4.Бях забравил за запалване, когато отива цялата електричка (често, барабар с пътниците).
После, това "многоклетъчие", не стига докрай. И цялата батерия, съдържа много никел, което, Е проблем при рециклирането. Дори NiMH да е, все тая. Много, не на място, пречи...
Страдат още:
изравняването на температурите, вкл.нагряване и охлаждане, страда вътрешното съпротивление (увеличава се), страда и максимално отдаваната мощност, а още, запазва се повишената пожарната опасност: Не успее ли БАТЕРИЯТА да "абсорбира" дефекта на един елемент и да го маскира под товар, загубата на няколкото му ватчаса капацитет, е много по-забележима и т.н. А, по отношение брътвежана пишман-"експерта" безименен, че било "нула новост", патентното проучване, показа точно обратното. И за изобретателската стъпка -също. Е, на кого да вярваме? На един увлечен в драскане на всяка цена, или на чиновници които, ДА ПРОУЧВАТ, ИМ Е РАБОТАТА И ОТГОВАРЯТ ЗА ДОСТОВЕРНОСТТА НА ИЗВОДИТЕ СИ? Тук, безименният, е анонимен а, написалият доказано лъжа, си губи работа и източник на приходи?
И Матеев, такъв или инакъв, не хули презглава (макар да можеше, би ме сдъвкал и изплюл) защото, техниката е нещо обективно, и може да му се смеят. Такааа. А на мен, не ми пука от смеха на безличия разни импотентни, пишман "лордове" с по 4 ника и т.н. затуй (язък за циганката, дето ме хвалеше) аз си ви и казвам лично за път, по който, ще се развият сериозна част от батериите на ел.средства.
Похвалих се. Яжте ми...
Коментар