Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Америка е това, Страната на Шашмите.
И, понеже "напушеният НЕ МОЖЕЛ да изкарва пари", лично той, е трети в сета (по онова, дето "не можел да изкарва"), а твоя милост, е някакъв червенкретен.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Лидера, дето не може да изкара пари Остави, ама напушеняка и останалите "бизнеси" ги жули по същия тертип - докато има балъци, ще има итарикати. Секторът си върви, ЕВтата са нищожна бройка все още - и традиционните компании вече подминаха тесларите и в ЕВ просто щото могат да произвеждат автомобили, а не играчки. Преглътни го, наливаш в балон - а като се пукне, ще смениш ника във форума, сефте
И, понеже "напушеният НЕ МОЖЕЛ да изкарва пари", лично той, е трети в сета (по онова, дето "не можел да изкарва"), а твоя милост, е някакъв червенкретен.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеТесла е лидер в EV революцията и обърна най-закостенелия сектор за рекордно време. Какво повече искаш и щекаш като кокошка вече няколко месеца? Казах ти го и преди казвам ти го и сега, ако си толкова сигурен че е балон пусни шорт или пут. Заложи пари. Аз заложих и продължавам да залагам лонг. Да видим накрая кой ще спечели.
Можеха да премахнат старите коли и да дотират новите EURO 6 дизелови коли и по-добри катализатори на бензиновите.
Иначе, Китай, Индия и САЩ не са подписали Парижкото Споразумение, извън Европа печките на дърва и въглища си работят свободно.
Ама не, избраха да строят безплатни зареждащи станции на Тесла (нелоялна конкуренция), изкупуването на квотите за СО2 и правителствените дотации за електрички (които в началото бяха само на Тесла).
Отделно африканчето се облажи от лесно финансиране и от военните контракти за Спейс Х, като задължението му е да предава следяща информация от спътниците и от колите му.
Да не би създателя на Туитер да е вундеркинд ? Или 0лиг0фреНа Гейтс. открил Уиндоус от гаража си ?
Не, това са послушковци, които имат и задължение да представят данни на няколко правителствени служби.
Та, така се отвори пътя на Мъска, така и на Грета Тунберг.
Нещо му се мръщят вече в Китай на Елона, използваха го да му откраднат де що има тайни, време е да си ходи, имат си техни локални компании да развиват.
Дълбоката държава решава кой, дали и колко ще е лидер някъде.Last edited by распутин; 29.12.2020, 19:11.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
Има сервизи в които ще направят пукнатината да изчезне срещу стотина евро.
Аз карам японски хибрид от осем години, не е Приус, супер доволен, колата е на десет години, гони 230 000 км, никакъв проблем да изкара още доста години.
Не се зарежда от мрежата, има електромотор захранващ се със енергия от втората батерия и от спирачките.
Предполагам тази втора батерийка е издала багажа, понеже разхода ми от 6л/100 отиде на 8л/100, но няма да я сменям, цената е под 1000 лв за тази батерия,но вече не карам толкова много и може би ще я продавам колата.
Пак ще си купя хибрид, евентуално Тойота/Лексус джип, никакви електрички или коли от стария тип.
Най-големите предимства на електромобила ги нямаш с хибрида, особено с тези които са REX а неплъгин. Нямаш безплатна или много евтина енергия на която да се движиш, нямаш облекчения като за електромобил, пак трябва да сменяш масла, филтри, рмъци и тъпотии. За сметка на това имаш двойно по сложна систеам за задвижване с повече неща за чупене и разваляне, по-висок разход на гориво от ДВГзащото возиш и батерия и електромотор, но пък имаш нисъл рейндж на ток. В твоя случай като и батерията ти е сдала багажа, просто ди караш по-тежко ДВГ и плащаш гориво за да возиш разни железа в багажника. Е такива работи.FinancialMarkets.Zone
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Тесла е лидер в EV революцията и обърна най-закостенелия сектор за рекордно време. Какво повече искаш и щекаш като кокошка вече няколко месеца? Казах ти го и преди казвам ти го и сега, ако си толкова сигурен че е балон пусни шорт или пут. Заложи пари. Аз заложих и продължавам да залагам лонг. Да видим накрая кой ще спечели.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ма баш де, Теслата 17 години все започват и все ЩЕ, още ги чакаме Точно участник в пирамида си - дето оцелява благодарение на парите на новите балъци само
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
+1, от една година съм с Тесла и това е най-добрата кола според мен (и не само мен). Почти всичките ми приятели след като ги повозих с мене си продадоха колите, като някои току що си бяха взели чисто нови такива, но като отидохме на няколко почивки и ги взех с нашата кола и видяха за какво става дума веднага си продадоха ДВГ-тата и си взеха и те ЕВ-та или са се зарекли следващата им кола да е Тесла.
Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеДейви сменя интериора софтуерно, а софтуера сменя хардуерно. Колата не се поддържа, само я зарежда от панелите на кокошарника и на свинарника
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеТо не подържаш, ама ето преди 4 седмици едно камъче ми пукна леко предното стъкло, все нещо друго може да изскочи. Така или иначе, не е нормално най-скъпо оценената автомобилна компания да няма сервиз и дилършип в държават ти, че и в околните. Да има 4 модела най евтиния от които струва колкото висок клас автомобил от повечето други марки и т.н.
Аз карам японски хибрид от осем години, не е Приус, супер доволен, колата е на десет години, гони 230 000 км, никакъв проблем да изкара още доста години.
Не се зарежда от мрежата, има електромотор захранващ се със енергия от втората батерия и от спирачките.
Предполагам тази втора батерийка е издала багажа, понеже разхода ми от 6л/100 отиде на 8л/100, но няма да я сменям, цената е под 1000 лв за тази батерия,но вече не карам толкова много и може би ще я продавам колата.
Пак ще си купя хибрид, евентуално Тойота/Лексус джип, никакви електрички или коли от стария тип.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Дейви сменя интериора софтуерно, а софтуера сменя хардуерно. Колата не се поддържа, само я зарежда от панелите на кокошарника и на свинарникаLast edited by k_v_v_; 29.12.2020, 15:14.FinancialMarkets.Zone
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеХванал си доста добро движение, спор няма.
Колко е опрадавано на база това, че тепърва започва, да има такава оценка е друг въпрос. Всички други авотомобилни компании тепърва започват да изкарават EVta. С повече избор и конкуренция на Тесла ще им става все по трудно. Досега имаха преднина, но и са далеч зад други компании в някои неща. Примерно, ти къде си обслужваш колата, тесла в момента в БГ си е малко кола за ентусиасти. Реално има хайп малко или много подобно на криптото, дали няма да има спукване на този балон не знам, но не ми се струва малко вероятно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
Колко е опрадавано на база това, че тепърва започва, да има такава оценка е друг въпрос. Всички други авотомобилни компании тепърва започват да изкарават EVta. С повече избор и конкуренция на Тесла ще им става все по трудно. Досега имаха преднина, но и са далеч зад други компании в някои неща. Примерно, ти къде си обслужваш колата, тесла в момента в БГ си е малко кола за ентусиасти. Реално има хайп малко или много подобно на криптото, дали няма да има спукване на този балон не знам, но не ми се струва малко вероятно.Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 13:56.FinancialMarkets.Zone
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеВидях темата и ми стана интересно колко от съфорумниците карат EV, има ли такива, освен мен?
Аз се превърнаха в голям фен нае в последните години, но то не мисля, че има човек който да се е качил от ДВГ на EV и да не стане такъв. Със сигурност повече кола с ДВГ не бих си купил и не бих карал освен ако не се наложи.
П.п. моето мнение е че TSLA акциите да страшен балон, но кое не е вече.
Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Видях темата и ми стана интересно колко от съфорумниците карат EV, има ли такива, освен мен?
Аз се превърнаха в голям фен нае в последните години, но то не мисля, че има човек който да се е качил от ДВГ на EV и да не стане такъв. Със сигурност повече кола с ДВГ не бих си купил и не бих карал освен ако не се наложи.
П.п. моето мнение е че TSLA акциите да страшен балон, но кое не е вече.Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 09:26.FinancialMarkets.Zone
Коментар
Коментар