IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Смени хаповете и сравнявай СХОДНИ автомобили. За да си по-убедителен може да сложиш и Ягото, че така разликата е по-шокираща
    И кой е сходен автомобил?Та то една „Шкода Супърб„лукс вариант излиза два пъти по-евтино от Теслата.А модел 3 е всичко друго,но не и луксозен.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      На теб може и да ти се струва че е лесно, но в автомобилостроенето ако нямаш мащаб си пътник (с малки изключения).
      Цената на петрола няма голямо значение, защото докато влезе в резервоара цената му е вече около евро/литър. При 20 хил км/година имаш около 1400 евро разход за гориво. За същия пробег с Теслата разхода ти е 400-500 евро. Това при днешните цени. Ако вземеш усреднени цени по бензиностанциите за последните няколко години разликата става 4-5 пъти годишно.

      За „големите акули“ имаме много очаквания, но за съжаление не могат да се конкурират с Тесла по никакви показатели.
      Аудито за което говориш струва към 80 хил евро (голо като пушка) и е с пробег към 400 км. Model Y на Тесла ще е с цена към 50/55 хил евро и пробег над 500 км. За динамични характеристики, технологии и цялостно изпълнение няма смисъл да говоря – то се вижда от продажбите на тесла спрямо тези на Ауди.

      От тази рецесия ще излязат сухи адаптивните, а не големите. VW може би ще е от оцелелите, но за голяма част от другите традиционни производители не съм голям оптимист.
      А колко е разликата в продажната цена?За колко време се зарежда една Тесла?Ако тръгнеш от София до Пловдив по магистралата,можеш ли да отидеш и се върнеш без зареждане ако караш с 140 км/час?Теслата е удобна единствено за градско шофиране,ама при положение,че повечето хора живеят в блокове зареждането ще е проблем.И това при минимален брой електрички.Ами ако са 1 милион?Как ще се зареждат?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

        Поевропейчини-Тойота Корола 34 хиляди лева.Тесла модел 3 120 хиляди лева.След 30 години може и да ги избиеш тези 90 хиляди лева.
        Смени хаповете и сравнявай СХОДНИ автомобили. За да си по-убедителен може да сложиш и Ягото, че така разликата е по-шокираща

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Сметките отдавна са ги направили:
          Tesla Model 3 vs. Toyota Camry — 5 Year Cost of Ownership Comparisons

          Ако не те мързи поевропейчвай сметките.


          Друг е въпроса, че сравнението не е с твоята тойота, а с Мерц C, БМВ 3 и Ауди A4.

          Tesla Model 3 vs. BMW 3 Series & BMW 4 Series — 5 Year Cost of Ownership Comparison
          Поевропейчини-Тойота Корола 34 хиляди лева.Тесла модел 3 120 хиляди лева.След 30 години може и да ги избиеш тези 90 хиляди лева.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Еди от аритметика разбираш ли. Може ли да сравниш два автомобила- например модел 3 на тесла и някой със същите габарити ако може и същите коне, ама надали. например днес мярнах на един светофар модел 3 и ми се видя като моята тойота 4,30 дълъг. Не споря казвам видя ми се че е със същите габарити. Та значи вземаш модел 3, колко харчи на 100км и корола 130коня/ мисля че няма фабрично по мощни/ колко харчи и смяташ кога модел 3 ще се избие и ще започне да носи "приход" на собственика си
            Сметките отдавна са ги направили:
            Tesla Model 3 vs. Toyota Camry — 5 Year Cost of Ownership Comparisons

            Ако не те мързи поевропейчвай сметките.


            Друг е въпроса, че сравнението не е с твоята тойота, а с Мерц C, БМВ 3 и Ауди A4.

            Tesla Model 3 vs. BMW 3 Series & BMW 4 Series — 5 Year Cost of Ownership Comparison

            Last edited by ED; 03.04.2020, 20:21.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

              При продадени 100 хиляди автомобили е много по-лесно да запазиш продажбите,отколкото при 10 милиона.Все едно продавач на сергия да си запази клиентите в сравнение със спад на голям супермаркет.Във вторият случай продажбите пак са в пъти повече.
              А при тази криза,високите цени на Теслите и евтиният петрол в САЩ,то за дълго време ще си останат с подобно количество автомобили.
              А и на пазара масово не са навлезли големите акули.Сега Тесла на практика е без конкуренция/Нисан лийф е в друга категория/.„Ауди Трон„си е сериозна машина и успешно ще конкурира моделите на Тесла във високият клас.Тепърва и другите гиганти ще вкарват на пазара елавтомобили.
              На теб може и да ти се струва че е лесно, но в автомобилостроенето ако нямаш мащаб си пътник (с малки изключения).
              Цената на петрола няма голямо значение, защото докато влезе в резервоара цената му е вече около евро/литър. При 20 хил км/година имаш около 1400 евро разход за гориво. За същия пробег с Теслата разхода ти е 400-500 евро. Това при днешните цени. Ако вземеш усреднени цени по бензиностанциите за последните няколко години разликата става 4-5 пъти годишно.

              За „големите акули“ имаме много очаквания, но за съжаление не могат да се конкурират с Тесла по никакви показатели.
              Аудито за което говориш струва към 80 хил евро (голо като пушка) и е с пробег към 400 км. Model Y на Тесла ще е с цена към 50/55 хил евро и пробег над 500 км. За динамични характеристики, технологии и цялостно изпълнение няма смисъл да говоря – то се вижда от продажбите на тесла спрямо тези на Ауди.

              От тази рецесия ще излязат сухи адаптивните, а не големите. VW може би ще е от оцелелите, но за голяма част от другите традиционни производители не съм голям оптимист.
              Last edited by ED; 03.04.2020, 20:19.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                Ти да видиш. Тесла правят 40% ръст в продажбите (]
                Еди от аритметика разбираш ли. Може ли да сравниш два автомобила- например модел 3 на тесла и някой със същите габарити ако може и същите коне, ама надали. например днес мярнах на един светофар модел 3 и ми се видя като моята тойота 4,30 дълъг. Не споря казвам видя ми се че е със същите габарити. Та значи вземаш модел 3, колко харчи на 100км и корола 130коня/ мисля че няма фабрично по мощни/ колко харчи и смяташ кога модел 3 ще се избие и ще започне да носи "приход" на собственика си

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Ти да видиш. Тесла правят 40% ръст в продажбите (Q1’2020 vs Q1’2019) въпреки прекъсването на производството в Китай и САЩ. Това едва ли са го очаквали и най-големите оптимисти.
                  Като се има предвид, че завода в Китай отвори врати преди няколко седмици и започва да работи на пълни обороти, спада за 2020 може и да не е толкова сериозен, колкото се очаква в авто индустрията (поне за Тесла).

                  Ще са интересни продажбите на различните автопроизводители по региони и марки след някой и друг месец. Като се има предвид, че model Y най-вероятно ще е бест селър в сегмента на кросоувъри – тази година се очерта да е трудна, но и доста показателна за позицията на тесла.

                  [ATTACH=CONFIG]n3572952[/ATTACH]
                  При продадени 100 хиляди автомобили е много по-лесно да запазиш продажбите,отколкото при 10 милиона.Все едно продавач на сергия да си запази клиентите в сравнение със спад на голям супермаркет.Във вторият случай продажбите пак са в пъти повече.
                  А при тази криза,високите цени на Теслите и евтиният петрол в САЩ,то за дълго време ще си останат с подобно количество автомобили.
                  А и на пазара масово не са навлезли големите акули.Сега Тесла на практика е без конкуренция/Нисан лийф е в друга категория/.„Ауди Трон„си е сериозна машина и успешно ще конкурира моделите на Тесла във високият клас.Тепърва и другите гиганти ще вкарват на пазара елавтомобили.

                  Коментар


                  • Интересна надпревара в нета...

                    В интернет се появи видео с необичайна надпревара: електрическият автомобил Tesla Model S с 800 к.с.премери сили на къси разстояния с ездач на кон /една конска сила! ...
                    Теслата - видно от видеото - ускори в началото /както си знаеМЕ.../, но маневрата на водача нещо не му се получи /там не е необходимо ускорение!/.
                    Ездачът /на една конска сила/ се възползва от това, чевръсто обърна коня и, с галопа си ЕЗДАЧЪТ ПЪРВИ ПРЕСЕЧЕ ФИНАЛА!

                    800 коня на Тесла "клекнаха" пред ЕДНА КОНСКА СИЛА! ))


                    https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
                    Last edited by безимeн; 03.04.2020, 19:25.

                    Коментар


                    • Ти да видиш. Тесла правят 40% ръст в продажбите (Q1’2020 vs Q1’2019) въпреки прекъсването на производството в Китай и САЩ. Това едва ли са го очаквали и най-големите оптимисти.
                      Като се има предвид, че завода в Китай отвори врати преди няколко седмици и започва да работи на пълни обороти, спада за 2020 може и да не е толкова сериозен, колкото се очаква в авто индустрията (поне за Тесла).

                      Ще са интересни продажбите на различните автопроизводители по региони и марки след някой и друг месец. Като се има предвид, че model Y най-вероятно ще е бест селър в сегмента на кросоувъри – тази година се очерта да е трудна, но и доста показателна за позицията на тесла.

                      Click image for larger version

Name:	Tsla sales Q1_2020.jpg
Views:	1
Size:	62.7 КБ
ID:	3572952

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        КОнсервената кутия със счупения прозорец ли? Каква джипка, какви 5 лв. Бензина 1,14, дизела 98 цента, педалите направиха 1кв за кола при цена около 70 цента, как да заредиш електрокара. Май ще ходя да купя един сеат арона ТГИ- с газов двигател https://www.seat.de/ueber-seat/easy-...E&gclsrc=aw.ds
                        Валентине не се присмивай това не е жипка а бункер за оцеляване на апокалиптици от короната,Ковид 19 скива ли това нещо и че се гътне и че умре от ужас

                        Коментар


                        • Виждам че затвориха театрите и Сатиричния изнася представления в тая тема.Едчо и Зазчо народни артисти

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            При тази криза ще се нагледаме на фалити. Тесла ще излязат сухи поради простия факт, че продават всяка кола която им се поръча. В най-лошия случай няма да направят ръст в продажбите, който обикновено е към 50те % годишно. Пуснаха и джипката предсрочно, която слага конкуренцията в малкия джоб.
                            o]
                            КОнсервената кутия със счупения прозорец ли? Каква джипка, какви 5 лв. Бензина 1,14, дизела 98 цента, педалите направиха 1кв за кола при цена около 70 цента, как да заредиш електрокара. Май ще ходя да купя един сеат арона ТГИ- с газов двигател https://www.seat.de/ueber-seat/easy-...E&gclsrc=aw.ds

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              При тази криза ще се нагледаме на фалити. Тесла ще излязат сухи поради простия факт, че продават всяка кола която им се поръча. В най-лошия случай няма да направят ръст в продажбите, който обикновено е към 50те % годишно. Пуснаха и джипката предсрочно, която слага конкуренцията в малкия джоб.

                              Сички фалиргат сал тесла брънчи....Ма ти вярваш ли си!!!!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                Всички автозаводи са спряли работа в момента, ако не си забелязал.
                                При тази криза ще се нагледаме на фалити. Тесла ще излязат сухи поради простия факт, че продават всяка кола която им се поръча. В най-лошия случай няма да направят ръст в продажбите, който обикновено е към 50те % годишно. Пуснаха и джипката предсрочно, която слага конкуренцията в малкия джоб.

                                Коментар

                                Working...
                                X