IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Автоматите сега навлязоха- 5-7г
    Наистина? Карам автоматични коли и джипове от 90-та насам. Проблеми с кутията съм имал единствено с един 8-цилиндров Lexus, може би защото безобразно го малтретирах. Отдавна станаха и по-икономични от ръчните трансмисии.

    Коментар


    • Просто добавих към мнението ти че и при колите с ДВГ има какво да се ограничи, производителите вкараха в двигателите технологии които бяха за автомобили за спорт и тези технологии които позволяват по голяма мощност от по малък работен обем също замърсяват въздуха в градовете. Това ви ви ти е японсото означение VVT при двигателите с променяш се ъгъл на газоразпределението за по добро пълнене на цилиндрите и по голяма мощност, при БМВ е ванос и е същото изобретение и то не е екологично. Наистина автомобили които ускоряват за 5 сек до 100 км. изискват по добри умения в управлението им, прав си, но и автомобили с ДВГ серийно се произвеждат с характеристики като за болиди от формула едно. Понякога е много лесно на тези ДВГ да се спре ограничението на оборотите и мощността което стана електронно само и хлапетата го правят и познай каква е реалната възможна мощност дори на 4 цилиндрови мотори с 2 литра робатен обем - почти 400 к.с. и това също е опасно.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        v_tin ако не си в град със задръствания в които кракът те заболява да натискаш педала на съединителя за какво ти е инвалидна електрическа количка с батерийки.
        Определено не съм в такъв град, но ме привлича цената . От друга страна сега зареждам около 20 евро на седмица за колата на жената- ходи на 30км на работа. Тоест ако сменя колата наема на батерията+ зареждането ще ми излязат на същите пари. Бях правил сметка в началото на темата че една такава кола се изплаща от икономията на гориво- става равна на бензиновата след 150000. Така че си струва доста да се помисли

        Коментар


        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


          Такъв педал не съм виждал от поне 20 години. Преходът ти към електричка ще е доста шокиращ
          На колко години си. Автоматите сега навлязоха- 5-7г . Допреди няколко години когото и да попиташ включително тук всеки ти казваше да бягаш от тях. Отделно разхода е по голям, а за ремонт да не говорим- направо следващата таратайка

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            vikhunter, не само на електромобилите а и на колите с двг с голяма мощност и друваловите мотори с ви ви ти, ванос иили там още както са си го кръстили различните производители производството трябва да се забрани и при късане на верига или ремък на газоразпределителния механизъм да не удрят клапани че ги правят тези коли като играчки.
            Харесвам ми да те чета, но не мога така лежерно , следобедно. Много трябва да се напрегна. Приятелю, не мога да разбера какво пишеш.

            Коментар


            • vikhunter, не само на електромобилите а и на колите с двг с голяма мощност и друваловите мотори с ви ви ти, ванос иили там още както са си го кръстили различните производители производството трябва да се забрани и при късане на верига или ремък на газоразпределителния механизъм да не удрят клапани че ги правят тези коли като играчки.

              D.Y.F-091066

              Коментар


              • analog , понеже караш автоматик и разликата с механичната е чу кутията на автоматика е консуматив както при механичната съединителя. Автоматиците са пак за гевезета защото харчат повече и ускоряват по тромаво. Няма да прехождам на електричка, това са играчки без бъдеще като личен автомобил и като станат малко по масови т.е. като се удвои сигурно сегашната им бройка и ще реват от качеството на батериите защото батерии с необходимото качество да се свързват последователно са техноложично неосъществими и до сега ги комплектоваха с тестове и подбор и в електричките отиват много качественните а другите за лаптопи..да не мислиш че случайно използват същия стандарт батерия като за лаптопи и други устройва т.е. най популярната. Кякъв рев ше има от блатериите само, виж как ще позная. Според мен Тесла вече обира баламите със скока на акциите, защото скоро напред във времето ще стане ясно че батериите от Гигафабриките са с качество далеч по ниско от това на Панасоник. Т.е. със същото качество са, но от Панасоник са ги сортирали на групи и за тях е била най качественната.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първо на електричките трябва да им ограничат огромното ускорение. Иначе трябва да ги продават като спортни коли, а това не е за всеки. Представям си из града да щъкат разни бръмбари с ускорение до 100 за 5 сек и да ги карат жени. Моля ти се.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    v_tin ако не си в град със задръствания в които кракът те заболява да натискаш педала на съединителя.

                    Такъв педал не съм виждал от поне 20 години. Преходът ти към електричка ще е доста шокиращ

                    Коментар


                    • v_tin ако не си в град със задръствания в които кракът те заболява да натискаш педала на съединителя за какво ти е инвалидна електрическа количка с батерийки.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Безимен как ти се струва офертата която съм пуснал, струва ли си

                        Гледам модификациите - цените са в рамките на допустимото по света € 29 000 - 32 000, /изключвайки Мъск/, допълнителното оборудване - с поносими цени /не като при Мъск/, акцент върху сигурността в доста МНОГО посоки/!/, не спестяват нищо от времетраенето на зареждането: при стандартен порт, при РАЗЛИЧНИ видове зарядни станции /при различни: мощност, ампераж и напрежение, както и при "бързо" зареждане с постоянен ток/

                        Спазени ИЗИСКВАНИЯ на Европейското законодателство, с реално извършени изпитания..., 5 години гаранция на батерията /100 000 км./...

                        Офертата ми се струва ОК за градски условия, в сравнение с други, но отговорност за чужди решения не поемам!

                        Коментар


                        • Безимен как ти се струва офертата която съм пуснал, струва ли си

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            ................................................

                            Проблемът включва "неправилно окабеляване". Ако говорим за стандарти при Тесла, то в много случаи те се разминават с Европейските и очевидно са част от неприятностите, които ЩЕ ИМАТ доста водачи в Европа. За безопасността доста сме говорили...
                            Е те не правят ли за европа в отделен цех че да има неправилно окабеляване

                            Коментар


                            • Германска компания за автомобили под наем Nextmove оттеглила поръчката си на стойност 5 млн. евро за доставка на 85 електрички Model 3, произведени от Tesla. Като причина германската фирма e изтъкнала спор относно качеството на доставените автомобили, информира Reuters.

                              От германската компания са съобщили, че са поръчали 100 електрички на Tesla през 2018 г., но са имали възражения относно качеството на първите 15 получени Model 3, които са били доставени през 2019 г. След спор относно качеството на автомобилите Nextmove е задействал клаузата за възстановяване на средствата. От Tesla оспорили прекратяването на сделката.

                              Nextmove твърдят, че получените автомобили Model 3 имат дефекти: в боята, неправилно окабеляване, драскотини на арматурното табло, дефектни колела и конденз във фаровете. От германската компания твърдят, че предлагането под наем на тези електромобили би компрометирало репутацията им.

                              ................................................

                              Проблемът включва "неправилно окабеляване". Ако говорим за стандарти при Тесла, то в много случаи те се разминават с Европейските и очевидно са част от неприятностите, които ЩЕ ИМАТ доста водачи в Европа. За безопасността доста сме говорили...

                              Коментар


                              • Новината изпълнила те с такова ликуване е на има-няма половин година. И да, радостно е че има и нови гробокопачи на ДВГ, макар и да не разбирам по какъв начин си намесил Тесла. Те нито тогава, нито сега са имали планове да произвеждат превозно средство с подобен формат. Предполагам маржовете там са прекалено ниски за да съблазнят Мъск.

                                Коментар

                                Working...
                                X