If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Тук има много икономисти, които могат да ни кажат, дали сметката /на манипулатора Мъск/ е вярна..., а и НЕ - икономистите могат да сметнат "две числа на кръст"..., та... Не отричаме, че нещата са така поднесени /и отчетени/ - в Q1 2019 и в Q1 2020 - както всяка година: кое беше заявка за 2020 - и кое "продажба"..., но можем да кажем - бравоС на Мъск за "счетоводството"!
Без да отричаме "продажбите" - можем да се позовем на Отчетите на компанията на Мъск и ПОНЕ да отговорим - дали "40%" са наистина 40%..., може пък да са повече от 40%!
Какво е нарастването Q1 2020 спрямо Q1 2019 ? /Предлагам всеки да си го пресметне.../
Ето данните на Мъск:
През Q1 2019 - според Мъск са доставени 63 000 броя електромобили Тесла /31% по-малко от предходното Q4 2018/
През Q1 2020 - отново според Мъск са доставени 88400 броя електромобили Тесла /21% по-малко от предходното Q4 2019/
Пич, не че нещо ама умножение и деление се учат във втори клас. Айде проценти може и малко след това, ама все пак
Престани да се излагаш и вземи сметни разликата в % между 63 хил и 88 хил. автомобила.
Викаш по твоите правила за математика сметките не излизат
Да попиша малко в темата, за разнообразие - стига сте психясвали!
Живейте си живота, уважаеми дами и господа и не се стряскайте! Имало да става!
"Животът ще дойде по-хубав от песен,
по-хубав от пролетен ден!"
Търпение и - по задачите...
...............................................
В условията на пандемия /или - както всеки сам за себе си възприема ситуацията/ - ЕД-итУ отново "намери" най-точните /МАНИПУЛИРАНИ/ резултати...
Тук има много икономисти, които могат да ни кажат, дали сметката /на манипулатора Мъск/ е вярна..., а и НЕ - икономистите могат да сметнат "две числа на кръст"..., та... Не отричаме, че нещата са така поднесени /и отчетени/ - в Q1 2019 и в Q1 2020 - както всяка година: кое беше заявка за 2020 - и кое "продажба"..., но можем да кажем - бравоС на Мъск за "счетоводството"!
Без да отричаме "продажбите" - можем да се позовем на Отчетите на компанията на Мъск и ПОНЕ да отговорим - дали "40%" са наистина 40%..., може пък да са повече от 40%!
Какво е нарастването Q1 2020 спрямо Q1 2019 ? /Предлагам всеки да си го пресметне.../
Ето данните на Мъск:
През Q1 2019 - според Мъск са доставени 63 000 броя електромобили Тесла /31% по-малко от предходното Q4 2018/
През Q1 2020 - отново според Мъск са доставени 88400 броя електромобили Тесла /21% по-малко от предходното Q4 2019/
Разбира се, че и през тази година най-много продажби ще реализират водещите от години: Тойота, Фолксваген и т.н...., реализиращи по 10 милиона продажби на година. Е, да - тази година продажбите ща бъдат доста над 7 милиона, а дали Мъск ще достигне 0.4 милиона? Желанието на Мъск надхвърля възможностите му! ))
Ето с колко надхвърлят продажбите в Германия /ТОВА ИЗНАСЯ СТАТИСТИКАТА!/ - тия на Тесла - за Q1 2020 /приехме ги за реални и тук ги сравняваме!/:
mirodes, на електромобилите последния им проблем е че са скъпи и недостъппни за българите. При тях има един непреодолим проблем - батериите могат да ги правят само богове на техниката - японци. Необходимото качество е непостижимо за нормалните техници. Освен това се оказа че японците са сортирали това което слиза от конвейра им и най доброто са го давали на Тесла, в замяна на това Мъск се разведе с тях и много се ядоса. Тези неща ги пишеше тук там, макар и да не ги обявиха много шумно, наистина ли не са привлекли вниманието на много хора. Защото ако бяха с еуфорията по елекгромобилите би трябвало да е приключено.
Не съм търсил заяждане, само ти отговорих.И се мотивирах. Не съм болен за внимание, така че, ако искаш, игнорирай ме. Няма да се тръшкам за някого, когото не познавам. Спокойно, може да си живеем паралелно, без драми. Но, ти бъди жив и здрав. Радвам се на ивилизования разговор.
Ок.Мир да е.Не съм те разбрал.На няколко пъти ми се случва да се заяждат или дори обиждат във форума и вече съм подозрителен.
Като се има предвид,че 90 процента от автомобилите в България са над 10 годишни,и че малко са новите автомобили,а още по-малко тези над 100 к е ясно,че в България такива автомобили ще са екзотика още дълго време.Говоря за българските условия.Не ме бърка как е в САЩ или Ботсвана.
А и на ясен български език съм написал,че става въпрос за мен в предишният коментар.Ако търсиш заяждане не си познал-не съм се регистрирал с тази цел и просто ще те игнорирам ако продължаваш в същият тон.
Не съм търсил заяждане, само ти отговорих.И се мотивирах. Не съм болен за внимание, така че, ако искаш, игнорирай ме. Няма да се тръшкам за някого, когото не познавам. Спокойно, може да си живеем паралелно, без драми. Но, ти бъди жив и здрав. Радвам се на ивилизования разговор.
Дали не зависи кой човек точно от това, къде е Твоята камбанария? Говори за себе си - няма проблеми, аз също скоро няма да купувам - но, да се вземаш за всички наведнъж, няма ли опасност множко да ти дойде? Имат си кусури?Чудесно. Значи, има накъде да се развиват. За мен, са непомерно скъпи, което, не отказва маса янки да си купуват, и т.н. И да се разваля, повярвай ми, в тях има какво. Дай сега, като тъй, да,ае правим, че ги няма? Щото безименният така искал? Лошо няма, има това право. Ама то няма атрибутите на закон. Някакво желание, мерак, антипатия. И толкоз.
Прочее, огромен проблем, усилващ позицията безименна, е прекалената мощност на двигателя, който слагат. 80-100 kW, за едно комфортно пътуване без пределни ускорения и скорости в рамките на повечето ограничения и, дори с днешните батерии, и пробег се вдига, и др.показатели. За чий ти са 250 - 300 км/ч, освен за гъзария? Да се фука пикльо пред кифли? Ами, ако повечето, не сме такива?
И те така.
Като се има предвид,че 90 процента от автомобилите в България са над 10 годишни,и че малко са новите автомобили,а още по-малко тези над 100 к е ясно,че в България такива автомобили ще са екзотика още дълго време.Говоря за българските условия.Не ме бърка как е в САЩ или Ботсвана.
А и на ясен български език съм написал,че става въпрос за мен в предишният коментар.Ако търсиш заяждане не си познал-не съм се регистрирал с тази цел и просто ще те игнорирам ако продължаваш в същият тон.Търси си някой друг,с който да се обяснявате кой колко е велик.Мен не ме брои в подобна игра.
Така е-ама говорим за бъдещето.На този етап няма никаква логика човек да си купи електричка освен снобизъм.Като цените конкурират тези на колитецс ДВГ,като измислят батерия,която да се зарежда за пет минути,нямам нищо против да си купя елавтомобил.Щото няма какво толкова да му се разваля.Ама това ще стане не по-рано от двайсетина години.
Дали не зависи кой човек точно от това, къде е Твоята камбанария? Говори за себе си - няма проблеми, аз също скоро няма да купувам - но, да се вземаш за всички наведнъж, няма ли опасност множко да ти дойде? Имат си кусури?Чудесно. Значи, има накъде да се развиват. За мен, са непомерно скъпи, което, не отказва маса янки да си купуват, и т.н. И да се разваля, повярвай ми, в тях има какво. Дай сега, като тъй, да,ае правим, че ги няма? Щото безименният така искал? Лошо няма, има това право. Ама то няма атрибутите на закон. Някакво желание, мерак, антипатия. И толкоз.
Прочее, огромен проблем, усилващ позицията безименна, е прекалената мощност на двигателя, който слагат. 80-100 kW, за едно комфортно пътуване без пределни ускорения и скорости в рамките на повечето ограничения и, дори с днешните батерии, и пробег се вдига, и др.показатели. За чий ти са 250 - 300 км/ч, освен за гъзария? Да се фука пикльо пред кифли? Ами, ако повечето, не сме такива?
И те така.
Ми нали доскоро, като хвалеха перспективите на "Тесла", единият от фактите беше, че хората чакат с месеци поръчката си, то ест предлагането не съответстваше на търсенето?
Ми нали доскоро, като хвалеха перспективите на "Тесла", единият от фактите беше, че хората чакат с месеци поръчката си, то ест предлагането не съответстваше на търсенето?
Сега твърдиш обратното, "Тесла" имали на склад...
Кое е вярното?
hahahaha, Е НЕ БИВА С БОКСОВАТА ръкавица да действаш изотзад
Когато цените станат съизмерими, балансът ще се измести. ЦЕНАТА е основната пречка. Заедно с оше недорсзвитата инфраструктура.Все путем.
Така е-ама говорим за бъдещето.На този етап няма никаква логика човек да си купи електричка освен снобизъм.Като цените конкурират тези на колитецс ДВГ,като измислят батерия,която да се зарежда за пет минути,нямам нищо против да си купя елавтомобил.Щото няма какво толкова да му се разваля.Ама това ще стане не по-рано от двайсетина години.
Суперчарджа аз ще трябва да го правя поне 4 пъти месечно,щото пътувам много.И какво ме интересува динамиката-няма да тръгна да се състезавам.Има си правила за движение по пътищата и е редно да се спазват,а не да се правят на пилоти от Формула 1.
Та ако трябва да избирам между „Шкода Супърб„луксозният вариант и „Тесла„за два пъти по-висока цена,от какъв зор трябва да избера Теслата?Ами тя изобщо не е в класа на лимузината,а пък е двойно по-скъпа.
Та да не мога спокойно да отида до някой курорт или друг град.Хем е по-скъпа,хем не е толкова луксозна,хем има проблеми със зареждането.
Ти като си такъв привърженик на Тесла имаш ли такъв автомобил или караш ДВГ?
Когато цените станат съизмерими, балансът ще се измести. ЦЕНАТА е основната пречка. Заедно с още недоразвитата инфраструктура. Все путем.
Сравняваме с БМВ защото е от този клас – динамика, цена, възможности на купувача и т.н. Базовия модел е с по-нисък пробег, но по-големия е с 500км. Ако сравняваш сходни модели ще видиш че, теслата е или на цената или по-евтина като покупна цена. А при експлоатация разликата вече е голяма.
Суперчарджа се прави рядко когато пътуваш на големи разстояния – 4-5 пъти в годината, така че няма голямо значение за батерията. Проблем е само ако зареждаш нон стоп. Статистиките от експлоатираните до момента автомобили са за преходи от 300-500 хил мили като за този пробег капацитета на батерията намалява.
Не знам някъде в света се чака за зареждане с Тесла (камо ли с часове). Развитието на инфраструктурата е въпрос на време и при нас.
Решения за зареждането на стотици хиляди автомобили ще се намери, ако има търсене ще се намери и предлагане. В някои градове (мисля в Холандия) съм виждал зарядни на уличните лампи. След време ще започнат да слагат устройства за безжично зареждане като телефоните. Кой знае какво още ще се измисли.
Цената на платените IONIC станции я вдигнаха, но това да го мислят собствениците на e-tron. С Тесла нямаш такива проблеми. Освен основното зареждане е в домашни условия „на нощна тарифа“.
Хората са свикнали с това което познават и реакции, коментари и притеснения като твоите са съвсем нормални. Въпрос на време е да се променят.
Суперчарджа аз ще трябва да го правя поне 4 пъти месечно,щото пътувам много.И какво ме интересува динамиката-няма да тръгна да се състезавам.Има си правила за движение по пътищата и е редно да се спазват,а не да се правят на пилоти от Формула 1.
Та ако трябва да избирам между „Шкода Супърб„луксозният вариант и „Тесла„за два пъти по-висока цена,от какъв зор трябва да избера Теслата?Ами тя изобщо не е в класа на лимузината,а пък е двойно по-скъпа.
Та да не мога спокойно да отида до някой курорт или друг град.Хем е по-скъпа,хем не е толкова луксозна,хем има проблеми със зареждането.
Ти като си такъв привърженик на Тесла имаш ли такъв автомобил или караш ДВГ?
Коментар