IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Имаш предвид ZERO EDGE ли

    А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.

    Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:

    Брой продадени автомобили през 2030 година -

    warst case - 7 милиона автомобила
    Best case - 15 милиона автомобила

    Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години
    Боли ма х..за Тесла за Мъск за Тръмпето и за САЩ.Набий си го в главата.

    Коментар











    • Eлектромобилът Xpeng P7 /на снимката/ от Гуанджоу идва ПРЕЗ ЮНИ - на цена от 229 хил. юана или 36 000 долара.

      С едно зареждане P7 може да измине около 710 км, което с 35 км повече от Model 3.



      За сравнение: Model 3 на Tesla се предлага на китайския пазар на цена от около 344 хил. юана или 48 500 долара...



      Дамммм... дали човек ще избере и какво точно - е въпрос преди всичко на информираност и сравнение между: начални цени, разходи, пробег, удобство при пътуване в зимни условия................


      1. плъг-ин хибрид, не изискващ зареждане на колонка, защото двигателят с вътр. горене прави зареждането,

      2. електромобил - с определена цена, батерията на който, освен за изминаване на пробега си - осигурява И ТЕМПЕРАТУРАТА в купето,

      3. автомобил с топлинен двигател, който НЯМА проблем с ВРЕМЕТО ЗА ЗАРЕЖДАНЕ...




      .................................................. ........

      При Тесла, Модел 3 - не зная колко са феновете на отварянето на вратите нагоре..., така са решили конструкторите на Мъск..., като по филмите, а и гаражите /в Китай/ - вероятно са достатъчно просторни..., въпрос на вкус...


      /Когато се говори за нещо - това е реклама, разбира се.../

      Коментар


      • Аха. Обаче, независимо от щенията на някои, я виж само, какви разпалени спорове пораждат и, ако това не е реклама, аз вече се чудя, кое е.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Имаш предвид ZERO EDGE ли

          А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.

          Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:

          Брой продадени автомобили през 2030 година -

          warst case - 7 милиона автомобила
          Best case - 15 милиона автомобила

          Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години
          Тесла е бутикова компания в сравнение с гигантите.Във всеки бранш има подобни компании.Още повече електричките яко ги субсидират в цял свят/т.е отпада принципа на пазарната конкуренция/,а и в САЩ и западна Европа младите постоянно ги облъчват колко фешън е да си еко.Затова ии няма чудно,че си запазва един определен брой продадени автомобили без сривове.Ама като ги сравним с Тойота и Фолксваген са в категория перо срещу супертежка категория.

          Коментар


          • Как не сме се сетилЕ до сега?

            Японците, германците... продават по 10 милиона на година СЕГА, а някои "се точат" да продавЛИ след десетилетие... Бравос!

            Бройката може да стане, АМА при хибридите! БЕЗ използването на ЛИТИЕВО-ЙОННИ БАТЕРИИ!...

            И - тая Норвегия - вместо реклама - как показва на хората истината за електричките /не само за Тесла/!

            30 % загуба на капацитет при - 10 градуса Целзий... Много, бееее!

            А и 3 500 000 бр. двигатели с вътрешно горене, срещу 50 000 ХИБРИДИ /
            и електрички/... ))




            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Имаш предвид ZERO EDGE ли

              А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.

              Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:

              Брой продадени автомобили през 2030 година -

              warst case - 7 милиона автомобила
              Best case - 15 милиона автомобила

              Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години
              Хахахаххх

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Алтернативно мнение за скучаещи двама кибици... /но и други - МИСЛЕЩИ могат да погледнат какво мисли един от анализаторите - Гopдън Джoнcън, цитиpaн oт Zеrо Неdgе - накрая - всеки има глава на раменете си, когато има излишни, едни $ 100 000!/: ))









                Анализ на един от анализаторите на пазарите... Горната графика показва текущото положение на Тесла...

                Πo дyмитe на aнaлизaтopа Гopдън Джoнcън, цитиpaн oт Zеrо Неdgе, въпpeĸи пpeдcтaвянeтo нa пoвeчe oт шecт нoви вapиaнтa нa eлeĸтpoмoбилитe нa Тесла пpeз пocлeднaтa гoдинa и пoлoвинa, oбщият бpoй нa пpoдaдeнитe вoзилa oт ĸoмпaниятa нa Илън Mъcĸ e нapacнaл oт 83,7 xил. пpeз тpeтoтo тpимeceчиe нa 2018 г. дo eдвa 88,4 xил. ĸъм ĸpaя нa пъpвoтo тpимeceчиe днec, ĸoeтo e пoĸaчвaнe oт eдвa 5,5%.

                "Bcъщнocт, пъpвoтo тpимeceчиe нa 2020 г. e втopoтo нaй-cлaбo тpимeceчиe зa ĸoмпaниятa пpeз пocлeднaтa гoдинa и пoлoвинa", ĸaзa Гopдън.. и още: "Πpeз 2020 г. oчaĸвaмe cтoйнocттa нa aĸциитe нa ĸoмпaниятa дa бъдe пoдлoжeнa нa cepиoзeн нaтиcĸ", пишe Гopдън. "Чиcлaтa нe лъжaт и ĸoмпaниятa e изпpaвeнa пpeд нapacтвaщ пpoблeм нa тъpceнeтo."

                https://money.bg/business/analizator...izglezhda.html
                Имаш предвид ZERO EDGE ли

                А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.

                Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:

                Брой продадени автомобили през 2030 година -

                warst case - 7 милиона автомобила
                Best case - 15 милиона автомобила

                Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години

                Коментар



                • Алтернативно мнение за скучаещи двама кибици... /но и други - МИСЛЕЩИ могат да погледнат какво мисли един от анализаторите - Гopдън Джoнcън, цитиpaн oт Zеrо Неdgе - накрая - всеки има глава на раменете си, когато има излишни, едни $ 100 000!/: ))









                  Анализ на един от анализаторите на пазарите... Горната графика показва текущото положение на Тесла...

                  Πo дyмитe на aнaлизaтopа Гopдън Джoнcън, цитиpaн oт Zеrо Неdgе, въпpeĸи пpeдcтaвянeтo нa пoвeчe oт шecт нoви вapиaнтa нa eлeĸтpoмoбилитe нa Тесла пpeз пocлeднaтa гoдинa и пoлoвинa, oбщият бpoй нa пpoдaдeнитe вoзилa oт ĸoмпaниятa нa Илън Mъcĸ e нapacнaл oт 83,7 xил. пpeз тpeтoтo тpимeceчиe нa 2018 г. дo eдвa 88,4 xил. ĸъм ĸpaя нa пъpвoтo тpимeceчиe днec, ĸoeтo e пoĸaчвaнe oт eдвa 5,5%.

                  "Bcъщнocт, пъpвoтo тpимeceчиe нa 2020 г. e втopoтo нaй-cлaбo тpимeceчиe зa ĸoмпaниятa пpeз пocлeднaтa гoдинa и пoлoвинa", ĸaзa Гopдън.. и още: "Πpeз 2020 г. oчaĸвaмe cтoйнocттa нa aĸциитe нa ĸoмпaниятa дa бъдe пoдлoжeнa нa cepиoзeн нaтиcĸ", пишe Гopдън. "Чиcлaтa нe лъжaт и ĸoмпaниятa e изпpaвeнa пpeд нapacтвaщ пpoблeм нa тъpceнeтo."

                  https://money.bg/business/analizator...izglezhda.html

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Хората много се впечатлват от медиини фишеци. При 130% ръст от деното през Март си беше време за спад. А спадове предстоят навсякъде по скромното ми мнение
                    Да, ама вече чувствам ( С гръбнака си, чувствам! ) как безименният ги оплаква живи.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      ...А, тези дни, Мъск нарочно си срина акциите, какво чудо!?!
                      Хората много се впечатлват от медиини фишеци. При 130% ръст от деното през Март си беше време за спад. А спадове предстоят навсякъде по скромното ми мнение

                      Коментар


                      • ...А, тези дни, Мъск нарочно си срина акциите, какво чудо!?!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Нефта има много приложения. не е необходимо да се изгаря при наличие на по-добра алтернатива.
                          Норвежците експлоатиират индустрията за произвидство като създават благосъстояние за нацията. В същото време насърчават екологичната енергия и транспорт. Дали е случайно че скандинавските държави и като цяло северно Европейските са лидери при възобновяемата енергия? Или просто мислят и се развиват с няколко години пред останалата част от света.
                          Имат векиколепни природни дадености и мотивиран, неразлигавен народ. Оттам са успехите им.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                            Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
                            Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
                            Нефта има много приложения. не е необходимо да се изгаря при наличие на по-добра алтернатива.
                            Норвежците експлоатиират индустрията за произвидство като създават благосъстояние за нацията. В същото време насърчават екологичната енергия и транспорт. Дали е случайно че скандинавските държави и като цяло северно Европейските са лидери при възобновяемата енергия? Или просто мислят и се развиват с няколко години пред останалата част от света.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                              Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

                              Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

                              Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

                              Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
                              Интересно защо най-висока средна продължителност на живота има в държави с много автомобили на човек от населението.А и в България най-висока продължителност на живота има в София.Явно няма да са чак толкова вредни автомобилите с ДВГ.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                                Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
                                Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
                                Като ги изнесат навън, изгорят там и т.н., в страната им влизат пари, а те отмиват греховете.
                                ...
                                Уж.

                                Коментар

                                Working...
                                X