IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


    Чуваш, ама не можеш да докажеш! И КОЙ се нагърбва с "компетенциите"? Онзи, който направи пътека, за да иска парите ни за НЕРАБОТЕЩА идея!

    Ако имаш тези - развивай си ги! Недей цъфва след всеки мой пост: вече ти казах, че съм хетеросексуален. Друг си търси, моля!
    Хахахахаххх. Работеща е, и още как. Ама ти си очарователно упорит в мрънкотенето, ето защо, ти дадох Титлата. Що се цупиш? Не си губя времето, избирателно да диря само кусури. НЕ завиждам. Капиш?
    А, за цъфтенето, не решаваш ти.

    По-здрав!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Болтовото съединение , чувам, Е БИЛО патентовано но, мнооого отдавна и патентът е изтекъл също много отдавна. Доти думата „болт” била като фамилията на някой си мистър Болт, дето пръв получил пагента.
      Иначе, благодарим за ценната информация. След нея, ти вече не си некомпетентен и директно, ти връчваме професорско звание и медал.
      -Тиквен. Ама да не си помислиш нещо, и той е кръстен на Него.

      Чуваш, ама не можеш да докажеш! И КОЙ се нагърбва с "компетенциите"? Онзи, който направи пътека, за да иска парите ни за НЕРАБОТЕЩА идея!

      Ако имаш тези - развивай си ги! Недей цъфва след всеки мой пост: вече ти казах, че съм хетеросексуален. Друг си търси, моля!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Това, което прави Мъск - СЕ ПРАВИ МНОГО ГОДИНИ, ПРЕДИ той да се намести в Тесла и по-късно да отстрани създателите на компанията.

        Това е факт. От този факт произтичат много реалности, най-важната от които - производството на електромобили НЕ Е нова ниша, нито пък нова технология.

        Поправям се: това е "нова технология" САМО за новоизлюпващите се, за които - разбира се - всяка технология е нова! Няма как, пич /това е твое обръщение/ - учите се, защото технологиите са ви нови...

        Изброените производители на електромобили отдавна произвеждат масово. Две от компаниите - години наред изпреварват Тесла и държат първите две места по производство в Китай.

        .................................................


        Нека сравня сравнимото:

        Имаме 2 електромобила /сравнително равностойни/, за които реално може да се направи паралел. Говоря за Kитaйcĸият мoдeл Nіо ЕЅ8 и за мoдeлът нa Теѕlа Моdеl Х ЅUV e нaй-близĸият ĸoнĸypeнт нa ĸитaйcĸия eлeĸтpoмoбил.

        Nіо ЕЅ8 беше представен през 2018 г.

        1. Ускорението на Тесла oт 0 дo 96 ĸилoмeтpa в чac зa минимyм 3,2 ceĸyнди, дoĸaтo нa ĸитaйcĸия ĸoнĸypeнт Nіо - са му необходими 4,1 ceĸyнди/ цяла секунда разлика, което е от значение в гонките по виражите на формулите..., все пак говорим за масов електромобил, а не за състезателен!/

        2. Бaзoвaтa вepcия нa мoдeлa нa Теѕlа ce пpoдaвa нa 89 500 дoлapa, a нaй-cĸъпaтa дocтигa 104 000 дoлapa. Kитaйcĸият й ĸoнĸypeнт Nіо има доста по-ниска цена - мeждy 67 000 и 68 000 дoлapa.


        .................................................. .....

        В тоя смисъл - интерпретации, като тая: Тесла да лицензира и да продава нещо, което правят останалите, за да печели от него - доста е сложно, ако МНОГО го правят ПРЕДИ Тесла и освен това - доста по-сполучливо от Тесла /продаваемо!/ - щом като реализират много по-големи обеми от Тесла ...

        Автопроизводителите, които разработват паралелно двата вида двигатели - предпочитат да ги ОБЕДИНЯТ в плъг-ин хибридите, които наистина са предпочитани от "чистите" електрички, предвид МНОГОТО проблеми на последните /най-нашумелият от които - ПРОБЛЕМНАТА литиево-йонна батерия..., но има и много други.../

        Предлагам на Мъск да лицензира и резбовите съединения: болта и гайката, които СЕ ИЗПОЛЗВАТ МАСОВО, без да са патентовани...
        Болтовото съединение , чувам, Е БИЛО патентовано но, мнооого отдавна и патентът е изтекъл също много отдавна. Дори думата „болт” била като фамилията на някой си мистър Болт, дето пръв получил пагента.
        Иначе, благодарим за ценната информация. След нея, ти вече не си некомпетентен и директно, ти връчваме професорско звание и медал.
        -Тиквен. Ама да не си помислиш нещо, и той е кръстен на Него.
        Last edited by Pyramid; 08.04.2020, 22:33.

        Коментар


        • Това, което прави Мъск - СЕ ПРАВИ МНОГО ГОДИНИ, ПРЕДИ той да се намести в Тесла и по-късно да отстрани създателите на компанията.

          Това е факт. От този факт произтичат много реалности, най-важната от които - производството на електромобили НЕ Е нова ниша, нито пък нова технология.

          Поправям се: това е "нова технология" САМО за новоизлюпващите се, за които - разбира се - всяка технология е нова! Няма как, пич /това е твое обръщение/ - учите се, защото технологиите са ви нови...

          Изброените производители на електромобили отдавна произвеждат масово. Две от компаниите - години наред изпреварват Тесла и държат първите две места по производство в Китай.

          .................................................


          Нека сравня сравнимото:

          Имаме 2 електромобила /сравнително равностойни/, за които реално може да се направи паралел. Говоря за Kитaйcĸият мoдeл Nіо ЕЅ8 и за мoдeлът нa Теѕlа Моdеl Х ЅUV e нaй-близĸият ĸoнĸypeнт нa ĸитaйcĸия eлeĸтpoмoбил.

          Nіо ЕЅ8 беше представен през 2018 г.

          1. Ускорението на Тесла oт 0 дo 96 ĸилoмeтpa в чac зa минимyм 3,2 ceĸyнди, дoĸaтo нa ĸитaйcĸия ĸoнĸypeнт Nіо - са му необходими 4,1 ceĸyнди/ цяла секунда разлика, което е от значение в гонките по виражите на формулите..., все пак говорим за масов електромобил, а не за състезателен!/

          2. Бaзoвaтa вepcия нa мoдeлa нa Теѕlа ce пpoдaвa нa 89 500 дoлapa, a нaй-cĸъпaтa дocтигa 104 000 дoлapa. Kитaйcĸият й ĸoнĸypeнт Nіо има доста по-ниска цена - мeждy 67 000 и 68 000 дoлapa.


          .................................................. .....

          В тоя смисъл - интерпретации, като тая: Тесла да лицензира и да продава нещо, което правят останалите, за да печели от него - доста е сложно, ако МНОГО го правят ПРЕДИ Тесла и освен това - доста по-сполучливо от Тесла /продаваемо!/ - щом като реализират много по-големи обеми от Тесла ...

          Автопроизводителите, които разработват паралелно двата вида двигатели - предпочитат да ги ОБЕДИНЯТ в плъг-ин хибридите, които наистина са предпочитани от "чистите" електрички, предвид МНОГОТО проблеми на последните /най-нашумелият от които - ПРОБЛЕМНАТА литиево-йонна батерия..., но има и много други.../

          Предлагам на Мъск да лицензира и резбовите съединения: болта и гайката, които СЕ ИЗПОЛЗВАТ МАСОВО, без да са патентовани...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



            Калифорнийската компания Mullen Technologies подписа договор за партньорство с китайската Qiantu Motor. Заедно те [B][U]ще сглобяват и продават електрическата спортна кола Qiantu K50 в Северна Америка от 2020 г
            Ентусиасти ще се появяват постоянно, но е малко вероятно да пробият освен ако някой гигант като Гугъл или Епъл не ги придобие. От години се промотират имена като Lucid Motors, Faraday Future, Rivian, Nio, Nikola Motors … Списъкът ще расте.

            Това което направи Елън Мъск с Тесла скоро няма кой да го повтори. Когато се появи нова индустрия или пазарна ниша се формира пазарен лидер (заради технология, разпознаваемост, възприемане от потребителите и т.н.), който обира лъвския дял. Последователи ще има много, но оцелелите в тази ниша - особено в авто индустрията ще са малцина.

            Като се има предвид, че целта на Тесла е да ускори транзита към електрически транспорт и голямата технологична преднина в момента, най-вероятно е да лицензират задвижващата част от автомобила (батерия, електромотор и пр.) и да започнат да я предлагат на всички останали. Отвън ще виждаме ФИАТ, ПЕЖО или Мерцедес, а задвижването ще е от Тесла.

            Подозирам, че Тесла ще се позиционира както и до сега във високия сегмент на премиум автомобили, а в същото време ще предлага задвижването на други марки.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              Така мислиш ти! Екологията тепърва ЩЕ се дискутира и много ОЩЕ факти ще се появяват на бял свят!
              Да повторим: Вторични суровини, стотици пъти, по-концентрирани от рудите. На една ръка от преработвателните мощности. След първото направяне на батерията, тя е просто супер концентрат. Всички ще ги връщат, щото са скъпи. И ще се изкупуват съответно.
              И ти твърдиш онова там, по-долу... Губят ти се много моменти от истинското познание, ама като те чете човек - "Еко-Ястреб".

              Грета, ама на години. Нищо ненаучила, много нещо, изпозабравила. И мъжка, с Его и самочувствие. Добре, че ви има и такива, непресъхващ извор на хумор, сатира и забава.

              Коментар





              • Калифорнийската компания Mullen Technologies подписа договор за партньорство с китайската Qiantu Motor. Заедно те ще сглобяват и продават електрическата спортна кола Qiantu K50 в Северна Америка от 2020 г. Въпреки че в договора е посочено "използването на ключови компоненти от САЩ", по всичко личи, че е решено да се доставят готови комплекти от град Суджоу, където могат да се правят по 50 000 бройки годишно. В град Морено Вали, Калифорния, е завършен заводът за сглобяване. Електричките ще се предлагат "на неочаквано достъпна цена".
                Емблемата на Qiantu е водно конче. В салона преобладава кожа и алкантара. Виртуалният приборен панел е допълнен от централен екран с диагонал 15,6 инча.
                Луксозен спортен автомобил с алуминиева пространствена рамка и каросерия от въглеродни влакна с мощност 435 к.с. и 680 Нм, като ускорението от място до 100 км/ч става за 4,6 сек.
                Mullen Technologies притежава мрежата от дилъри Mullen Auto Sales, цифровата платформа CarHub, партньорство с Beijing Kingdom Motors и новооткрит регионален офис в Шанхай…
                ..............................................

                Дизайнът /според мен/ превъзхожда тоя – на Тесла...

                Все пак – за да не убиваме надеждите на Мъск, никой не може да надмине ускорението от 3.2 сек. на /НЯКОИ/ Тесли... )..., то – и цената на Тесла трудно би я надминал някой /помним: мощността и пробегът на моделите на Тесла СА в пряка връзка с каталожната цена на батерията – над $ 50 000/

                Както казва българският народ: „Имаш Тесла – пиеш мляко!” ... пардон – мисля, че ставаше дума за крава...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение


                  Стига сте претопляли стари манджи. Темата с екологичността между EV и ДВГ отдавна е затворена. От време на време се пускат "спонсорирани" партенки, които сме опровергавали многократно.

                  Така мислиш ти! Екологията тепърва ЩЕ се дискутира и много ОЩЕ факти ще се появяват на бял свят!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Каквото и обяснение да чуеш няма особено значение, защото си се заредил с толкова негативизъм, че няма смисъл да влизам в полемика.

                    В икономиката и особено в авто-продажбите има силно изразен цикличен или сезонен ефект валиден за цялата индустрия! Първото тримесечие е най-слабото исторически. Ако искаш да направиш коректни изводи за дадена компания, бизнес или тенденция сравняваш еднакви тримесечия, за да „елиминираш“ сезонния ефект.

                    Спокойно, следващото тримесечие ще имаш много поводи за „плюене“. Спада заради спирането на американските заводи ще е значителен и пускането на Шанхайския завод няма как да компенсира изоставането.


                    Кой Шанхайски завод?

                    С 1000 Тесли за седмица, ли? /а дано, де.../

                    Те са наистина добри.

                    ............................................

                    И не ми внушавай вина в условията на пандемия! НЕ аз, а ти почна първи /да "плюеш"/ - за да се "похвалиш" - видите ли - по-добри сте били /с Мъск/ - и това го почна ти - именно в условията на пандемия!

                    А какво се оказа - САМО в Германия надхвърлят 2 пъти продажбите на Мъск /в пандемията!!!/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение


                      Стига сте претопляли стари манджи. Темата с екологичността между EV и ДВГ отдавна е затворена. От време на време се пускат "спонсорирани" партенки, които сме опровергавали многократно.
                      Явно, някои не са чували за биотехнологии.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        "Добиването и обработката на литий, кобалт и манган, влагани в батериите на електромобилите, е изключително енергоемко. Авторите на изследването са установили, че при производството на една-единствена батерия, чийто живот е най-много 10 години, се отделят между 11 и 15 тона въглероден двуокис. Ако Теслата изминава по 15 000 километра годишно, това означава, че на километър тя ще изпуска по 73 до 98 грама CO2. Ако отчетем и факта, че електричеството, което потребява тази кола, се произвежда основно от централи на въглища, тогава изхвърляните в атмосферата отровни вещества скачат на 156 до 181 грама на километър пробег, посочват изследователите от ИФО. При дизеловия Мерцедес този показател е 112 грама на километър."

                        https://www.dw.com/bg/%D0%BA%D0%B0%D...%B5/a-52291484

                        Стига сте претопляли стари манджи. Темата с екологичността между EV и ДВГ отдавна е затворена. От време на време се пускат "спонсорирани" партенки, които сме опровергавали многократно.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          А каква според теб е причината за този СРИВ на продажбите между тримесечията - Q4 и следващото го веднага Q1?
                          Каквото и обяснение да чуеш няма особено значение, защото си се заредил с толкова негативизъм, че няма смисъл да влизам в полемика.

                          В икономиката и особено в авто-продажбите има силно изразен цикличен или сезонен ефект валиден за цялата индустрия! Първото тримесечие е най-слабото исторически. Ако искаш да направиш коректни изводи за дадена компания, бизнес или тенденция сравняваш еднакви тримесечия, за да „елиминираш“ сезонния ефект.

                          Спокойно, следващото тримесечие ще имаш много поводи за „плюене“. Спада заради спирането на американските заводи ще е значителен и пускането на Шанхайския завод няма как да компенсира изоставането.

                          Коментар


                          • "Добиването и обработката на литий, кобалт и манган, влагани в батериите на електромобилите, е изключително енергоемко. Авторите на изследването са установили, че при производството на една-единствена батерия, чийто живот е най-много 10 години, се отделят между 11 и 15 тона въглероден двуокис. Ако Теслата изминава по 15 000 километра годишно, това означава, че на километър тя ще изпуска по 73 до 98 грама CO2. Ако отчетем и факта, че електричеството, което потребява тази кола, се произвежда основно от централи на въглища, тогава изхвърляните в атмосферата отровни вещества скачат на 156 до 181 грама на километър пробег, посочват изследователите от ИФО. При дизеловия Мерцедес този показател е 112 грама на километър."

                            https://www.dw.com/bg/%D0%BA%D0%B0%D...%B5/a-52291484

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              [B].......

                              Ето данните на Мъск:

                              През Q1 2019 - според Мъск са доставени 63 000 броя електромобили Тесла /31% по-малко от предходното Q4 2018/

                              През Q1 2020 - отново според Мъск са доставени 88400 броя електромобили Тесла /21% по-малко от предходното Q4 2019/


                              А каква според теб е причината за този СРИВ на продажбите между тримесечията - Q4 и следващото го веднага Q1?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Пич, грешката ми е грешка, която е поправима.

                                "Грешката" и манипулациите на Мъск в "счетоводството" СА огромният проблем.
                                ...за тебе. На Мъск му вършат работа.

                                Коментар

                                Working...
                                X