IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Най-тихата кола на 2020 не е електрическа

    В теста за шум Tesla е близо до дъното, а на върха е... дизел

    Екип Automedia26.12.2020 17:48Прочитания: 90319

    В съзнанието ни електромобилите са почти идеално тихи превозни средства - без грохота и вибрациите от двигателя с вътрешно горене. Но едно доста детайлно проучване на австралийското WhichCar показа, че всъщност някои конвенционални автомобили са по-тихи от електрическите, и то с немалка разлика. А най-тихата тествана кола даже е... дизелова.





    Австралийците тестваха 31 модела в рамките на ежегодния си конкурс за Кола на годината. Едно от изпитанията бе на специалното трасе за измерване на шума на Holden. Автомобилите го минаха с изключени климатик и информационна система, и при зададена на темпомата скорост от 80 км/ч. Екипът измери шума вътре в купето върху гладък асфалт, върху грапава настилка и накрая изчисли среден показател за всеки модел.

    За доста голямо учудване и на самите изпитатели, електромобилите далеч не показаха превъзходство в този тест. Nissan Leaf например се класира горе-долу в средата на таблицата, а двата варианта на Tesla Model 3 се оказаха почти на дъното. Единствено Mercedes EQC отсрами електрическото задвижване, като се класира втори, но и той бе изпреварен от един дизелов модел.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
      Безплатно само сиренцето в капана за ел. шарани
      И не само ЕЛ.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        Безплатно само сиренцето в капана за ел. шарани
        Хаха, наистина ли, трудно ми е да си обясня, какво може се случва в главата на някой написал нещо такова.
        Добре супер, честно казано колкото по малко хора се светнат за офертат толкова по добре за мен, че не ми се чака на опашки. Друго си е 8 на 100 х 2.50 лв литърчето, на всеки 10к км, масълце, филтърче, ремъче, някоя гарнитърка х няколко стотачки или скоростна кутийка х няколко хилядарки, данъче, смсче за паркиране, ех че сме шарани, да изпускаме тази далаверка хаха
        FinancialMarkets.Zone

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Де ги тия безплатните , не ги виждам нещо
          Безплатно само сиренцето в капана за ел. шарани
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
            Такъв тип, с кабел, оскъпява колата като цяло, понеже батерията е по-голяма, а и трябват домашни условия за кабелите.
            Повярвай, градското каране зарежда малката батерия достатъчно, не съм видял абсолютно никакъв механик за 8 год - освен за масла, спирачни дискове/накладки и гуми, набира бързо като тролейбус на светофара и при изпреварване, автоматик, бензин, ниски данъци и застраховка.
            Перфектна е за скараните със техниката жени или младежи дето нямат време, пари и нерви за ремонти.
            Ти таман се похвали че ти е умряла батерията пък сега нямаш време за пари и ремонти. Тия хибриди са комплаянс колици направени точно да откажат хората от ЕВ-тата. В момента с умрялата батерия си обикновенно ДВГ, като отгоре на всичко возиш едни тухли четворки в багажника постоянно и ти вдига и още разхода.
            Хибрида в момента е най-голямата прецакня. Хем получаваш всички недостатъци на ДВГ-то хем нямаш нищо от предимствата на ЕВтата.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Де ги тия безплатните , не ги виждам нещо
              Къде гледаш?
              ​​​​​
              В София са 22-23, безплатните, от които 3 бързозарядни DC. Във Варна са малко повече. А платените няма и да ги броя доста са.
              https://www.plugshare.com/
              Last edited by k_v_v_; 30.12.2020, 08:30.
              FinancialMarkets.Zone

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid
                Исках да припомня, Червени, че от вас двамата, мултимилиардер е той, а ти си един форумен таласъм, (+/-).
                Абе, май таласъма работи за шестцифрена заплата у Немско, плаща малки данъци, щото е проЗ, взимайки си през банката (other people money) ипотека на смешна лихва, за къща във стабилна държава със повишаваща се популация и улучвайки тренда за оборотните селски имоти, правейки се на луд да отчита старателно ежегодно амортизации и подобрения по ужким ремонти по покрива или където се сетиш.
                И немската пенсия върви.
                Болниците, пътищата, въздуха, храната, цените - нормални.
                Липсата на завистливи съседи - безценно.
                Ти с какво ще се похвалиш ?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение

                  Самоче я зареждаш с бензина, който гориш и плащаш пр скъпо, а тока, ако го плащаш е по евтин, да не говорим, че има и не малко безплатни зарядни станции, където не го и плащаш.
                  Но така или иначе, пак си оставаш, на масла , ремъци, смяна на накладки най-вече бензин, както и няма как да спираш безплатно в синя зона и да не плащаш данък.
                  Де ги тия безплатните , не ги виждам нещо

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
                    Такъв тип, с кабел, оскъпява колата като цяло, понеже батерията е по-голяма, а и трябват домашни условия за кабелите.
                    Повярвай, градското каране зарежда малката батерия достатъчно, не съм видял абсолютно никакъв механик за 8 год - освен за масла, спирачни дискове/накладки и гуми, набира бързо като тролейбус на светофара и при изпреварване, автоматик, бензин, ниски данъци и застраховка.
                    Перфектна е за скараните със техниката жени или младежи дето нямат време, пари и нерви за ремонти.
                    Самоче я зареждаш с бензина, който гориш и плащаш пр скъпо, а тока, ако го плащаш е по евтин, да не говорим, че има и не малко безплатни зарядни станции, където не го и плащаш.
                    Но така или иначе, пак си оставаш, на масла , ремъци, смяна на накладки най-вече бензин, както и няма как да спираш безплатно в синя зона и да не плащаш данък.
                    FinancialMarkets.Zone

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                      Втория път си вземи хибрид дето се зарежда от мрежата, поне да има файда от цялата работа. Поне като го заредиш ще може из града да те кара. Ако има къде де, щото ако си в блок - няма да стане.
                      Такъв тип, с кабел, оскъпява колата като цяло, понеже батерията е по-голяма, а и трябват домашни условия за кабелите.
                      Повярвай, градското каране зарежда малката батерия достатъчно, не съм видял абсолютно никакъв механик за 8 год - освен за масла, спирачни дискове/накладки и гуми, набира бързо като тролейбус на светофара и при изпреварване, автоматик, бензин, ниски данъци и застраховка.
                      Перфектна е за скараните със техниката жени или младежи дето нямат време, пари и нерви за ремонти.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                        Не се зарежда от мрежата, има електромотор захранващ се със енергия от втората батерия и от спирачките.
                        Втория път си вземи хибрид дето се зарежда от мрежата, поне да има файда от цялата работа. Поне като го заредиш ще може из града да те кара. Ако има къде де, щото ако си в блок - няма да стане.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Ти обаче даже и дотам не мож да я докарашшш,

                          Па кЪ, ти тук ме разби, де*ба.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            В Китай, ВСИЧКО е дълбоко. Е, мяркат се, по някой и друг "плитък" бледолики, ама що да сториш...
                            Ти обаче даже и дотам не мож да я докарашшш,

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                              Неолибералите започнаха тая политика за "зелена" енергия, не че са се замислили за бъдещето на планетата.
                              Можеха да премахнат старите коли и да дотират новите EURO 6 дизелови коли и по-добри катализатори на бензиновите.
                              Иначе, Китай, Индия и САЩ не са подписали Парижкото Споразумение, извън Европа печките на дърва и въглища си работят свободно.
                              Ама не, избраха да строят безплатни зареждащи станции на Тесла (нелоялна конкуренция), изкупуването на квотите за СО2 и правителствените дотации за електрички (които в началото бяха само на Тесла).
                              Отделно африканчето се облажи от лесно финансиране и от военните контракти за Спейс Х, като задължението му е да предава следяща информация от спътниците и от колите му.
                              Да не би създателя на Туитер да е вундеркинд ? Или 0лиг0фреНа Гейтс. открил Уиндоус от гаража си ?
                              Не, това са послушковци, които имат и задължение да представят данни на няколко правителствени служби.
                              Та, така се отвори пътя на Мъска, така и на Грета Тунберг.
                              Нещо му се мръщят вече в Китай на Елона, използваха го да му откраднат де що има тайни, време е да си ходи, имат си техни локални компании да развиват.
                              Дълбоката държава решава кой, дали и колко ще е лидер някъде.
                              В Китай, ВСИЧКО е дълбоко. Е, мяркат се, по някой и друг "плитък" бледолики, ама що да сториш...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Алоооооуууу тук е икономически форум
                                Е да, де! Затуй, го и светнах, да се не блъска с тъмниците (НЕ)икономически.

                                Коментар

                                Working...
                                X