Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 15:14.FinancialMarkets.Zone
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеХванал си доста добро движение, спор няма.
Колко е опрадавано на база това, че тепърва започва, да има такава оценка е друг въпрос. Всички други авотомобилни компании тепърва започват да изкарават EVta. С повече избор и конкуренция на Тесла ще им става все по трудно. Досега имаха преднина, но и са далеч зад други компании в някои неща. Примерно, ти къде си обслужваш колата, тесла в момента в БГ си е малко кола за ентусиасти. Реално има хайп малко или много подобно на криптото, дали няма да има спукване на този балон не знам, но не ми се струва малко вероятно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
Колко е опрадавано на база това, че тепърва започва, да има такава оценка е друг въпрос. Всички други авотомобилни компании тепърва започват да изкарават EVta. С повече избор и конкуренция на Тесла ще им става все по трудно. Досега имаха преднина, но и са далеч зад други компании в някои неща. Примерно, ти къде си обслужваш колата, тесла в момента в БГ си е малко кола за ентусиасти. Реално има хайп малко или много подобно на криптото, дали няма да има спукване на този балон не знам, но не ми се струва малко вероятно.Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 13:56.FinancialMarkets.Zone
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеВидях темата и ми стана интересно колко от съфорумниците карат EV, има ли такива, освен мен?
Аз се превърнаха в голям фен нае в последните години, но то не мисля, че има човек който да се е качил от ДВГ на EV и да не стане такъв. Със сигурност повече кола с ДВГ не бих си купил и не бих карал освен ако не се наложи.
П.п. моето мнение е че TSLA акциите да страшен балон, но кое не е вече.
Колкото до акциите от около 2 години купувам акции и това е най-добрата ми инвестиция в живота досега. Над десетократна печалба имам от пъвите акции а фирмата тепърва строи фабриките и тепърва започва.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Видях темата и ми стана интересно колко от съфорумниците карат EV, има ли такива, освен мен?
Аз се превърнаха в голям фен нае в последните години, но то не мисля, че има човек който да се е качил от ДВГ на EV и да не стане такъв. Със сигурност повече кола с ДВГ не бих си купил и не бих карал освен ако не се наложи.
П.п. моето мнение е че TSLA акциите да страшен балон, но кое не е вече.Last edited by k_v_v_; 29.12.2020, 09:26.FinancialMarkets.Zone
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПредлагаш да се успокоя че всичко е наред, само дето разполагаемият ток пада малко, ама аз да съм спокоен че всичко е наред
...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Наистина отнема. Факт. Ама позволява на батерията да отдава с пълна мощност. Аз ти обясних (и линк качих, снощи, руски) че, не самият заряд при изстудяване, се губи, а, се вдига вътрешното съпротивление на батерията. Докато загрее от работа, след което, се нормализира. Освен това, повтарям: В заледеното, имаш още разходи на енергия, които, не се превръщат в километри. Производителят знае това, компът е програмиран съответно, и ти извежда данни, близки до фактически достижимия пробег.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеАбе тая година Тесла ще излезе ли на печалба или па ще кюта на загуба?
Гледам добре се движи в предните тримесечия, ако нещо не се прецака в последното тримесечие ще отчете и първата годишна печалба.
И така още 10-20 години до де си избие загубите.Напушения не го интересува да излиза на печалба, нали балъците с акции му снесоха на него бонусите, ся да го духат под вода
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Обясних нещо, което изглежда не искаш да приемеш- живееш при минус 20градуса 2-3 месеца- къде ще ги затоплиш тези батерии- колата ти стои на улицата и ходиш на обществена зареждачка- затоплянето също ще отнеме от заряда на батерията
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Същите батерии, ги затопли добре, и гледай резултата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Същите батерии, ги затопли добре, и гледай резултата.
Коментар
-
[QUOTE=DaveBG;n3694599]
Загубата няма никакво значение при тия компании. Ето амазон беше на загуба 10 години а сега е най-богатата компания в света.
Тесла имат огромни парични резерви в кеш. В сравнение с другите автопроизводители които са затънали в дългове те имат милярди и милярди кеш който покрива всичките им разноски. Наскоро само извадиха 5 милярда от акциите за зор заман (без да им трябват за нещо конкретно). Парите им реално никога няма да свършат.
хахахаха, ааааааааааааааааахахахаха, аааааааааааахахахаха
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Както обикновено говориш глупости. Заряда се губи в незначителни количества (под 1% на денонощие), т.к. в колата постоянно работи нещо - sentry mode; комуникация с апа; поддържане на оптимална температура на батерията и т.н.
Най-енергийно ефективното EV е на Тесла - всички останали има да догонват. За съжаление много бавно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не пиши глупости, като е там вътре заряда защо не изкарва същите километри- за една нощ колата от долният ми клип е загубила около 4%, за затопляне на купето от минус 17- в колата минус 15 до мисля че беше 25градуса човека ползува около 1,5% , вечерта когато остави колата беше на 362км, сутринта беше с 44км по малко, реално колата изкара около 290км
Купи си от лидъл 2 комплекта зарядни батерии замери заряда, сложи единият комплект във фризера, другият го дръж на стайна температура- на следващият ден замери показателите на двата комплекта. Комплекта който е във фризера му включи консуматор, същият консуматор включи на другият комплект- ще даде ли разлика продължителността на ползуване- ами ще даде разбира се.
За съжаление не ползуваме колите си в лабораторни условия, не всички имат гаражи, да не говорим за отопляеми. От практична гледна точка сигурно трябва да се купуват електрички като китайците- с пробег до 150км, дори и да загуби половината си пробег пак ще може да ходиш до лидъла на 1км и до работа на 5км
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеИзглежда че само в норвегия тези ел коли могат да стоят по няколко месеца без да са включени в контакта. Навсякъде другаде губят зимата заряд, в говедария, в канада, в бг. в германия също. Само в норвегия държат фронта
Там, където преди е живеела "стоката", домашните животни, сега живее Теслата.
Коментар
Коментар