Автопилота на Тесла S е допълнителна опция, дето струва $7к екстра, на и без това скъпите им коли.
Различен цвят на бронята - ектра $2к, на кожената тапицерия -$3k.
Домашен кабел за зареждане - $1.5к
На всеки 12.5к км трябва да минават сервизно обслужване за $400 иначе гаранция не важи.
На 50к има генерален сервиз за $2к.
Това става във няколкото сервиза на Тесла, за което ще трябва записва седмици напред, ако се увеличат колите им.
Значи да приемем, че половината купувачи избират най-евтиния базов модел от Тесла 3, представи си $35к (и 40кЕвро в Европа), нищо абсолютно не ги спира да си купят електричка от друга марка, и то по-евтина.
Като спрат грантовете, Тесла как ще продължи към лидерството.
В БГ няма грантове, хората купуват и сега нови дизели все още, за Тесла няма желаещи много.
Цената е изключително важна.
Даже и да свали 3к със нейната евентуална нова батерия след 2-3 год, така ще се доближи до конкурентните цени.
Като от Тесла бленуват милиони продажби, дали инвестират в много публични зарядни станции ?
Ако живещия във апартамент, трябва да кара 20 мин до зарядна станция, пиши го бегал.
При малко станции, но със много продадени коли, ще се образува чакане, което ще се увеличава, понеже някой ахмак ще си е купил втора ръка такава кола.
Ако има някъде опция за бързо зареждане (плащаш двойно за зареждането), тя скапва батерията, но Тесла няма да ви го каже.
Другите производители (засега само някои китайци помежду си) ще се светнат да уеднаквят зареждащия куплунг.
Автопилота на Тесла не различава спряла/недвижеща се кола. която може да е дала и мигач, още са много години назад от такъв софтуер.
Забрави за правилата на дясностоящия и знаци - път с предимство и дай път, влизане в натоварено кръгово движение.
Различен цвят на бронята - ектра $2к, на кожената тапицерия -$3k.
Домашен кабел за зареждане - $1.5к
На всеки 12.5к км трябва да минават сервизно обслужване за $400 иначе гаранция не важи.
На 50к има генерален сервиз за $2к.
Това става във няколкото сервиза на Тесла, за което ще трябва записва седмици напред, ако се увеличат колите им.
Значи да приемем, че половината купувачи избират най-евтиния базов модел от Тесла 3, представи си $35к (и 40кЕвро в Европа), нищо абсолютно не ги спира да си купят електричка от друга марка, и то по-евтина.
Като спрат грантовете, Тесла как ще продължи към лидерството.
В БГ няма грантове, хората купуват и сега нови дизели все още, за Тесла няма желаещи много.
Цената е изключително важна.
Даже и да свали 3к със нейната евентуална нова батерия след 2-3 год, така ще се доближи до конкурентните цени.
Като от Тесла бленуват милиони продажби, дали инвестират в много публични зарядни станции ?
Ако живещия във апартамент, трябва да кара 20 мин до зарядна станция, пиши го бегал.
При малко станции, но със много продадени коли, ще се образува чакане, което ще се увеличава, понеже някой ахмак ще си е купил втора ръка такава кола.
Ако има някъде опция за бързо зареждане (плащаш двойно за зареждането), тя скапва батерията, но Тесла няма да ви го каже.
Другите производители (засега само някои китайци помежду си) ще се светнат да уеднаквят зареждащия куплунг.
Автопилота на Тесла не различава спряла/недвижеща се кола. която може да е дала и мигач, още са много години назад от такъв софтуер.
Забрави за правилата на дясностоящия и знаци - път с предимство и дай път, влизане в натоварено кръгово движение.
Коментар