Първоначално изпратено от DaveBG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеЧе то колкото повече електрички има, толкова по-евтино се кара на дизел и бензин бре
Това че цената пада е само първоначално , но станат ли 10% и нагоре EVтата ще почне да се усеща другия ефект значително.
Подобна ще стане и картинката с резервните части и материалите за обслужване на ракогенераторите. Сега имаш избор и е евтино, но след време няма да има части за хилядите разновидности мазни очернени дранголници.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениеВ сектата на електричките има 2 - 3 ортодоксални хардлайнери кат ED и DaveBG дето едно си знаят и едно си пеят....Надъхани са щото са си купили кола със зарядно и се радват кат малки деца щото дядо Коледа им е донесъл подарък под елхата
Кат ви кефят електричките .... ми убаво карайте си ги ... кво ни правите пропаганда и реклама да ни зарибите и нас ..... ние си караме ДВГ и ни е гот
То сякаш и вие довчера не карахте коли с ДВГ .... хайде холан нема нужда ....
мъск та мъск ... ще кажете че тоя е новия Господ на земята .... май не ви е много удобно да си спомните откъде се появи и кой го лансира и финансира и кой стои зад него ....
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Че то колкото повече електрички има, толкова по-евтино се кара на дизел и бензин бреОПЕК особено ако пропадне, се връщаме в годините преди 1970 и пускам дъртите американки за кеф по шосетата
Проблема е, че отричаш официални данни и се опитваш да сравняваш сапунерките на Мъск с Мерцедес и ЯгуарТая пършива тесларска фирма едва изкара 2-3 тримесечия на плюс, защо ли не я приеха в индексите хахахаха
Не аз сравнявам Теслите с Мерцедес и сие, а медиите. Отвори който искаш сайт със заглавие Tesla vs. …… и ще видиш с какво ги сравняват.
При S&P проблема е че капитализацията на Тесла е толкова голяма за индекса и ако ги вкарат ще си такова майката с цените.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Това е форум бе човек. Всеки си изказва мнението.
Ти мислиш, че ще си караш дизела още дълги години, аз съм на мнение, че до 5 няма да имаш избор (иконимически оправдан).
Проблемът ако ме питаш мен не е в различните мнения, а в селяндурските реакции и исказвания на някои участници. Ако се подобри тона ще е дори приятно да си чешем езиците без обиди, квалификации и подигравки.
За каква пропаганда говориш като темата е точно за Електрическите автомобили и за пазарите. Как влияят, какви са последствията за пазара, конкурентите, потреблението, промяната на нагласите.
Ако не ти харесва темата не влизаш и не четеш. Ако ти допада и не си съгласен с някой аргумент, даваш твоята гледна точка и толкова.
За Мъск много можем да говорим, но фактите са че прави и постига неща, с които едва ли някой друг би се захванал камо ли да успее.ОПЕК особено ако пропадне, се връщаме в годините преди 1970 и пускам дъртите американки за кеф по шосетата
Проблема е, че отричаш официални данни и се опитваш да сравняваш сапунерките на Мъск с Мерцедес и ЯгуарТая пършива тесларска фирма едва изкара 2-3 тримесечия на плюс, защо ли не я приеха в индексите хахахаха
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениеВ сектата на електричките има 2 - 3 ортодоксални хардлайнери кат ED и DaveBG дето едно си знаят и едно си пеят....Надъхани са щото са си купили кола със зарядно и се радват кат малки деца щото дядо Коледа им е донесъл подарък под елхата
Кат ви кефят електричките .... ми убаво карайте си ги ... кво ни правите пропаганда и реклама да ни зарибите и нас ..... ние си караме ДВГ и ни е гот
То сякаш и вие довчера не карахте коли с ДВГ .... хайде холан нема нужда ....
мъск та мъск ... ще кажете че тоя е новия Господ на земята .... май не ви е много удобно да си спомните откъде се появи и кой го лансира и финансира и кой стои зад него ....
Ти мислиш, че ще си караш дизела още дълги години, аз съм на мнение, че до 5 няма да имаш избор (иконимически оправдан).
Проблемът ако ме питаш мен не е в различните мнения, а в селяндурските реакции и исказвания на някои участници. Ако се подобри тона ще е дори приятно да си чешем езиците без обиди, квалификации и подигравки.
За каква пропаганда говориш като темата е точно за Електрическите автомобили и за пазарите. Как влияят, какви са последствията за пазара, конкурентите, потреблението, промяната на нагласите.
Ако не ти харесва темата не влизаш и не четеш. Ако ти допада и не си съгласен с някой аргумент, даваш твоята гледна точка и толкова.
За Мъск много можем да говорим, но фактите са че прави и постига неща, с които едва ли някой друг би се захванал камо ли да успее.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Автопилота на Тесла S е допълнителна опция, дето струва $7к екстра, на и без това скъпите им коли.
Различен цвят на бронята - ектра $2к, на кожената тапицерия -$3k.
Домашен кабел за зареждане - $1.5к
На всеки 12.5к км трябва да минават сервизно обслужване за $400 иначе гаранция не важи.
На 50к има генерален сервиз за $2к.
Това става във няколкото сервиза на Тесла, за което ще трябва записва седмици напред, ако се увеличат колите им.
Значи да приемем, че половината купувачи избират най-евтиния базов модел от Тесла 3, представи си $35к (и 40кЕвро в Европа), нищо абсолютно не ги спира да си купят електричка от друга марка, и то по-евтина.
Който реши за електричка, сравнява с Тесла и в крайна сметка стига до извода, че за парите които дава best value for money е точно Теслата.
Грантовете в САЩ спряха отдавна, а те продължават да продават най-много елетромобили, правят рекорди всяко тримесечие, растат годишно с над 50%, #1 по продажби в луксозния сегмент и в общи линии ядат обяда на традиционните производители, които на всичкото отгоре им го плащат под формата на кредити за емисии. Да не си им на мястото
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
В БГ няма грантове, хората купуват и сега нови дизели все още, за Тесла няма желаещи много.
Даже и да свали 3к със нейната евентуална нова батерия след 2-3 год, така ще се доближи до конкурентните цени.
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнениеКато от Тесла бленуват милиони продажби, дали инвестират в много публични зарядни станции ?
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнениеАко живещия във апартамент, трябва да кара 20 мин до зарядна станция, пиши го бегал.
При малко станции, но със много продадени коли, ще се образува чакане, което ще се увеличава, понеже някой ахмак ще си е купил втора ръка такава кола.
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнениеАвтопилота на Тесла не различава спряла/недвижеща се кола. която може да е дала и мигач, още са много години назад от такъв софтуер.
Забрави за правилата на дясностоящия и знаци - път с предимство и дай път, влизане в натоварено кръгово движение.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеНяма да пиша нищо ще оставя само да гледате:
https://www.youtube.com/watch?v=3iRHYIwjFKw
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Дотук с приказките - сега малко факти
https://www.electrive.com/2019/12/10...as-innovative/
Тесла липсва на картата, след първите 3 утвърдени стари фирми е. Обаче традиционните фирми са си тук, баси даже индийците
Ся има един весел момент с автопилотите - тесларите НЯМАТ работещ такъв, НО пускат шофьорите да им тестват буламача. Което води логично до катастрофи и дела, какво ли ще стане когато продадат още малко от бъгавите си колички с неработеши автопилоти м?
“The German automobile manufacturers lead in operating and display concepts, connectivity and driver assistance systems as well as plug-in hybrids”.
Всеки в идустрията е наясно кой води парада по отношение на технологии, свързаност, ъпдейти и т.н.
Есенцията е че Германците ще трябва да наваксват:
Nevertheless, the industry faces enormous challenges and must arm itself against new competitors such as Tesla and the Big Data players Alphabet, Alibaba or Uber and Didi Chuxing. “In particular, German manufacturers will have to master software, data and mobility services even better in the future if they are not to fall behind in this transformation period. Strategic cooperation will play an increasingly important role in this,” predicts Bratzel
Не го разбирате, но за всички в автомобилната индустрия е ясно че ерата на ДВГ е приключи, а лидера в новата индустрия е Тесла.
Споровете в момента са дали е възможно някой да навакса изиставането спрямо Тесла и колко време ще отнеме. Моето мнение е че Тесла не само че няма да бъде настигната технологично, но и ще увеличава дистанцията спрямо всички останали.
Това което предстои е бавен и мъчителен упадък на динозаврите с постоянни спадове на продажбите за сметка на нови играчи - освен Тесла, Ривиън, Китайците, Лусид.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеНяма да пиша нищо ще оставя само да гледате:
https://www.youtube.com/watch?v=3iRHYIwjFKw
Много разстояние при спиране на светофар, перфектна маркировка със малко автомобили по почти празни улици - така е лесно.
Стойността на това видео е нула, не показва волана на колата, изгледах и десетина други, още не съм намерил такова да показва волана, и пътя отпред във сутрешен трафик, през ноща, тесни улици и др.
Има напредък, забелязва спрелите коли, велосипедисти и хора.
Да припомним пак, половината от купувачите няма да доплатят за тази екстра така или иначе, това не е решаващо за покупка на Тесла.
Ще стане опасно да се шофира със повече Тесли по пътя, а шофьора им спи отпред, играе игри на телефона, закусва мюсли в купичка, слага си червило.Last edited by hazard; 23.10.2020, 20:44.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от tani1992 Разгледай мнение
И какво по-точно да гледаме?
Аз не понасям друг да ме вози, камо ли некадърник дето се учи, па бил и той автопилот на тесла !?!?
Ко не мога да си поркам, да си чатя в инвестор форума хич не ми го хвалиНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеНяма да пиша нищо ще оставя само да гледате:
https://www.youtube.com/watch?v=3iRHYIwjFKw
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Факт е, че масовото производство на ел. коли можеше да започне още преди 20 или 30 години. Имаше ги технологиите, имаше ги и мултинационалните автомобилни производители, разработката за който щеше да е като детска играчка. Да, ама трябваше да се появи Илон Мъск, който да им отвори очите на всички производители и да размърда закостенялите им конструктивни отдели.
Така и не се намери един път къде да прочета, примерно, "модел тесла 3 изминава 300 километра след заряд от, примерно, 5 часа, отговарящи на, примерно, 4 кв/ч, или общо 20 кв/ч за едно зареждане. Или каквато и да е ясна информация. Всичко е много хипотетично и много зависи. И никой никога не пише, реалистично какъв е живота на една батерия (да, знам, 3-4 милиона километра, хехе) и какво се случва след това с тази батерия.
Коментар
-
В сектата на електричките има 2 - 3 ортодоксални хардлайнери кат ED и DaveBG дето едно си знаят и едно си пеят....Надъхани са щото са си купили кола със зарядно и се радват кат малки деца щото дядо Коледа им е донесъл подарък под елхата
Кат ви кефят електричките .... ми убаво карайте си ги ... кво ни правите пропаганда и реклама да ни зарибите и нас ..... ние си караме ДВГ и ни е гот
То сякаш и вие довчера не карахте коли с ДВГ .... хайде холан нема нужда ....
мъск та мъск ... ще кажете че тоя е новия Господ на земята .... май не ви е много удобно да си спомните откъде се появи и кой го лансира и финансира и кой стои зад него ....Last edited by Асо Пика; 23.10.2020, 18:29.
Коментар
Коментар