If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Общо взето с бота се опитвате да убедите себе си как вашите трошляци са супер щото нищо не струват. Доста нелепи неща пишеш и звучите комично и нелепо. Общо взето "гроздето е кисело"
Моята електричка иначе не е Тесла, точно защото ситуацията със сервиза не ме кефи и не е практична, така, че нямам проблеми със сервиза при щети. Зареждам само безплатно предимно не бързите станции докато си пазарувам. Вече съм спестил толкова пари от гориво колкото за една от вашите. Батерията ми има гаранция 8 години че няма да деградира с повече от 30% а реалния и живот е около 800000км. Колата ми е карбонова има минимално количество движещи се частиичасти ищ се движи с оригиналната си батерия доста след като вашите са изгнили в автоморгата
Живот на батерията в идеалния случай - 8 години, гаранция срещу РЪЖДА на купетата на не-карбоновите не-фешън извънземни неизвестна марка коли - 12 години. По-скоро класиките с ДВГ ще почнат да гният 4 години след като таралясника ти стане паметник
Що не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
Ко речи, пари ли? Че те са 160 евра месечно тук, туй пари ли са Ааа ясно защо караш ЕВ - щото искаш хората да си мислят че си паралия хахахаха, те тая порода карахте 20 годишни S-Klasse и после ревяхте със сълзи по сервизите. При ЕВ премиум марка и висок клас = Ягуар, ти с тая тесла къде си тръгнал не те знам Да плащаш премиум за китайска играчка на батерии, я кажи откога я имаш - щото нали си знаеш, 8 години после чао Гергино, става недвижима собственост, и то ако дотогава не я караш много та да не дава дефекти, то и сервиз няма ...
Ся като прочетох и за Дачията, ми се изясни и произхода ти - бедно работническо семейство с Трабант за семейна кола.
Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите.
Ти не си виновен, такива са нещата.
Хората правят скъпи покупки, така се движи икономиката.
Примери много. Затова и финанси не се учат в средното училище, нали трябва да се задвижва икономиката после.
Освен насила и със рестрикции, никой няма да си остави евтиния 12 год стар тарялясник, ама примиум (както посочих по-долу) и да вкара 35000 евро за Тесла на старо или нов EV непримиум.
Даже и хора със пари не искат да го правят.
Докато не спаднат чувствително цените (поне -25%, а те и СЪС субсидии СА СКЪПИ) на масовите EV, включая Тесла 3, така ще е.
ти кат си вземеш нова жена връщаш ли се при старата?
И да искаш НЯМА мандалото е хлопнало - едни 100к назад. Ще се успокояваш 10 години че ти било без пари горивото от 3-4к лв годишно.
Абе нали е много евтино да караш тесла. Що по обявите са на 50к км а премоумите с превъртени километражи са на по 150-200к на 5-6 години?
Евтино е единствено да кибичиш на зарядната станция
Що не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
ти кат си вземеш нова жена връщаш ли се при старата?
И да искаш НЯМА мандалото е хлопнало - едни 100к назад. Ще се успокояваш 10 години че ти било без пари горивото от 3-4к лв годишно.
Абе нали е много евтино да караш тесла. Що по обявите са на 50к км а премоумите с превъртени километражи са на по 150-200к на 5-6 години?
Що не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
Какво е премиум марка и висок клас- щото съм чувал да разправят че това е логан и дъстър
Що не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
По стандарт разхода е 4.61л/100 (КОМБИНИРАН), ама къде е чувал българина за такова нещо, бензин, автоматик, малко газове, 95 коня (предостатъчно).
Това е цена- днес.
От днес започваме сравнението, за 10 години занапред.
Това чудо ще издържи толкова години, гарсониерата ще ми захранва разходите по колата.
След 10 год ще я продам за хиляда лева на ромите и гарсониерата ще е качила поне 50% капиталова.
А, ти сега ако ще си купиш стара Тесла за 30 000Е, на каква стойност ще ти е колата после и колко ще си дал за всякакви разходи, включително покупката.
Щото да видим дали някой е финансово икономически глупав или не.
Не вярвам да караш кола за над 30 000лв и да нямаш каско, това намирисва на лъжа или си поел друг глупав риск.
Не вярвам и че си я взел за 15000 евро, сега цените са двойни за стари коли, това да не ти е старо вино бе, да си качва цената, тоя трошляк ????
Не че нещо, ама сравняваш таралясник с най-доброя седан за последните 3 години? Тия семкаджийски сметки са жалка картина.
Хазард, мисля че ти беше дал линк към това колко струва обслуъжването на тесла и какво е покрито в гаранцията. Може ли да го пуснеш отново
Нямам време сега, лесно се открива, няма толкова много писано в тази тема.
Задължително ходене до Будапеща, на всеки 15000 км трябва малък сервиз за 200Е, на всеки 45000 км- голям за 500Е, за да важи гаранцията.
Гаранцията (пише подробно в техния сайт) започва поетапно на 2, 5 и 8 год, според часта на колата.
По стандарт разхода е 4.61л/100 (КОМБИНИРАН), ама къде е чувал българина за такова нещо, бензин, автоматик, малко газове, 95 коня (предостатъчно).
Това е цена- днес.
От днес започваме сравнението, за 10 години занапред.
Това чудо ще издържи толкова години, гарсониерата ще ми захранва разходите по колата.
След 10 год ще я продам за хиляда лева на ромите и гарсониерата ще е качила поне 50% капиталова.
А, ти сега ако ще си купиш стара Тесла за 30 000Е, на каква стойност ще ти е колата после и колко ще си дал за всякакви разходи, включително покупката.
Щото да видим дали някой е финансово икономически глупав или не.
Не вярвам да караш кола за над 30 000лв и да нямаш каско, това намирисва на лъжа или си поел друг глупав риск.
Не вярвам и че си я взел за 15000 евро, сега цените са двойни за стари коли, това да не ти е старо вино бе, да си качва цената, тоя трошляк ????
Самият факт че ти се наложи да изкараш най-евтината и икономична сапунерка, хибрид на старо говори сам за себе си дали е изгодно да се вземе ЕВ. Сравни кола 95 коня с кола 600 коня... давай още доводи колко е по евтина и после напиши пак за лидъл и за разходите да гарсониера и как се пести от лидъл...
Колкото за каското преди имах каско и на четирите си коли, никога не съм го ползвал години наред набивах пари и реших че няма смисъл. Сега имам каско само не едно BMW ама то е защото то се кара по ... рисково.
хахаха, смехурко разправя приказки под шипковият храст- до момента съм дал около 700 евро за сервизно обслужване, горивото може сам да си го сметнеш, на мен ми излезе че съм дал 2140 евро, ако ти си купиш чивто нова кола от магазина обслужването ти ще бъде доста по скъпо от моето и като сметнеш разходите си за ток ще видиш че на 150000-17000-км излизат сметките наравно. След това ти започваш да печелиш, а аз да губя
Такива сметки и аз правих, точни са. Ама досега, съм на 400 К...с ДВГ. Щото, купувана нова. На електричката, поставяш нова батерия (или подменяш няколкото "опушили" елементи на старата, и янтъекаляш пак като нова само, вече отдавна амортизирана, сиреч, изплатена...Излиза, съм електричка и нещо вътре, що не съм карал на тоци, баси.
Ето за това говорим. Моята кола беше 30 000лв. и досега не съм дал 1 лев. Ти си се нахакал с 34000 лв и от тогава колко си дал за бензини и обслужования? Да не говорим че както написах и по долу сега моята кола струва и повече вероятно, а твоята е за кофата.
хахаха, смехурко разправя приказки под шипковият храст- до момента съм дал около 700 евро за сервизно обслужване, горивото може сам да си го сметнеш, на мен ми излезе че съм дал 2140 евро, ако ти си купиш чивто нова кола от магазина обслужването ти ще бъде доста по скъпо от моето и като сметнеш разходите си за ток ще видиш че на 150000-17000-км излизат сметките наравно. След това ти започваш да печелиш, а аз да губя
Коментар