IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
    Защо доклад на Aston Martin за електромобилите разгневи анализаторите?

    Според проучването на британския концерн всеки електромобил трябва да измине 78 000 км, за да се счете за по-екологичен от конвенционалните превозни средства
    Изминава ги за 3 (ТРИ)години и, през останалите... Няма място за гняв. Трезвост се иска: Подходът към батериите, от страна на Тесла, е просто ТЪП И ПРЕРАЗХОДЕН, както повечето американски „Чудеса”. Т.е., ВСИЧКО е готово за масовия ел.мобил.
    Last edited by Pyramid; 03.12.2020, 17:29.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
      Защо доклад на Aston Martin за електромобилите разгневи анализаторите?

      Според проучването на британския концерн всеки електромобил трябва да измине 78 000 км, за да се счете за по-екологичен от конвенционалните превозни средства
      Недей да четеш очевидно погрешна информация. Няма как ДВГ производител който от години отрича електрическите и няма ЕВ модел да каже друго.

      В тубата търси на engeneering explained има видео с детайлна разбивка и линкова към съответните сорсове и научни статии и се вижда че се избива много ... много по рано, а после си само напред.

      Коментар



      • Kитaйcĸият пpoизвoдитeл нa eлeĸтpoмoбили ЅАІС-GМ-Wulіng Ноngguаng cъoбщи зa peĸopдeн бpoй пpoдaжби нa eлeĸтpичecĸитe мoдeли МІNІ ЕV, oт ĸoитo пpeз мeceц нoeмвpи тaзи гoдинa ca били пpoдaдeни нaд 30 xиляди eĸзeмпляpa. Eлeĸтpoмoбилът Ноngguаng МІNІ ЕV e мaлъĸ двyмecтeн мoдeл зa eжeднeвнo пътyвaнe нa paбoтa и пaзapyвaнe в мaгaзинитe, ĸaтo ce oĸaзa чe имeннo тaĸъв eлeĸтpoмoбил e нeoбxoдим зa житeлитe нa гoлeмитe ĸитaйcĸи гpaдoвe. Πpeдлaгaт ce тpи вepcии нa eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, paзличaвaщи ce пo ĸaпaцитeтa нa aĸyмyлaтopния блoĸ и cъoтвeтнo, пo пpoбeгa. Mлaдшaтa и cpeдният мoдeл ca oбopyдвaни c aĸyмyлaтopeн блoĸ c ĸaпaцитeт 9,3 ĸилoвaтчaca, a cтapшият мoдeл – c 13,9 ĸилoвaтчaca. B пъpвия cлyчaй c eднo зapeждaнe eлeĸтpoмoбилът мoжe дa изминe 120 ĸм, a във втopия – дo 170 ĸм. Цeнaтa нa нaчaлния мoдeл e 28 800 юaнa или пpиблизитeлнo $4400, cpeдният мoдeл cтpyвa 32 800 юaнa ($5000), a cтapшият – 38 800 юaнa ($5900). И тpитe мoдeли имaт eдин и cъщ eлeĸтpoдвигaтeл c мoщнocт 20 КW и c въpтящ мoмeнт 85 Nm. He ce пoддъpжa бъpзo зapeждaнe и тeзи eлeĸтpoмoбили ce зapeждaт eдинcтвeнo oт дoмaшнитe ĸoнтaĸти c нaпpeжeниe 220 V. Зapeждaнeтo oт 0 дo 100% зa paзличнитe мoдeли cтaвa зa oт 6,5 дo 9 чaca. Πpoизвoдитeлят cъoбщи, чe пpeз мeceц нoeмвpи нaд 96% oт ĸyпyвaчитe нa МІNІ ЕV ca били oбиĸнoвeни paбoтeщи xopa. Oĸaзa ce, чe ĸитaйцитe ĸyпyвaт пo 1100 eлeĸтpoмoбил oт тaзи мapĸa нa дeн, ĸaтo имa дни ĸoгaтo пpoдaжбитe пpeвишaвaт 2000 eлeĸтpoмoбилa нa дeнoнoщиe. Πpeз мeceц нoeмвpи ca пpoдaдeни oбщo 33 094 eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, ĸoeтo e aбcoлютeн peĸopд пo пpoдaжби cpeд ĸитaйcĸитe пpoизвoдитeли нa eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили. Вижте повече: https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b9-350361.html

        Коментар


        • https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...uPuMzwkRNeEnis
          Железният прах е новият възобновяем източник на енергия

          Коментар


          • Защо доклад на Aston Martin за електромобилите разгневи анализаторите?

            Според проучването на британския концерн всеки електромобил трябва да измине 78 000 км, за да се счете за по-екологичен от конвенционалните превозни средства

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              Аз в германия съм ходил само на почивка смешник такъв, и ти там ми беше обслужващ персонал. Ти за немец ли се имаш вече абе ти верно си за хапчета. Само разводняваш тема с малоумието си.
              Сигурно си почивал в някоя кашониера, докато ченгетата са те събирали заедно с парцалите да те обслужват в ареста
              Почивка в Германия, що за малоумие

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                Кой и кога това? Пак си сънувал глупости.
                Все недоразбрали:

                https://youtu.be/AF2HXId2Xhg?t=1289

                Цялото интервю си заслужава

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Аве гении, те го питат дали ще КУПУВА форд, vw или друга компания??? Акъл море, глава кофа!
                  Кой и кога това? Пак си сънувал глупости.
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Шефът на Volkswagen: Дано не станем като Nokia

                    или


                    VW заложи на инженер на Porsche в преследването на Tesla



                    Кой по-ясно да каже, че на традиционните авто-производители им е изпята песента във вида и начина по който правят бизнес?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                      https://www.investor.bg/tehnologii/2...ditel--317105/

                      Теслари, какво стана с яката фирма? Некадърни да направят кола - сега почва спихването и търсенето на някой да поеме тежката задача хахахаха, пак ще е някой Джанг Линг от Китай - и собствениците ще карат китайска сапунерка. Автопилотът умря на практика, освен напушените лафове нещичко остана ли?
                      Аве гении, те го питат дали ще КУПУВА форд, vw или друга компания??? Акъл море, глава кофа!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                        Аз в германия съм ходил само на почивка смешник такъв, и ти там ми беше обслужващ персонал. Ти за немец ли се имаш вече абе ти верно си за хапчета. Само разводняваш тема с малоумието си.
                        Те псетата по-вълци от въците се докарват, Дейв, кога няма Вълк наоколо. Какво се чудиш? С такова е зареден, такова дрищи, баси мизерника.
                        Иначе, трънлив е пътят електрически и няма как другояче, ама това да не те отчайва.
                        И не, скоро, аз електричка няма да си взема. Ценя автономността си.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Такива като теб тук верно ви викаме да миете кенефи, тук спор няма Точно щото сте гастари - побачкате, пък ви бием шута в Б-стан обратно и джафкате като пудели оттам после. За разлика от теб не гледам колите на картинка, смешник
                          Аз в германия съм ходил само на почивка смешник такъв, и ти там ми беше обслужващ персонал. Ти за немец ли се имаш вече абе ти верно си за хапчета. Само разводняваш тема с малоумието си.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Чшш ало, Тойота има в пъти повече продажби - и да върне малко коли за смяна на някоя пластмасова лайстна, голям праз.
                            Друго си е 1/4 от таралясниците ти да не могат да държат пътя заради разбито окачване.
                            За тази 1/4 сигурно, са я поръчали я Чайна и, ако са тарикати...Пък и американците как карат кола с над 320 коня под капака и 650кг батерия... Винаги, откак ги правят и.продават, съм се чудел за чий им са на хората такива мощи. И разумен довод, за средство за транспорт, да,е така избичено, още не виждам. Време е янките да преразгледат изцяло поведението си на пазара за енергия и транспортни услуги ама знам, доде яйцето не опре в гъза, ще продължат да се правят на „грейт агейн”. Което е тъпо - тъпо си е.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Тойота мина няколко пъти през такова бедствие и още „крЕта”. Именно отговорното отношение, е това, което гради, а не руши репутация. Е, на теб не е дадено да го разбереш, сам си си преценил, как да,се назовеш...
                              Чшш ало, Тойота има в пъти повече продажби - и да върне малко коли за смяна на някоя пластмасова лайстна, голям праз.
                              Друго си е 1/4 от таралясниците ти да не могат да държат пътя заради разбито окачване.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                не е, освен ако е 1/4 от годишното ти производство. Тогава е бедствие
                                Тойота мина няколко пъти през такова бедствие и още „крЕта”. Именно отговорното отношение, е това, което гради, а не руши репутация. Е, на теб не е дадено да го разбереш, сам си си преценил, как да,се назовеш...

                                Коментар

                                Working...
                                X