Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Last edited by Pyramid; 03.12.2020, 17:29.
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЗащо доклад на Aston Martin за електромобилите разгневи анализаторите?
Според проучването на британския концерн всеки електромобил трябва да измине 78 000 км, за да се счете за по-екологичен от конвенционалните превозни средства
В тубата търси на engeneering explained има видео с детайлна разбивка и линкова към съответните сорсове и научни статии и се вижда че се избива много ... много по рано, а после си само напред.
Коментар
-
Kитaйcĸият пpoизвoдитeл нa eлeĸтpoмoбили ЅАІС-GМ-Wulіng Ноngguаng cъoбщи зa peĸopдeн бpoй пpoдaжби нa eлeĸтpичecĸитe мoдeли МІNІ ЕV, oт ĸoитo пpeз мeceц нoeмвpи тaзи гoдинa ca били пpoдaдeни нaд 30 xиляди eĸзeмпляpa. Eлeĸтpoмoбилът Ноngguаng МІNІ ЕV e мaлъĸ двyмecтeн мoдeл зa eжeднeвнo пътyвaнe нa paбoтa и пaзapyвaнe в мaгaзинитe, ĸaтo ce oĸaзa чe имeннo тaĸъв eлeĸтpoмoбил e нeoбxoдим зa житeлитe нa гoлeмитe ĸитaйcĸи гpaдoвe. Πpeдлaгaт ce тpи вepcии нa eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, paзличaвaщи ce пo ĸaпaцитeтa нa aĸyмyлaтopния блoĸ и cъoтвeтнo, пo пpoбeгa. Mлaдшaтa и cpeдният мoдeл ca oбopyдвaни c aĸyмyлaтopeн блoĸ c ĸaпaцитeт 9,3 ĸилoвaтчaca, a cтapшият мoдeл – c 13,9 ĸилoвaтчaca. B пъpвия cлyчaй c eднo зapeждaнe eлeĸтpoмoбилът мoжe дa изминe 120 ĸм, a във втopия – дo 170 ĸм. Цeнaтa нa нaчaлния мoдeл e 28 800 юaнa или пpиблизитeлнo $4400, cpeдният мoдeл cтpyвa 32 800 юaнa ($5000), a cтapшият – 38 800 юaнa ($5900). И тpитe мoдeли имaт eдин и cъщ eлeĸтpoдвигaтeл c мoщнocт 20 КW и c въpтящ мoмeнт 85 Nm. He ce пoддъpжa бъpзo зapeждaнe и тeзи eлeĸтpoмoбили ce зapeждaт eдинcтвeнo oт дoмaшнитe ĸoнтaĸти c нaпpeжeниe 220 V. Зapeждaнeтo oт 0 дo 100% зa paзличнитe мoдeли cтaвa зa oт 6,5 дo 9 чaca. Πpoизвoдитeлят cъoбщи, чe пpeз мeceц нoeмвpи нaд 96% oт ĸyпyвaчитe нa МІNІ ЕV ca били oбиĸнoвeни paбoтeщи xopa. Oĸaзa ce, чe ĸитaйцитe ĸyпyвaт пo 1100 eлeĸтpoмoбил oт тaзи мapĸa нa дeн, ĸaтo имa дни ĸoгaтo пpoдaжбитe пpeвишaвaт 2000 eлeĸтpoмoбилa нa дeнoнoщиe. Πpeз мeceц нoeмвpи ca пpoдaдeни oбщo 33 094 eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, ĸoeтo e aбcoлютeн peĸopд пo пpoдaжби cpeд ĸитaйcĸитe пpoизвoдитeли нa eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили. Вижте повече: https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b9-350361.html
Коментар
-
https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...uPuMzwkRNeEnis
Железният прах е новият възобновяем източник на енергия
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз в германия съм ходил само на почивка смешник такъв, и ти там ми беше обслужващ персонал. Ти за немец ли се имаш вечеабе ти верно си за хапчета. Само разводняваш тема с малоумието си.
Почивка в Германия, що за малоумие
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Кой и кога това? Пак си сънувал глупости.
https://youtu.be/AF2HXId2Xhg?t=1289
Цялото интервю си заслужава
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Аве гении, те го питат дали ще КУПУВА форд, vw или друга компания??? Акъл море, глава кофа!Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Шефът на Volkswagen: Дано не станем като Nokia
или
VW заложи на инженер на Porsche в преследването на Tesla
Кой по-ясно да каже, че на традиционните авто-производители им е изпята песента във вида и начина по който правят бизнес?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеhttps://www.investor.bg/tehnologii/2...ditel--317105/
Теслари, какво стана с яката фирма? Некадърни да направят кола - сега почва спихването и търсенето на някой да поеме тежката задача хахахаха, пак ще е някой Джанг Линг от Китай - и собствениците ще карат китайска сапунерка. Автопилотът умря на практика, освен напушените лафове нещичко остана ли?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз в германия съм ходил само на почивка смешник такъв, и ти там ми беше обслужващ персонал. Ти за немец ли се имаш вечеабе ти верно си за хапчета. Само разводняваш тема с малоумието си.
Иначе, трънлив е пътят електрически и няма как другояче, ама това да не те отчайва.
И не, скоро, аз електричка няма да си взема. Ценя автономността си.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Такива като теб тук верно ви викаме да миете кенефи, тук спор нямаТочно щото сте гастари - побачкате, пък ви бием шута в Б-стан обратно и джафкате като пудели оттам после. За разлика от теб не гледам колите на картинка, смешник
абе ти верно си за хапчета. Само разводняваш тема с малоумието си.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Чшш ало, Тойота има в пъти повече продажби - и да върне малко коли за смяна на някоя пластмасова лайстна, голям праз.
Друго си е 1/4 от таралясниците ти да не могат да държат пътя заради разбито окачване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Тойота мина няколко пъти през такова бедствие и още „крЕта”. Именно отговорното отношение, е това, което гради, а не руши репутация. Е, на теб не е дадено да го разбереш, сам си си преценил, как да,се назовеш...
Друго си е 1/4 от таралясниците ти да не могат да държат пътя заради разбито окачване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
не е, освен ако е 1/4 от годишното ти производство. Тогава е бедствие
Коментар
Коментар