Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеИскаш да те признаем за много знаещ, но как да го направим, когато непрекъснато плещиш групости?
В снопа на Кубрат пръчките са в паралел, и тяхната здравина е равна на СУМАТА ОТ ЗДРАВИНАТА НА ВСИЧКИ ПРЪЧКИ, в това число и най-слабите такива. Тоест твърдението ти е тотално грешно, ако се разглежда в този контекст.
Би било правилно само ако имаме последователно свързване на компонентите или процесите един след друг. Да, ама при модулите с батерии имаме паралелно свързване между тях, така че написаното то тебе е ЕДНА ГОЛЯМА ИЗЛАГАЦИЯ дори и за деца от 3-ти клас.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение1.Всяка верига е здрава, колкото най-слабото ѝ звено. ( Сещаш ли се за снопа на Кубрат?)..
В снопа на Кубрат пръчките са в паралел, и тяхната здравина е равна на СУМАТА ОТ ЗДРАВИНАТА НА ВСИЧКИ ПРЪЧКИ, в това число и най-слабите такива. Тоест твърдението ти е тотално грешно, ако се разглежда в този контекст.
Би било правилно само ако имаме последователно свързване на компонентите или процесите един след друг. Да, ама при модулите с батерии имаме паралелно свързване между тях, така че написаното то тебе е ЕДНА ГОЛЯМА ИЗЛАГАЦИЯ дори и за деца от 3-ти клас.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнениев предвид на минусите със електричките, засега хибридите (без скъпите които осигуряват автономно задвиждане определени мили) са предпочитан от мен вариант.
Ами, пребройте се, колко имате електрички и колко хибриди, а не на теория да си чешете езиците.
Коментар
-
Време е да затваряте тази и отваряте нова тема:
За водородните двигатели
Франция ще инвестира в тази технология няколко милиарда евро, Германия - още повече
Да му мислят държавите-бензиностанции
Le gouvernement s'attaque à la transition énergétique. Parmi les cent milliards d'euros du plan de relance, deux milliards vont être consacrés à l'hydrogène. L'annonce a été faite hier par le Premier ministre Jean Castex. Cette énergie pourra prendre le pas sur l'électrique dans le secteur automobile. Mais son application ne se limite seulement pas à la voiture.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение( Сещаш ли се за снопа на Кубрат?)
.
Та, батерията доживот е собственост на Тесла, хеле пък ако типичния българин или китаец да се прави на хитър и я ремонтира.
Да, рент се плаща на батерията и си отговорен за нея (която има определен живот)
Гаранция некой четящ от Горно Съхране ще иска доказателства за някоя моя дума.Last edited by hazard; 05.09.2020, 13:54.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ако подмяната трябва да е БЪРЗА, значи конструкцията ще е СКЪПА.
Колкото до стандартизацията - тя е възможна точно толкова, колкото всички посетители на форума да се договорим за едно и също мнение по отношение на протестите, коронавируса или каквото и да е друго.
Иначе идеята е добра от гледна точка на потребителите, но е абсолютна ерес от гледна точка на производителите ....
Така че и тука имаме различни гледни точки и познай коя ще надделее - ами тази на по-силния (производителите). Възможно е някой да се опита да направи модулна конструкция, но дали потребителите ще са готови да заплатят по-високата цена и по-ниската надеждност, предопределена от огромното количество куплунзи, които по-принцип са ненадежден компонент, особено ако е подложен на дъжд, сняг, кал, вода, вибрации, абразивни частици и т.н.
2.„Силата” на производителите, се спъва в „слабостта” на потребителите: Ти може да си силен но, скъп продукт, ТЕ не.могат да купуват...и, на твоята „сила” , ѝ се налага да се съобрази с тях. Нали си чувал онази свещена крава, дето „клиентът винаги е прав”?' Кравата може и да „заколиш”, образно казано но, ще подава много повече онзи, който отчете ВСИЧКИ моменти на пазара. Ерес или не, който започне да произвежда и продава блочно-модул и батерии, той ще развърже продажбите. Взема, да речем, бай китаец, купува батерии от всеки модел, сканира външните габарити, прави реаранжиране и почва да щампова, по 50 долара кутията, като ги пълни с масови, поради търсене/предлагане.модули и, ето, примерно, от $10 k, батериите се сринали до $3k.
3.„Огромното количество куплунзи” се компенсира от удачна конструкция, с която, разбира се, не всеки може да се справи (гледам теб, дето уж „можеше 1000 пъти по-евтино” (тотално изхвърляне но, ти си знаеш) и не съм сигурен, че именно тази творческа немощ, не те мотивира да пишеш глупости. Знаймно е че, когато модулите са маломощни, токът е слаб, загряването -символично и.т.н. и ТОВА ни облекчава. Още нещо: Позволява -понеже токът мслък - поединично електронно вкл/изкл на всеки и дивидуален модул и организиране тяхната единична защита (от прегряване и що се сетиш) тъй, щото, да се намали и рискът от запалване. Било „ненадеждно”. Да, бе.
4.Сняг, кал и вибрации има, откак светът съществува и, продължавайки да бъдат проблем, те не са спрели развитието на техника и технологии.
...
И други доводи имам, първо тези осмисли.
Коментар
-
Иначе доколкото знам дори и в момента могат да се сменят деградирали или повредени модули, но това в никакъв случай не е нито БЪРЗО, нито ЛЕСНО, нито ЕВТИНО като труд и като цена на резервни части.
Има и още нещо - транспорта на литиеви батерийни модули като резервни части е силно затруднен и силно ограничен заради опасноста от самозапалване. Редица куриерски фирми, както и редица авиокомпании, пък и други превозвачи, ОТКАЗВАТ да транспортират такива товари. Това автоматично означава, че транспорта им силно се оскъпява, и добавя допълнителни разходи към вече скъпите по презумция резервни части на производителите.
Last edited by Mateev; 05.09.2020, 13:35.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеДосега, не видях никъде съществени доводи за голямата скъпотия при батериите. Споровете ви тук по електромобила, ме навяха на мисълта за блочно-модулна конструкция на батерията, при която, отделните модули, са спуснати в малки „кладенчета”, като пчелна пита, примерно, като, напречноса елементите на един модул, са а размер на монета но, са пакетирани в групи с единичен капацитет (НА ГРУПАТА, НЕ НА ЕЛЕМЕНТА!) , напр. от по 100 [ Wh], но, с цялото напрежение на батерията, свързвани паралелно. Така,
1.Единичната енергия в модул, се минимизира,
2.При евентуално КС, се отстрелва цял модул от тази батерия, като, конструкцията е елементарно проста, заменима, без проблеми.
3'Решава се проблемът със замените, т.к.при периодична профилактика и тестовв, се сменят само част (показалите лош капацитет) от модулите...
Например, има 360[ V] двигател, модулите за с по 100 3,6 ([V] всяка), и си редиш, напр.200 модула - 20 [kWh], спаднат ти 10% капацитет , сменяш примерно, 15% модули, и пак си със 100%, бързо, евтино, ЛЕСНО ЗА СТАНДАРТИЗАЦИЯ...
Колкото до стандартизацията - тя е възможна точно толкова, колкото всички посетители на форума да се договорим за едно и също мнение по отношение на протестите, коронавируса или каквото и да е друго.
Иначе идеята е добра от гледна точка на потребителите, но е абсолютна ерес от гледна точка на производителите ....
Така че и тука имаме различни гледни точки и познай коя ще надделее - ами тази на по-силния (производителите). Възможно е някой да се опита да направи модулна конструкция, но дали потребителите ще са готови да заплатят по-високата цена и по-ниската надеждност, предопределена от огромното количество куплунзи, които по-принцип са ненадежден компонент, особено ако е подложен на дъжд, сняг, кал, вода, вибрации, абразивни частици и т.н.
- 1 like
Коментар
-
Досега, не видях никъде съществени доводи за голямата скъпотия при батериите. Споровете ви тук по електромобила, ме навяха на мисълта за блочно-модулна конструкция на батерията, при която, отделните модули, са спуснати в малки „кладенчета”, като пчелна пита, примерно, като, напречноса елементите на един модул, са а размер на монета но, са пакетирани в групи с единичен капацитет (НА ГРУПАТА, НЕ НА ЕЛЕМЕНТА!) , напр. от по 100 [ Wh], но, с цялото напрежение на батерията, свързвани паралелно. Така,
1.Единичната енергия в модул, се минимизира,
2.При евентуално КС, се отстрелва цял модул от тази батерия, като, конструкцията е елементарно проста, заменима, без проблеми.
3.Лесно се решава се проблемът със замените, т.к.при периодична профилактика и тестовв, се сменят само част (показалите лош капацитет) от модулите...
Например, има 360[ V] двигател, модулите за с по 100 3,6 ([V] всяка), и си редиш, напр.200 модула - 20 [kWh], спаднат ти 10% капацитет , сменяш примерно, 15% модули, и пак си със 100%, бързо, евтино, ЛЕСНО ЗА СТАНДАРТИЗАЦИЯ...
Елемент 3,6 V, 100 mAh са 0,36 Wh, x 100=36 Wh...Last edited by Pyramid; 05.09.2020, 12:33.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Все още чете отзиви за нея и и е мераклия, покупката е в далечното бъдеще
я сподели доволен ли си от БМВто на примоция или още четеш за зоуто
Коментар
-
Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение
То на тесличката ако беше само батерията добре! Зареждаш и газ! И аз искам на моя таралясник само да сипвам и да карам, ама има и други разходи по трасето!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
2% на година е амортизацията ако стои във фризера. Ако я юркаш както аз карам сигурно ше отиде на 10%, Във форума на тойота има един който ходи всеки ден на работа на 100км, живее в германия. Влез и му предложи да си купи електрокар. Ще дойде до бг да ти набие чемберите
Коментар
Коментар