IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Леле, леле, колко мъка има на тоя свят. Толкова си заблуден, че не знам има ли смисъл да коментирам.
    Всяка нова технология отваря много възможности за развитие, но хората по дефиниция се съпротивляват, особено когато са дезинформирани от платени лобита на фосилните компании, които генерират трилиони годишно от експлоатацията на нефт. Да не коментирам трилионите субсидии всяка година за сектора.
    Батерията на Тесла модел S купена 2012та ще надживее няколко пъти живота на средностатистическия автомобил с ДВГ. Проблемът е че никой не иска да кара 20-30 години един и същ автомобил.
    По-долу може да видиш реален пример на такъв автомобил, който след 7-8 години е загубил около 5% от оригиналния пробег. След още 10-15 години ще е загубил да речем още 10-15%. След като излезе автомобила от движение батерията започва да се използва за съхранение на енергия още 10тина години и когато капацитета е напълно изразходван се рециклира над 95%.
    2% на година е амортизацията ако стои във фризера. Ако я юркаш както аз карам сигурно ше отиде на 10%, Във форума на тойота има един който ходи всеки ден на работа на 100км, живее в германия. Влез и му предложи да си купи електрокар. Ще дойде до бг да ти набие чемберите

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
      ЕД като си се преебал да дадеш 200к за тесла (онова дето се вадят пирони) дали ще се хвалиш колко си се набутал?
      Все още чете отзиви за нея и и е мераклия, покупката е в далечното бъдеще

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        Шейха на дубай от субсидии стана милиардер. Кой го субсидира?
        Защо САЩ води войни за ПЕТРОЛ, а не води война за електричество?
        Е мъск 1лев не е изкарал от теслата а е мултимилиардер - как става?
        За теб е сложно да го разбереш

        Виж как разсъждават хората:

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Леле, леле, колко мъка има на тоя свят. Толкова си заблуден, че не знам има ли смисъл да коментирам.
          Всяка нова технология отваря много възможности за развитие, но хората по дефиниция се съпротивляват, особено когато са дезинформирани от платени лобита на фосилните компании, които генерират трилиони годишно от експлоатацията на нефт. Да не коментирам трилионите субсидии всяка година за сектора.
          Батерията на Тесла модел S купена 2012та ще надживее няколко пъти живота на средностатистическия автомобил с ДВГ. Проблемът е че никой не иска да кара 20-30 години един и същ автомобил.
          По-долу може да видиш реален пример на такъв автомобил, който след 7-8 години е загубил около 5% от оригиналния пробег. След още 10-15 години ще е загубил да речем още 10-15%. След като излезе автомобила от движение батерията започва да се използва за съхранение на енергия още 10тина години и когато капацитета е напълно изразходван се рециклира над 95%.
          Шейха на дубай от субсидии стана милиардер. Кой го субсидира?
          Защо САЩ води войни за ПЕТРОЛ, а не води война за електричество?
          Е мъск 1лев не е изкарал от теслата а е мултимилиардер - как става?
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

            Кое да видя че ЕС ще ОТКРАДНАТ трилиони за "екология". Че те не се и крият наглеците.
            Ако съм жив след като ми забранят след 10 години да карам кола с двигател ще се принудя да си взема електричка. Все ще са измислили по читави батерии. Всички бедни ще го ДУХАТ - старата електричка на 10 година става единствено за рециклиране, 20 годишна няма и да си спомня никой че е съществувала. Теслата също
            Леле, леле, колко мъка има на тоя свят. Толкова си заблуден, че не знам има ли смисъл да коментирам.
            Всяка нова технология отваря много възможности за развитие, но хората по дефиниция се съпротивляват, особено когато са дезинформирани от платени лобита на фосилните компании, които генерират трилиони годишно от експлоатацията на нефт. Да не коментирам трилионите субсидии всяка година за сектора.
            Батерията на Тесла модел S купена 2012та ще надживее няколко пъти живота на средностатистическия автомобил с ДВГ. Проблемът е че никой не иска да кара 20-30 години един и същ автомобил.
            По-долу може да видиш реален пример на такъв автомобил, който след 7-8 години е загубил около 5% от оригиналния пробег. След още 10-15 години ще е загубил да речем още 10-15%. След като излезе автомобила от движение батерията започва да се използва за съхранение на енергия още 10тина години и когато капацитета е напълно изразходван се рециклира над 95%.
            Last edited by ED; 04.09.2020, 13:20.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Всички са се запътили на там където е Тесла днес:

              EXP 12 SPEED 6E / by BENTLEY

              It represents a first step on a journey that will change the way today’s drivers think about mobility and what it can be.

              Обаче си сляп за да го видиш
              Кое да видя че ЕС ще ОТКРАДНАТ трилиони за "екология". Че те не се и крият наглеците.
              Ако съм жив след като ми забранят след 10 години да карам кола с двигател ще се принудя да си взема електричка. Все ще са измислили по читави батерии. Всички бедни ще го ДУХАТ - старата електричка на 10 година става единствено за рециклиране, 20 годишна няма и да си спомня никой че е съществувала. Теслата също
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                ха ха БЕНТЛИ И тесла?
                БАВАРЕЦ и трабант имат повече общо.
                Всички са се запътили на там където е Тесла днес:

                EXP 12 SPEED 6E / by BENTLEY

                It represents a first step on a journey that will change the way today’s drivers think about mobility and what it can be.

                Обаче си сляп за да го видиш

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Разсъждаваш от позицията на недоимък.
                  Според теб собствениците на Бентли са най-пре...ните?!? Ако ги питаш тях са най-големите баровци.
                  А иначе теслите можеш да си ги купиш под 40К евро. БМВ и ауди са по-скъпи, а не се доближават до качествата на Тесла.
                  То и затова Тесла продава повече М3 от БМВ, Ауди и БМВ взети заедно (в мид сегмента)
                  ха ха БЕНТЛИ И тесла?
                  БАВАРЕЦ и трабант имат повече общо.
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                    ЕД като си се преебал да дадеш 200к за тесла (онова дето се вадят пирони) дали ще се хвалиш колко си се набутал?
                    Разсъждаваш от позицията на недоимък.
                    Според теб собствениците на Бентли са най-пре...ните?!? Ако ги питаш тях са най-големите баровци.
                    А иначе теслите можеш да си ги купиш под 40К евро. БМВ и ауди са по-скъпи, а не се доближават до качествата на Тесла.
                    То и затова Тесла продава повече М3 от БМВ, Ауди и БМВ взети заедно (в мид сегмента)

                    Коментар


                    • ЕД като си се преебал да дадеш 200к за тесла (онова дето се вадят пирони) дали ще се хвалиш колко си се набутал?
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Като става въпрос за батериите и деградацията на Тесла:

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                          Данеби да намекваш, че собствениците на ТЕСЛА са по-склонии да ментят за пробега до към два три пъти ?
                          Чудя се на дедуктивните заключения и на източника на информация, който ползваш.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            Е ти сериозно ли вярваш че обявите в мобилето имат представителна стойност

                            Данеби да намекваш, че собствениците на ТЕСЛА са по-склонии да ментят за пробега до към два три пъти ?

                            Коментар


                            • Е ти сериозно ли вярваш че обявите в мобилето имат представителна стойност

                              Преди бях пуснал проучване от застрахователи в UK, в което Тесла километража беше по-голям от този на Мерцедес и Ауди.

                              ЕQUOTE=Бързоходко;n3645240]

                              Сигурно си прав, но собствениците на Ауди А4 си ги карат таралясниците, макар и фрустрирани, а тези на ТЕСЛА са три пъти по-малко активни макар и много удовлетворени.
                              Впрочем и собствениците на Поршета си карат колите, средно два пъти повече от тези на ТЕСЛА https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...nk=gu227j&f1=1
                              [/QUOTE]

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение


                                но според всяко що годе предствително проучване собствениците на тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше, лексус и пр.
                                Сигурно си прав, но собствениците на Ауди А4 си ги карат таралясниците, макар и фрустрирани, а тези на ТЕСЛА са три пъти по-малко активни макар и много удовлетворени.
                                Впрочем и собствениците на Поршета си карат колите, средно два пъти повече от тези на ТЕСЛА https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...nk=gu227j&f1=1

                                Коментар

                                Working...
                                X