If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Лагерите са капсуловани и вътре си има всичко. Аз за това попитах за масло което да сложа на колата си- представи си само- аз за моята плащам около 400 евро на 15000км- за теб не ми се мисли, слагаш 5литра такова масло и край с обслужването- няма да плащаш на механици и за масла- кеф
Вате какво е това масло бе, 400 евро, да не слагаш стотина литра от него, баси колата имаш
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
А то за маслото няма нужда да се чете зада се разбере, че трябва да се сменя. Просто трябва да се кара по-дълго време и по някоето време ще разбере, че е трябвало да го е сменил.
По неговите приказки бяха че не се сменя, сменяли се само гуми и чистачки. Но да махнем с ръка и да си кажем че сме преподали урок на младото поколение
А бе дейви, ти ли беше писал че караш тесла, ей да знаеш че маслото се сменя на 15000км, всъщност може би колата ти да има датчик който мери омасляващата способност на маслото, хвърляй му от време на време по едно око. Сина ми сменя масло на около 10- 11 000км- горе долу тогава пада на около 10-12% тази способност. ИИИИИИИИ ще не ще сменя
Тоест при всички случай се сменя масло/ наистина как не ми дойде на ума да пусна субтитрите/ . Е ще кажем че момчето дейв е младо, не е дочело инструкцията и ще отминем
А то за маслото няма нужда да се чете зада се разбере, че трябва да се сменя. Просто трябва да се кара по-дълго време и по някоето време ще разбере, че е трябвало да го е сменил.
Ами при мен вървят субтитри на английски. Всъщност на първия клип от 4 минута нататък показват как се сменя маслото на редуктора.
Тоест при всички случай се сменя масло/ наистина как не ми дойде на ума да пусна субтитрите/ . Е ще кажем че момчето дейв е младо, не е дочело инструкцията и ще отминем
В упътването на Тесла пише че не се сменят масла и няма обслужвания освен смяна на чистачки и разменяне на гуми... (естествено ти няма как да знаеш)
Има Тесли на по милион километри и нищо не е сменяно по тази част. Освен това в лабораторията на Тесла двигателя и този редуктор са навъртяли на стенд при постоняно натоварване милион мили и изглеждат като нови.
- Тестовете на Тесла не включват остаряване със времето на маслото
- Мъск вече е трети по-богатсво (73 млрд), естествено със спекулата на борсата, звездните/соларните проекти и военните договори, дреме му за коментарите за Тесла, вече.
В Тубата има един изминал 1 милион км със Тесла Модел 3, друг изминал 720к
Във видеото на v_tin се казва, че маслото за редуктора струва .... 7 паунда литъра .... ама хората плащат за сервизно обслужване 500.
https://www.youtube.com/watch?v=meJp2lj_NnM- okolo четвъртата минута какво е това масло- извинявам се не мога да чуя добре момичето,на лаптопа не се чува добре. И в края отново говори за някакво масло
Ами при мен вървят субтитри на английски. Всъщност на първия клип от 4 минута нататък показват как се сменя маслото на редуктора.. На 4:36 има субтитър който гласи "Using High grade dextran oil is specified by TESLA to avoid any problems later". Nqma marka na masloto
https://www.youtube.com/watch?v=meJp2lj_NnM- okolo четвъртата минута какво е това масло- извинявам се не мога да чуя добре момичето,на лаптопа не се чува добре. И в края отново говори за някакво масло
Лагерите не са релевантни в случея. При тях действа преобладаващо сила на триене. Сачмите или цилиндрите са закалени при специален режим -"циментиране". Проблем са зъбните колела При тях освен сила на триене има и сили на натиск на опън и т.н. ударни натоварвания при ускорявания, ако се появи и малак луфт нещата тръгват от зле към по-зле. При износването се отделят стружките за които вече бе споменато. Според мен ТЕСЛА пързалят публиката с лафа за двигател милионик пък кой каквото иска да разбира под това.
Има и още нещо касаещо очаквания експоненциален ръст на произвдство. всички тези детайли ще се оутсорснат към знайни и незнайни дестинации и качеството ще се срине. ефект наблюдаван многократно досега..
От страна на двигателя най вероятно ще го докарат. Произвеждаме врати и пуснаха нова врата- ролкова, станахме конкурент на хьорман, първата врата която направиха беше тестова и понеже се дава някаква гаранция решиха да тестват вратата. 7/ седем/ месеца беше закачена на компютър който я отваряше и затваряше, сигурно на минута по веднъж. На двигателя не му стана абсолютно нищо, нито на вратата. Все пак понеже беше тестово всичко засилиха на боклука. В момента когато има такива врати независимо колко са големи се закачат на компютър и се отварят и затварят поне седмица и тогава се предават на клиента.
Така че от страна на двигателя ще стане, няма как да издържи според мен скоростна кутия и масла.
Аз не съм специалист по механика и по износване на триещи се части, но мога да задам един въпрос:
Как се правят лагери, които да издържат по 20-30 години работа (непрекъснато въртене) без да се сменят?
Лагерите не са релевантни в случея. При тях действа преобладаващо сила на триене. Сачмите или цилиндрите са закалени при специален режим -"циментиране". Проблем са зъбните колела При тях освен сила на триене има и сили на натиск на опън и т.н. Има ударни натоварвания при ускорявания, пластични деформации. Ако се появи и малак луфт нещата тръгват от зле към по-зле. При износването се отделят стружките за които вече бе споменато. Според мен ТЕСЛА пързалят публиката с лафа за двигател милионник пък кой каквото иска да разбира под това.
Има и още нещо касаещо очаквания експоненциален ръст на произвдство. Всички тези детайли ще се оутсорснат към знайни и незнайни дестинации и качеството ще се срине. ефект наблюдаван многократно досега..
Лагерите са капсуловани и вътре си има всичко. Аз за това попитах за масло което да сложа на колата си- представи си само- аз за моята плащам около 400 евро на 15000км- за теб не ми се мисли, слагаш 5литра такова масло и край с обслужването- няма да плащаш на механици и за масла- кеф
Ама те на тесла и гумите не се сменят и те по 1млн км издържат. Па спирачките са вечни, няма толкова нули измислени
Би ли ни казал какви са използуваните от тесла масла че да издържат по 1000000км. Искам за моята кола да купя такова
Каквито и да са, стендовите „1млн.мили” НЕ СА онези дето са при експлоатация, т.к.
1.Правят се при постоянно въртене. Установен режим, без спиране, време за окисление, ударни натоварвания, цикли студено-топло, конденз, и т.н. (в реалността, да не проникнеж влага, е трудно).
2.Поради горното, много бърже се навъртат милите, маслата нямат времето НОРМАЛНО да остареят. А износването, става основно при променливите режими.
3.Отделно, на тенд, не е реално обкръжението на семерините, постъпването на абразивни частици и т.н.
4.Трансмисионните масла, са проектирани да работят в често ударни натоварвания и близо до заваряване на металните контактни повърхности...и имаме не точно истинско поведение и т.н.
Все едно, човек, живял в тежки условия, вкл.лоши семейни, работни, влага, плесени и т.н.да му сравняваш здравето с това на англ.кралица илибоше някой, потомствен аристократ без грижи и болки.
Аз не съм специалист по механика и по износване на триещи се части, но мога да задам един въпрос:
Как се правят лагери, които да издържат по 20-30 години работа (непрекъснато въртене) без да се сменят?
Явно си има начин, има си масла, както и специална обработка на повърхнстите на триещите се части, щото да издържат много дълго време. Повредата на стар лагер на някоя машина в промишленоста е по-скоро изключение, отколкото нормална ситуация. Виждал съм машини на по 30-40 години, валовете на които денонощно се въртят, и никога не са им сменяни оригиналните лагери.
Също и за транспортните средства - има TIR-ове, които карат по 2 милиона километра, и на които никога не е сменян дори и един от оригиналните лагери.
Лагерите са капсуловани и вътре си има всичко. Аз за това попитах за масло което да сложа на колата си- представи си само- аз за моята плащам около 400 евро на 15000км- за теб не ми се мисли, слагаш 5литра такова масло и край с обслужването- няма да плащаш на механици и за масла- кеф
Аз не съм специалист по механика и по износване на триещи се части, но мога да задам един въпрос:
Как се правят лагери, които да издържат по 20-30 години работа (непрекъснато въртене) без да се сменят?
Явно си има начин, има си масла, както и специална обработка на повърхнстите на триещите се части, щото да издържат много дълго време. Повредата на стар лагер на някоя машина в промишленоста е по-скоро изключение, отколкото нормална ситуация. Виждал съм машини на по 30-40 години, валовете на които денонощно се въртят, и никога не са им сменяни оригиналните лагери.
Също и за транспортните средства - има TIR-ове, които карат по 2 милиона километра, и на които никога не е сменян дори и един от оригиналните лагери. Въобще планова смяна на лагери на определен брой километри или часове не е предвидена за нито едно транспортно средство или за машина от промишленоста.
Може би намекваш, че Мъск сам произвежда маслата си?
Техници, сър! Техници!
Най - вероятно дейв не е запознат и няма кола иначе не би написал такава глупост
Дейв, все още не са измислили такава машина която да роботи без смазка на триещете се части. Може да не е масло, може да е вода смазката, но все пак има някаква смазка. Работил съм с машини които правят по 2400бара налягане, те бяха с керамични пистони и хром никелови цилиндри, слагахме силиконова смазка докато ги сглабяме при ремонта и при работа смазката беше вода. Цилиндрите изкарваха по около месец, пистоните по около 3 месеца
Коментар