IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Би ли ни казал какви са използуваните от тесла масла че да издържат по 1000000км. Искам за моята кола да купя такова

    Може би намекваш, че Мъск сам произвежда маслата си?

    Ако беше така, той щеше вече да е удесеторил отдавна своите авоари.

    Опссс, ама нали Тесла не ползваЛА масла! А сега - май ползваЛА, ама те били едни други (които не сменят и изобщо - не е необходимо да се поддържат!)

    Как ли се определя съдържанието на микрочастици и кого изобщо сигнализира онзи преобразувател на снимката? Ама той си е така - за украса!

    Смешници беееее! Никаква поддръжка? Ми тя и тази лентова спирачка - без износване работеЛА!

    Как забравям и аз!

    .................

    Метални зъбни колела в предавателна кутия!

    БЕЗ МАСЛО - ЗВЕРСКО ИЗНОСВАНЕ! Зверско прегряване (без масло)

    (Дори диамантени да бяха - пак биха се износвали!)

    ..................

    Разбира се, отчитаме, че маслото ДОПЪЛНИТЕЛНО и охлажда триещите се профили на зъбите на зъбните колела, които в зоната на зацепването са подложени на огромни натоварвания при въпросните обороти...

    .................

    И СМЕ сигурни, че на арматурното табло има индикация, която показва температурата и налягането на маслото.... Е, да: може и да информира Тесла - нали софтуерът постоянно следи и предава данни за движещият се електромобил...

    И току виж - последвало някакво ограничение на параметрите..., ИЛИ водачът прочете съобщението, къде да се яви, или да чака...

    Какво ще правят и ще сменят - това е тяхна работа..., Щом са били платени "на куп" 100 - 200 К $$$...
    (дори няма да почувствате, че са сменени зъбните колела, които - видите ли - трият "на сухо"!)

    Техници, сър! Техници!


    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Нищо не се сменя. Поредната дезинформация.

      В упътването на Тесла пише че не се сменят масла и няма обслужвания освен смяна на чистачки и разменяне на гуми... (естествено ти няма как да знаеш)

      Има Тесли на по милион километри и нищо не е сменяно по тази част. Освен това в лабораторията на Тесла двигателя и този редуктор са навъртяли на стенд при постоняно натоварване милион мили и изглеждат като нови.

      Това естествено са и неща които са известни от години, коментирани са и тук няколко пъти но ти ги забравяш бързо и почваш от начало с глупостите.
      Би ли ни казал какви са използуваните от тесла масла че да издържат по 1000000км. Искам за моята кола да купя такова

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Всичко това изисква МАСЛА (с точно определен вискозитет!) и СМЯНА на същите през определен период! Няма начин триещи се части да работят без масло! Периодичната му смяна се налага от постоянното износване и отделяне на микрочастици, които влошават мазилните качества на маслата.

        ..................

        Само допълних колегата - Бързоходко.

        Колега, Бързоходко - много добре се справяш!
        Нищо не се сменя. Поредната дезинформация.

        В упътването на Тесла пише че не се сменят масла и няма обслужвания освен смяна на чистачки и разменяне на гуми... (естествено ти няма как да знаеш)

        Има Тесли на по милион километри и нищо не е сменяно по тази част. Освен това в лабораторията на Тесла двигателя и този редуктор са навъртяли на стенд при постоняно натоварване милион мили и изглеждат като нови.

        Това естествено са и неща които са известни от години, коментирани са и тук няколко пъти но ти ги забравяш бързо и почваш от начало с глупостите.
        Last edited by DaveBG; 08.09.2020, 20:48.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
          Опитвам се да ви покажа, че даже и със знания от преди 30 години се вижда, че ви пробутват технологии от преди 120 години.
          Дали Мъск е доказан предприемач е спорно, Засега се вижда че е перфектен спекулант.. Наистина трябва да си много обигран зада убедиш всички че показаната по доло едностепена скоростна кутия на ТЕСЛА всъщност несъществува.


          Ето го и фамозния асинхронен двигателна ТЕСЛА плътно придържащ се към разработка на истинския гений Н. Тесла от 1892 година

          Отдавна не бях влизал в темата. Онова, което съм написал, преди година (и повече) не се е променило. Темата за мен е изчерпана, но ето че днес виждам качените тук снимки и коментарите към тях...

          Повече от ясно е, че виждаме скоростната (предавателна) кутия на Мъск.

          Разбира се, че ВСЕКИ що-годе механик би потвърдил, че голямата честота на въртене на ротора на този електродвигател ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да бъде намалена. Това ще гарантира получаването на необходимият въртящ момент (за да потегли електромобилът).

          Тия неща сме ги пииииисали тук... (днес отново си позволих да ги припомня, провокиран от снимките.

          .................

          Ама, разбира се, че това е СКОРОСТНА кутия (предавателна). С електромагнитни клапани (доколкото виждам), с регулиране НАЛЯГАНЕТО на МАСЛОТО! С лентова спирачка!

          Всичко това изисква МАСЛА (с точно определен вискозитет!) и СМЯНА на същите през определен период! Няма начин триещи се части да работят без масло! Периодичната му смяна се налага от постоянното износване и отделяне на микрочастици, които влошават мазилните качества на маслата.

          ..................

          Само допълних колегата - Бързоходко.

          Колега, Бързоходко - много добре се справяш!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Не се продават в Булгаристан бе Шерлок. Няма център за доставки, няма сервиз, няма шоу рум.
            Ако отидеш в западна посока към Холандия, Скандинавия, Англия и т.н. ще видиш колкото искаш.

            Тепърва отварят врати в централна Европа, ние сме последни на опашката. Малък пазар с намаляващ брой потребители и последни по стандарт на живот в Европа.
            Я си отговори що няма?
            Що има ЛИДЛ?
            Що има представителства на МЕРЦЕДЕС, БМВ (2 даже), АУДИ па на далаверата тесла НЯМА.
            Абе тез бизнесмени много глупави. Ама чисто новите С класи и неизлязлите още ги има в БГ
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • За мене най-големият проблем на колите на ТЕСЛА е дизайнерски - приличат на сапунерка, въпреки че по параметри превъзхождат например AUDI S8. Цената им е като на луксозни лимузини, а визията - от посредствена по посредствена. Такава кола дори и няма да я забележиш, ако премине покрай тебе.

              Нещо се разминават парите, които дава човек, с лукса и визията, които се очакват за такива пари.
              Last edited by Mateev; 08.09.2020, 19:33.

              Коментар


              • A be wlqзох да разгледам какви са възможностите да си зареждам теслата когато я купя- https://bg.elmarkstore.eu/%D1%81%D0%...-category338-- не бих казал че е много евтино. И с какво ще ходя на работа отделно от това?? Ако трябва да оставям колата си по цял ден да се зарежда ще трябва да си купя друга за да има с какво да ходя до работа, а зимата, а когато е облачно??. Май не е за мен тази електрификация. Ще чакам на съветската власт

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                  Защо няма ни едно такси тесла?
                  Най-евтино
                  Само градско карат

                  Нали е евтино - давай ми тесла да ползвам и аз ще ти давам по 10ст на км. Нали нищо не се разваля. Ето пускаш коли под наем и ще се изтрепят да ти дават по 10ст на км.
                  Зарядните ти станции без пари. Само прибираш печалби.
                  Ма няма ни един "бизнесмен". А всеки гледа да ти продаде боклука и те лъжи че било вечно, по евтино и т.н.
                  Не се продават в Булгаристан бе Шерлок. Няма център за доставки, няма сервиз, няма шоу рум.
                  Ако отидеш в западна посока към Холандия, Скандинавия, Англия и т.н. ще видиш колкото искаш.

                  Тепърва отварят врати в централна Европа, ние сме последни на опашката. Малък пазар с намаляващ брой потребители и последни по стандарт на живот в Европа.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                    Най-обикновен диференциал постоянно зацепен бе човек. Дали го наричаш скоростна кутия или не е съвсем друга тема. И няма значение. Просто устройство, ето за пример Тайкана има скоростна кутия с 2 предавки и не е нито по бърз нито по ускоряващ от Теслата... Само го влачи като мъртво тегло и е слабо място, докато това на Тесла е вечно.
                    За сравнение скоростните кутии на ДВГ (което е и спора) се обслужват с масла и се чупят под път и над път имат и износващи се части. Дори ръчните които вече все по рядко се ползват се развалят и имат обслужвания и тежат и струват маса пари и издават неприятен звук. Това го няма в Тесла.

                    И да кажеш че Мъск е спекулнат е смешно. Човека обърна авто индустрията която беше най закоравялата и сега ще унищожи петролния бизнес... а и да не забравяме покори космоса... ама това е само детайл.
                    Диференциала е отделно. Неговата снимка въобще не съм я търсил и пращал. Така че тук имаш редуктор с две двойни зъбни предавки и сумарно предавателно число 9.73:1 за Модел S и 9:1 за Модел 3. Асинхрония двигател си е с водноохлаждане. редуктора и диференцила си се пълнят със съответните масла и следва да се профилактират при определен пробег. Ама това са конструктивни особености които са маловажни и се научават след няколко десетки хиляди километри. въобще Тесла си е една доста сериозна механика, противно на очакванията. А щом е механика няма как да е вечна.
                    .А като казах за Мъск че е спекулант мислех че му правя комплимент. Извинявам се ако съм го принизил. Таарикат по добре ли е?
                    Last edited by Бързоходко; 08.09.2020, 17:53.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                      Все пак 200-300kW двигател с такива малки размери си е направо чудо. Виж съществуващите такива двигатели в промишленоста, които са с 3-4 пъти по-големи размери и 10 пъти по-тежки.

                      Интересно ми е как се охлажда това чудо ....
                      Охлажда се водно. Предплагам че подръжката и дефектите във водното охлждане са изведени от графата повреди и обслужване на двигателя.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Като говорим за цена на автомобила трябва да се има предвид не само покупната цена и гориво, но и последващо обслужване. Едно от основните предимства на електричките е че нямат почти никаква поддръжка и дават много малко дефекти, заради малкото задвижващи части и практически вечния електрически мотор.

                        Ето и нагледно потвърждение за предимствата - 2020 What Car? Reliability Survey: executive cars.

                        [ATTACH=CONFIG]n3647470[/ATTACH]
                        Защо няма ни едно такси тесла?
                        Най-евтино
                        Само градско карат

                        Нали е евтино - давай ми тесла да ползвам и аз ще ти давам по 10ст на км. Нали нищо не се разваля. Ето пускаш коли под наем и ще се изтрепят да ти дават по 10ст на км.
                        Зарядните ти станции без пари. Само прибираш печалби.
                        Ма няма ни един "бизнесмен". А всеки гледа да ти продаде боклука и те лъжи че било вечно, по евтино и т.н.
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • Като говорим за цена на автомобила трябва да се има предвид не само покупната цена и гориво, но и последващо обслужване. Едно от основните предимства на електричките е че нямат почти никаква поддръжка и дават много малко дефекти, заради малкото задвижващи части и практически вечния електрически мотор.

                          Ето и нагледно потвърждение за предимствата - 2020 What Car? Reliability Survey: executive cars.

                          Click image for larger version

Name:	Survey.jpg
Views:	1
Size:	83.1 КБ
ID:	3647470

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                            Опитвам се да ви покажа, че даже и със знания от преди 30 години се вижда, че ви пробутват технологии от преди 120 години.
                            Дали Мъск е доказан предприемач е спорно, Засега се вижда че е перфектен спекулант.. Наистина трябва да си много обигран зада убедиш всички че показаната по доло едностепена скоростна кутия на ТЕСЛА всъщност несъществува.
                            Най-обикновен диференциал постоянно зацепен бе човек. Дали го наричаш скоростна кутия или не е съвсем друга тема. И няма значение. Просто устройство, ето за пример Тайкана има скоростна кутия с 2 предавки и не е нито по бърз нито по ускоряващ от Теслата... Само го влачи като мъртво тегло и е слабо място, докато това на Тесла е вечно.
                            За сравнение скоростните кутии на ДВГ (което е и спора) се обслужват с масла и се чупят под път и над път имат и износващи се части. Дори ръчните които вече все по рядко се ползват се развалят и имат обслужвания и тежат и струват маса пари и издават неприятен звук. Това го няма в Тесла.

                            И да кажеш че Мъск е спекулнат е смешно. Човека обърна авто индустрията която беше най закоравялата и сега ще унищожи петролния бизнес... а и да не забравяме покори космоса... ама това е само детайл.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                              Опитвам се да ви покажа, че даже и със знания от преди 30 години се вижда, че ви пробутват технологии от преди 120 години.
                              Дали Мъск е доказан предприемач е спорно, Засега се вижда че е перфектен спекулант.. Наистина трябва да си много обигран зада убедиш всички че показаната по доло едностепена скоростна кутия на ТЕСЛА всъщност несъществува.


                              Ето го и фамозния асинхронен двигателна ТЕСЛА плътно придържащ се към разработка на истинския гений Н. Тесла от 1892 година
                              Все пак 200-300kW двигател с такива малки размери си е направо чудо. Виж съществуващите такива двигатели в промишленоста, които са с 3-4 пъти по-големи размери и 10 пъти по-тежки.

                              Интересно ми е как се охлажда това чудо ....

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                                Човека е теоретик, който не търси решения, а споделя знания от преди 30 години.
                                .................................................. .......
                                Хората не разбраха, че е лоша идея да залагаш срещу доказан иноватор и предприемач.
                                Опитвам се да ви покажа, че даже и със знания от преди 30 години се вижда, че ви пробутват технологии от преди 120 години.
                                Дали Мъск е доказан предприемач е спорно, Засега се вижда че е перфектен спекулант.. Наистина трябва да си много обигран зада убедиш всички че показаната по доло едностепена скоростна кутия на ТЕСЛА всъщност несъществува.


                                Ето го и фамозния асинхронен двигателна ТЕСЛА плътно придържащ се към разработка на истинския гений Н. Тесла от 1892 година

                                Last edited by Бързоходко; 08.09.2020, 15:46.

                                Коментар

                                Working...
                                X