Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Може би намекваш, че Мъск сам произвежда маслата си?
Ако беше така, той щеше вече да е удесеторил отдавна своите авоари.
Опссс, ама нали Тесла не ползваЛА масла! А сега - май ползваЛА, ама те били едни други (които не сменят и изобщо - не е необходимо да се поддържат!)
Как ли се определя съдържанието на микрочастици и кого изобщо сигнализира онзи преобразувател на снимката? Ама той си е така - за украса!
Смешници беееее! Никаква поддръжка? Ми тя и тази лентова спирачка - без износване работеЛА!
Как забравям и аз!

.................
Метални зъбни колела в предавателна кутия!
БЕЗ МАСЛО - ЗВЕРСКО ИЗНОСВАНЕ! Зверско прегряване (без масло)
(Дори диамантени да бяха - пак биха се износвали!)
..................
Разбира се, отчитаме, че маслото ДОПЪЛНИТЕЛНО и охлажда триещите се профили на зъбите на зъбните колела, които в зоната на зацепването са подложени на огромни натоварвания при въпросните обороти...
.................
И СМЕ сигурни, че на арматурното табло има индикация, която показва температурата и налягането на маслото.... Е, да: може и да информира Тесла - нали софтуерът постоянно следи и предава данни за движещият се електромобил...
И току виж - последвало някакво ограничение на параметрите..., ИЛИ водачът прочете съобщението, къде да се яви, или да чака...
Какво ще правят и ще сменят - това е тяхна работа..., Щом са били платени "на куп" 100 - 200 К $$$...
(дори няма да почувствате, че са сменени зъбните колела, които - видите ли - трият "на сухо"!)
Техници, сър! Техници!

Коментар