IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Сус бре, неграмотен.
    Пирамида.......... бе ти си окупирал тая тема бре .............
    само твои коментари........ изгони даже и най- върлите теслари от сектата ония Давчо и Ед, чак те вече не пишат тука...............

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Някакъв пирамидален бил "разглеждал нещо си"...

      Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?

      Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")

      ..................

      И си оправи понятията.

      Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".

      Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.

      Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.

      Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.

      И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!

      И не се гасят, когато се запалят!

      А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!

      ...................

      Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...
      Сус бре, неграмотен.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        Някой, дали е разглеждал клетка на оловен акумулатор? А на желязно-никелов? Отборът на тока става от единия край. Между него и другия, има ред тънки проводници, т.к. електродът е мрежест, за събиране повече активна маса, залагана още при производството, чрез пресоване и т.н. ВСЕКИ такъв проводник, е активен резистор и по него, се губи напрежение. Затуй, е силен краевият ефект, на опадване активната маса, първо откъм края, отново, по-високото вътрешно съпротивление и т.н. Сравнете с плоскост от фолио, със същата площ, където, токът тече НАПРЕЧНО, и може да ви светне разликата в характеристиките...АКО си давате сметка за ВСИЧКИ технологично обусловени разлики. Може много да се коментира но, съвсем същото, е в сила за повечето електрохимични системи, в двата основно различни вида изпълнение. Има и още, ако се загледаш в живота на елемента при положение, че активна маса просто, няма начин да опада.
        Да, ама някакъв безименен, нещо се цепи...

        Някакъв пирамидален бил "разглеждал нещо си"...

        Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?

        Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")

        ..................

        И си оправи понятията.

        Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".

        Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.

        Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.

        Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.

        И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!

        И не се гасят, когато се запалят!

        А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!

        ...................

        Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...

        Коментар


        • Някой, дали е разглеждал клетка на оловен акумулатор? А на желязно-никелов? Отборът на тока става от единия край. Между него и другия, има ред тънки проводници, т.к. електродът е мрежест, за събиране повече активна маса, залагана още при производството, чрез пресоване и т.н. ВСЕКИ такъв проводник, е активен резистор и по него, се губи напрежение. Затуй, е силен краевият ефект, на опадване активната маса, първо откъм края, отново, по-високото вътрешно съпротивление и т.н. Сравнете с плоскост от фолио, със същата площ, където, токът тече НАПРЕЧНО, и може да ви светне разликата в характеристиките...АКО си давате сметка за ВСИЧКИ технологично обусловени разлики. Може много да се коментира но, съвсем същото, е в сила за повечето електрохимични системи, в двата основно различни вида изпълнение. Има и още, ако се загледаш в живота на елемента при положение, че активна маса просто, няма начин да опада.
          Да, ама някакъв безименен, нещо се цепи...

          Коментар


          • Мъск, при първоначалния избор на батерия, се спира на сглобяването от налично готови системи, т.к.е по-бързо и има доставчици, които, вече ги произвеждат. Само куапувай от тях, наедро. Обаче, постепенно, проблемите с дизайна на елементите лъсват... Така, той се замисля, и тръгва по пътя на най-малкото съпротивление - правенето на по-едри елементи.
            ОБАЧЕ.
            Обаче, и тук, остава Проблемът с вътрешното съпротивление: Колкото по-голям капацитет в същия корпус, толкова по-дълги и съответно, по-тънки, са ивиците фолио, от които, се правят катод и анод. По-тънък е и сепараторът, което, значи -от една страна, по-малко обем за електролита а, от друга, по-висок вътрешен импеданс на елемента. ТОЙ ограничава както макс.ток, така и скоростта на нарастването му, откъдето, загубите в инвертора, в комплект с максимално отдаваната мощност и по-високо загряване на същия елемент при работа. По-малките разстояния между електродите, улесняват окъсяването между тях затуй, елементите, заедно с набъбване на обема, стават по-капризни, а производствените толеранси скачат, което намалява още живота на батерията. Пък, относно "милионите изминавани мили", дори при работа на стенд, ЗА ФАКТИЧЕСКИ ИЗПИТАНИЯ В НАТУРА, НЕ Е ДОСТАТЪЧНО ВРЕМЕТО. ОТ ПРОТОТИП ДО ПРОДУКТ. Защо ли? Ами, много бързат. Което казва, че тези "милион+ мили", СА НА БАЗА ПОЖЕЛАНИЕ: Ти я вземи, минават две години, и ние, си измиваме ръцете.

            Коментар


            • Каза безименният, че и сега дори, батериите били "многоклетъчни". На пръв поглед да, обаче, и само в модулите. А ТЕ, са съединени...според случая. Стрингове за напрежение, и паралелни стрингове-за ток. Една батерийка да излезе от строя поради влошено вътр.съпротивление, и се губят:
              1.Балансът между токовете в модулите, водейки до увеличена нееднаквост при натоварване (и учестено излизане от строя, поради това, оттам-целият живот на батерията)
              2.Нагряването вътре в модула (със сходни последици)
              3.Промяна във вътрешното съпротивление на засегнатия модул И т.н.
              4.Бях забравил за запалване, когато отива цялата електричка (често, барабар с пътниците).
              После, това "многоклетъчие", не стига докрай. И цялата батерия, съдържа много никел, което, Е проблем при рециклирането. Дори NiMH да е, все тая. Много, не на място, пречи...
              Страдат още:
              изравняването на температурите, вкл.нагряване и охлаждане, страда вътрешното съпротивление (увеличава се), страда и максимално отдаваната мощност, а още, запазва се повишената пожарната опасност: Не успее ли БАТЕРИЯТА да "абсорбира" дефекта на един елемент и да го маскира под товар, загубата на няколкото му ватчаса капацитет, е много по-забележима и т.н. А, по отношение брътвежана пишман-"експерта" безименен, че било "нула новост", патентното проучване, показа точно обратното. И за изобретателската стъпка -също. Е, на кого да вярваме? На един увлечен в драскане на всяка цена, или на чиновници които, ДА ПРОУЧВАТ, ИМ Е РАБОТАТА И ОТГОВАРЯТ ЗА ДОСТОВЕРНОСТТА НА ИЗВОДИТЕ СИ? Тук, безименният, е анонимен а, написалият доказано лъжа, си губи работа и източник на приходи?
              И Матеев, такъв или инакъв, не хули презглава (макар да можеше, би ме сдъвкал и изплюл) защото, техниката е нещо обективно, и може да му се смеят. Такааа. А на мен, не ми пука от смеха на безличия разни импотентни, пишман "лордове" с по 4 ника и т.н. затуй (язък за циганката, дето ме хвалеше) аз си ви и казвам лично за път, по който, ще се развият сериозна част от батериите на ел.средства.
              Похвалих се. Яжте ми...
              ​​
              Last edited by Pyramid; 05.03.2021, 06:09.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                Не зная какво точно имаш предвид, когато оспорваш мнението ми, че Мъск НЕ е измамник?
                Абе теб главата НЕ те слуша. Къде видя:
                1. Да твърдя НЕЩО за литий-йонни батерии?
                2. Къде вися да казвам, че "МъскИ" бил измамник?
                3. И още, да "оспорвам мнението ти"? Сякаш, то има някакво значение.
                4. И къде видя моите неща, като "тръбичката" и батерии "без новост", дан се използват "отдавна"?
                5. Не знам, дали да питам, какво си ял снощи, щото дядо Джо Алцхаймер, откак дойде при теб, не си е тръгвал...
                Last edited by Pyramid; 04.03.2021, 13:59.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Пари от Матеев не искам. И не е никът ми, който "плаши". И ти, като бръщолевиш за разни "измами", не е зле да докажеш. Ама като се сетя за твоите електрорехнически "познания", има да висиш, като прани гащи.
                  Не зная какво точно имаш предвид, когато оспорваш мнението ми, че Мъск НЕ е измамник?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Дразня го, че уж имен и можещни с пари, пък една каска му се опъва. И да, една батерия - проста работа, уж -също...

                    Толкова силно го дразниш, че най-много да размени крачолите... Изобщо не те отразява като дразнител...

                    (Мрънка един там нещо, ама парите ще ги гледа през кривия макарон...)

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                      Ти пари от Матеев не искаш, но не зная, защо все за него ни напомняш...

                      Не е за пари, а е заради черните му очи (най-вероятно)...
                      Дразня го, че уж имен и можещни с пари, пък една каска му се опъва. И да, една батерия - проста работа, уж -също...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Пари от Матеев не искам. И не е никът ми, който "плаши". И ти, като бръщолевиш за разни "измами", не е зле да докажеш. Ама като се сетя за твоите електрорехнически "познания", има да висиш, като прани гащи.
                        Ти пари от Матеев не искаш, но не зная, защо все за него ни напомняш...

                        Не е за пари, а е заради черните му очи (най-вероятно)...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Не вярвам Матеев да се е врекъл да ти даде пари, за да се хвалиш наляво и надясно...

                          Матеев вече удвои авоарите, но ти ще видиш от него два пъти по-голяма дупка на геврека...

                          С тоя ник и с тия методи за врънкане и общи приказки - ще се подвизаваш тук, без успех и в следващите години....
                          Пари от Матеев не искам. И не е никът ми, който "плаши". И ти, като бръщолевиш за разни "измами", не е зле да докажеш. Ама като се сетя за твоите електрорехнически "познания", има да висиш, като прани гащи.
                          Last edited by Pyramid; 04.03.2021, 12:08.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            Не ме дърпай за езика.

                            Не вярвам Матеев да се е врекъл да ти даде пари, за да се хвалиш наляво и надясно...

                            Матеев вече удвои авоарите, но ти ще видиш от него два пъти по-голяма дупка на геврека...

                            С тоя ник и с тия методи за врънкане и общи приказки - ще се подвизаваш тук, без успех и в следващите години....

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              Притеснявам се, заради теб.

                              И днес няма да прилъжеш никого, за да те "финансира"...
                              Не ме дърпай за езика.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Притеснен ми се виждаш, що тъй?

                                Притеснявам се, заради теб.

                                И днес няма да прилъжеш никого, за да те "финансира"...

                                Коментар

                                Working...
                                X