Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеVolkswagen ID.3 разказа играта на Tesla Model 3 в Европа
През октомври германският модел има 2789 регистрации в Нидерландия срещу... 37 за американския
Тесла доминира автомобилната индустрия при EV. Ясно е за всички вече - за анализатори, инвеститори и широка публика. Само дай хард хейтъри се ровите в нета за негативизъм.
Продажбите за 2020:
Същата ще е картината следващата година и по-следващата с тази разлика, че преднината на Тесла ще се увеличава. И причината е много проста - Тесла продава продукт, който е значително по-добър от конкурентите на цена като за масов автомобил в среден клас.
Тази е поредната година в която най-удовлетворените потребители са купувачите на Тесла:
- 1 like
Коментар
-
Ето ви я дългоочакваната революция - тропа вече на прага ни. Изобретена е високоенергийна водородна паста, която съхранява в себе си 10 ПЪТИ ПОВЕЧЕ ЕНЕРГИЯ спрямо литиевите акумулатори, при едно и също тегло.
https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b4-355201.html
Самото знание за това откритие е достатъчно да разклати краката на Тесла и на всички други производители на електроавтомобили, захранвани с литиеви батерии. Скоро ще се появят нов клас електромобили - такива с водороден двигател, и по всичко изглежда, че те ще победят тези с литиевите батерии.
Двете най-важни преимущества на водородните електромобили ще са следните;
1. Зареждане с гориво за максимум 3 минути
2. Неограничено дълъг пробег с едно зареждане - няма проблем да се направи 1000 или 2000 километра.Last edited by Mateev; 09.02.2021, 12:39.
- 1 like
Коментар
-
Volkswagen ID.3 разказа играта на Tesla Model 3 в Европа
През октомври германският модел има 2789 регистрации в Нидерландия срещу... 37 за американския
Екип Automedia 25.11.2020 11:11 Прочитания: 24697
Електрическият Volkswagen ID.3 бе създаден като начин германският гигант най-после да започне да догонва Tesla в сегмента на автомобилите с батерии. Но ако се съди по данните за някои европейски пазари през октомври, той изобщо не я догонва - а направо я измества от пазара.
В Нидерландия, традиционно вторият по сила пазар за електромобили, октомврийските регистрации на ID.3 са 2789, докато регистрациите на Tesla Model 3 са се сринали до едва... 37 автомобила. Месец по-рано, когато ID.3 започна да се продава на холандския пазар, съотношението все още беше 608 за него срещу 979 за Tesla (по статистика, цитирана от американското издание на Forbes).
В Норвегия, пазар номер 1 за електромобили на Стария континент, регистрациите през октомври са 2469 за VW срещу едва 74 за Tesla, при 1989 срещу 1116 месец по-рано. В Германия регистрациите на Model 3 са спаднали от 3065 през септември до 252 през октомври.
Разбира се, за такава видима промяна роля оказват различни фактори. Например затруднения с доставките при Tesla, която все още трябва да внася автомобили в Европа, докато не завърши завода си в Германия. Някои клиенти може би изчакват и европейския дебют на Model Y, по-достъпния кросоувър на американската марка. Освен това високите резултати на ID.3 се дължат и на натрупаните предварителни поръчки, чиито ефект обаче до голяма степен бе изконсумиран още през септември.
Според анализатора на Forbes Джим Колинс обаче основното обяснение е, че клиентите просто предпочитат ID.3 - вероятно и заради по-достъпната му цена. Резултатите в последните два месеца на годината ще потвърдят или отхвърлят това мнение.
Иначе по данни на Automotive Group за третото тримесечие Tesla си остава най-продаваната марка електромобили в Европа, с пазарен дял от 18%. Volkswagen излиза втори с 13%, но това е преди ID.3 да дебютира на повечето пазари. Алиансът Renault-Nissan е трети с 8% дял, Hyundai-Kia и BMW делят четвъртата позиция с по 7%.
https://automedia.investor.bg/a/2-no...del-3-v-evropa
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Така мислиш защото дори не знаеш историята.което е подигравателно че с такъв ентусиазъм се опитваш да се покажеш колко си запознат.
Всъщност Мъск не започва в Тесла заради еко ползите. Даже в началото не е мислел че промяната в климата може лесно да се повлияе. После се правят тия сметки и се вижда очевидното. Ама подробности...
Не се интересуваме от историята, а от качествените автомобили, които осигуряват безопасността на клиентите, които са заложили на определена марка и модел.
Коментар
-
Октомври е бил много добър за Opel и Fiat, а VW ID.3 е най-популярният електромобил
Константин Томов 27.11.2020 07:43 Прочитания: 24827
Два месеца след пазарния си дебют Volkswagen ID.3 вече е най-продаваният електрически автомобил в Европа с 10 315 регистрации през октомври, показват данни на JATO Dynamics. На второ място отстъпва досегашният лидер Renault Zoe, трети е Hyundai Kona. За сметка на това Tesla Model 3, която се радваше на силни резултати през миналата година, сега изпада извън челната десетка.
1. VW Golf - 27 530
2. Renault Clio - 22 588
3. Opel Corsa - 21 220
4. Peugeot 208 - 19 130
5. Fiat Panda - 19 046
6. Renault Captur - 18 436
7. Toyota Yaris - 17 671
8. Peugeot 2008 - 17 420
9. Skoda Octavia - 17 216
10. Citroen C3 - 16 298
https://automedia.investor.bg/a/2-no...opa-po-klasove
Като отчетем и фактът, че Тесла през 2020-2021 изтегля от пазара 150-200 хиляди броя... Къде изчезна Тесла между премиум-автомобилите? За къде бързат при производството през декември? За сметка на потребителите НЕ СТАВА! Хвърлят бройки, а после - "оправят"...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Навремето имаше един изразителен русизъм обозначаващ това явление - "ЩУРМОВЩИНА".
Това явление се поражда от подход обозначаван от друг изразителен русизъм - ВОЛУНТАРИЗЪМ.
Волунтаризма беше официално порицан и отречен още на 23 конгрес на КПСС, но фактически си остана трайна практика, особено в средите на ДКМС активисти-кариеристи. Изглежда през тях волунтаризма лека полека се разпространи из западния корпоративен свят. Днес с особен ентусиазъм е взет на въоръжение от екополитиците, които искрено вярват, че като зяносват обществени средства могат да реализират всяко екобезумие в измислените от тях срокове. Тарикати като Мъск с готовност и подозирам с удоволствие се възползват от това. Елмобилите са само удобен инструмент за бъркане в кацата с обществен мед която ековолунтаристите са заложили в подкрепа на недомислените им цели и амбиции.
Накратко: Волунтаризъм->Щурмовщина->калпава боя на теслата..което е подигравателно че с такъв ентусиазъм се опитваш да се покажеш колко си запознат.
Всъщност Мъск не започва в Тесла заради еко ползите. Даже в началото не е мислел че промяната в климата може лесно да се повлияе. После се правят тия сметки и се вижда очевидното. Ама подробности...
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Показваш това което аз исках да покажеш. Умело поставен от мен капан на който ти се хвана. Това е единствената пермутация при която Тесла не е на първо място а на незавидното второ и то с малко. Това във връка че безумния каза преди няколко мнения че не четял моите линкове (щото не му е изгодно нали). Затова поставих този капан и очаквах някой от хейтърите да се хване и да докаже дова за което говорим. Поздравления!
Дотук добре, прочел си моя линк и безспорно се видя че Тесла не е на шесто място нито е с 37 бройки. Както и да го гледаш е лидер.
Сега обаче едно въпросче закачка за теб , щото сега ако не отговориш на него трябва да те причислим към клуба на пълните с етрони (гугъл транслейт etron от френски за който не схваща майтапа). Та въпроса закачка за теб е (че има и друго което е написано по долу но за него ще те бъзна по натам) , като прочете моя линк прочете ли все пак и линка на (не)фалшивата новина на бозо? Щото там никъде не се споменават тия 37 бройки. Даже тия от сайта все пак пазят някаква линия като не цитират цифри а само косвено я броят на далечното шесто... В смисъл това е измислено число което изглежда теб не ти пречи. Интересно интересно.
Европейските потребители продължават да се доверяват на традиционните европейски производители. Според JATO Dynamics най-продаваният електромобил в Европа през октомври е Volkswagen ID.3, следван от Zoe на Renault.
https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-319373/
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Навремето имаше един изразителен русизъм обозначаващ това явление - "ЩУРМОВЩИНА".
Това явление се поражда от подход обозначаван от друг изразителен русизъм - ВОЛУНТАРИЗЪМ.
Волунтаризма беше официално порицан и отречен още на 23 конгрес на КПСС, но фактически си остана трайна практика, особено в средите на ДКМС активисти-кариеристи. Изглежда през тях волунтаризма лека полека се разпространи из западния корпоративен свят. Днес с особен ентусиазъм е взет на въоръжение от екополитиците, които искрено вярват, че като зяносват обществени средства могат да реализират всяко екобезумие в измислените от тях срокове. Тарикати като Мъск с готовност и подозирам с удоволствие се възползват от това. Елмобилите са само удобен инструмент за бъркане в кацата с обществен мед която ековолунтаристите са заложили в подкрепа на недомислените им цели и амбиции.
Накратко: Волунтаризъм->Щурмовщина->калпава боя на теслата..
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеТой каза, че един конкретен проблем е, че на боята не се дава достатъчно време да изсъхне, когато линията работи бързо, което означава, че автомобилите, построени през тези периоди, са по-склонни да имат проблеми. Мънро отбеляза, че неговият собствен Tesla Model 3 от 2021 г. има по-лошо покритие в сравнение с екземпляр от подобна възраст.
..........................
Това явление се поражда от подход обозначаван от друг изразителен русизъм - ВОЛУНТАРИЗЪМ.
Волунтаризма беше официално порицан и отречен още на 23 конгрес на КПСС, но фактически си остана трайна практика, особено в средите на ДКМС активисти-кариеристи. Изглежда през тях волунтаризма лека полека се разпространи из западния корпоративен свят. Днес с особен ентусиазъм е взет на въоръжение от екополитиците, които искрено вярват, че като зяносват обществени средства могат да реализират всяко екобезумие в измислените от тях срокове. Тарикати като Мъск с готовност и подозирам с удоволствие се възползват от това. Елмобилите са само удобен инструмент за бъркане в кацата с обществен мед която ековолунтаристите са заложили в подкрепа на недомислените им цели и амбиции.
Накратко: Волунтаризъм->Щурмовщина->калпава боя на теслата..
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Показвам, че единствено във Европейската Норвегия, Теслата се е изкачила нависоко до второ място за 2020 година със 7770 бройки, спрямо Ауди трон - 9227.
By the way, „Инвестирахме общо 1,50 милиарда долара в биткойни по тази политика ... Освен това очакваме да започнем да приемаме биткойни като форма на плащане за нашите продукти в близко бъдеще.“
Мъскчо се опитва и това конче да яхне.
Toва хазартно типче, явно е закъсало за мангизи, че иска да трейдва убитиякойн, белким си плати водата във Берлин.
А в Китай,
Четири китайски регулаторни органи се срещнаха с Tesla и призовават компанията да "работи в съответствие с китайския закон"
Звучи, че напрежението между Тесла и Китай може да се увеличава ...
ИЗЛИШЕН Е ТАМ.
Дотук добре, прочел си моя линк и безспорно се видя че Тесла не е на шесто място нито е с 37 бройки. Както и да го гледаш е лидер.
Сега обаче едно въпросче закачка за теб , щото сега ако не отговориш на него трябва да те причислим към клуба на пълните с етрони (гугъл транслейт etron от френски за който не схваща майтапа). Та въпроса закачка за теб е (че има и друго което е написано по долу но за него ще те бъзна по натам) , като прочете моя линк прочете ли все пак и линка на (не)фалшивата новина на бозо? Щото там никъде не се споменават тия 37 бройки. Даже тия от сайта все пак пазят някаква линия като не цитират цифри а само косвено я броят на далечното шесто... В смисъл това е измислено число което изглежда теб не ти пречи. Интересно интересно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
И пак да повторим (че има доста хора на които трябва да се повтаря), Тесла няма завод в Европа, и всички коли се внасят с огромни допълнителни мита, разходи за транспорт по кораби и други солени такси.Тислътъ като завод скоро ще я национализират в Китай, вече ги подготвиха.
Коментар
-
https://www.ams.bg/content/ilan-mask...estvoto-034810
05.02.2021 10:45
Шефът на Tesla Илън Мъск предупреди клиентите да не купуват един от автомобилите на неговата компания , когато е в ранните етапи на производството, защото може да е по-склонен към проблеми с контрола на качеството.
Говорейки откровено пред консултанта по инженерни превозни средства Санди Мънро , който пусна публикации през 2018 г., когато критикува качеството на изработка на Tesla, Мъск каза: „Когато хората ме питат:„ Кога да купя Tesla? “, Казвам, че трябва или да го купите в началото или когато производството достигне стабилно състояние.
..............................
През последните години публичният имидж на Tesla беше засегнат от проблеми с качеството на изработката, като клиентите използват социални медии и други публични форуми, за да сигнализират за проблеми, включително различни широчина пролуките на панелите и навлизането на вода.
Мъск се обърна към някои от притесненията, обяснявайки, че ускоряването на производството, за да отговори на търсенето, подчертава възникващите проблеми: „Подобрихме разликата си и качеството на боята към края на миналата година - дори през декември. Успяхме да се съсредоточим върху това и го подобрихме до голяма степен. "
Той каза, че един конкретен проблем е, че на боята не се дава достатъчно време да изсъхне, когато линията работи бързо, което означава, че автомобилите, построени през тези периоди, са по-склонни да имат проблеми. Мънро отбеляза, че неговият собствен Tesla Model 3 от 2021 г. има по-лошо покритие в сравнение с екземпляр от подобна възраст.
..........................
Коментар
Коментар