безимeн , всъщност какво толкова се е случило с тези ел.коли че сме се вторачили в тях.
1. понеже се появиха литиевойонни акумулатори е възможно да се направят.
2. въпросния милиардер му е станало фикс идея да ги прави или просто бизнес който впечатлява.
3. могат ли да са фактор за промяна - НЕ, не притежават такива данни, ПЕТРОЛА си остава.
4. ЦЕНАТА на петрола се определя по сложен начин, изключително много фактори и ел. истерията може би е станала един от тях.
5. развръзката е близо защото скоро предстои да се види че ел.колите не са фактор а само фикс идея, не по различна от идеята кола да хукне да върви с вода , имам предвид смислеността на идеята.
6. предстои промяна и тя ще стане чрез цената на петрола в крайна сметка, защото тя е фактор и определя количествата които се консумират.
7. цената на петрола не може да се определя чрез пазар, борбата - боричкането кой къде да продава също е катастрофално и трябва да се фиксира иначе голяма криза.
Те ако ставаха за употреба ел колите в последните години да бяха станали поне 5 процента.
1. понеже се появиха литиевойонни акумулатори е възможно да се направят.
2. въпросния милиардер му е станало фикс идея да ги прави или просто бизнес който впечатлява.
3. могат ли да са фактор за промяна - НЕ, не притежават такива данни, ПЕТРОЛА си остава.
4. ЦЕНАТА на петрола се определя по сложен начин, изключително много фактори и ел. истерията може би е станала един от тях.
5. развръзката е близо защото скоро предстои да се види че ел.колите не са фактор а само фикс идея, не по различна от идеята кола да хукне да върви с вода , имам предвид смислеността на идеята.
6. предстои промяна и тя ще стане чрез цената на петрола в крайна сметка, защото тя е фактор и определя количествата които се консумират.
7. цената на петрола не може да се определя чрез пазар, борбата - боричкането кой къде да продава също е катастрофално и трябва да се фиксира иначе голяма криза.
Те ако ставаха за употреба ел колите в последните години да бяха станали поне 5 процента.
Коментар