Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от megamind Разгледай мнениеЯ, ти си бил скрит повишител, а в темата за имотите се правиш на понижител, раздвоението на личността как се нарича?
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение[ATTACH=CONFIG]n3695756[/ATTACH]
, гарсониерата ще ми захранва разходите по колата.
След 10 год ще я продам за хиляда лева на ромите и гарсониерата ще е качила поне 50% капиталова.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Е като се променят, тогава ще си купя. За сега съм хвърлил око на един хюндай теракан 2,9 дизел за да мога да джиткам наляво надясно, че фиестата стана на 154000
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение[ATTACH=CONFIG]n3695867[/ATTACH]
Практичните англичани какво са измислили, не че Матеев спореше, че е било невъзможно, нямало такъв ампераж по колоната
02.05.2019
1076 нови жилищни точки за зареждане на EV са инсталирани в Лондон като част от схемата Go Ultra Low City (GULCS).
Точките могат да зареждат EV с 3-7 киловата на час, като 1056 са инсталирани на лампи на жилищни улици и 26 са свободно стоящи.
Смята се, че столицата ще се нуждае от значително подобрение на наличните точки за зареждане, за да се погрижи за очакваното увеличение на усвояването на електромобили през следващите години.
Използването на съществуващи колони с лампи се счита за по-ефективен начин за увеличаване на покритието на точките за зареждане в столицата, тъй като инсталацията е по-бърза от инсталирането на нова, самостоятелна точка.
П.П.Кабела на Рено Зое струва 200Е, малко е рисковано да се оставя така през ноща, по принцип
Иначе, браво на ингилизите, сетиха се.
Коментар
-
Практичните англичани какво са измислили, не че Матеев спореше, че е било невъзможно, нямало такъв ампераж по колоната
02.05.2019
1076 нови жилищни точки за зареждане на EV са инсталирани в Лондон като част от схемата Go Ultra Low City (GULCS).
Точките могат да зареждат EV с 3-7 киловата на час, като 1056 са инсталирани на лампи на жилищни улици и 26 са свободно стоящи.
Смята се, че столицата ще се нуждае от значително подобрение на наличните точки за зареждане, за да се погрижи за очакваното увеличение на усвояването на електромобили през следващите години.
Използването на съществуващи колони с лампи се счита за по-ефективен начин за увеличаване на покритието на точките за зареждане в столицата, тъй като инсталацията е по-бърза от инсталирането на нова, самостоятелна точка.
П.П.Кабела на Рено Зое струва 200Е, малко е рисковано да се оставя така през ноща, по принцип
П.П2 "Within four years, major automakers should be able to produce and sell mass-market electric vehicles at the same price and with the same margin as internal combustion engine equivalents." Супер, няма да е само ТеслаLast edited by hazard; 31.12.2020, 20:17.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Вярно. Пък и гледам, горят, като факли. И нямат гасене...
...ЗАСЕГА, Ама нещата се променят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
До момента никой не е казал електрокара е лоша кола. Проблемът е батерията. Ако живея на село бих си купил електрокар и бих си сложил панели . Бих си карал с удоволстъвие електричката на 5-10км до работа и обратно и след това бих я зареждал с още по голямо удоволствие. Но аз живея в град, най близката бензиностанция е на 300м, най близката зарядна станция е около 10км- тази която аз знам, сигурно има и по близо. Живея на 3 етаж и не мога да спирам под прозореца си. А и не искам да кибича по няколко часа на зарядното. Просто няма какво толкова да купя. Ако е за 5-10 минути- да става, ще чакам. Но зареждането на който и да е електрокар не става за 5 минути, а за 5 часа
...ЗАСЕГА, Ама нещата се променят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
В темата -смях, ама бъдещет, е на електричките. С някои изхлючения но, все пак. И настъпва.
Коментар
-
Да севърнем към темата: Предвиждам, в скоро време, на пазара, прилепване до ел.станциите и зарядни за електрички а също,увеличаване търговската им роля, доколкото, додето ел.возилата се зареждат, потенциалните клиенти, ще имат време за блуждаене между щандовете. Повече време, от днес: Все пак, ел.кола, сезарежда збачително по-дълго.
Понеже, това си време, зареждащите с ток, ще саинвестирали при „бензинджиите”, може да се очаква свиване пазаруването из моловете и усилване агресията на рекламните хиени.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеДейви е същият ентусиаст, но той поне каза карам тесла за 30000лв- ако стане една катастрофа сигурно толкова ще струва калника, но това е друг въпрос. Този, само пуска нишани- колата ми е с такова купе, ама няма да ви кажа модела. Колата ми е премиум, ама дъстъра също е премиум- абееееее смях в темата
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Да тикажа нещо? Като препатил?
- Ред разочарования те чакат, с този ентусиазъм.
...Ама ти дерзай, няма лошо.
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеЧервен кретеин, колата ми е с карбоново купе и шаси, не с някви псевдо лепенки има и малко алуминии около батериите, 8 години е международната гранцията, че батерята и няма да деградира и да си изгуби повече повече от 30% от първоначалния капацитет за този период, живота и е десетилетия 800к км, така че дерзай и си мечтай
- Ред разочарования те чакат, с този ентусиазъм.
...Ама ти дерзай, няма лошо.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Живот на батерията в идеалния случай - 8 години, гаранция срещу РЪЖДА на купетата на не-карбоновите не-фешън извънземни неизвестна марка коли - 12 години. По-скоро класиките с ДВГ ще почнат да гният 4 години след като таралясника ти стане паметник
На 10та година току виж не държи повече от 50%.
През ден изчакване на "безплатните" зареждачки.
И на кого после ще го продаде после и на какви пари, не е ясно.
k_v_v не каза за колко хиляди я е придобил и КАКВО е купил.
Да не излезе, че се е набил в дърво като петгодишен Nissan Leaf (и в буквалния смисъл, след 100 км каране и гърба те боли) за 15 000лв дето имат пробег на новата батерия от 300 км ??
Разбрахме за 8те години, ама след тях няма гаранция, а той я е купил на старо колата .....пълен смяхLast edited by hazard; 31.12.2020, 16:24.
Коментар
Коментар