IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
    Навсякъде по света темата е обременена с политика и интереси. Присъствието на тези двете гарантира, че смисълът и истината биват опаковани в розова или друга, но непрозрачна материя.

    В момента масово предлагат хибриди, които чрез някакви осреднени стойности вече покриват новите изисквания за емисии. Елзадвижването го смятат с нула емисии.
    Кого лъжат с това?!

    Каква е истината за електромобилите

    Представени са и двете гледни точки.
    Не видях другата гледна точка. Но пък виждам коментар относно автора:

    "Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"

    Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА

    съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН

    НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ

    завършил "журналистика" в СССР през 1981г.

    Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле

    е друг въпрос...."

    На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


      По какво щеше тая история да е различна ако ставаше дума за кола с двг и празен резервоар?
      Забележката ти е вярна, сигурно се е случвало неведнъж някоя полицейска ДВГ-кола по недоглеждане да е останала без бензин по време на екшън.

      Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични. Ще трябва да увеличат парка си поне тройно – една трета на екшън, една трета очакващи в пълна бойна готовност в гаража и една трета на зареждане. Когато тези на екшъна увехнат, с въртолет на место ще се докарват от гаража свежозаредени за продължаване на преследването.
      Last edited by 78-10; 11.02.2020, 12:31.

      Коментар


      • Навсякъде по света темата е обременена с политика и интереси. Присъствието на тези двете гарантира, че смисълът и истината биват опаковани в розова или друга, но непрозрачна материя.

        В момента масово предлагат хибриди, които чрез някакви осреднени стойности вече покриват новите изисквания за емисии. Елзадвижването го смятат с нула емисии.
        Кого лъжат с това?!

        Каква е истината за електромобилите

        Представени са и двете гледни точки.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Тая глава трябва и за мислене да я ползваш от време на време. Държава след държава, компания след компания обявяват края на ДВГ ерата обаче ти НЕ та НЕ - ще векуват

          Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric
          Това го премести в темата за вицовете

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Може да и врътнеш едно кръгче на германските магистрали като позабогатееш малко
            Какви магистрали уааааааааааа ооооооооооооууууууууууу защо не гледаш

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Може да и врътнеш едно кръгче на германските магистрали като позабогатееш малко

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Много жестоко звучи това спрямо феновете на електричките: "Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното" /цитат от защитник на Мъск и електричките му/.

                На всеки 100 - които са с малко повече акъл, предпочитащи сигурното, които си купуват автомобил - САМО ЕДИН не е разбрал кое е сигурното. Тоя ЕДИН си купува електричка.

                Справка: 90 милиона автомобили се разграбват всяка година, както се купуват ОЩЕ самолети и кораби /с топлинни двигатели/. Хората с малко повече акъл купуват и ПОЛЗВАТ топлинни двигатели в съотношение 100 : 1.

                .................................................. ....

                Само 1 /един/ от 300 си пада "експериментатор" и вярва в "светлото бъдеще" на Мъск, ИЛИ има пари, за които не държи сметка. На този 1 от 300 - си струва да му бъдат прибрани паричките от Мъск.

                Да не забравяме, че цените на Мъск надхвърлят в ПЪТИ цените на електричките, които се продават на най-големият им пазар - Китайският, където Мъск се хвали, че правел 100 бройки на седмица!?!?!? Смех! ))
                Тая глава трябва и за мислене да я ползваш от време на време. Държава след държава, компания след компания обявяват края на ДВГ ерата обаче ти НЕ та НЕ - ще векуват

                Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Няма и да видиш станции. Никой не е толкова луд да инвестира в тази технология (освен тойота). А само за сравнение от 3 станции в Норвегия, една е гръмнала. Статистиката сам ще си я направиш.
                  https://blitz.bg/layfstayl/bil-geyts...ews725959.html-- наздраве

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Лошото е че съм в центъра на германия и около мен - на 100км няма водород. Май е по добре да не започваме този спор за взривяването че няма да ти стане хич добре- ако погледнем колко тесли са се самозапалили и колко са се самовзривили от водород- най-вероятно ще ме водиш с доста бройки. Онзи ден гледах разни клипчета и се оказа че бутилките на мурая са най здравото нещо в колата и преди те да се взривят всички други пътници ще са умрели
                    Няма и да видиш станции. Никой не е толкова луд да инвестира в тази технология (освен тойота). А само за сравнение от 3 станции в Норвегия, една е гръмнала. Статистиката сам ще си я направиш.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Е щом ти се кара бомба на колела пазарувай

                      Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното.

                      Една от трите станции за хидроген в Норвегия експлоадира наскоро.

                      https://www.electrive.com/2019/06/11...lling-station/
                      Лошото е че съм в центъра на германия и около мен - на 100км няма водород. Май е по добре да не започваме този спор за взривяването че няма да ти стане хич добре- ако погледнем колко тесли са се самозапалили и колко са се самовзривили от водород- най-вероятно ще ме водиш с доста бройки. Онзи ден гледах разни клипчета и се оказа че бутилките на мурая са най здравото нещо в колата и преди те да се взривят всички други пътници ще са умрели

                      Коментар


                      • Много жестоко звучи това спрямо феновете на електричките: "Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното" /цитат от защитник на Мъск и електричките му/.

                        На всеки 100 - които са с малко повече акъл, предпочитащи сигурното, които си купуват автомобил - САМО ЕДИН не е разбрал кое е сигурното. Тоя ЕДИН си купува електричка.

                        Справка: 90 милиона автомобили се разграбват всяка година, както се купуват ОЩЕ самолети и кораби /с топлинни двигатели/. Хората с малко повече акъл купуват и ПОЛЗВАТ топлинни двигатели в съотношение 100 : 1.

                        .................................................. ....

                        Само 1 /един/ от 300 си пада "експериментатор" и вярва в "светлото бъдеще" на Мъск, ИЛИ има пари, за които не държи сметка. На този 1 от 300 - си струва да му бъдат прибрани паричките от Мъск.

                        Да не забравяме, че цените на Мъск надхвърлят в ПЪТИ цените на електричките, които се продават на най-големият им пазар - Китайският, където Мъск се хвали, че правел 100 бройки на седмица!?!?!? Смех! ))
                        Last edited by безимeн; 10.02.2020, 21:14.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                          И сега - какво? Цял автомобил струва МНОГО по-евтино от една батерия на Мъск /която - хем ще пада постоянно като капацитет, хем Мъск - ще си я ограничава с ъпдейтите, когато му хрумне - на 70-80 % от първоначалната РЕКЛАМНА стойност, хем пък - току-виж - взривила се и - на всичко отгоре вратите не се отварят, т.е. - блокирани сме вътре/...

                          Като гледам възторжен поглед, вперен в "бъдещето" - тръпки ме побиват...

                          Да де: ако някой не разбере нещата, които говорим по лесния начин - има възможност - и по по-трудният да се ориентира в обстановката... $ 200 000 /и нагоре/ е първоначалната цена на Мъск..., зареял поглед в "светлото /СИ/ бъдАще"... ))
                          Е щом ти се кара бомба на колела пазарувай

                          Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното.

                          Една от трите станции за хидроген в Норвегия експлоадира наскоро.

                          https://www.electrive.com/2019/06/11...lling-station/

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-48ba7991111f
                            Toyota Mirai ( neuwertig 2310 KM, Modell 2018 )


                            44.900 € (Brutto)
                            37.731 € (Netto) 19,00% MwSt.

                            Има 10 литра/кг/ не знам точно/ хидроген- водород и минава 500км без да се замисли с едно зареждане. Новият модел е с 30% по големи бутилки и съответно минава 30% повече


                            И сега - какво? Цял автомобил струва МНОГО по-евтино от една батерия на Мъск /която - хем ще пада постоянно като капацитет, хем Мъск - ще си я ограничава с ъпдейтите, когато му хрумне - на 70-80 % от първоначалната РЕКЛАМНА стойност, хем пък - току-виж - взривила се и - на всичко отгоре вратите не се отварят, т.е. - блокирани сме вътре/...

                            Като гледам възторжен поглед, вперен в "бъдещето" - тръпки ме побиват...

                            Да де: ако някой не разбере нещата, които говорим по лесния начин - има възможност - и по по-трудният да се ориентира в обстановката... $ 200 000 /и нагоре/ е първоначалната цена на Мъск..., зареял поглед в "светлото /СИ/ бъдАще"... ))

                            Коментар


                            • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-48ba7991111f
                              Toyota Mirai ( neuwertig 2310 KM, Modell 2018 )


                              44.900 € (Brutto)
                              37.731 € (Netto) 19,00% MwSt.

                              Има 10 литра/кг/ не знам точно/ хидроген- водород и минава 500км без да се замисли с едно зареждане. Новият модел е с 30% по големи бутилки и съответно минава 30% повече
                              Last edited by v_tin; 10.02.2020, 19:22.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                                Вчера, в "Колела" Томов представи новото Пежо 3008 плъг-ин хидрид.
                                Добра визия, два отделни ел.двигателя по 80 кВт (по един на всяка ос), истинско 4х4, не е точно всъдеход по моите субективни разбирания, но далеч не е и "паркетен СУВ" за разхождане на дупето на някоя тунингована кака.
                                Батерията има капацитет от 13,2 кВт за 50 WLTP километра.
                                Добре докарано на визия, френският дизайн не е по-лош от италианския. Пълното име май беше Пежо 3008 гт хибрид4


                                Га стигнахме до цената, обаче, настъпи стъписване. Започва от 92 хил. и тук последва едно смущаващо изречение: Тази цена е с 30 хил повече от цената на най-богато оборудваната бензинка.
                                Вземаш на лизинг за 100лв на месец, на петата година казваш не ми харесва връщаш я и подкарваш новия модел

                                Коментар

                                Working...
                                X