IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    ха ха
    То и сиренцето е безплатно.
    Децата от детската градина знаят че няма дядо мраз да раздава подаръци !?!?!?

    Нямаш проблеми от вкъщи до работа и обратно.
    И за това си дал 100+к. че то има градски транспорт за това - струва ЛЕВЧЕ на ден.
    100к лева са 300 години - ТРИСТА. Ти колко ще живееш 1000 (ХИЛЯДА)?
    тая теслА хиляди години ще е в движение?
    Абе то има от 10к години човечество !?!?!?
    Тази цена е такава, заради калкулираната свръхпечалба на всички по веригата до кр.клиент. Реалната себестойност е до 1/3 от това число. Няма да губят изобщо дори, ако продават теслѝ по 50 К. Ама пусто око лакомо. Накратко, ЛАКОМИЯТА И ФИКСАЦИЯТА ВЪРХУ ПЕЧАЛБА НА ВСЯКА ЦЕНА, са спънка №1 пред разпространението на електричките и на повечето продукти. Как, мислите, Китайските стоки завладяха света? Ами, основно, с реалистично ценообразуване и озаптена (вероятно, от всички др.на пазара им) лакомия.
    Накратко, ГГЗ.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Даже да струва 30-40 000 евро което не е вярно, една бензиностанция струва няколко милиона. А и вече има достатъчно зарядни , както вече обясних на тези зарядни никой не зарежда постоянно там, повечето хора си зареждат в гаражите или на работното място. Аз поне правя така и нямам никакви проблеми.





      В бъдеще никой няма да ползва ЧЕЗ и такива неща, тия дето искате да ви се плаща на киловат ще д....е супата. Целия ток ще идва от соларни панели.
      И в момента понеже цената за зареждане на електромобил е стотинки все още Тесла продава коли с безплатно зареждане доживот завинаги.
      ха ха
      То и сиренцето е безплатно.
      Децата от детската градина знаят че няма дядо мраз да раздава подаръци !?!?!?

      Нямаш проблеми от вкъщи до работа и обратно.
      И за това си дал 100+к. че то има градски транспорт за това - струва ЛЕВЧЕ на ден.
      100к лева са 300 години - ТРИСТА. Ти колко ще живееш 1000 (ХИЛЯДА)?
      тая теслА хиляди години ще е в движение?
      Абе то има от 10к години човечество !?!?!?
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        В кой свят живееш брато? Колко зарядни ще монтираш на мястото на една бензиностанция- колкото места има нали- ами погледни бензиностанцията до вас- сигурно няма да събере повече от 20 коли. 20 коли по 1 час зареждане?????????????? Отделно най вероятно огромните резервоари са доста по евтини от една зарядна станция- по телевизията обясняваха че една публична зарядна станция струва около 35-40000 евро-= това в германия
        Даже да струва 30-40 000 евро което не е вярно, една бензиностанция струва няколко милиона. А и вече има достатъчно зарядни , както вече обясних на тези зарядни никой не зарежда постоянно там, повечето хора си зареждат в гаражите или на работното място. Аз поне правя така и нямам никакви проблеми.


        Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
        а 50 коли по 100кв - 5 мегавата.
        Знаеш ли колко е това?
        Я питай ЧЕЗ колко ще ти искат за толкова ток.
        за 50кв искат по 50к лв. за 5мгв - дали няма да са милиони?
        За да могат 50 пикльовци да си заредят играчките и да дадат по 100лв
        Кой ще е тоя "бизнесмен" - благотворително дружество?

        В бъдеще никой няма да ползва ЧЕЗ и такива неща, тия дето искате да ви се плаща на киловат ще д....е супата. Целия ток ще идва от соларни панели.
        И в момента понеже цената за зареждане на електромобил е стотинки все още Тесла продава коли с безплатно зареждане доживот завинаги.
        Last edited by DaveBG; 08.03.2020, 11:09.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Ще пусна кабел от деветия етаж да заредя електрокара- говориш пълни глупости. Ако живея на село- да, ама във варна или софия????????????
          Е, споко де. То и няма начин баш всички да го сторят. Виж, пред блока, контакт може да се изкара някак. На твое място, не бих се обезсърчавал, а бох помислил и поговорил със специалисти а също, и с комшиите. И начин трябва да се търси. Все нещо ще излезе.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Те мнозина ще зареждат у дома си.
            Ще пусна кабел от деветия етаж да заредя електрокара- говориш пълни глупости. Ако живея на село- да, ама във варна или софия????????????

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              Точно това е идеята. На място колкото за една бензиностанция може да има 50 и повече зареждачки. Зареждачка може да има на всяко място където може да се спре кола реално. Те са като малки колонки на бордюра. Няма нужда от огромни подземни резервоари, колонки с помпи, каси с лелки които са сърдити и т.н. На Тесла специално винаги виждаш колко колонки са свободни на мястото където мислиш да зареждаш. Явно даваш пример от някоя друга фирма която още не е осъзнала какво трябва за EV.
              Но пак говорим за частен случай. Ел колите не се зареждат така както ти си мислиш, винаги са заредени като тръгваш от вкъщи и е много много рядък случай да трябва да зареждаш по път..
              В кой свят живееш брато? Колко зарядни ще монтираш на мястото на една бензиностанция- колкото места има нали- ами погледни бензиностанцията до вас- сигурно няма да събере повече от 20 коли. 20 коли по 1 час зареждане?????????????? Отделно най вероятно огромните резервоари са доста по евтини от една зарядна станция- по телевизията обясняваха че една публична зарядна станция струва около 35-40000 евро-= това в германия

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                а 50 коли по 100кв - 5 мегавата.
                Знаеш ли колко е това?
                Я питай ЧЕЗ колко ще ти искат за толкова ток.
                за 50кв искат по 50к лв. за 5мгв - дали няма да са милиони?
                За да могат 50 пикльовци да си заредят играчките и да дадат по 100лв
                Кой ще е тоя "бизнесмен" - благотворително дружество?
                Те мнозина ще зареждат у дома си.

                Коментар


                • а 50 коли по 100кв - 5 мегавата.
                  Знаеш ли колко е това?
                  Я питай ЧЕЗ колко ще ти искат за толкова ток.
                  за 50кв искат по 50к лв. за 5мгв - дали няма да са милиони?
                  За да могат 50 пикльовци да си заредят играчките и да дадат по 100лв
                  Кой ще е тоя "бизнесмен" - благотворително дружество?
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                    Точно това е идеята. На място колкото за една бензиностанция може да има 50 и повече зареждачки.
                    Само дето ти трябва ток до там и то по сериозно дебели жици. Или викаш ще се захранват от слънцето.

                    Друг реален случай от Шотландия. Една кака тръгва на път в рядко населен район. На теория заряда щял да и стигне. На практика явно понатиснала малко повече педала и тока взел да свършва. Спира на първата зареждачка да зарежда - не работи. Вика си е, по-нататък след 50 км има втора там ще заредя. Ама и втората не работи. Вдига скандал по телефона на собственика. Онея се опитват да решат проблема отдалечено като рестартират зареждачката. Не става.

                    Идват да вземат каката с ДВГ кола и тя си зарязва Теслата там. Прави луд скандал пред медиите. Медиите питат собственика "Що не работят". И той вика "Ми аз спечелих субсидията (взех парите) от държавата, построих ги, ама понеже рядко се ползват и са на загуба и не мога да отделя пари аз техник да ги поддържа. При нужда пращам техник да ги погледне, ама на следващия ден"

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                      Съответно тези бензиностанции се използват само в натоварено време, през другото време няма кой знае колко трафик там. Представи си сега че трябва да изградиш 10 пъти повече ел. станции за зареждане за да можеш да реагираш на пиковите натоварвания
                      Точно това е идеята. На място колкото за една бензиностанция може да има 50 и повече зареждачки. Зареждачка може да има на всяко място където може да се спре кола реално. Те са като малки колонки на бордюра. Няма нужда от огромни подземни резервоари, колонки с помпи, каси с лелки които са сърдити и т.н. На Тесла специално винаги виждаш колко колонки са свободни на мястото където мислиш да зареждаш. Явно даваш пример от някоя друга фирма която още не е осъзнала какво трябва за EV.
                      Но пак говорим за частен случай. Ел колите не се зареждат така както ти си мислиш, винаги са заредени като тръгваш от вкъщи и е много много рядък случай да трябва да зареждаш по път.

                      Всички авто производители които не се осъзнаят ще фалират. Те имат огромна мрежа от сервизни центрове които ще станат ненужни защото ЕВ-тата нямат нужда от обслужване, от една страна не могат да ги затворят защото имат коли които да поддържат а всеки знае че печалбите идват от резервните части и обсужванията, а от друга преминавайки не са им нужни. Вървят към задънена улица. Никой не може да ги спаси.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                        Малииии, тоя Карлос Таварес има ли акъл въобще! Да си позволи, моля ви се, подобни скверни мисли и думи, без предварително да плати н а най-яките консултанти, които да го известят загрижено и отговорно, какво ще му се случи, след като форумът на инвестора бъде поставен в известност за размирните му приказки и грозните му изцепки

                        Electric cars lack mainstream appeal, Peugeot CEO says

                        В по-широк смисъл това “green addicts” може да с е преведе като зелени екстремисти, макар и по-скоро да му е даден смисъл в посока обсебеност, зависимост

                        А пък тук Carlos Tavares: We Are Selling Our EVs To Green Addicts

                        Аре, аз че бегам, че мога да изям някоя тупалка, пък много ми станаха битките напоследък!
                        CEO-тата на GM, Ford, VW, Мерцедес друго разправят
                        Кой крив, кой прав скоро ще се разбере. Онзи ден GM разправяха че хвърлят 20 милиарда за EV-та.

                        Коментар


                        • Бензиностанциите скалират, ел. станциите за зареждане скалират 10 пъти по-трудно.

                          За едното ти трябва 5 мин, за другото 50 мин. Примерно.

                          Ако се съберат 5-6 коли на една бензино-колонка както се случва лятото по пътя към Гърция или нашето море ще минеш за 10-20 мин.

                          Ако това се случи на ел. колонка ще минеш за 10 пъти повече време.

                          Съответно тези бензиностанции се използват само в натоварено време, през другото време няма кой знае колко трафик там. Представи си сега че трябва да изградиш 10 пъти повече ел. станции за зареждане за да можеш да реагираш на пиковите натоварвания.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                            Зарежда се за 45мин колко е нормален обяд и продължаваш.
                            Ако няма други преди теб.

                            Реален случай от Англия. В пик отпускарския сезон тръгват от Лондон за Франция. По пътя има една колонка за зареждане и те като теб си мислят колко е там един обяд време. Да, ама не. Още 4 коли преди тях. Отишло половин ден зареждане.

                            Пробегът 1990 тогава не е бил чак толкова важен, а и отделно не е бил кой знае колко различен от сега само оловните акумулатори са били по-тежки и са се зареждали по-бавно (цяла нощ). Както на електрокарите правят.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                              Нима цитираните от теб ги нямаЛО в класацията??? ))


                              Самият ти си - не по-малък манипулатор от Мъск... , но няма да ти се отвори парашутЧЕТО... ))


                              Разгледай внимателно графиЧката долу, която РЕАЛНО ЩЕ ТИ ПОКАЖЕ кои са най-продаваните plug-in хибриди и електрички в Европа през 2019 г.

                              МОЛЯ, НЕ ЗАБРАВЯЙ plug-in хибридите, които са хитът за европейците!!!

                              /тук много може да се пише, но Тесла НЯМА ѝшанс ДА НАДСКОЧИ по продажби и по приходи от продажби - ВОДЕЩИТЕ с десетки милиони продажби ВСЕКИ - и това - в следващите 30 години е гарантирано - запиши си го някъде и си го преговаряй всеки ден!/ ))


                              Виждаш ми се неряен, безименен. Що тъй?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Поради простият факт че кола на средна стойност 50 хил евро е третият най-продаван автомобил в европа. Бмвта, мерцедеси и аудита ги няма дори в класацията.

                                [ATTACH=CONFIG]n3550282[/ATTACH]


                                Нима цитираните от теб ги нямаЛО в класацията??? ))


                                Самият ти си - не по-малък манипулатор от Мъск... , но няма да ти се отвори парашутЧЕТО... ))


                                Разгледай внимателно графиЧката долу, която РЕАЛНО ЩЕ ТИ ПОКАЖЕ кои са най-продаваните plug-in хибриди и електрички в Европа през 2019 г.

                                МОЛЯ, НЕ ЗАБРАВЯЙ plug-in хибридите, които са хитът за европейците!!!

                                /тук много може да се пише, но Тесла НЯМА ѝшанс ДА НАДСКОЧИ по продажби и по приходи от продажби - ВОДЕЩИТЕ с десетки милиони продажби ВСЕКИ - и това - в следващите 30 години е гарантирано - запиши си го някъде и си го преговаряй всеки ден!/ ))




                                Коментар

                                Working...
                                X