Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
През 1900 година в САЩ е имало 40% електрички и са били по-добри от ДВГ. Не са пушели, не са гаснели, нямало е нужда да въртиш манивелата, за да ги запалиш. И като цяло са били по-бързи, ускорявали са по-бързо. Абе сравни един ДВГ през 1900 с един електромотор. И ще видиш как през 1900 електричките са били доста по-напред отколкото сега спрямо ДВГ.
Било е все едно да сравняваш парен двигател с електромотор.
Обаче па на някак си се е наложила другата технология и то без да има държавна намеса, без да има еко-талибани. И то щото електричките са имали един недостатък, който го имат и сега. Бавно са се зареждали, спрямо другите дето ти трябват 5 мин да им напълниш резервоара.
За справка тогава са били около 400 000 регистрирани автомобила и 40% от тях са били електрички.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Никой няма да се лишава от нищо безимен, електрическите коли и в частност Тесла са много по-добри от ДВГ колите. Точно там е разковничето, няма как да се накарат хората да минат на нещо по екологично ако е по-лошо точно защото много хора мислят като теб, но когато им се каже че е по-евтино и по лесно за ползване, има по-голямо ускорение (за много хора това е най-важното) и на всичкото отгоре пази и природата, тогава всички ще минат на електрически коли.
И не, ДВГ няма да изчезне напълно, ще има тясно приложение на места. Както сега има и конски надбягвания, не са чести но ги има.
Осъзнай се вече.
Било е все едно да сравняваш парен двигател с електромотор.
Обаче па на някак си се е наложила другата технология и то без да има държавна намеса, без да има еко-талибани. И то щото електричките са имали един недостатък, който го имат и сега. Бавно са се зареждали, спрямо другите дето ти трябват 5 мин да им напълниш резервоара.
За справка тогава са били около 400 000 регистрирани автомобила и 40% от тях са били електрички.
Коментар
-
Малииии, тоя Карлос Таварес има ли акъл въобще! Да си позволи, моля ви се, подобни скверни мисли и думи, без предварително да плати н а най-яките консултанти, които да го известят загрижено и отговорно, какво ще му се случи, след като форумът на инвестора бъде поставен в известност за размирните му приказки и грозните му изцепки
Electric cars lack mainstream appeal, Peugeot CEO says
В по-широк смисъл това “green addicts” може да с е преведе като зелени екстремисти, макар и по-скоро да му е даден смисъл в посока обсебеност, зависимост
А пък тук Carlos Tavares: We Are Selling Our EVs To Green Addicts
Аре, аз че бегам, че мога да изям някоя тупалка, пък много ми станаха битките напоследък!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеВярвайки в подобни заблуди, в същото това време, хората не биха се лишили от достоянията на съвременните постижения във всички области.
И не, ДВГ няма да изчезне напълно, ще има тясно приложение на места. Както сега има и конски надбягвания, не са чести но ги има.
Осъзнай се вече.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение.................
Традиционните авто производители се надпреварват да обясняват че с ДВГ играта приключва. Въпросът е не дали, а кога!
Хайде сега, да поумуваш малко - кое ли пък кара производители с годишни продажби, над 10 000 000 броя - "да се надпреварват" ДА ОБЯСНЯВАТ, че с двигателите с вътрешно горене играта приключваЛА!
Кое ли пък ги кара - "да се надпреварват" да обясняват, НО ПРОДАЖБИТЕ ИМ ДА НЕ СЕКВАТ? Точно по тая причина "се надпреварват " да обясняват: ЗА ДА НЕ СЕКВАТ ПРОДАЖБИТЕ ИМ!
Това е същата причина, с която Мъск хвърля прах в очите на мнозинството, когато говори за екология, но в същото време изсича горски масиви, за да произвежда токсични батерии!
Да, де - нека сега изсечем дърветата - на 70-80 години, а после да засадим по три - на всяко отсечено... )) И тези три фиданки ЩЕ растат в следващите десетилетия...
.................................................. ..
И кое е ОЩЕ интересно? На практика топлинните двигатели - са НЕЗАМЕНИМИ в живота на хората. Наложили са се със свръх-възможностите си - да правят живота ни - не само приятен, но и възможен. КОГА - сухопътните превози, морският и въздушният видове транспортИ - могат да бъдат "подменени"?
Разбира се, че това ЩЕ стане, единствено, когато човечеството вземе единодушно решение да се върне в Каменната ера /палеолита и неолита/... Това, разбира се - няма да стане..., но то ЩЕ станеЛО... ))
Да, никакви СЪВРЕМЕННИ ПРЕВОЗИ не могат да се осъществяват без топлинниТЕ двигатели!
Никой не пречи на хората да вярват в празни мечти от вида: "ще се "подменят" топлинните двигатели и това е "сигурно" - въпросът е, не "дали?", а "кога?"...
Вярвайки в подобни заблуди, в същото това време, хората не биха се лишили от достоянията на съвременните постижения във всички области.
В това се корени противоречието на съвременното общество! Искам да живея по-добре от сега!
Как ще стане това, ако ГИ няма: търговията със стоки, суровини и материали?
Как биха задоволявали хората ежедневните си потребности от храна и вода /напитки/?
Как биха произвеждали стоки, как биха развивали промишленост, как биха търгували по между си?
.................................................
Горното няма как да се случва със СЪВРЕМЕННАТА батерия!
.................................................
КОЙ ще пренася произведената в Германия батерия на Мъск през океана? По ирония на Съдбата: ТОПЛИННИЯТ ДВИГАТЕЛ!
КОЙ ще пренесе самият Мъск, когато пожелае да прелети НАД океана, за да инспектира производството СИ в Германия? По ирония на Съдбата - Мъск ЩЕ лети със самолет с ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ.
..................................................
Никой не пречи на ВОДЕЩИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ - да се кълнат: "Не "дали?", а "кога?"!!!", но продажбите им да надхвърлят 10 милиона на година!
))
Коментар
-
Авто-пилотите.
Гугъла са май леко по-напред от Теслата.
https://blog.waymo.com/2020/03/intro...mo-driver.html
Може и да продадат технологията за самоуправляваща се кола на другите закъсалите автопроизводители.
Коментар
-
Като говорим за бъдещето на автоиндустрията:
General Motors executives have said for some time that they see the company's future as an all-electric one.
...
GM has plenty of reasons for this EV strategy, from the needs of the ever-important Chinese market to tightening emissions standards across the world—particularly in Europe. But there are financial reasons for it too. Like Ford, GM has been unable to convince Wall Street analysts and investors that it can survive the electro-mobility revolution, let alone another economic downturn, which is why it has a valuation that's a fraction of Tesla's.
http://www.thedrive.com/news/32471/g...slas-valuation
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение"GM is building toward an all-electric future because we believe climate change is real," GM CEO Mary Barra said during a presentation for media and investors.
She said the company would be investing more than $3 billion annually in electric vehicle research and development between 2020 and 2025.
"We want to put everyone in an EV, and we have what it takes to do it," Barra said.
cnn
Традиционите авто производители се надпреварват да обясняват че с ДВГ играта приключва. Вупросът е не дали, а кога!
Коментар
-
"GM is building toward an all-electric future because we believe climate change is real," GM CEO Mary Barra said during a presentation for media and investors.
She said the company would be investing more than $3 billion annually in electric vehicle research and development between 2020 and 2025.
"We want to put everyone in an EV, and we have what it takes to do it," Barra said.
cnn
Традиционните авто производители се надпреварват да обясняват че с ДВГ играта приключва. Въпросът е не дали, а кога!Last edited by ED; 05.03.2020, 18:59.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение80 % - спад в
Ти - да не си последовател на Мъск - с цигарката с марихуана?
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение80 % - спад в Китай - не ти ли се струват прекалено много?
Можем да си "стиснем ръка" - на едни 8 %!
Ти - да не си последовател на Мъск - с цигарката с марихуана? Е, няма да станеш телевизионна звезда!
.................................................. ........
Значи - вече говорихме за това: 25 - 26 МИЛИОНА продажби в Китай - никак не са малко /да не давам пак графиката, защото Тесла си е едно петънце, сравнена с подобни продажби! ))
Коментар
-
80 % - спад в Китай - не ти ли се струват прекалено много?
Можем да си "стиснем ръка" - на едни 8 %!
Ти - да не си последовател на Мъск - с цигарката с марихуана? Е, няма да станеш телевизионна звезда!
.................................................. ........
Значи - вече говорихме за това: 25 - 26 МИЛИОНА продажби в Китай - никак не са малко /да не давам пак графиката, защото Тесла си е едно петънце, сравнена с подобни продажби! ))
Коментар
-
Многото фанфари и обещания на Мъск в стил "ЩЕ!" - не ни дават възможност да се концентрираме върху истината, която е?...
Не, че ще кажа нещо ново, но: реално Tesla отчита счетоводна загуба за 2019 г.
На строга счетоводна основа компанията отчете още една загуба за 2019 г.
........................................
Моля да не се тълкуват подобни реалистични оценки - като изявления от моя страна, че Тесла нямало да я бъде. Тесла ще си съществува в бъдеще, но големите автопроизводители винаги могат да пренастроят производствената си гама, а оттам - и продажбите - не повече от РЕАЛНОТО ТЪРСЕНЕ.
Например... Ами - такова - видях днес... Красота!
Добре де - да не правим реклама, ама една батерия на Тесла /новичка/ - е $ 45 000 /скъпа някак!/
А това електромобилче - BMW i3s - е по-евтино САМО от една батерия на Тесла?... /абе - наркоманията не прощава..., Мъск няма реална преценка за нещата..., но пак да кажа: Мъск няма да изчезне! ЩЕ се бори! Но ЩЕ "побеждава" слабо, с още повече загуби... и все финансиране ще търси отвън... и ще го получава, защото разчита на ... балъчетата..., да де - и на подкупните управляващи..., но не и в страните с икономически проблеми - а това е ОСНОВЕН НЕГОВ ПРОБЛЕМ! /
... и BMW i3s - ти казват всичко /много важен подход на СЕРИОЗНИТЕ ПАЗАРНИ ИГРАЧИ!/: колко минаваш с едно зареждане - градско, магистрала, студено, топло... Това - разбира се - ти го казват и гарантират при BMW i3s, но при Тесла - като разтегнат едни локуми, едни милиони километри, които не се случват... )) Тесла изминаваЛИ милионите - независимо от температурите..., да де - хората - трева пасат... )) /а тия, които я пушат - те са върхът!/ ))
Коментар
Коментар