В ранни зори - в тая тема се задават най-"затапващите" въпроси... По темата, разбира се! Цяла нощ "затапващият" ги е творил... /за въпросите говоря/...
Тъй като модераторите са оставили такъв въпрос, редно е да взема отношение - именно в качеството си на дървен философ /специална степен, която раздават в Горнооряховския район/... ))
..................................................
Не мисля, че човек има всички компетенции на тоя свят. С тая уговорка - никога не са представлявали за мен интерес въпросите на ВН /за хората, които не са се занимавали с терминологията - "ВН" - е съкращение от "високо напрежение", но защо се изписва от някои с главни букви - не бих могъл да отговоря..., нещо подобно - аналогично се разискваше, когато се написа "ДВГ" - с главни букви - и отново се повдигна въпроса..., така изписват някои съкращения някои от авторите - с главни букви.../
.................................................. .
"...иди и се научи какви са загубите при пренос на ВН.... колко са, все пак. И изобщо, и „на 100 км”.
Очевидно - това е за някои хора най-сложният въпрос на света. Въпрос, както се казва - "за 100 000" /правя аналогия с една тв-игра/
1. Не е ясно, защо, именно това трябва "да се науча"?
2. Даваме ли си сметка, че хората, които задават въпроси, чрез самата формулировка на въпроса си - показват в много от случаите - именно КРЕЩЯЩАТА си некомпетентност!
..................................................
Хайде да карам с малко повече думички...
Въпросът: "...иди и се научи какви са загубите при пренос на ВН.... колко са, все пак. И изобщо, и „на 100 км”... , лично аз свързвам със следната ситуация: студент, който се явява на изпит - предстои да бъде скъсан от професора, но последният /изпитващият/ е ДОБРОНАМЕРЕН - и задава един последен въпрос на студента, който - съвсем очевидно не е присъствал на нито една лекция - и изобщо не знае за какво се говори в науката, по която се явява на изпит...
Та, професорът задава подобен въпрос, който е ДОСТАТЪЧНО елементарен, с което и ще разбере разсъжденията на студента, както и - дали същият има що-годе познания, за да може да пише тройката си /като си "затвори очите"/ - за незнанието на основните въпроси, които са били с достатъчна конкретика...
.................................................. .
Тъй като в Горна Оряховица и в Лясковец - точно професори в областта липсват, то човекът, който ми задава подобен въпрос /върху който е мислил цяла нощ/ - вероятно е този студент, комуто преди време е зададен същият въпрос, за да може да му се постави една тройка /по милост/... Значи, поставен в този му вид - въпросът изисква правилните разсъждения и /доуточняващи/ въпроси, за да може професорът да разбере, дали студентът знае основното...
.................................................. ...
Горе вече казах, че от неправилно формулиран въпрос - се съди за липсата на компетенции у задаващият въпроса. Дали някой подценява публиката - това е негов проблем.
Какво означава това, че въпросът е неправилно формулиран? "Колко са все пак загубите от пренос на ВН?"
Очевидно е, че човекът, задал въпроса - търси някаквИ стойностИ.
Някой вижда ли коректно зададен въпрос? Аз не виждам такъв!
Задалият въпроса НЕ Е НАЯСНО от какво зависят загубите на преноса на високото напрежение! Нали съм прав!
Някой вижда ли в горният въпрос да се говори, напр. за: материал, от който е изработен проводника на ел. ток /който се пренасяЛ/?..., а някой да вижда някаква стойност на сечението /диаметъра/ на проводника на ел. ток /който се пренасяЛ/?...
Е, "колко са все пак въпросните загуби?" /пита горнооряховецът/... ))
Такива въпроси могат да се задават само /и единствено/ в Горнооряховската академия... ))
.................................................. .....
Моят въпрос е - скъса ли те професорът, или успя да се закачиш за тройката /с подходящите разяснения... или - с няколко двадесетолевки - и все още търсиш отговор на болният ТИ въпрос: "Колко са все пак загубите от пренос на ВН?" /? ))
Колко мъка има по този свят, Боже!!! ))
Тъй като модераторите са оставили такъв въпрос, редно е да взема отношение - именно в качеството си на дървен философ /специална степен, която раздават в Горнооряховския район/... ))
..................................................
Не мисля, че човек има всички компетенции на тоя свят. С тая уговорка - никога не са представлявали за мен интерес въпросите на ВН /за хората, които не са се занимавали с терминологията - "ВН" - е съкращение от "високо напрежение", но защо се изписва от някои с главни букви - не бих могъл да отговоря..., нещо подобно - аналогично се разискваше, когато се написа "ДВГ" - с главни букви - и отново се повдигна въпроса..., така изписват някои съкращения някои от авторите - с главни букви.../
.................................................. .
"...иди и се научи какви са загубите при пренос на ВН.... колко са, все пак. И изобщо, и „на 100 км”.
Очевидно - това е за някои хора най-сложният въпрос на света. Въпрос, както се казва - "за 100 000" /правя аналогия с една тв-игра/
1. Не е ясно, защо, именно това трябва "да се науча"?
2. Даваме ли си сметка, че хората, които задават въпроси, чрез самата формулировка на въпроса си - показват в много от случаите - именно КРЕЩЯЩАТА си некомпетентност!
..................................................
Хайде да карам с малко повече думички...
Въпросът: "...иди и се научи какви са загубите при пренос на ВН.... колко са, все пак. И изобщо, и „на 100 км”... , лично аз свързвам със следната ситуация: студент, който се явява на изпит - предстои да бъде скъсан от професора, но последният /изпитващият/ е ДОБРОНАМЕРЕН - и задава един последен въпрос на студента, който - съвсем очевидно не е присъствал на нито една лекция - и изобщо не знае за какво се говори в науката, по която се явява на изпит...
Та, професорът задава подобен въпрос, който е ДОСТАТЪЧНО елементарен, с което и ще разбере разсъжденията на студента, както и - дали същият има що-годе познания, за да може да пише тройката си /като си "затвори очите"/ - за незнанието на основните въпроси, които са били с достатъчна конкретика...
.................................................. .
Тъй като в Горна Оряховица и в Лясковец - точно професори в областта липсват, то човекът, който ми задава подобен въпрос /върху който е мислил цяла нощ/ - вероятно е този студент, комуто преди време е зададен същият въпрос, за да може да му се постави една тройка /по милост/... Значи, поставен в този му вид - въпросът изисква правилните разсъждения и /доуточняващи/ въпроси, за да може професорът да разбере, дали студентът знае основното...
.................................................. ...
Горе вече казах, че от неправилно формулиран въпрос - се съди за липсата на компетенции у задаващият въпроса. Дали някой подценява публиката - това е негов проблем.
Какво означава това, че въпросът е неправилно формулиран? "Колко са все пак загубите от пренос на ВН?"
Очевидно е, че човекът, задал въпроса - търси някаквИ стойностИ.
Някой вижда ли коректно зададен въпрос? Аз не виждам такъв!
Задалият въпроса НЕ Е НАЯСНО от какво зависят загубите на преноса на високото напрежение! Нали съм прав!
Някой вижда ли в горният въпрос да се говори, напр. за: материал, от който е изработен проводника на ел. ток /който се пренасяЛ/?..., а някой да вижда някаква стойност на сечението /диаметъра/ на проводника на ел. ток /който се пренасяЛ/?...
Е, "колко са все пак въпросните загуби?" /пита горнооряховецът/... ))
Такива въпроси могат да се задават само /и единствено/ в Горнооряховската академия... ))
.................................................. .....
Моят въпрос е - скъса ли те професорът, или успя да се закачиш за тройката /с подходящите разяснения... или - с няколко двадесетолевки - и все още търсиш отговор на болният ТИ въпрос: "Колко са все пак загубите от пренос на ВН?" /? ))
Колко мъка има по този свят, Боже!!! ))
Коментар