Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
FinancialMarkets.Zone
- 1 like
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
Общо взето с бота се опитвате да убедите себе си как вашите трошляци са супер щото нищо не струват. Доста нелепи неща пишеш и звучите комично и нелепо. Общо взето "гроздето е кисело"
Моята електричка иначе не е Тесла, точно защото ситуацията със сервиза не ме кефи и не е практична, така, че нямам проблеми със сервиза при щети. Зареждам само безплатно предимно не бързите станции докато си пазарувам. Вече съм спестил толкова пари от гориво колкото за една от вашите. Батерията ми има гаранция 8 години че няма да деградира с повече от 30% а реалния и живот е около 800000км. Колата ми е карбонова има минимално количество движещи се частиичасти ищ се движи с оригиналната си батерия доста след като вашите са изгнили в автоморгата
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеЩо не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
Ся като прочетох и за Дачията, ми се изясни и произхода ти - бедно работническо семейство с Трабант за семейна кола.
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеФактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите.
Хората правят скъпи покупки, така се движи икономиката.
Примери много. Затова и финанси не се учат в средното училище, нали трябва да се задвижва икономиката после.
Освен насила и със рестрикции, никой няма да си остави евтиния 12 год стар тарялясник, ама примиум (както посочих по-долу) и да вкара 35000 евро за Тесла на старо или нов EV непримиум.
Даже и хора със пари не искат да го правят.
Докато не спаднат чувствително цените (поне -25%, а те и СЪС субсидии СА СКЪПИ) на масовите EV, включая Тесла 3, така ще е.
Last edited by hazard; 31.12.2020, 15:39.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
ти кат си вземеш нова жена връщаш ли се при старата?
И да искаш НЯМА мандалото е хлопнало - едни 100к назад. Ще се успокояваш 10 години че ти било без пари горивото от 3-4к лв годишно.
Абе нали е много евтино да караш тесла. Що по обявите са на 50к км а премоумите с превъртени километражи са на по 150-200к на 5-6 години?
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеЩо не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
И да искаш НЯМА мандалото е хлопнало - едни 100к назад. Ще се успокояваш 10 години че ти било без пари горивото от 3-4к лв годишно.
Абе нали е много евтино да караш тесла. Що по обявите са на 50к км а премоумите с превъртени километражи са на по 150-200к на 5-6 години?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнениеЩо не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
Коментар
-
Що не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
FinancialMarkets.Zone
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не че нещо, ама сравняваш таралясник с най-доброя седан за последните 3 години? Тия семкаджийски сметки са жалка картина.
Last edited by hazard; 31.12.2020, 14:00.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение[ATTACH=CONFIG]n3695756[/ATTACH]
По стандарт разхода е 4.61л/100 (КОМБИНИРАН), ама къде е чувал българина за такова нещо, бензин, автоматик, малко газове, 95 коня (предостатъчно).
Това е цена- днес.
От днес започваме сравнението, за 10 години занапред.
Това чудо ще издържи толкова години, гарсониерата ще ми захранва разходите по колата.
След 10 год ще я продам за хиляда лева на ромите и гарсониерата ще е качила поне 50% капиталова.
А, ти сега ако ще си купиш стара Тесла за 30 000Е, на каква стойност ще ти е колата после и колко ще си дал за всякакви разходи, включително покупката.
Щото да видим дали някой е финансово икономически глупав или не.
Не вярвам да караш кола за над 30 000лв и да нямаш каско, това намирисва на лъжа или си поел друг глупав риск.
Не вярвам и че си я взел за 15000 евро, сега цените са двойни за стари коли, това да не ти е старо вино бе, да си качва цената, тоя трошляк ????
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеХазард, мисля че ти беше дал линк към това колко струва обслуъжването на тесла и какво е покрито в гаранцията. Може ли да го пуснеш отново
https://www.youtube.com/watch?v=KC1fCO0feng
От 13 минута се обяснява колко е обслужването и кога се прави! Ама е добре да се види и целия клип не само от 13:00.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеХазард, мисля че ти беше дал линк към това колко струва обслуъжването на тесла и какво е покрито в гаранцията. Може ли да го пуснеш отново
Задължително ходене до Будапеща, на всеки 15000 км трябва малък сервиз за 200Е, на всеки 45000 км- голям за 500Е, за да важи гаранцията.
Гаранцията (пише подробно в техния сайт) започва поетапно на 2, 5 и 8 год, според часта на колата.Last edited by hazard; 31.12.2020, 12:58.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение[ATTACH=CONFIG]n3695756[/ATTACH]
По стандарт разхода е 4.61л/100 (КОМБИНИРАН), ама къде е чувал българина за такова нещо, бензин, автоматик, малко газове, 95 коня (предостатъчно).
Това е цена- днес.
От днес започваме сравнението, за 10 години занапред.
Това чудо ще издържи толкова години, гарсониерата ще ми захранва разходите по колата.
След 10 год ще я продам за хиляда лева на ромите и гарсониерата ще е качила поне 50% капиталова.
А, ти сега ако ще си купиш стара Тесла за 30 000Е, на каква стойност ще ти е колата после и колко ще си дал за всякакви разходи, включително покупката.
Щото да видим дали някой е финансово икономически глупав или не.
Не вярвам да караш кола за над 30 000лв и да нямаш каско, това намирисва на лъжа или си поел друг глупав риск.
Не вярвам и че си я взел за 15000 евро, сега цените са двойни за стари коли, това да не ти е старо вино бе, да си качва цената, тоя трошляк ????
Колкото за каското преди имах каско и на четирите си коли, никога не съм го ползвал години наред набивах пари и реших че няма смисъл. Сега имам каско само не едно BMW ама то е защото то се кара по ... рисково.Last edited by DaveBG; 31.12.2020, 13:05.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
хахаха, смехурко разправя приказки под шипковият храст- до момента съм дал около 700 евро за сервизно обслужване, горивото може сам да си го сметнеш, на мен ми излезе че съм дал 2140 евро, ако ти си купиш чивто нова кола от магазина обслужването ти ще бъде доста по скъпо от моето и като сметнеш разходите си за ток ще видиш че на 150000-17000-км излизат сметките наравно. След това ти започваш да печелиш, а аз да губя
Коментар
Коментар