IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • nachev , от електиромибилите ще остане само ел.трансмисия за бъдещите автомобили с двг. Освен батерии има и кондензатори и те могат да служат за енергиен буфер и автомобил с двт с мощност 30 киловата да ускорява като днешните с 200 киловата. Постоянния режим на работа на двг е най икономичен и най екологичен съответно, но цената на тези автомобили няма да е никак ниска и пак е по добре от навързани последователно 100 бр батерийки от която една като се предаде не работят 100.

    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Чудно ми е като чета някои тук...

      Какво ровене пада, за да се опровергаят качествата на съвременните автомобили, с които ЧОВЕЧЕСТВОТО задоволява своята необходимост от придвижване. Да: еволюцията отрича каруцата и електродвигателя, поставен на задната ѝ ос. Над столетие продължава да се усъвършенства превозното средство - с топлинен двигател, което има всички параметри, които задоволяват и самите критици и отричащи уникалността на автомобила.

      Критикуват автомобила, но сутрин се качват именно на този - същият автомобил! ))

      Постоянно се чудя, кое би било интересно за нас и как да го представя нагледно, за да се противопоставя на лъжата в "рекламата"...

      Няколко пъти опитвам да сравня продажбите на трите ГИГАНТА в продажбите на съвременни превозни средства. Точният мащаб не дава възможност да сравним смешните продажби на електрички /1 - 1.5 милиона в световен мащаб/, сравнено с над 10 милиона продажби на ВСЯКА от водещите марки.

      Но ТУК се говори как Тесла - "цъфти", въпреки мижавите си продажби, които нямат база за сравнение с МИЛИОНИ продадени от Фолксваген, Тойота, Рено-Нисан...

      ...............................................

      Обещавам да направя сравнение и с луксозните марки возила, които отново НАДХВЪРЛЯТ В ПЪТИ продажбите на Тесла!

      ...............................................

      Тая вечер ще обърна вниманието ви към една УЖ непретенциозна марка - от северната ни съседка... Става дума за Дачия. Пускам графиката на продажбите за миналата година. Дачия работят тихо, без много шум, но работят!

      За сметка на това, Мъск - няма време от приказки, самохвалебствия и обещания в стил "ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ!" И това продължава десетилетие!

      Я да видим какво показват продажбите за 2019 г... ))


      Коментар


      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

        Не видях другата гледна точка. Но пък виждам коментар относно автора:

        "Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"

        Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА

        съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН

        НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ

        завършил "журналистика" в СССР през 1981г.

        Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле

        е друг въпрос...."

        На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.
        Впечатлението ми е че начев се опитва да показва по-балансирана позиция с "лек" уклон към статуквото показвайки не толкова нови и не толкова достоверни статии срещу електричките.

        Работата е там че много пари са заложени на масата, като почнеш от петрола, производството на енергия, автомобилостроене и пр. Та тези заинтересовани страни (с приходи за трилиони годишно) трябва да се сети непредубедения наблюдател полагат доста усилия и финансови ресурси за манипулуране на общественото мнение.

        Истината е че го правят изключително успешно от десетилетия, но за разлика от преди, сега е много по-трудно да ограничиш разпространението на информация, която не е канализирана в мас медиите.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

          Ти си се превърнал в политически полицай, обладан от някаква нечиста сила.
          Не разговаряш, а крещиш!
          Загрижен съм за теб!
          Не може в момента на изтъкване на аргументи против харесвана от теб идея, да ти пада пелена пред очите и да изключваш тока. Това е болно!
          Биографията на родителите не е срамно петно за поколението.
          Дори не бях забелязал предполагаема руска връзка. Оказа се, че този от 3-годишен живее в Германия, има германско гражданство и дори няма да изключа хипотезата, че е по-правоверен либерал и от най-бесните соросоиди. Апропо, у нас децата н а номенклатурана са най-пострадалите от режима и най-яростни привърженици на криминалните лицемери.

          Не си видял пасажите, които пряко или индиректно обслужват харесваната от теб идея. Моля, заповядайте:

          Коментарът не е мой, затова съм го оградил в кавички. А моя коментар е веднага след това и задавам въпроси относно множество сметки за емисии при ДВГ колите, удобно пропуснати при съпоставката. В тези абзаци които си извадил няма отговор на нито един от тези въпроси.

          Коментар


          • Мен не ми е ясно защо кликата на зелените толкова са обсебени със забраняването на ДВГ въобще, като много по-бързо биха постигнали търсения от тях ефект – разбира се частично, но пък бързо – със забраната да се карат тези ненужно мощни ЛПС, особено из градовете? Прочее, такава беше идеята в началото на движението на зелените, но сега, види се, са я забравили в пропагандното си пъчене пред наплашените от тях овчици (наплашени пак от тях, от Зелената мафия) в събиране на електорален вот... Политика... а политиката е големи пари, ха!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Не видях другата гледна точка. Но пък виждам коментар относно автора:

              "Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"

              Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА

              съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН

              НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ

              завършил "журналистика" в СССР през 1981г.

              Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле

              е друг въпрос...."

              На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.
              Ти си се превърнал в политически полицай, обладан от някаква нечиста сила.
              Не разговаряш, а крещиш!
              Загрижен съм за теб!
              Не може в момента на изтъкване на аргументи против харесвана от теб идея, да ти пада пелена пред очите и да изключваш тока. Това е болно!
              Биографията на родителите не е срамно петно за поколението.
              Дори не бях забелязал предполагаема руска връзка. Оказа се, че този от 3-годишен живее в Германия, има германско гражданство и дори няма да изключа хипотезата, че е по-правоверен либерал и от най-бесните соросоиди. Апропо, у нас децата н а номенклатурана са най-пострадалите от режима и най-яростни привърженици на криминалните лицемери.

              Не си видял пасажите, които пряко или индиректно обслужват харесваната от теб идея. Моля, заповядайте:

              През 2019 година данните за продажбите на този вид автомобили дори накараха министъра на околната среда Свеня Шулце да се обърне към сънародниците си с призив да се ориентират към "по-икономични коли, които не харчат толкова гориво", а още по-добре, ако може да се откажат напълно от автомобила.







              През 2020 година се очаква пазарният им дял да достигне 34%, казва пред "Дойче веле" професор Фердинанд Дуденхьофер от Университета Дуисбург-Есен, който е след водещите автомобилни експерти в Германия.







              Такова изследване е проведено от експерти на престижния германски институт ИФО, които са сравнили общия обем на парниковите газове, произвеждани през целия "живот" на един дизелов "Мерцедес" С 220d и на една електрическа "Тесла" модел 3.


              ADAC: карайте автомобили на газ!



              От германското Министерство на транспорта и от Федералната служба за околна среда възразиха срещу изследването на ИФО, защото били сравнявани два автомобила с различна мощност.







              Аника Регет от изследователския център на енергийната компания FfE обаче обръща внимание на факта, че електромоторът изразходва значително по-малко енергия на километър пробег. Оттук тя прави извода, че "електрическите автомобили са по-екологични от бензиновите - още след 50 000 километра".







              При ADAC и ИФО данните изглеждат по-различни, защото те отчитат структурата на германския енергиен баланс и това, че дори и през 2030 година около 35% от електроенергията ще бъде от въглища. Наскоро германското правителство прие план за спиране на електроцентралите на въглища - поетапно до 2038 година.








              Министерството - твърдо зад електромобилите









              С времето производството и експлоатацията на електромобили ще става все по-екологично, защото ролята на възобновяемите източници - вятър, слънце, вода и биомаса - също ще нараства, казват от германското министерство на околната среда. На неговия сайт е поместена информация, според която и в момента електрическите автомобили са с 16% по-чисти от дизеловите и с 27% по-чисти от бензиновите.





              Според оценката на експертите на министерството средният обем на изхвърляните емисии въглероден диоксид през целия живот на един автомобил с бензинов двигател е 168 грама на километър, при дизеловите - 148 грама, а при електрическите - 101 грама на километър пробег.


              Коментар


              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
                .. - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ

                завършил "журналистика" в СССР през 1981г.

                Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле

                е друг въпрос...."...
                Е как друг,
                точно показва как се променят пазарите.
                Падат продажбите на горива на шел/лукойл и т.н. - вдигат се продажбите на медиите

                Коментар


                • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение


                  Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични.

                  Поради невъзможността да се краде бензин на други места са още по-непрактични

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                    Така ли? И защо е нужно да има такива смени. ДВГ патрулките 24 часа в денонощието ли са на улицата? Какво пречи на електричките да се зареждат нощем в гаража?
                    Те и престъпниците така - само от 9 до 5 работят, през останалото време спят, най-много да мислят как ще работят, ъъъ такова де коя банка ще оберат
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение

                      Забележката ти е вярна, сигурно се е случвало неведнъж някоя полицейска ДВГ-кола по недоглеждане да е останала без бензин по време на екшън.

                      Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични. Ще трябва да увеличат парка си поне тройно – една трета на екшън, една трета очакващи в пълна бойна готовност в гаража и една трета на зареждане. Когато тези на екшъна увехнат, с въртолет на место ще се докарват от гаража свежозаредени за продължаване на преследването.
                      Така ли? И защо е нужно да има такива смени. ДВГ патрулките 24 часа в денонощието ли са на улицата? Какво пречи на електричките да се зареждат нощем в гаража?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                        Навсякъде по света темата е обременена с политика и интереси. Присъствието на тези двете гарантира, че смисълът и истината биват опаковани в розова или друга, но непрозрачна материя.

                        В момента масово предлагат хибриди, които чрез някакви осреднени стойности вече покриват новите изисквания за емисии. Елзадвижването го смятат с нула емисии.
                        Кого лъжат с това?!

                        Каква е истината за електромобилите

                        Представени са и двете гледни точки.
                        Не видях другата гледна точка. Но пък виждам коментар относно автора:

                        "Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"

                        Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА

                        съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН

                        НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ

                        завършил "журналистика" в СССР през 1981г.

                        Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле

                        е друг въпрос...."

                        На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                          По какво щеше тая история да е различна ако ставаше дума за кола с двг и празен резервоар?
                          Забележката ти е вярна, сигурно се е случвало неведнъж някоя полицейска ДВГ-кола по недоглеждане да е останала без бензин по време на екшън.

                          Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични. Ще трябва да увеличат парка си поне тройно – една трета на екшън, една трета очакващи в пълна бойна готовност в гаража и една трета на зареждане. Когато тези на екшъна увехнат, с въртолет на место ще се докарват от гаража свежозаредени за продължаване на преследването.
                          Last edited by 78-10; 11.02.2020, 12:31.

                          Коментар


                          • Навсякъде по света темата е обременена с политика и интереси. Присъствието на тези двете гарантира, че смисълът и истината биват опаковани в розова или друга, но непрозрачна материя.

                            В момента масово предлагат хибриди, които чрез някакви осреднени стойности вече покриват новите изисквания за емисии. Елзадвижването го смятат с нула емисии.
                            Кого лъжат с това?!

                            Каква е истината за електромобилите

                            Представени са и двете гледни точки.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Тая глава трябва и за мислене да я ползваш от време на време. Държава след държава, компания след компания обявяват края на ДВГ ерата обаче ти НЕ та НЕ - ще векуват

                              Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric
                              Това го премести в темата за вицовете

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Може да и врътнеш едно кръгче на германските магистрали като позабогатееш малко
                                Какви магистрали уааааааааааа ооооооооооооууууууууууу защо не гледаш

                                Коментар

                                Working...
                                X