IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

    Не се опитвай да се измъкнеш със термини, които нямат нищо общо в случая. Въпросните трептения се предават от вала на диференциала и на колелетата и оттам и тия механични удари за които говорим, ако няма маховици по пътя или някакви други решения.
    Това какво променя изводите. И обясни ни, къде точно в електрокарите има усукващи трептения? Ти ел. двигател виждал ли си? Или си мислиш, че моторчето във вибратора ти работи по същия начин като ел. двигател?

    1. Многознайко, не аз въвеждам нови понятия, с Дейви - именно това ми обяснява...

    2. Е, какво сега, опитваш да ми кажеш, че при пускането на един електродвигател - няма усукващи трептения? И също ми казваш, че те не зависят от ускорението?

    Почваш да гафиш, досущ като нашият общ приятел (и твой съидейник), Дейви...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      А ти къде си видял съвременен автомобил "с тласъци"?

      Майтапчия!
      Ох Боже... ти прост текст можеш ли да четеш с разбиране? Дейв ти обяснява НЯКОЛКО пъти за маховици и пружини която всяка съвременна кола е принудена да използва за да се подтиснат тия "тласъци". Нещо което не е необходимо при ел. двигател.
      Ако и сега не си разбрал какво ти се казва, явно си безнадежден.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        последното е заради глупостите на екоталибаните.
        Подтискането на вибрациите е за разнежените гъзове
        Ми като те притесняват екоталибаните, Африка е твоето място, там още нямат. А на на твоя гъз може и да му харесват вибрациите, ама повечето хора не са като тебе и слава богу.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          Многознайко (здрасти Боби) - нали правиш разлика между вибрации и усукващи трептения?

          Ако е така, можеш да опиташ да ни кажеш, дали в електрокарите няма усукващи трептения? А? При подобни ускорения?

          Не се опитвай да се измъкнеш със термини, които нямат нищо общо в случая. Въпросните трептения се предават от вала на диференциала и на колелетата и оттам и тия механични удари за които говорим, ако няма маховици по пътя или някакви други решения.
          Това какво променя изводите. И обясни ни, къде точно в електрокарите има усукващи трептения? Ти ел. двигател виждал ли си? Или си мислиш, че моторчето във вибратора ти работи по същия начин като ел. двигател?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            Маховик по-точно, то затова са толкова усложнени тия скоростни кутии. А двигателите имат и тампони, иначе ще се тресе цялата кола като някой дърт москвич (здрасти безимен).
            Изобщо тия таралясници са пълни със всякакви трикове да избегнат недостатъците на ДВГ, а дори не споменаваме че напоследък са станали като химически фабрики с тия DPF филтри, катализатори и всякакви фокуси по горивния процес.
            последното е заради глупостите на екоталибаните.
            Подтискането на вибрациите е за разнежените гъзове
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              На тебе явно трябва да ти се обяснява с картинки. Кое точно от простото изречение: "При ЕВ-тата няма нужда от такива неща защото мотора потегля без удар и това довежда до по добро ускорение. По-малък шанс да загубят сцепление гумите." не разбра? Какво общо имат частите и какво ги натоварва ускорението? Съвсем просто е - ако имаш тласъци, или механични удари ако щеш, гумите ще приплъзват и ще губиш ефективно от ускорението. Отделно неприятните подскоци.

              А ти къде си видял съвременен автомобил "с тласъци"?

              Майтапчия!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                Маховик по-точно, то затова са толкова усложнени тия скоростни кутии. А двигателите имат и тампони, иначе ще се тресе цялата кола като някой дърт москвич (здрасти безимен).
                Изобщо тия таралясници са пълни със всякакви трикове да избегнат недостатъците на ДВГ, а дори не споменаваме че напоследък са станали като химически фабрики с тия DPF филтри, катализатори и всякакви фокуси по горивния процес.

                Многознайко (здрасти Боби) - нали правиш разлика между вибрации и усукващи трептения?

                Ако е така, можеш да опиташ да ни кажеш, дали в електрокарите няма усукващи трептения? А? При подобни ускорения?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                  Сам си противоречиш: ускорението натоварва частите, но дали ти го определяш "без удар" - си е дилетантско твърдение.

                  Рекламата, Дейви може да впечатли само хора като теб.
                  На тебе явно трябва да ти се обяснява с картинки. Кое точно от простото изречение: "При ЕВ-тата няма нужда от такива неща защото мотора потегля без удар и това довежда до по добро ускорение. По-малък шанс да загубят сцепление гумите." не разбра? Какво общо имат частите и какво ги натоварва ускорението? Съвсем просто е - ако имаш тласъци, или механични удари ако щеш, гумите ще приплъзват и ще губиш ефективно от ускорението. Отделно неприятните подскоци.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                    Убират вибрациите и по рязкото зацепване което би довело до по ранна загуба на сцепление особенно на сняг за което говорим.

                    Цитат:
                    " The cushion springs are what keep you grom feeling a jerk when the clutch is released. When we release the clutch, the pressure plate and the clutch plate(friction face) come in contact with each other. The motion of the pressure plate is transferred to the friction face. This friction face is mounted over the main plate with the cushion springs acting as the only point of contact. When the friction plate moves, these spring get compressed and transmit this energy to the main plate in a controlled manner. Without cushion springs, you'd feel a jerk to your head and the feiction face would burn real quick. Plus you'd stall the engine alot."

                    При ЕВ-тата няма нужда от такива неща защото мотора потегля без удар и това довежда до по добро ускорение. По-малък шанс да загубят сцепление гумите.

                    Това вече ако не го разбереш е безмислено да говорим.
                    Маховик по-точно, то затова са толкова усложнени тия скоростни кутии. А двигателите имат и тампони, иначе ще се тресе цялата кола като някой дърт москвич (здрасти безимен).
                    Изобщо тия таралясници са пълни със всякакви трикове да избегнат недостатъците на ДВГ, а дори не споменаваме че напоследък са станали като химически фабрики с тия DPF филтри, катализатори и всякакви фокуси по горивния процес.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                      Убират вибрациите и по рязкото зацепване което би довело до по ранна загуба на сцепление особенно на сняг за което говорим.

                      Цитат:
                      " The cushion springs are what keep you grom feeling a jerk when the clutch is released. When we release the clutch, the pressure plate and the clutch plate(friction face) come in contact with each other. The motion of the pressure plate is transferred to the friction face. This friction face is mounted over the main plate with the cushion springs acting as the only point of contact. When the friction plate moves, these spring get compressed and transmit this energy to the main plate in a controlled manner. Without cushion springs, you'd feel a jerk to your head and the feiction face would burn real quick. Plus you'd stall the engine alot."

                      При ЕВ-тата няма нужда от такива неща защото мотора потегля без удар и това довежда до по добро ускорение. По-малък шанс да загубят сцепление гумите.

                      Това вече ако не го разбереш е безмислено да говорим.

                      Сам си противоречиш: ускорението натоварва частите, но дали ти го определяш "без удар" - си е дилетантско твърдение.

                      Рекламата, Дейви може да впечатли само хора като теб.

                      Коментар


                      • Дейви, няма да разбереш за какво говорим, ама...

                        Да ти кажа ли, че става въпрос за наистина много пари... Ей това, дето не можеш да го смелиш - със сигурност оскъпява много Теслите...

                        Много трябва да си вътре в нещата, Дейви, доста трябва да учиш, за да зацепиш и да направиш парите...

                        Оффф, забравих, че ти си падаш по акцията!

                        Айде, успех!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          знаеш ли колко пружини има един двигател?

                          Аз не зная и не ми е необходимо да го зная.

                          .............

                          Тук говорим за твоето НЕВЯРНО твърдение, че пружините на съединителя - влияели за лошото сцепление на гумите!

                          Що ти казвам, че не правиш връзка "с главния" ...
                          Убират вибрациите и по рязкото зацепване което би довело до по ранна загуба на сцепление особенно на сняг за което говорим.

                          Цитат:
                          " The cushion springs are what keep you grom feeling a jerk when the clutch is released. When we release the clutch, the pressure plate and the clutch plate(friction face) come in contact with each other. The motion of the pressure plate is transferred to the friction face. This friction face is mounted over the main plate with the cushion springs acting as the only point of contact. When the friction plate moves, these spring get compressed and transmit this energy to the main plate in a controlled manner. Without cushion springs, you'd feel a jerk to your head and the feiction face would burn real quick. Plus you'd stall the engine alot."

                          При ЕВ-тата няма нужда от такива неща защото мотора потегля без удар и това довежда до по добро ускорение. По-малък шанс да загубят сцепление гумите.

                          Това вече ако не го разбереш е безмислено да говорим.
                          Last edited by DaveBG; 03.02.2021, 18:58.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                            Всички пружини са свързани със сцеплението на гумите. Даже амортесиорите. Изненада! хахаха оле мале

                            знаеш ли колко пружини има един двигател?

                            Аз не зная и не ми е необходимо да го зная.

                            .............

                            Тук говорим за твоето НЕВЯРНО твърдение, че пружините на съединителя - влияели за лошото сцепление на гумите!

                            Що ти казвам, че не правиш връзка "с главния" ...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Ще ти напомня, че именно ти свърза пружините със сцеплението на гумите.

                              Бързо забравяш, Дейви, а?
                              Всички пружини са свързани със сцеплението на гумите. Даже амортесиорите. Изненада! хахаха оле мале

                              Айде сега отговори на въпроса от по долу.

                              Нямаш къде да отидеш, пак се набълбука от глупостите си

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                                Ето оказа се че трябва да обясниш за какво служат пружините ако не е за убиране на вибразции и сменяш темата без да отговориш. А досега рева че не било така. Това какво говори за теб?
                                Освен това в твоята глупост която написа няма въпрос. Лочгично е да изтегля ако има проблем, както вече говорихме няколко страници назад по тая тема другите са изтегляли повече ? Ти глупав ли си?

                                Там е работата че аз не съм "професор". Това са неща което са елемнтарни. Просто ти си много ...

                                Ще ти напомня, че именно ти свърза пружините със сцеплението на гумите.

                                Бързо забравяш, Дейви, а?

                                Коментар

                                Working...
                                X