IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
    Безимен как ти се струва офертата която съм пуснал, струва ли си

    Гледам модификациите - цените са в рамките на допустимото по света € 29 000 - 32 000, /изключвайки Мъск/, допълнителното оборудване - с поносими цени /не като при Мъск/, акцент върху сигурността в доста МНОГО посоки/!/, не спестяват нищо от времетраенето на зареждането: при стандартен порт, при РАЗЛИЧНИ видове зарядни станции /при различни: мощност, ампераж и напрежение, както и при "бързо" зареждане с постоянен ток/

    Спазени ИЗИСКВАНИЯ на Европейското законодателство, с реално извършени изпитания..., 5 години гаранция на батерията /100 000 км./...

    Офертата ми се струва ОК за градски условия, в сравнение с други, но отговорност за чужди решения не поемам!

    Коментар


    • Безимен как ти се струва офертата която съм пуснал, струва ли си

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        ................................................

        Проблемът включва "неправилно окабеляване". Ако говорим за стандарти при Тесла, то в много случаи те се разминават с Европейските и очевидно са част от неприятностите, които ЩЕ ИМАТ доста водачи в Европа. За безопасността доста сме говорили...
        Е те не правят ли за европа в отделен цех че да има неправилно окабеляване

        Коментар


        • Германска компания за автомобили под наем Nextmove оттеглила поръчката си на стойност 5 млн. евро за доставка на 85 електрички Model 3, произведени от Tesla. Като причина германската фирма e изтъкнала спор относно качеството на доставените автомобили, информира Reuters.

          От германската компания са съобщили, че са поръчали 100 електрички на Tesla през 2018 г., но са имали възражения относно качеството на първите 15 получени Model 3, които са били доставени през 2019 г. След спор относно качеството на автомобилите Nextmove е задействал клаузата за възстановяване на средствата. От Tesla оспорили прекратяването на сделката.

          Nextmove твърдят, че получените автомобили Model 3 имат дефекти: в боята, неправилно окабеляване, драскотини на арматурното табло, дефектни колела и конденз във фаровете. От германската компания твърдят, че предлагането под наем на тези електромобили би компрометирало репутацията им.

          ................................................

          Проблемът включва "неправилно окабеляване". Ако говорим за стандарти при Тесла, то в много случаи те се разминават с Европейските и очевидно са част от неприятностите, които ЩЕ ИМАТ доста водачи в Европа. За безопасността доста сме говорили...

          Коментар


          • Новината изпълнила те с такова ликуване е на има-няма половин година. И да, радостно е че има и нови гробокопачи на ДВГ, макар и да не разбирам по какъв начин си намесил Тесла. Те нито тогава, нито сега са имали планове да произвеждат превозно средство с подобен формат. Предполагам маржовете там са прекалено ниски за да съблазнят Мъск.

            Коментар


            • Останах озадачен за причините – милиардерът Джеф Безос /този уникален в електронната търговия – търговец, за когото казват, че е и най-голeмият по мащабите си в света!/ - да сключи ДОГОВОР за доставка на 100 000 електрически фургони – НО С американския стартъп RIVIAN !

              Защо това не се случва с Тесла? Нали тя беше..., някак си..., така да се каже..., пък и едни графики на разпределения имаШЕ ТУК..., а и такива надежди имаХме..., пък и според данните на нашите информатори ТУК...

              .................................................

              Значи, САМИЯТ Безос /да се свети името му!/ - как да го кажем по-меко... Самият Безос – не иска да си има вземане-даване с /наш/ Мъск ?!?

              Що така, ве, Безос, приятелю? Не четеш ли нашия форум! ТУК е истината! Ще ти я каже всеки ЕД в тоя форум!

              Безос, да знаеш: съставили СМЕ петиция, единодушно подписана от всички тук! Искаме да промениш договора за 100 000-те хиляди фургона в полза на Тесла! Не искаме много, нали, Безос!

              Ейййй, как забравих! Ама нали наскоро... Кофти случкИ... Нали наскоро...

              ...от Amazon /чийто собственик знаем, че е точно милиардерът Джеф Безос/ бяха съобщили, че на покрива на един от складовете на компанията в Редландс, Калифорния, където е била изградена соларна система от SolarCity на Tesla, e имало пожар. Оттогава гигантът в електронната търговия отказва да инсталира други съоръжения от компанията...

              .................................................. ............

              И кВо сЯ, Безос, приятелю? Съдиш Солар Сити... и Мъск? Пука му на милиардите на Мъск! Ще премести някои неща в другия крачол... J))

              Добре де: ти можеш да го съдиш, но въпреки това – да му дадеш поръчката от 100 000 фургона? /не преставаме ние.../... Не става ли? Други ли са ви правилата, Безос, там? Интересни хора сте вие! Собствен „кодекс” имате... J)) Да де, ама 100 000 фургона не са като 5...

              .................................................. .................

              RIVIAN – били две модификации: на основата на всъдехода R1S и на пикапа R1T. Приличали на Honda e.

              Имали по 4 ел.мотора, с обща мощност 760 к.с. и преодолявали с едно зареждане 645 км...

              RIVIAN планира и трети модел – електрически хечбек в стил рали-крос...

              .................................................. ................

              Много издънки прави тоя Мъск, а всички се надяваХме на него...

              За другите издънки – друг път.



              Изводът се налага от само себе си: НЕ Е РЕДНО да се губят големи поръчки!

              Коментар


              • Я някой тарикат да коментира тази оферта, дано да ви излиза преведена, специално пуснах преводача

                https://www.leasingmarkt.de/leasing/...Variant=892151

                Наем на батерията 70,58 на месец. А беееее погледнете офертата, май да си стоя на бензина е по добре

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  [ATTACH=CONFIG]n3540574[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]n3540575[/ATTACH]
                  KOe от по добра снимка не разбра, наистина сегашните са по добри от преди, но са далеч от четимото. Дай по големи снимки

                  Коментар


                  • ED откъде им идват парите на Арабите и НОРВЕГИЯ.
                    Нали субсидират добива на петрол и газ.
                    Извънземните ли им ги снасят?
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Не се вижда/чете нищо- предполагам че си дал някакъв маршрут, дай франкфурт - варна и по добра снимка
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20200215_085713.jpg
Views:	1
Size:	11.4 КБ
ID:	3540574


                      Click image for larger version

Name:	IMG_20200215_085736.jpg
Views:	1
Size:	16.9 КБ
ID:	3540575

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Дали?

                        [ATTACH=CONFIG]n3540516[/ATTACH]
                        Не се вижда/чете нищо- предполагам че си дал някакъв маршрут, дай франкфурт - варна и по добра снимка

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                          Понеже продължаваш да пишеш глупости …
                          https://energiya.bg/?p=7231
                          Половината от тея трилиони субсидии са ВЪГЛИЩА. От тях какво се произвежда - гориво за коли или ТОК?
                          Такаа, разбрахме че държавите сибсидират фосилните горива с 5 ТРИЛИОНА долара. Толкоз за това кое се субсидира и с колко!?!
                          Знаем че към днешна дата най-евтините мощности за производство на електроенергия са от перкопанели. Ако субсидии в такива размери (че дори и 10% от тях) към петрол и въглища се пренасочат към възобновяеми източници + (батерии), фалитите във въгледобива ще са на всеки километър.
                          Та пак да задам въпроса. Без субсидиите за петрола за трилиони долари годишно на каква цена ще зареждаш на бензиностанцията?
                          Не е толкова просто разбира се - политика, национална сигурност, синдикати, безработица и пр.




                          Вътин, пазара не ти е силна страна. Бъдещите очаквания са фактор #1 (в политиката не знам)
                          За изкривяването мисля вече отговорих – като се премахнат субсидиите за петрола, ще метнеш стария таралясник за скраб на минутата.
                          [/QUOTE]

                          Не ти изнася.
                          Ако не се субсидират въглищата от които се произвежда ТОК , той ще е поне, ПОНЕ 3 пъти по скъп, ако не и 5.
                          Имагинерната ти икономия от ток отива по дяволите.
                          И като насилствено принудят със забрани хората да минат на ток точно това ще стане.
                          И ще дадеш 100к за нова електрическа хуйня, от която ще си 1000% зависим, щото дистанционно ще ти я отвличат заедно с тебе в ареста, без да можеш и да излезеш от ел. затвора.
                          И ще си плащаш прескъпо като поп.
                          ВСИЧКИ СТРАНИ "СУБСИДУРАТ" ДОБИВА НЕ ПЕТРОЛ И ГАЗ затова се къпят в пари. Откъде им идват парите и на арабите и на Норвегия като НИЩО друго не произвеждат
                          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Аз лично нямам нищо против да си купя електрокар и да си ходя до работа. Проблемът идва когато искам да се прибера до бг. Нормално се прибирам за около 28-30 часа+ време ако спим някъде. С електрокара ще мина 48 часа при всички случай.
                            Дали?

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20200214_182311.jpg
Views:	1
Size:	12.7 КБ
ID:	3540516

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.

                              Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.

                              Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.

                              Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
                              Брат, такова нещо, като „бъдещи очаквания”, НЕ СЪЩЕСТВУВА. ТОЧНО, КАКТО И „БЪДЕЩИ ПЛАНОВЕ”. Планове и очаквания за/от бъдещето - да, тях мо е да ги има и днес (нещо, на което, някой да заложи) - ОК, ама бъдещите още не са направени.
                              Last edited by Pyramid; 14.02.2020, 23:20.

                              Коментар



                              • Понеже продължаваш да пишеш глупости …
                                https://energiya.bg/?p=7231
                                Половината от тея трилиони субсидии са ВЪГЛИЩА. От тях какво се произвежда - гориво за коли или ТОК?[/QUOTE]

                                Такаа, разбрахме че държавите сибсидират фосилните горива с 5 ТРИЛИОНА долара. Толкоз за това кое се субсидира и с колко!?!
                                Знаем че към днешна дата най-евтините мощности за производство на електроенергия са от перкопанели. Ако субсидии в такива размери (че дори и 10% от тях) към петрол и въглища се пренасочат към възобновяеми източници + (батерии), фалитите във въгледобива ще са на всеки километър.
                                Та пак да задам въпроса. Без субсидиите за петрола за трилиони долари годишно на каква цена ще зареждаш на бензиностанцията?
                                Не е толкова просто разбира се - политика, национална сигурност, синдикати, безработица и пр.


                                Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                По въпроса за бъдещите очаквания ти написах да отидеш в темата за политика, там са по думичката "ЩЕ"- Бъдеще време. Само не разбрах кога ще се избият милиардите загуба и дали премията в германия за рено зои не изкривява дългата ръка на пазара
                                Вътин, пазара не ти е силна страна. Бъдещите очаквания са фактор #1 (в политиката не знам)
                                За изкривяването мисля вече отговорих – като се премахнат субсидиите за петрола, ще метнеш стария таралясник за скраб на минутата.

                                Коментар

                                Working...
                                X