IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Ами в този случай ще говорим за хибрид- има едно клипчев тубата- един кара туизи, а на покрива генератор и от генератора вървят жици към купето- явно зарежда докато кара. Също в другия форум- екарс.бг един си беше пуснал фантазиите- купуваш си генератор/голям/, прибираш се от работа пускаш генератора и той зарежда колата електричката. До тук добре, ама приказката продължава- генератора е свързан с парното на къщата и хем топлиш къщата, хем зареждаш колата. Като го прочетох и се смях с гъ........ си
    Движение и отопление са различни функции, а авто.обилът е хибриден, когато ЗА,ДВИЖЕНИЕТО си, използва повече от един източник на енергия. Иначе, посмей се, няма лошо. То и гъзът, излиза, е човек, и той, явно, си търси емоции...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Да подскажа нещо? Има вариант да се вграждат по електричките и газови отоплители за купето. Колко ще изгори, тогава? При положение, че и батерията се темперира (има си начини, особено, доде е на заряд), увеличението на разхода може да остане само за по-тежките пътни условия.
      Ами в този случай ще говорим за хибрид- има едно клипчев тубата- един кара туизи, а на покрива генератор и от генератора вървят жици към купето- явно зарежда докато кара. Също в другия форум- екарс.бг един си беше пуснал фантазиите- купуваш си генератор/голям/, прибираш се от работа пускаш генератора и той зарежда колата електричката. До тук добре, ама приказката продължава- генератора е свързан с парното на къщата и хем топлиш къщата, хем зареждаш колата. Като го прочетох и се смях с гъ........ си

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Знам че се нагрява и какво от това- колко топлина отделя един двг и колко електричката. Зимата или когато и да ти е студено, завърташ парното и започва да духа топло, хайде пробвай с топлината отделена от батерията да се стоплиш
        Валентий, ти четеш ли? Съвсем малко по-долу. Една бутилка пропан-бутан, и за цяла зима, ти е топло в купето. Разход на ток -3-5 вата за магнетвентила и 15-50 вата - за вестилатора. И край. Буквално, за секунди. Имах ЗАЗ (968 А, истински!) , Печка - един път...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
          Вате батерията се загрява когато се използва.
          Знам че се нагрява и какво от това- колко топлина отделя един двг и колко електричката. Зимата или когато и да ти е студено, завърташ парното и започва да духа топло, хайде пробвай с топлината отделена от батерията да се стоплиш

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Не помня, ако искаш се върни около 20-30 страница в началото, там са ми сметките и коментарите на хората. Мисля че смятах някакво обслужване, но не съм сигурен. Идеята беше че колата ще се кара 150000 за 10 години. Сметката излизаше на нула около точно 150000км за зои и клио. До там бензиновата беше напред с парите. След това вече излиза напред електричката. Това беше без премията- чиста цена. Като се сложи премията нещата стават други- вчера погледнах премията от държавата е вече 6000 евро и от рено е 3900 евро / май беше платено гориво/ и още някакви 100 евро но разбрах за какво са, тоест 10000 евро премия. При цена от около 25000 евро и премия 10000 евро нещата изглеждат по друг начин спрямо бензиновата кола. Е пак има какво да се желае- има разходомер при различни температури колко може да минеш с пълна батерия- най- много 400км, при + температури и мисля че 200км/ не съм сигурен/ при -15градуса. Имам въпрос- платил си за зареждане- независимо къде зареждаш- дали в къщи или на елстанция все струва нещо- трябва да минеш 400км, но има минусови температури и минаваш да кажем с 30-40% по малко- не те ли е яд малко , да не говорим ако включиш климатик и ако караш над 100км/ч, електроните бягат още повече
            Да подскажа нещо? Има вариант да се вграждат по електричките и газови отоплители за купето. Колко ще изгори, тогава? При положение, че и батерията се темперира (има си начини, особено, доде е на заряд), увеличението на разхода може да остане само за по-тежките пътни условия.

            Коментар


            • Вате батерията се загрява когато се използва.
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от sando1 Разгледай мнение

                То тия смети важат и за двг. Зимата с бензинка ако ходиш до работа на 5-10 км и е студено, ти харчи двойно докато загрее. Не те ли е яд?
                Доста по малко е загубата спрямо електрокара

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Имам въпрос- платил си за зареждане- независимо къде зареждаш- дали в къщи или на елстанция все струва нещо- трябва да минеш 400км, но има минусови температури и минаваш да кажем с 30-40% по малко- не те ли е яд малко , да не говорим ако включиш климатик и ако караш над 100км/ч, електроните бягат още повече
                  То тия смети важат и за двг. Зимата с бензинка ако ходиш до работа на 5-10 км и е студено, ти харчи двойно докато загрее. Не те ли е яд?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                    Това само с горивото ли го смяташ защото има и едни консумативи и обслужвания. А ако нещо по двигателя или скоростната кутия ти се счупи извън гаранцията?
                    Не помня, ако искаш се върни около 20-30 страница в началото, там са ми сметките и коментарите на хората. Мисля че смятах някакво обслужване, но не съм сигурен. Идеята беше че колата ще се кара 150000 за 10 години. Сметката излизаше на нула около точно 150000км за зои и клио. До там бензиновата беше напред с парите. След това вече излиза напред електричката. Това беше без премията- чиста цена. Като се сложи премията нещата стават други- вчера погледнах премията от държавата е вече 6000 евро и от рено е 3900 евро / май беше платено гориво/ и още някакви 100 евро но разбрах за какво са, тоест 10000 евро премия. При цена от около 25000 евро и премия 10000 евро нещата изглеждат по друг начин спрямо бензиновата кола. Е пак има какво да се желае- има разходомер при различни температури колко може да минеш с пълна батерия- най- много 400км, при + температури и мисля че 200км/ не съм сигурен/ при -15градуса. Имам въпрос- платил си за зареждане- независимо къде зареждаш- дали в къщи или на елстанция все струва нещо- трябва да минеш 400км, но има минусови температури и минаваш да кажем с 30-40% по малко- не те ли е яд малко , да не говорим ако включиш климатик и ако караш над 100км/ч, електроните бягат още повече

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      мечти
                      Правилно. Движат света.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Амиииииии аз смятах за рено зои и клио- излезе че си плащаш с покупната цена около 150000км напред. Сега въведоха някакви бонуси че не знам, може би трябва да смятам пак. Ама то и това не си е работа, утре като махнат бонусите, какво ще правят хората
                        Това само с горивото ли го смяташ защото има и едни консумативи и обслужвания. А ако нещо по двигателя или скоростната кутия ти се счупи извън гаранцията?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Да, ама милион мили, сменяш батерията, и още толкова...
                          мечти

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            A sлед това, става стара, и трябва да я разкараш
                            Да, ама милион мили, сменяш батерията, и още толкова...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Е, как какво ще правят? Вече ще са си купили.
                              A sлед това, става стара, и трябва да я разкараш

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Амиииииии аз смятах за рено зои и клио- излезе че си плащаш с покупната цена около 150000км напред. Сега въведоха някакви бонуси че не знам, може би трябва да смятам пак. Ама то и това не си е работа, утре като махнат бонусите, какво ще правят хората
                                Е, как какво ще правят? Вече ще са си купили.

                                Коментар

                                Working...
                                X