IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
    Много жестоко звучи това спрямо феновете на електричките: "Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното" /цитат от защитник на Мъск и електричките му/.

    На всеки 100 - които са с малко повече акъл, предпочитащи сигурното, които си купуват автомобил - САМО ЕДИН не е разбрал кое е сигурното. Тоя ЕДИН си купува електричка.

    Справка: 90 милиона автомобили се разграбват всяка година, както се купуват ОЩЕ самолети и кораби /с топлинни двигатели/. Хората с малко повече акъл купуват и ПОЛЗВАТ топлинни двигатели в съотношение 100 : 1.

    .................................................. ....

    Само 1 /един/ от 300 си пада "експериментатор" и вярва в "светлото бъдеще" на Мъск, ИЛИ има пари, за които не държи сметка. На този 1 от 300 - си струва да му бъдат прибрани паричките от Мъск.

    Да не забравяме, че цените на Мъск надхвърлят в ПЪТИ цените на електричките, които се продават на най-големият им пазар - Китайският, където Мъск се хвали, че правел 100 бройки на седмица!?!?!? Смех! ))
    Тая глава трябва и за мислене да я ползваш от време на време. Държава след държава, компания след компания обявяват края на ДВГ ерата обаче ти НЕ та НЕ - ще векуват

    Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Няма и да видиш станции. Никой не е толкова луд да инвестира в тази технология (освен тойота). А само за сравнение от 3 станции в Норвегия, една е гръмнала. Статистиката сам ще си я направиш.
      https://blitz.bg/layfstayl/bil-geyts...ews725959.html-- наздраве

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Лошото е че съм в центъра на германия и около мен - на 100км няма водород. Май е по добре да не започваме този спор за взривяването че няма да ти стане хич добре- ако погледнем колко тесли са се самозапалили и колко са се самовзривили от водород- най-вероятно ще ме водиш с доста бройки. Онзи ден гледах разни клипчета и се оказа че бутилките на мурая са най здравото нещо в колата и преди те да се взривят всички други пътници ще са умрели
        Няма и да видиш станции. Никой не е толкова луд да инвестира в тази технология (освен тойота). А само за сравнение от 3 станции в Норвегия, една е гръмнала. Статистиката сам ще си я направиш.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Е щом ти се кара бомба на колела пазарувай

          Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното.

          Една от трите станции за хидроген в Норвегия експлоадира наскоро.

          https://www.electrive.com/2019/06/11...lling-station/
          Лошото е че съм в центъра на германия и около мен - на 100км няма водород. Май е по добре да не започваме този спор за взривяването че няма да ти стане хич добре- ако погледнем колко тесли са се самозапалили и колко са се самовзривили от водород- най-вероятно ще ме водиш с доста бройки. Онзи ден гледах разни клипчета и се оказа че бутилките на мурая са най здравото нещо в колата и преди те да се взривят всички други пътници ще са умрели

          Коментар


          • Много жестоко звучи това спрямо феновете на електричките: "Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното" /цитат от защитник на Мъск и електричките му/.

            На всеки 100 - които са с малко повече акъл, предпочитащи сигурното, които си купуват автомобил - САМО ЕДИН не е разбрал кое е сигурното. Тоя ЕДИН си купува електричка.

            Справка: 90 милиона автомобили се разграбват всяка година, както се купуват ОЩЕ самолети и кораби /с топлинни двигатели/. Хората с малко повече акъл купуват и ПОЛЗВАТ топлинни двигатели в съотношение 100 : 1.

            .................................................. ....

            Само 1 /един/ от 300 си пада "експериментатор" и вярва в "светлото бъдеще" на Мъск, ИЛИ има пари, за които не държи сметка. На този 1 от 300 - си струва да му бъдат прибрани паричките от Мъск.

            Да не забравяме, че цените на Мъск надхвърлят в ПЪТИ цените на електричките, които се продават на най-големият им пазар - Китайският, където Мъск се хвали, че правел 100 бройки на седмица!?!?!? Смех! ))
            Last edited by безимeн; 10.02.2020, 21:14.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



              И сега - какво? Цял автомобил струва МНОГО по-евтино от една батерия на Мъск /която - хем ще пада постоянно като капацитет, хем Мъск - ще си я ограничава с ъпдейтите, когато му хрумне - на 70-80 % от първоначалната РЕКЛАМНА стойност, хем пък - току-виж - взривила се и - на всичко отгоре вратите не се отварят, т.е. - блокирани сме вътре/...

              Като гледам възторжен поглед, вперен в "бъдещето" - тръпки ме побиват...

              Да де: ако някой не разбере нещата, които говорим по лесния начин - има възможност - и по по-трудният да се ориентира в обстановката... $ 200 000 /и нагоре/ е първоначалната цена на Мъск..., зареял поглед в "светлото /СИ/ бъдАще"... ))
              Е щом ти се кара бомба на колела пазарувай

              Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното.

              Една от трите станции за хидроген в Норвегия експлоадира наскоро.

              https://www.electrive.com/2019/06/11...lling-station/

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-48ba7991111f
                Toyota Mirai ( neuwertig 2310 KM, Modell 2018 )


                44.900 € (Brutto)
                37.731 € (Netto) 19,00% MwSt.

                Има 10 литра/кг/ не знам точно/ хидроген- водород и минава 500км без да се замисли с едно зареждане. Новият модел е с 30% по големи бутилки и съответно минава 30% повече


                И сега - какво? Цял автомобил струва МНОГО по-евтино от една батерия на Мъск /която - хем ще пада постоянно като капацитет, хем Мъск - ще си я ограничава с ъпдейтите, когато му хрумне - на 70-80 % от първоначалната РЕКЛАМНА стойност, хем пък - току-виж - взривила се и - на всичко отгоре вратите не се отварят, т.е. - блокирани сме вътре/...

                Като гледам възторжен поглед, вперен в "бъдещето" - тръпки ме побиват...

                Да де: ако някой не разбере нещата, които говорим по лесния начин - има възможност - и по по-трудният да се ориентира в обстановката... $ 200 000 /и нагоре/ е първоначалната цена на Мъск..., зареял поглед в "светлото /СИ/ бъдАще"... ))

                Коментар


                • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-48ba7991111f
                  Toyota Mirai ( neuwertig 2310 KM, Modell 2018 )


                  44.900 € (Brutto)
                  37.731 € (Netto) 19,00% MwSt.

                  Има 10 литра/кг/ не знам точно/ хидроген- водород и минава 500км без да се замисли с едно зареждане. Новият модел е с 30% по големи бутилки и съответно минава 30% повече
                  Last edited by v_tin; 10.02.2020, 19:22.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                    Вчера, в "Колела" Томов представи новото Пежо 3008 плъг-ин хидрид.
                    Добра визия, два отделни ел.двигателя по 80 кВт (по един на всяка ос), истинско 4х4, не е точно всъдеход по моите субективни разбирания, но далеч не е и "паркетен СУВ" за разхождане на дупето на някоя тунингована кака.
                    Батерията има капацитет от 13,2 кВт за 50 WLTP километра.
                    Добре докарано на визия, френският дизайн не е по-лош от италианския. Пълното име май беше Пежо 3008 гт хибрид4


                    Га стигнахме до цената, обаче, настъпи стъписване. Започва от 92 хил. и тук последва едно смущаващо изречение: Тази цена е с 30 хил повече от цената на най-богато оборудваната бензинка.
                    Вземаш на лизинг за 100лв на месец, на петата година казваш не ми харесва връщаш я и подкарваш новия модел

                    Коментар


                    • Ще е интересно да видим какви са параметрите на новите батерии от Тесла:

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Barky Разгледай мнение
                        В България сме по-назад от развитите държави, където електрическите автомобили се ползват масово. Тук имаме още хляб да ядем.
                        ...и много **й, също.
                        Last edited by X_Y; 10.02.2020, 16:52.

                        Коментар


                        • В България сме по-назад от развитите държави, където електрическите автомобили се ползват масово. Тук имаме още хляб да ядем.

                          Коментар


                          • Вчера, в "Колела" Томов представи новото Пежо 3008 плъг-ин хидрид.
                            Добра визия, два отделни ел.двигателя по 80 кВт (по един на всяка ос), истинско 4х4, не е точно всъдеход по моите субективни разбирания, но далеч не е и "паркетен СУВ" за разхождане на дупето на някоя тунингована кака.
                            Батерията има капацитет от 13,2 кВт за 50 WLTP километра.
                            Добре докарано на визия, френският дизайн не е по-лош от италианския. Пълното име май беше Пежо 3008 гт хибрид4


                            Га стигнахме до цената, обаче, настъпи стъписване. Започва от 92 хил. и тук последва едно смущаващо изречение: Тази цена е с 30 хил повече от цената на най-богато оборудваната бензинка.

                            Последното за сетен път доказа едни отколешни мои подозрения, че производителите се опитват чрез тези автомобили да реализат 2 продажби наведнъж. Нещо като две в едно, но със споделени ламарини, седалки и джанти
                            На тях сметката може и да им излиза, но на клиента сметка н е вЕрвам да излиза.

                            Е, сега има една порода млади мениджърчета, които получават много пари, но на края на месеца все се оглеждат за заеми, щото всичко е изпукано, дори кредитната карта е на лимита.
                            Тях д а ги търсят да с и купят.

                            Коментар


                            • Два варианта на Модел 3 са посочени в препоръчителния списък за щедрите китайски субсидии /?!?/ - за автомобили с нови енергийни източници според публикация на сайта на китайското министерство на промишлеността и информационните технологии.

                              Калифорнийският производител /Тесла/ на електромобили, който произвежда коли в завод за два милиарда долара в Шанхай, цели да прави над 100 автомобила седмично до края на 2019 година и да достави произведените в Китай автомобили преди Китайската нова година на 25 януари.

                              Не е ясно засега на колко ще възлиза субсидията на електромобил...

                              Китай се надява продажбите на автомобили с нови енергийни източници, които включват плъг-ин хибридите, електрическите коли само с батерия и задвижваните с водородни горивни клетки, да достигнат едва четвърт от общите продажби до 2025 година. За 2018 година тези автомобили са представлявали 4,6 процента от общите продажби.

                              .................................................

                              Горната информация е от миналата /2019/ година.

                              В средата на януари 2020 излезе нова информация: Пекин НАМАЛИ субсидиите при покупката на електричките.

                              Жалко, Мъск толкова разчиташе на тази субсидия! /не, че китайците тръгват масово да купуват електромобили за НАД $ 50 000!!!/

                              Независимо на какво разчита Мъск, продажбите за миналата година в Китай могат да бъдат нагледно показани в точен мащаб на следната графика:




                              ..................................................

                              Ще си позволя да цитирам един мой опонент ТУК, от 03.01.2020 г.: "В Европа и в Китай мачът е свирен вече!"

                              Дали ще си спомни за думите си този мой опонент? Може да си ги преговори.

                              Въпросът ми: за колко време ЩЕ "подменим" 25 800 000 новопродадени автомобили САМО ЗА ЕДНА ГОДИНА - с електрички при настоящите темпове на сглобяване и продажби?

                              Автомобилите, които са в движение, продадени през 2018 и 2017 г. /още два пъти по толкова - над 50 милиона/ - ще ги "подменяме" ли?

                              "Мачът е свирен!" - според мен - по-скоро е свързано с утвърждаване на автомобилите с топлинен двигател... Продажбите доказват еднозначно това! ))

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Защо НЕ бих разчитал на Тесличка, която преследва престъпили законите?

                                При казуса, когато се гони престъпник - това в общея случай - може да продължи стотина и повече километри...

                                Представата ти и за полицейски преследвания е от времето на Дилинджър. Не че е изненадващо.

                                Коментар

                                Working...
                                X